http://www.motorkari...poradna&oid=2477
Zkráceně - po dlouhé jízdě se občas ozve kovové šustění na šestku. Dělá to jen na šestku, žádná jiná rychlost. Někdy to přijde jen velmi slabě a zase zmizí, někdy to je slyšet hlasitěji, ale stejně to po chvilce zmizí. Ale je to tam, šustění, na šestku a jen v záběru motoru.
A teď, je to normální a mám to ignorovat?
Pokud ne, co by to mohlo být? Kvalty tam padají přesně, nevypadávají, motor byl v zimě rozdělaný a žádného viditelného problému, vůle v ložiskách atd. jsem si nevšiml a to jsem měl převodovku venku, abych vůbec mohl navléknout nový primár.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Občasné kovové šustění na šestku
SOUSEDRH9 píše: Že by k.o. sek. řetěz??
A dělal by to pak jen na šestku? Když dám pětku, okamžitě šustění zmizí. Pak dám při stejné rychlosti šestku a ozve se to. Jinak vytahaný není, namazaný je, tak si myslím, že tady problém nebude
Kdyby to byla treba vetsi vule mezi zuby, je to velky problem? Zezacatku po slozeni to tak 250km nic nedelalo a jelo uplne tise, pak to zacalo postupne delat. Jinak s tou rychlosti zadny problem neni, jede, nevypadava, radi se krasne, jen lehce susti.
Btw. krome toho se obcas ozve takove kovove zarachtani pri zavreni plynu, ale to nevim, jestli je nejaka rezonance, nebo jestli je to o tom ze pri zavreni plynu se ochudi smes a treba to zadetonuje nebo tak..
Uz me ty zvuky lezou nanervy Ale jinak to nic nedela, jede jak z praku a zadny problemy, krom tech divnych pazvuku co to furt dela
Tak nevím co s tím, když to rozhodím (zase....) tak okem stejně nic nepoznám, jedině to teď odjezdit, doufat že se to nerozsype a v zimě vyměnit převodovku za nějakou jinou, jetou, resp. vyměnit kolo šestky...
1 reakcí na tento příspěvek Občasné kovové šustění na šestku
hrochino píše: www.gsxr.wz.cz/prevod.htm poslední foto ....
A to by se stalo za 450 km? Před 450 km jsem ten motor měl komplet rozebraný a kolům nic nebylo, pohledám fotky.
1 reakcí na tento příspěvek Občasné kovové šustění na šestku
Chtěl jsem to dnes zkusit lépe poslechnout a natočit to, takže šla motorka na stojan pod kyvku, zajistit, před chladič větrák a na stojanu dát šestku, roztočit a zadnímu kolu dělat zátěž brzdou (jo, ideální to není, ale je stejne KO a půjde aj kotouč novej, tak co..). No a víš co jsem zjistil? Že když na tom člověk nejede, ale stoupne si k motoru a chce si to poslechnout, tak je mechanická hlučnost motoru (ventily atp.) při těch cca 3,5tis. ot. taková, že to šustění neuslyšíš Jen za jízdy prostě...
Takže to vypadá, že budu jezdit a uvidíme, jestli se to zlepší, nebo zhorší, nebo zůstane či co to bude dělat. Dneska nalítám dalších cca 150 km, tak dám večer vědět jak se to chovalo. Tenhle rok ještě o nic nejde, ale příští rok chci do zahraničí, tak aby mě nečekal nějaký průser
Někdo tu zmiňoval velkou vůli mezi zuby. Kdyby to bylo něco takového, myslíš, že by to mohlo vést nějak brzy do stadia, kdy by třeba kolečko prasklo, ulomil se zub, nebo něco takového? Za předpokladu, že jsem před 450km kolečka viděl a rozhodně nevypadaly tak, jako třeba na fotce, na kterou odkazoval Hrochino...
Osobně bych na to sral a poslouchal to
Každopádně zvuk to hezký opravdu není a časem to budu řešit, nerad bych aby to pak vyfluslo párset kiláků od baráku. Teď do zimy bych to dolítal, sehnal nějakou pěknou jetou převodovku a prostě vyměnil kus za kus - to nebude zas tak drahé a aspoň budu mít přes zimu co dělat Znělo by to rozumně?
Mám možnost mít za dobrý peníz novější převodovku pravděpodobně z ER-5, bohužel nevím nic o historii motorky, převodovku (resp. tedy asi stav kol) lze posoudit pouze vizuálně. Jde to tak rozumně posoudit? Vzhledově vypadá jak nová, ale jak to bude objektivní, to netuším...
Mimochodem, tuší někdo k čemu jsou tam ty drážky na ozubených kolech? Mazání? Pokud se pamatuji, na mých kolech to nebylo...
Díky
Naposledy editováno 15.07.2017 20:17:00
Nové kolo stojí 2800 cca jedno, druhé (na výstupní hřídel) dostupnost na dotaz :-/ A vzhledem k tomu, že dnes jsem to zase slyšel slabě i ze čtyřky.. Uvidíme jak na tom bude převodovka naživo, ale horší než ta moje snad nebude.
Tak těžko říct. Za to co ta převodovka stála se doma neztratí a přes zimu na to můžu v klidu mrknout.
1 reakcí na tento příspěvek Občasné kovové šustění na šestku
Možno to takto bude fungovať 50t kilometrov a absolútne zbytočne to znásilňuješ. Ale keď ťa to stálo pár korun a nudíš sa, prečo nie? Lepšie ako chlastať :)
kilix> No, delsi cesty.. pristi rok chcci zbouchat s tatkou Alpy a severni Bulharsko a s mladou na tandemu jizni Chorvatsko, uz ted setrim na cesty, takze proto...
1 reakcí na tento příspěvek Občasné kovové šustění na šestku
Kazdopadne resit uz to nehodlam. Proste se budu strachovat jak to v lete prezije dalnicni presun v plny zatezi, ale rozebrany jsem to mel a nic jsem nenasel, kola jsou pekny, na loziskach jsem vuli nenasel.. tak asi neni co resit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |