1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Určitě, 2.8 musí jet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
peteRR9 píše:
Určitě, 2.8 musí jet
... když si vemu jak jede třílitr v lehčí e46... NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ... když si vemu jak jede třílitr v lehčí e46... NE
pocitově jede jíp i ten transportér máš to nějaký nemocný1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Každopádně diagnóza zní stálej převod, to auto to zabíjí dostatečně. Ale asi to souvisí s tím, že to je dospělý auto pro dospělý kluky, ne kompakt pro mladý nevyblbnutý jelita
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: nemako> A to mi ještě další šťastní majitelé říkaj že oproti ostatním třílitrům to jede nějak dobře
Každopádně diagnóza zní stálej převod, to auto to zabíjí dostatečně. Ale asi to souvisí s tím, že to je dospělý auto pro dospělý kluky, ne kompakt pro mladý nevyblbnutý jelita
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: už se po tobě někdy prošel hroch?
Mno... Bejvalka teda byla celkem při těle, ale do očí bys jí to neřekl
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Některé ženy bývají asi jedinou investicí, která spolehlivě roste, často i na dvojnásobek původního objemu
Naposledy editováno 25.07.2017 16:14:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: nemako> Voe, sedíš si na vedení? To byla ta investice, co se mi během pár let zhodnotila na dvojnásobek Jako tlustý buchty mě nijak zvlášť nerajcujou, ale dokážu pochopit, že to má svoje výhody - v zimě hřeje, v létě hází stín a v hospodě si na tebe nikdo netroufne
má to i jiné výhody,je to například dobrý na záda. když šukáš,tak vlastně plaveš4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ... když si vemu jak jede třílitr v lehčí e46... NE
Kazdej si pod tim predstavuje neco jineho - to auto ve srovnani s modernima fouklejma taha min nez 1.4 ... Ale ty kone tam jsou, takze kdyz to tocis tak to jede vic nez je beznej smrtelnik schopnej uridit...
Nemako: hele tak to ten jedinej znamej s vzacnou uchylkou jsi ty a nebo jsi se vrhnul na karieru internetoveho "varice z vody" :) a pokud plati to prvni, tak mas jeste docela dobrou pamet :)
No a tech co se jim libi baculaty holky znam vic, treba bratrankovi i hodne baculaty :)
Spijker: uff nejak se ti lepi smula na paty - ale ja na to mam ted novou mantru, nevim jestli jsem to necetl nekde tady, ale nikdy nevis od jakyho pruseru te ta smula ochranila
assassin píše:
Spijker: uff nejak se ti lepi smula na paty - ale ja na to mam ted novou mantru, nevim jestli jsem to necetl nekde tady, ale nikdy nevis od jakyho pruseru te ta smula ochranila
Něco na tom bude... Když ženě na citroenu naposled chcíplo dobíjení a vraceli jsme se pro druhý auto, ztratili jsme tím asi pět deset minut - a v první zatáčce za městem jsme pak potkali auto rozebraný na antiperle přes náš pruh, zrovna dávali trojúhelník... a podle stop asi nejeli uplně pomalu
Naposledy editováno 27.07.2017 09:51:36
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Spijker: uff nejak se ti lepi smula na paty - ale ja na to mam ted novou mantru, nevim jestli jsem to necetl nekde tady, ale nikdy nevis od jakyho pruseru te ta smula ochranila
No u me se pak ta smula spise zacina retezit . Ale nicmene, jestli budu kupovat dalsi BMW, tak si urcite necham prechodne obdobi treba 6 mesicu, kdy budu mit i puvodni auto. Abych to mohl v klidu odladit. Svarit si ram na vyndani motoru atd. takove zakladni veci
Naposledy editováno 27.07.2017 10:41:38
SVSkritek píše: No u me se pak ta smula spise zacina retezit . Ale nicmene, jestli budu kupovat dalsi BMW, tak si urcite necham prechodne obdobi treba 6 mesicu, kdy budu mit i puvodni auto. Abych to mohl v klidu odladit. Svarit si ram na vyndani motoru atd. takove zakladni veci
kdyz jezdis starejma krapama chce to mit aspon 2 - aby byla vyssi pravdepodobnost. ze aspon jeden je pojizdnej :) akorat me stve ze zabiraj misto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
S tou zadrenou 528 je mi trochu zahadou, jak se zadre par tydnu od koupe auto, ktere do te doby prakticky nezralo olej. Nechci spekulovat kdo a jak delal servis ani jak se s ni jezdilo, ale muj osobni odhad je ze neco z tech dvou veci (pripadne kombinace) bylo spatne. Skoda motoru, na 2.8 tahal fakt velmi dobre, ja osobne bych ho nechal rozhodit a podle rozsahu poskozeni zvazil opravu nez davat "neco" a cekat jak to pojede, nektery 2.8 jsou liny az hruza.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Kazdej si pod tim predstavuje neco jineho - to auto ve srovnani s modernima fouklejma taha min nez 1.4 ... Ale ty kone tam jsou, takze kdyz to tocis tak to jede vic nez je beznej smrtelnik schopnej uridit...
