přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
E: na fotce to kolo vypada jako dirtak, ale je to mtb s dirtovou geometrii.
Naposledy editováno 07.07.2017 22:05:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
K660S píše: Stev> no tak libovy ja mel nekdy v 15 Spesla P2 a to bylo bombovy, hned bych to vzal zase, ale nejspis ho uz nesezenu, tak chci neco podobnyho. jen ciste pro prdel, u Manesa to postavit na kopyta a projet si celou Naplavku po zadech
To muzes s cimkoliv, ja v patek tam a zpet :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Racing.angel píše: Možná, že kdybych vjela do toho rybníka, který tam byl,..
..vyloveni, ..odbahneni - alá Frantisek Koudelka
Racing.angel píše: Ale už zase drandím, minulý týden jsme byli v Jedovnici na trailech a bez ztráty kytičky
+ ad viz vise po zadnim.. a co teprve z kopce po zpatku po prednim - jako Martyn Ashton
..me kdyz se ten muj stroj zacne vzpinat na zadni (..ale to jen kdyz fakt zaberu v sedle v prudkym kopci) tak se pokazdy akorat priserne leknu
No už je pozdě. Najeto prvních 200 km, dojmy - zatím převládá pocit rychlého kola přijde mě lehčí než je, krásně krátký představec, ostrá geometrie, přitom 29" s toho dělá stabilní kolo .. zadní brzda malinko zaostává ve sjezdu -měkne, možná je tam trocha vzduchu..nebo to chce lepší desky.
No uvidím co to řekne první den na sjezdovce (90% budu ale jezdit s rodinou)
Nejdřív jsem měl vel. XL, které jsem po 2 dnech měnil za L. Mám 188cm..
Na tom XL jsem se v terénu už bál.
vybavení je popsáno tady.. koukám, že kolo zlevnilo už o 10.000,- než co stálo před 3 týdny
Naštěstí jsem dal 20 tis.
http://www.mojekolo....30iz7-0aAkWPEALw_wcB
Naposledy editováno 17.07.2017 14:09:13
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
BTW, Brandon opet nastavuje meritka...k tomuhle mam jen "wow" :
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
Manzak píše: assassine pred 2 tydny jsem byl v Cerne vode na Zakladne Rychlebskych stezek a musim rict ze to byla absolutni parada, a myslim si ze jestli mas kolo jaky mas a bavi te jezdit to co jezdis tak by pro tebe nebylo od veci si tam zajet zajezdit. Minimalne ten jejich superflow je bozi, ale s tvyma zdvihama i nejaky ten tezsi trail se skakanim. Rozhodne to tam stoji za to.
Dik, chystam se tam, ja driv nemel moc cas cestovat za bikovanim a navic jsem mel az moc freeride kolo - tezky a velky zdvihy (180mm) ted na novym lehcim 160mm je to uplne jina liga. Ja byl ted tesne za hranicema - trailcenter rabenberg - prej je to rychlebskejm dost podobny, takze ja muzu doporucit i ten rabenberg. Je to docela easy, takze zadny velky skakani, ale dobry.
Rychleby urcite zkusim. Jeste mam letos v planu Schoeneck a rakousko...
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
samozřejmě že se dá pořídit asi lepší, ale já tomu prd rozumím, tak proto se ptám. má to nějaký význam? ještě jsem se na tom nesvezl, ale chtěl bych. zajdu někam do prodejny kde mi to půjčí na otestování.
jsem zastáncem klasiky a se svým kolem jsem maximálně spokojen, ale napadlo mě to ve spojení s tim, že když bych někde jezdil po horách, asi bych nedal celý den ježdění stylem z kopce/do kopce a tohle elektrokolo by bylo asi dobrej pomocník
má to smysl něco takovýho si pořizovat?
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
Manzak píše: Kdyz trochu potrenujes tak se cely den jezdit da, zato kdyz ti dojde nekde na ceste baterka tak si poradne maknes, navic na jezdeni po horach to bude tezky kus ingotu tak jako tak.
píšou dojezd 90 - 240 km, což je dost, ale po horách je docela dost i 50 km, což by baterka vydržet měla. a je to těžší o cca 10 kg než moje současný kolo. což není taková tragédie. tak zhubnu já 10 kg a je to vyrovnaný
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Manzak píše: Vidim ze uz jsi se rozhodnul, ale ja jsem te varoval, pak si nestezuj
nee, nerozhodl, to vůbec ne, jen si s tou myšlenkou "pohrávám"
ale zatím jiný argument než že to je o 10 kg těžší (s čim počítám) a že když dojde baterka že se našlapu (myslím že toto se nestane, takový nájezd zase nedám aby baterie nevydržela) nejsou dostačující aby mě to odradilo....
jinak osobne bych ti rekl ze ses mladej kluk at se na elektro vyseres, ale vis jak, proti gustu... tu vahu navic resis jen do kopce, na rovinach je ti to docela fuk, a kdyz to vezmes kolem a dokola (nemyslim to ted nijak ve zlem, jen zamysleni) tak ta vaha navic bude mit dost mozna vetsi hustotu ulozene energie nez tvoje vlastni vaha
Jinak mám v rodině celopevnej Haibike SDuro , oproti motoru Bosch v Xduru je tam Yamaha - je užší a dovoluje montáž dvojpřevodníku...jinak jsou ty parametry vcelku srovnatelný. Asistence je fajn , v terénu mě překvapilo jak to valí , ze začátku jsem měl trošku problém to ukočírovat v techničtějších pasážích.
Má to torzní snímač , kterej funguje jak to popisuje kerut - jedeš kadenci , do pedálů dáváš míň síly , pomáhá to málo. Zařadíš těžkej převod , šlapeš víc " ztěžka " začne ti to pomáhat fest...
však si to pujč a uvidíš..
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Manzak píše: Nevim co je na tom k smichu ale kazdy se smejeme necemu jinemu, kolo ma byt kolo, to znamena ze se pohybuje vlastnim pohonem, nevim co je uzasnyho na tom sednout na to jak burt a nechat si nekam odvezt prdel.
nepochopil jsi pointu
já nechci kolo aby za mě šlapalo, já si kolo koupil proto abych se hejbal a dělal něco pro svou fyzičku. při druhý garančce mi servisák řekl že dávám kolu dost "zabrat" co se šlapání týká, poznal to na řetězu, který byl při 700 km zralej na výměnu (jinak mění řetěz u kol mýho typu kolem 1200 - 1500 km)
protože jezdím hodně po lesích kde jsou hodně kopce (např kokořínsko, jeseníky, krkonoše....) a každej kopec se snažím zdolat vyšlápnutím (v extrému i šlapáním vestoje, mimochodem vážím přes metrák!). a i když se moje fyzička letos rapidně zlepšila (musím se pochválit ) tak jsem furt jen člověk a pár hodin ježdění v rychlejšim tempu mě prostě "oddělá" a s elektokolem který by občas v tom extrému pomohlo by mi trasu vyjížďky prodloužilo. tak to je asi ten pravý důvod proč bych si ho pořídil, prostě bych mohl jezdit dýl a delší trasy
jinak jsem samozřejmě zastáncem klasiky a hrubý síly
No pak jsme se byli svézt na elektrotrekovým kole s odpruženým předkem. Na jízdu po silnici ok, na polňačce nebo v terénu to chce fakt horský. Jeli jsme kolem Lipna asi 80-90km. Celý okruh Lipno-Frýdava-Nová Pec-Horní Planá-Frymburk-Lipno. Baterky byly cca na 15% s tím, že já jel spíš sám a taťka si pomáhal na prostřední mod a v Peci jsme si je prohodili. Já bych na tom s minimální pomocí ujel třeba 150km a taťkovi by to zdechlo třeba po 60-70km. Ale ber to tak, že na kole seděl po 17ti letech. Do tý doby jen motorka (V-strom) a nebo lyže v zimě takže dlouhou dobu kolem absolutně nepolíbenej člověk a ujel na elektru to, co já bych ulej normálně...průměr jsme měli 22. třeba 70% asfalt a zbytek šotolina a polní cesty.
Teď chceme zkusit nějaký to celopéro - Haibike, co tady byly odkazy.
Naposledy editováno 04.09.2017 10:52:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Jinak ja bych si to nekoupil ponevadz je to moc lehky, jen tocis nohama a kochas se krajinou. Jo a jak ti dojde baterka tak se na tom skoro neda jet, musis slapat "pres motor" a to je jak kdyz mas nohy v bahne
ma to sve specificke pouziti. v technickym terenu, hlavne ve sjezdu je znat vyssi hmotnost - ale zas predpokladam, ze clovek co "potrebuje" e-bike na kole nema moc najezdeno a tudiz mu to cemu rikam technickej teren prijde jako nesjizdnej, takze je to fuk.
netrenovanej clovek je limitovanej dojezdem na kterej ma fyzicku a ono pak cloveka nebavi se motat v okruhu 10-20km...tak nejezdi. na tech ebikach daj lidi i delsi vylety, bavi je to a hejbou se aspon trochu...
ja to tak mel taky, a nez clovek vyjezdi fyzicku aby mu 100km nedelalo problem tak to chvili trva. jasne pak ho ebike uz moc nevezme...
Je ale fakt ze jsem to nejak nezkousel, mozna se ten motor nejakym cudlem da vyradit....
jo tak motor bafang tak asi proto to bahno
ma to samy, ale lonskej model myslim
Naposledy editováno 04.09.2017 18:42:32