globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Občasné kovové šustění na šestku
14.7.2017 v 11:21
Ahoj, moje téma v poradně trochu zapadlo a otázka je stále aktuální, proto se ptám i tady, snad se najde někdo, kdo bude mít nápad co s tím...

http://www.motorkari...poradna&oid=2477

Zkráceně - po dlouhé jízdě se občas ozve kovové šustění na šestku. Dělá to jen na šestku, žádná jiná rychlost. Někdy to přijde jen velmi slabě a zase zmizí, někdy to je slyšet hlasitěji, ale stejně to po chvilce zmizí. Ale je to tam, šustění, na šestku a jen v záběru motoru.

A teď, je to normální a mám to ignorovat?

Pokud ne, co by to mohlo být? Kvalty tam padají přesně, nevypadávají, motor byl v zimě rozdělaný a žádného viditelného problému, vůle v ložiskách atd. jsem si nevšiml a to jsem měl převodovku venku, abych vůbec mohl navléknout nový primár.

Díky

1 reakcí na tento příspěvek Občasné kovové šustění na šestku

15.7.2017 v 10:22 | Nahoru | #1
Podle mě se jen sejde pár věcí jako frekvence, rezonance, krouťák...nejaký odlišný zvuk najdu v průběhu každé rychlosti. Něco jako vlk na kytaře, slyšet to je, ale krk ani struna ti kvůli tomu nepraskne Pokud jsi tomu dal takový servis a kontrolu, tak bych jezdil a občas zkontroloval, jestli se něco bude dít.

(reakce na) Občasné kovové šustění na šestku

15.7.2017 v 10:34 | Nahoru | #2
Merhaut> Mockrát děkuju za odpověď S převodovkou se právě nic nedělalo, zuby nevypadaly omačkaně (jasně, plošky zubů byly "lesklé", ale ještě aby ne po X tisících kilometrů), prostě všecko v richtiku. Škoda, že nemám nějakou detailnější fotku Dělá mi to na šestku od cca 2500 - 3000 ot. a slyším to tak do čtyř, pak už to buď stichne, nebo to přehluší výfuk (chybí mu poslední výstupní trubička) a vítr. Není to nějak hlasité, jen je prostě slyšet, že ta rychlost má jiný zvuk, takový šustivý.

Chtěl jsem to dnes zkusit lépe poslechnout a natočit to, takže šla motorka na stojan pod kyvku, zajistit, před chladič větrák a na stojanu dát šestku, roztočit a zadnímu kolu dělat zátěž brzdou (jo, ideální to není, ale je stejne KO a půjde aj kotouč novej, tak co..). No a víš co jsem zjistil? Že když na tom člověk nejede, ale stoupne si k motoru a chce si to poslechnout, tak je mechanická hlučnost motoru (ventily atp.) při těch cca 3,5tis. ot. taková, že to šustění neuslyšíš Jen za jízdy prostě...

Takže to vypadá, že budu jezdit a uvidíme, jestli se to zlepší, nebo zhorší, nebo zůstane či co to bude dělat. Dneska nalítám dalších cca 150 km, tak dám večer vědět jak se to chovalo. Tenhle rok ještě o nic nejde, ale příští rok chci do zahraničí, tak aby mě nečekal nějaký průser

Někdo tu zmiňoval velkou vůli mezi zuby. Kdyby to bylo něco takového, myslíš, že by to mohlo vést nějak brzy do stadia, kdy by třeba kolečko prasklo, ulomil se zub, nebo něco takového? Za předpokladu, že jsem před 450km kolečka viděl a rozhodně nevypadaly tak, jako třeba na fotce, na kterou odkazoval Hrochino...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist