paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 125ccm 4T nebo 2T?
 
10.4.2008 v 20:52
Zdarec palec hoši co myslíte nevím jestli pořídit Varadeo xl 125 nebo husqvarnu sm 125 a vůbec nevím jestli chcu 4T nebo 2T máte někdo zkušenosti díky chlapy.

125ccm 4T nebo 2T?

12.4.2008 v 15:02 | Nahoru | #181
Koupil bych husqvarnu SM 125 mám jí sám jezdí dobře a krutě si na ní užiješ (whelie, stopie.)varadero je spíš takovej "nudnej" cesták

125ccm 4T nebo 2T?

12.4.2008 v 20:41 | Nahoru | #182

Twister>hok>

Rozumej, dvoutakt je jednodussi nez ctyrtakt. Ale ctyrtakt vyzaduje mensi udrzbu nez dvoutakt, cili se v tom nemusim hrabat. Co se tyka porizovaci ceny, rozdil imho neni tak markantni aby mi pokryl benzin kterej projezdim za zivot motorky. Co se tyka cestovani, nejde o spolehlivost, ale o vyssi spotrebu. Ja toho najezdim celkem hodne a pak je kazdej spalenej litr navic znat. Jak rikam kazdej ma to svoje. Pro me je zatim motorka hlavne nastroj pro prepravu z mista A do mista B. A proto je ctyrtakt idealni.



Dobře,rozdíl bude v tom,že já spotřebu neřeším, ty ano. Ty máš 125 jako dopravní prostředek, já pro zábavu. Z tvého pohledu máš naprostou pravdu.
Ale s čím vůbec nesouhlasím je, že dvoutakt vyžaduje větší údržbu. Proboha čeho? Ostatní kromě motoru je totéž. A na motoru je zase vše skoro totéž. Navíc u 2T neseřizuješ ventily, jen jednou za pár set km doleješ do olejové nádržky olej. Mám dojem, žes někde popisoval špatnou zkušenost s nějakou 2T. Pravděpodobně tvoje první moto, ojetina v bídném stavu? čas, který strávíš seřizováním ventilů řekněme každých 6 tis km (125 nebude mít samoštelovací) bude delší, než u 2T jednou za 30 tis. km vyměnit válec a pístní sadu (to je práce na pár hodin).
Psal jsem výš, že mladý řádí 3 roky na kmx125 mimo silnice (ještě nesmí). Když jsme ji koupili ojetou, prošli a udělali jsme motor a od té doby kromě jsme na něj nemuseli sáhnout (kromě občasného doseřízení spojky). Řešíme rozmlácené plasty, tlumiče, ohnutou vidli, řetězovku. Prostě když není 2T vykloktaná srágora, není čím se zabývat.

125ccm 4T nebo 2T?

12.4.2008 v 21:10 | Nahoru | #183
hok> máš naprostou pravdu Já jsem měl dřív 4T a začal mi u ní chybět výkon tak sem přešel na TDRko Vždycky sem hájil 4T kvůli spolehlivosti a tak a hrozně sem se bál 2T protože každej řikal že se to bude srát a podobný věci ale vůbec to neni pravda 2T je prostě supr stroj a i něco vydrží a hlavně já jezdim pro zábavu a to je hroznej rozdíl proti 4T spotřeba je tak do 5,5 litru u mýho TDRka což neni zas o tolik víc než u Dandy kterou jsem měl

125ccm 4T nebo 2T?

12.4.2008 v 21:58 | Nahoru | #184

Míra125>hok> máš naprostou pravdu Já jsem měl dřív 4T a začal mi u ní chybět výkon tak sem přešel na TDRko Vždycky sem hájil 4T kvůli spolehlivosti a tak a hrozně sem se bál 2T protože každej řikal že se to bude srát a podobný věci ale vůbec to neni pravda 2T je prostě supr stroj a i něco vydrží a hlavně já jezdim pro zábavu a to je hroznej rozdíl proti 4T spotřeba je tak do 5,5 litru u mýho TDRka což neni zas o tolik víc než u Dandy kterou jsem měl



nojo Míro, jenže ty jsi na ní zatim najel kolik???1000km???...myslim že tohle zatim posoudit nemůžeš

2T není možná ani tak náročnější na údržbu, jako spíš finančně.Já třeba bych si nemohl dovolit koupit za x tisíc motorku a vrazit do ní dalších 30% její kupní ceny(preventivní GO).Plus jsem ještě potřeboval komplet výbavu(helma, boty, bunda, gatě), což taky není za hubičku.A když si ještě představím že by mi ta motorka žrala 7 litrů benzínu na sto km...tak to bych snad musel někde krást...ať mi ani jeden šestnáctiletej netvrdí, že si na tohle může vydělat z brigády po škole v McDonaldu...

Naposledy editováno 12.04.2008 21:58:25

125ccm 4T nebo 2T?

12.4.2008 v 22:06 | Nahoru | #185

Bago>Míra125>hok> máš naprostou pravdu Já jsem měl dřív 4T a začal mi u ní chybět výkon tak sem přešel na TDRko Vždycky sem hájil 4T kvůli spolehlivosti a tak a hrozně sem se bál 2T protože každej řikal že se to bude srát a podobný věci ale vůbec to neni pravda 2T je prostě supr stroj a i něco vydrží a hlavně já jezdim pro zábavu a to je hroznej rozdíl proti 4T spotřeba je tak do 5,5 litru u mýho TDRka což neni zas o tolik víc než u Dandy kterou jsem měl

nojo Míro, jenže ty jsi na ní zatim najel kolik???1000km???...myslim že tohle zatim posoudit nemůžeš

2T není možná ani tak náročnější na údržbu, jako spíš finančně.Já třeba bych si nemohl dovolit koupit za x tisíc motorku a vrazit do ní dalších 30% její kupní ceny(preventivní GO).Plus jsem ještě potřeboval komplet výbavu(helma, boty, bunda, gatě), což taky není za hubičku.A když si ještě představím že by mi ta motorka žrala 7 litrů benzínu na sto km...tak to bych snad musel někde krást...ať mi ani jeden šestnáctiletej netvrdí, že si na tohle může vydělat z brigády po škole v McDonaldu...


S tím se musí počítat už při koupi no. Já si výbavičku dovybavil až teď v zimě (zbytek, co jsem neměl)

125ccm 4T nebo 2T?

12.4.2008 v 22:08 | Nahoru | #186

RomanSS>Bago>Míra125>hok> máš naprostou pravdu Já jsem měl dřív 4T a začal mi u ní chybět výkon tak sem přešel na TDRko Vždycky sem hájil 4T kvůli spolehlivosti a tak a hrozně sem se bál 2T protože každej řikal že se to bude srát a podobný věci ale vůbec to neni pravda 2T je prostě supr stroj a i něco vydrží a hlavně já jezdim pro zábavu a to je hroznej rozdíl proti 4T spotřeba je tak do 5,5 litru u mýho TDRka což neni zas o tolik víc než u Dandy kterou jsem měl

nojo Míro, jenže ty jsi na ní zatim najel kolik???1000km???...myslim že tohle zatim posoudit nemůžeš

2T není možná ani tak náročnější na údržbu, jako spíš finančně.Já třeba bych si nemohl dovolit koupit za x tisíc motorku a vrazit do ní dalších 30% její kupní ceny(preventivní GO).Plus jsem ještě potřeboval komplet výbavu(helma, boty, bunda, gatě), což taky není za hubičku.A když si ještě představím že by mi ta motorka žrala 7 litrů benzínu na sto km...tak to bych snad musel někde krást...ať mi ani jeden šestnáctiletej netvrdí, že si na tohle může vydělat z brigády po škole v McDonaldu...
S tím se musí počítat už při koupi no. Já si výbavičku dovybavil až teď v zimě (zbytek, co jsem neměl)



tak to já bych si netroufnul na moto vlízt bez výbavy...ale to je o prioritách
někdo radši v ,,bezpečí" a někdo radši silnější a hezčí mášu...

125ccm 4T nebo 2T?

12.4.2008 v 22:18 | Nahoru | #187

Bago>RomanSS>Bago>Míra125>hok> máš naprostou pravdu Já jsem měl dřív 4T a začal mi u ní chybět výkon tak sem přešel na TDRko Vždycky sem hájil 4T kvůli spolehlivosti a tak a hrozně sem se bál 2T protože každej řikal že se to bude srát a podobný věci ale vůbec to neni pravda 2T je prostě supr stroj a i něco vydrží a hlavně já jezdim pro zábavu a to je hroznej rozdíl proti 4T spotřeba je tak do 5,5 litru u mýho TDRka což neni zas o tolik víc než u Dandy kterou jsem měl

nojo Míro, jenže ty jsi na ní zatim najel kolik???1000km???...myslim že tohle zatim posoudit nemůžeš

2T není možná ani tak náročnější na údržbu, jako spíš finančně.Já třeba bych si nemohl dovolit koupit za x tisíc motorku a vrazit do ní dalších 30% její kupní ceny(preventivní GO).Plus jsem ještě potřeboval komplet výbavu(helma, boty, bunda, gatě), což taky není za hubičku.A když si ještě představím že by mi ta motorka žrala 7 litrů benzínu na sto km...tak to bych snad musel někde krást...ať mi ani jeden šestnáctiletej netvrdí, že si na tohle může vydělat z brigády po škole v McDonaldu...
S tím se musí počítat už při koupi no. Já si výbavičku dovybavil až teď v zimě (zbytek, co jsem neměl)

tak to já bych si netroufnul na moto vlízt bez výbavy...ale to je o prioritách
někdo radši v ,,bezpečí" a někdo radši silnější a hezčí mášu...


Teď mám všecko. Předtím jsem měl jen bundu. Měl jsem štěstí, že se nic nestalo.

125ccm 4T nebo 2T?

12.4.2008 v 22:23 | Nahoru | #188

Bago>Míra125>hok>
nojo Míro, jenže ty jsi na ní zatim najel kolik???1000km???...myslim že tohle zatim posoudit nemůžeš

2T není možná ani tak náročnější na údržbu, jako spíš finančně.Já třeba bych si nemohl dovolit koupit za x tisíc motorku a vrazit do ní dalších 30% její kupní ceny(preventivní GO).Plus jsem ještě potřeboval komplet výbavu(helma, boty, bunda, gatě), což taky není za hubičku.A když si ještě představím že by mi ta motorka žrala 7 litrů benzínu na sto km...tak to bych snad musel někde krást...ať mi ani jeden šestnáctiletej netvrdí, že si na tohle může vydělat z brigády po škole v McDonaldu...



zopakuji,co jsem napsal výš: Na podzim jsem si pro sebe taky jednu KMX125 koupil, ať můžeme jezdit až bude mít mladej papíry spolu. Dal jsem za ní 20 tis. (Válec a píst v tahu). Nechal jsem udělat nicasil na válec, dal novou pístní sadu. Zbytek motoru byl prakticky netknutý (jen jsem obrousil zuby na spojkovém koši). Vyměnil jsem olej a těsnění v tlumičích, vyměnil ložiska v kolech, řetězovou sadu, přestříkal a je jako nová. Studená chytá na 3 šlápnutí (2x prošlápnout, zapnout zapalování a pak hned chytne), teplá na první šlápnutí. Celkem vyšla na necelých 30 tisíc a pár víkendů v garáži - byla rozebraná pomalu do posledního šroubku. Ale zase vím, že je ve výborné kondici a nějaký pátek mi poslouží.