Nemako: hele tak to ten jedinej znamej s vzacnou uchylkou jsi ty a nebo jsi se vrhnul na karieru internetoveho "varice z vody" :) a pokud plati to prvni, tak mas jeste docela dobrou pamet :)
No a tech co se jim libi baculaty holky znam vic, treba bratrankovi i hodne baculaty :)
Spijker: uff nejak se ti lepi smula na paty - ale ja na to mam ted novou mantru, nevim jestli jsem to necetl nekde tady, ale nikdy nevis od jakyho pruseru te ta smula ochranila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: děvčata v mojí váhové katagorrii,takže přes 180cm a přes 130 kil .
Prej "devcata"
SVSkritek píše: No u me se pak ta smula spise zacina retezit . Ale nicmene, jestli budu kupovat dalsi BMW, tak si urcite necham prechodne obdobi treba 6 mesicu, kdy budu mit i puvodni auto. Abych to mohl v klidu odladit. Svarit si ram na vyndani motoru atd. takove zakladni veci
Didoprdelevole...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: SVSkritek> takhle to je nejrozumejsi, hned po koupi dat auto do stavu kam chci. U snejka mi auto lezelo tri mesice nez jsem ho mel k vyzvednuti (ja nemam prostory, cas a hlavne skill abych tohle delal). A tyhle starsi kusy proste dukladny preventivni servis cas od casu potrebuji.
S tou zadrenou 528 je mi trochu zahadou, jak se zadre par tydnu od koupe auto, ktere do te doby prakticky nezralo olej. Nechci spekulovat kdo a jak delal servis ani jak se s ni jezdilo, ale muj osobni odhad je ze neco z tech dvou veci (pripadne kombinace) bylo spatne. Skoda motoru, na 2.8 tahal fakt velmi dobre, ja osobne bych ho nechal rozhodit a podle rozsahu poskozeni zvazil opravu nez davat "neco" a cekat jak to pojede, nektery 2.8 jsou liny az hruza.
Ten nahradni motor ma net lip nez double vanos co ma ten kluk orodejce ve svy e39.
Kazdopadne motor nenibzadrenej, ten ouvodni, to ne.
Jen zere ukrutne olej, cca litr na 200km...tonjsem ho zadrit asi mohl,jenze jsem v ridi asi po 400 km dolil 2,5l zhruba co jsem mel zbytek v aute a rikal si dobry..ani jsem nezkontroloval.. No a pak asi po 700 sinrikam..kurva vole..jsi to prelil...to chudak pobezibztuha mozna,kdyz je tam moc..a na pumpe to zkontroloval..samozrejme jaky udiv..olej pod ryskiu..koupil jsem litr za 20 ecek dolil..a rikam kurva..seru na to kupovat na dalnici mrdku olej za 20..a odbocil do vsi..ze koupim 3 litry donzasoby na dojeti... A ze to bude vopruz..ze to asi bude zrat tak dva na tisic.. Tak prijedu na vesnickou oumpu..koupim 3 lahve za 10 a dva tam hrknu.. Dal jsem si lreclik..a kontroluju stav. A oho..jake prekvaleni...stale pod ryskiu..kurva..naleju tam i tu treti flasku, bude to na horni rysce a domu uz dojedu snad... No za chvilinjsem bylnu kamose v Kasselu..zalarili jsme a druhy den rano jeden termin a pak Osnabrueck. Tam tyden stalo.. Pak Lueneburg...cili skoro hamburg.. Nic jsem nekontroloval az pak na pumpe zase po par km...doslo palivo.. No a olej zase pod ryskou..taknjsem tonkdhadnul cca ze spotreba oleje rapidne stoupla a dokiupil 3 litry na dojeti,ze v cz hn3d pak koupim za 200 dalsi mazivo..no a muselnjsem dolit v cechach dalsi dva..s tim ze zastavka po 200km cca udrzela olej po spodni rysku..
No a druha vec a to nevim oresne co je za problem, neni popsano, kluco ubzdenka urbana nasli prpblem na rozvodech. Zacalo to podezrele klepat a jit divne, asi 100 km po startu zpet..tak si rikam..kurva jde to na pet, timpadem nevyvazeny chod..to klepani by mohlo bejt tim...jsem se utesoval radej.. Jinak celou cwstu orakticky 140 na tempomat aby to moc nezralo a po okreskach pri rozjezdech ale jsem ho na dvojku trojku klidne vytocil...nebo pri predjizdeni...pod omezovac. No a pak nekde proste cvaklo..a sel na pet.
Ale ke cti nutno rict, ze ackoliv tam neco muselo bejt slatne uz pri startu vetu, nebo se to dosralo hne dpo startu...tam me dovezl v potu tvare skoro 2000km zpet domu..pricemz buhvi cim byl ten olej..pokud repas po spareni stal starehonpana 14.000 tak verim,ze mu bauctovali veci ktery nedelali, anebo to byli kreténi,resp. Diletanti. A i kdyby ne, tak jo, ja to davam za vinu servisu kterej delal ten repas hlavy a bloku...kde u toho bloki bych rad vedel co s tim delali. No a pak se mohlo stat,ze se curaci (odpustte pratele) nekde zapomneli a neco neutahli atd.
Faktem je, ze se teda nevi cim jsou t zvuky..to mi zdenek presne nevysvetlil, jeli oreskocenej retez nebo co mysli tema rozvodama.. No a vrtat do motoru jsou dalsi penize..to zname vsichni i jen to rozdelat je za penize... A to nejsem oresvedcenej ze ma smysl.. Jako ano hodne me zajima co se kde stalo, ale zarukubze to bude po demontazi prokazatelne jasny, zda nsem neco zanedbal ja, treba pozde dolil...i kdZtak enormni spotrebunjsem proate necekal a to mi scorpio bere dost.. Uz 21 let teda ale zase.. Navic rozhodne max 2l na tisic. No a inkdyby se dalo ujistit co bylo priciniu..pokud by motor byk v prdeli, se treba zjistilo ze je neopravitelnej... Tak nevin, tech 5 nebo 10 vyhodit jen za demontaz...to jsem krkavej no... To radej dojedu do rise pro cely kus a pak si z nej vezmu jeste naky pycovinky a prodam treba automat a predni plechy atd... No kdo vic no...
Edit:
Ta moznost ze jsem si to zpusobil tu furt je. Kdybych to domazal vyloucit tak bych na Tebe rval atd...anebo bych byk v klidu ze jsem chuj a muzu sibza to sam. Ale tata mi naznacil ze nejaky olej to bralo, ze bawo predepisuje 0,75 jako normal furt jeste...no. A protoze se mi zdalo, ze ten motor bym fakt chabrus, ac jsem jeste v zadnym jinym r6 bawu nejel na benzin, stale...kazdopadne pri rozjezdu se to muselo vymlozene nutit a trapit lres spojku...to zdechalo...pokid jsi chtel plynulej rozjezd do kopce..
A pak se stalo tohle. Ja s tim najel celkem dost pres 3000, z toho skoro 2000 zabten tyden...
No a, samozrejme jsou to keci v kleci, resp.muj subjektivni nazor na sebe sama...cili tezko objektovni. Ale ja s tim jezdil rychle, ale ne studeny, ne v omezovaci a zoocatku jsem to i dotacel jako turbo ..no pak uz dycky jen chvilku... Kazdopadne presna diagnoza je pro me aktualne neznama. Se schvalne pak zeptam zda muze vSvetlit oresne co je s tema rozvodama .
...ja uz jeden motor sparil... Primerap10 1.6, byl vyrezkej chladic, ja byl kakomej ho vymenit,hral jsem si na horach...a nemel zaply topeni..s topenim se uchladil..a pozde jsem si vsimnul... Dal jsem ho opravit, ale uz navzdy jel mene nez drive.. Stejny veci se dely kdyz lidi sparili skodovky. Notor se zrepasoval a kousek kterej sel puvidne jako brus..byl najedniu nakej li ej..zatazenej... Coz mi sedelo na ten muj. A tak jsem se rizbodl ze risknu poridit jinej motor nez se srat se soarenym a podruhy ho opravivat. Navic mi na merce oleje parkrat mel takovy hnedy..hm..vyladalo to jako korek..nebo zbytky medvediho hovna.. Byly malinkaty...takze jsem neprisel na to co to je..jeste kdyz motor chodil..ale ja to oodezrival ze slendrijanu tu opravu.. Takze tech duvodu k rozhodnuti neopravovat bylo vic...a risk ze si za nejake tisice necham otevrit torzo abych zjistil ze je fakt fprdeli...jak jsem psal vyse.. To opravdu nein danke.
Naposledy editováno 27.07.2017 23:24:33
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stary dobry Scirocco, ktery jsem si spravoval kladivem
Das tam jinej motor a stejne to bude casovana bomba u ktere nevis, jak vypada uvnitr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Notyvole tos mi zase dal brouka do hlavy...
Naposledy editováno 28.07.2017 00:08:20