Dá se sehnat i bez kradení za solidní peníz, chce to jen trochu hledat a nekoupit stylem "chci tenhle typ a tahle má hezký lak, tu beru". Je fakt, že obě KMX jsem koupil od kluků,co věděli pouze kde se přidává plyn a kam se lije benzín. Jeden jaksi pozapomněl, k čemu je třeba olej a druhý ji neudržel na silnici. A samozřejmě, že pokud si umíte na moto hodně věcí udělat sami, vyděláte si v pohodě i na tu vyšší spotřebu.

125ccm 4T nebo 2T?

13.4.2008 v 07:53 | Nahoru | #189
lol co to tu melete?? jakých dalších 30tisic.kdyby ste nebyli uplně blbý tak víte že u vysokootáčkovejch dvoutaktů máte 4velikosti pístu (A B C D ) a tím máte po GO ještě 3 výměny pístu cožje cena cca 2700 kč ..motor jede skoro jak novej a až se píst opotřebí dáte další...takhle to udělaté 4x apak děláte GO motoru...pro přehled GO 2t motoru stoji: nicasil 2500...ojnice 3700...ložiska a gufera 1500...těsnění 500..píst 2700 (nebo wertex za 2000 ) ..to je 10 900 amáte motor po kompletní GO..sice to víc žere ale jde o to jestli to chcete na cestování nebo pro zábavu...u 4T motoru měnit rozvodák (pokud ho 125 májí opravu nevim) cca 2700 ..pokud si to člověk udělá sám...ale když sevám potká 4taktní motor nebo vám upadne ventil..praskne pružinam, vačka atd jeto mnohem větší pruser..takže spolehlivější je jistojistě 2takt protože je o mnoho jednoduší (místo ventilu má přepouštěcí kanály) tím je meně mechanizovaný a je tam mín věci který semožou posrat.Určitě je 2T ve 125tce lepší řešení ptže 125 4takt se muže srovnávat z 80 dvoutakt a ten žere stejně jen je ostřejí takže pokud nemášprachy na benzín kup si 802T je to lepší laternatova než 125 4T.a navíc ze skušenosti mnoha kluků co znám vím že jich hondě koupil 125 4T za nedlouho prodávali a šli do 2taktu.zdar a dobrej asfalt

125ccm 4T nebo 2T?

13.4.2008 v 09:52 | Nahoru | #190
Kony5> Pokud se nezadře.Ukážu ti co jsem platil já.
Píst 3300 (Asso Werke)
Ojnice 3000 (Muzaccelli)
Výbrus 2500 (bez DPH)
Těsnění + gufera 2000
práce 5000
+svíčky a náplně
dohromady motor 17 tisíc
pak řetězovka 3300
gumy 6500 za obě
gufera

pak jen estetický hovadinky

Pak připočti velkou spotřebu a drahej olej!!! Není to jen tak, musíš prostě počítat s tím, že do toho dáš dost peněz, ale stojí to za to.

125ccm 4T nebo 2T?

13.4.2008 v 09:54 | Nahoru | #191
Kony5> Jo a ještě ložiska, nevadí.

Nutno podotknout, že jsem si to nechal dělat v servise a dával do toho díly z Itálie (proto jsem čekal přes měsíc ) a dal na to záruku!!! Ta se vyplatila, protože při zajíždění se mi vysypalo ložisko na klice, zavezl jsem to tam a on mi to zadara vyměnil (deformace byla OK). Ložiska SKF...prostě asi vadnej kus, reklamace uznána.

125ccm 4T nebo 2T?

13.4.2008 v 09:58 | Nahoru | #192
Tím nechcu říct, že je dvoutakt špatnej. Svezení hezký, najel jsem 5000km a hezký no. Měl jsem smůlu a zavinil jsem si to sám (rozletělo se ojniční ložisko a jehličky nalítaly do spalovacího prostoru, no hnus velebnosti).

125ccm 4T nebo 2T?

13.4.2008 v 10:56 | Nahoru | #193
Kony5> zřejmě vedeme marný boj. Prostě 2T jsou poruchový, náročný na údržbu. to tu má x lidí zafixováno a nehneš s nima. Už jim to nebudu vyvracet, svý už jsem k tomu napsal. Ale u nás doma budou malorážky vždy 2T.

125ccm 4T nebo 2T?

13.4.2008 v 11:06 | Nahoru | #194

RomanSS>Kony5> Pokud se nezadře.Ukážu ti co jsem platil já.
Píst 3300 (Asso Werke)
Ojnice 3000 (Muzaccelli)
Výbrus 2500 (bez DPH)
Těsnění + gufera 2000
práce 5000
+svíčky a náplně
dohromady motor 17 tisíc
pak řetězovka 3300
gumy 6500 za obě
gufera

pak jen estetický hovadinky

Pak připočti velkou spotřebu a drahej olej!!! Není to jen tak, musíš prostě počítat s tím, že do toho dáš dost peněz, ale stojí to za to.



4T řetězovku a gumy nemají? Náplně - necelý litr oleje a pokud je to vodník, tak 1-1,5 litru chladící kapaliny? To u 4T není?
Těsnění a gufera - naprostou většinu těsnění si stříhám sám, místo abych za ně platil pár stovek až tisícovku, gufera jsou max nějaká stovka.

Spotřeba - pokud pojedeš 2T do otevření přívěry, pojede a bude žrát jako 4T. Po otevření přívěry jede jak 4T 250, ale za víc. Olej - 1 litr za 250 Kč na tisíc km.

125ccm 4T nebo 2T?

14.4.2008 v 11:40 | Nahoru | #195

RomanSS>Kony5> Pokud se nezadře.Ukážu ti co jsem platil já.
Píst 3300 (Asso Werke)
Ojnice 3000 (Muzaccelli)
Výbrus 2500 (bez DPH)
Těsnění + gufera 2000
práce 5000
+svíčky a náplně
dohromady motor 17 tisíc
pak řetězovka 3300
gumy 6500 za obě
gufera

pak jen estetický hovadinky

Pak připočti velkou spotřebu a drahej olej!!! Není to jen tak, musíš prostě počítat s tím, že do toho dáš dost peněz, ale stojí to za to.



ty si dal 5000 za práci!To si dobře na tobě vydělali!

Jinak souhlasím s Hokem malorážky jedině 2T!

125ccm 4T nebo 2T?

14.4.2008 v 11:40 | Nahoru | #196

RomanSS>Kony5> Pokud se nezadře.Ukážu ti co jsem platil já.
Píst 3300 (Asso Werke)
Ojnice 3000 (Muzaccelli)
Výbrus 2500 (bez DPH)
Těsnění + gufera 2000
práce 5000
+svíčky a náplně
dohromady motor 17 tisíc
pak řetězovka 3300
gumy 6500 za obě
gufera

pak jen estetický hovadinky

Pak připočti velkou spotřebu a drahej olej!!! Není to jen tak, musíš prostě počítat s tím, že do toho dáš dost peněz, ale stojí to za to.



ty si dal 5000 za práci!To si dobře na tobě vydělali!

Jinak souhlasím s Hokem malorážky jedině 2T!

125ccm 4T nebo 2T?

14.4.2008 v 11:40 | Nahoru | #197

RomanSS>Kony5> Pokud se nezadře.Ukážu ti co jsem platil já.
Píst 3300 (Asso Werke)
Ojnice 3000 (Muzaccelli)
Výbrus 2500 (bez DPH)
Těsnění + gufera 2000
práce 5000
+svíčky a náplně
dohromady motor 17 tisíc
pak řetězovka 3300
gumy 6500 za obě
gufera

pak jen estetický hovadinky

Pak připočti velkou spotřebu a drahej olej!!! Není to jen tak, musíš prostě počítat s tím, že do toho dáš dost peněz, ale stojí to za to.



ty si dal 5000 za práci!To si dobře na tobě vydělali!

Jinak souhlasím s Hokem malorážky jedině 2T!

125ccm 4T nebo 2T?

14.4.2008 v 18:52 | Nahoru | #198
Zkratka jsem už se rozhodl pro 2t yamahu TDR já chci cestovat a když ji plně naložím a ještš pojedu ve dvojku tak by se mi ten 4t dusil. diky za rady

125ccm 4T nebo 2T?

14.4.2008 v 18:55 | Nahoru | #199

Jirka_K>RomanSS>Kony5> Pokud se nezadře.Ukážu ti co jsem platil já.
Píst 3300 (Asso Werke)
Ojnice 3000 (Muzaccelli)
Výbrus 2500 (bez DPH)
Těsnění + gufera 2000
práce 5000
+svíčky a náplně
dohromady motor 17 tisíc
pak řetězovka 3300
gumy 6500 za obě
gufera

pak jen estetický hovadinky

Pak připočti velkou spotřebu a drahej olej!!! Není to jen tak, musíš prostě počítat s tím, že do toho dáš dost peněz, ale stojí to za to.

ty si dal 5000 za práci!To si dobře na tobě vydělali!

Jinak souhlasím s Hokem malorážky jedině 2T!


Jo dal :o V motoru se doma hrabat nebudu a dělal mě ještě přívěru a otáčkoměr.

125ccm 4T nebo 2T?

14.4.2008 v 18:56 | Nahoru | #200

hok>RomanSS>Kony5> Pokud se nezadře.Ukážu ti co jsem platil já.
Píst 3300 (Asso Werke)
Ojnice 3000 (Muzaccelli)
Výbrus 2500 (bez DPH)
Těsnění + gufera 2000
práce 5000
+svíčky a náplně
dohromady motor 17 tisíc
pak řetězovka 3300
gumy 6500 za obě
gufera

pak jen estetický hovadinky

Pak připočti velkou spotřebu a drahej olej!!! Není to jen tak, musíš prostě počítat s tím, že do toho dáš dost peněz, ale stojí to za to.

4T řetězovku a gumy nemají? Náplně - necelý litr oleje a pokud je to vodník, tak 1-1,5 litru chladící kapaliny? To u 4T není?
Těsnění a gufera - naprostou většinu těsnění si stříhám sám, místo abych za ně platil pár stovek až tisícovku, gufera jsou max nějaká stovka.

Spotřeba - pokud pojedeš 2T do otevření přívěry, pojede a bude žrát jako 4T. Po otevření přívěry jede jak 4T 250, ale za víc. Olej - 1 litr za 250 Kč na tisíc km.


Ale jistě. šlo o ten motor

125ccm 4T nebo 2T?

15.4.2008 v 10:47 | Nahoru | #201
No teda ja se nestacim divit ? :) Co se tu clovek o 2T nedozví :)

Mam doma tedka malorazku od TM racing (coz je da se rict zavodní náčiní) v listopadu sem na ni udelal GO za 15 000Kc (pist ojnive, loziska,gufera) a od te doby jede a jede a jede zadne stelovaní ventilů a podobné sraní se s tím. Proste přijdu z práce šlápnu a jedu. v půlce sezony vyměním píst a jedu dál. Jediné co je na této motorce nešvar je opravdu ta spotřeba která se při opravdu ostré jízdě terénem dostane na zhruba 15l na 100km (přepočteno), ale za výkon přesahující 45 koní v poměru s váhou 90Kg to opravdu stojí.

U motorek jako je DT,TDR najezdi uzivatel 30 000 aniz by na to musel sahnout. Jenom leje olej do nadobky na olej nebo primo do nadrze a pak olej do prevodovky (ja co 15 mth.) a spotřeba kolem 6l není nic ukrutnýho za tu jízdu to určitě stojí. 4t 25 jsou asi tak agilní jako moje babička na vozičku.

Naposledy editováno 15.04.2008 10:54:26

125ccm 4T nebo 2T?

15.4.2008 v 18:04 | Nahoru | #202
125 ber 2t, jede rychlejc , vetsi vykon, jentak neomrzi, votevreny maj neco kolem 30 koni, jsou to vetsinou vodnici. ja kazdejch 700 kupuju olej za 300 no a kdyz jedu hodne na plno coz je furt pres kilo a kolem 9000-11000ot/min tak to zere neco kolem
6 litru a to nejni moc, a kdyz chces yby to zralo 4 tak pojedes do 8000 a pojede ti to stejne jak 4t ,tky se resil tohle 2t nebo 4t a pak jsem sel do 2t a jsem spokojen a pekne me jebe ze uz jse 2t skoro nevyrabi jako dvacy cocoti

125ccm 4T nebo 2T?

15.4.2008 v 19:19 | Nahoru | #203
na husce SM 125 jsem jel ma hodne dobre zrychleni ten ten 4 takt nez rozdycha 100 tak to hodne dlouho trva temu ver

125ccm 4T nebo 2T?

15.4.2008 v 20:45 | Nahoru | #204

Jirka_K>na husce SM 125 jsem jel ma hodne dobre zrychleni ten ten 4 takt nez rozdycha 100 tak to hodne dlouho trva temu ver


Jo to je fakt u 2T tam máš kilo skoro hned ale 4T to nějakou dobu trvá
A hlavně 4T brzo omrzí, měl jsem ho a přešel jsem ke 2T

125ccm 4T nebo 2T?

15.4.2008 v 20:56 | Nahoru | #205
Míra125> Konečně si s tebou budu moc vyjet :) Někdy by jsme mohli dát můj oblíbenej okruh Rakouským pohraničím

125ccm 4T nebo 2T?

15.4.2008 v 21:25 | Nahoru | #206
mam DT 125 a do 4taktu bych fakt nešel!prostě nejede!a ta spotřeba se dá uhlídat když zrovna nezávodíš.

125ccm 4T nebo 2T?

16.4.2008 v 10:39 | Nahoru | #207

Cíba.07>mam DT 125 a do 4taktu bych fakt nešel!prostě nejede!a ta spotřeba se dá uhlídat když zrovna nezávodíš.


Jo dá se jezdit i pod 4 litry a bude to výkonově na úrovni 4T ale když se nehlídám tak jezdim tak za 5,2 litru a stojí to za to

125ccm 4T nebo 2T?

16.4.2008 v 11:07 | Nahoru | #208
Mno pokud se chces dobre a traba taky daleko projet hodil by se4Tmin to papa a ne na kazdy benzince maj normalni olej do benala..Jo sracky co ti akorad zaserou motor a vejfuk maji vsude,ale akorad si pridelas starosti a budes vsude smrdet Ale pokud se chces nekde vyradit a mit slusnej odpich na svetlech atd..2T je lepsejsi..

125ccm 4T nebo 2T?

16.4.2008 v 11:17 | Nahoru | #209

Toni>Mno pokud se chces dobre a traba taky daleko projet hodil by se4Tmin to papa a ne na kazdy benzince maj normalni olej do benala..Jo sracky co ti akorad zaserou motor a vejfuk maji vsude,ale akorad si pridelas starosti a budes vsude smrdet Ale pokud se chces nekde vyradit a mit slusnej odpich na svetlech atd..2T je lepsejsi..



Ohledně toho oleje 1 litr ti vydrží na cca 1000 km když máš oddělené mazání!A kvalitní olej na benzince těžko seženeš!

125ccm 4T nebo 2T?

16.4.2008 v 11:32 | Nahoru | #210

Jirka_K>Toni>Mno pokud se chces dobre a traba taky daleko projet hodil by se4Tmin to papa a ne na kazdy benzince maj normalni olej do benala..Jo sracky co ti akorad zaserou motor a vejfuk maji vsude,ale akorad si pridelas starosti a budes vsude smrdet Ale pokud se chces nekde vyradit a mit slusnej odpich na svetlech atd..2T je lepsejsi..

Ohledně toho oleje 1 litr ti vydrží na cca 1000 km když máš oddělené mazání!A kvalitní olej na benzince těžko seženeš!

S tim lze těžko souhlasit. U benzínky není problém sehnat kvalitní olej ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist