kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Thor007 píše: Petta> nevím, nejradsi bych vyměnil těsnění všude...(páčka i váleček) Nenapadá mě jak zjistit, jestli to je pumpa nebo váleček. Jestli se dá sehnat těsnění do válečku(mám seriový), vyměním i to. Ať mám klid.
KTM servis je přesně to co hledáš! Zjisti s čím je stejná pumpa a pak za pár korun koupíš náhradní díl v KTM. Už jsem to praktikoval u MM, když mi praskla prachovka.
MM řešení - výměna komplet pumpy (Asi 7tis)
Ducati - má stejnou pumpu a taky jedině vyměnit komplet (Asi za 5 nebo 6 tis)
KTM - prachovka asi za 27 korun!
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.06.2017 07:04:24
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
já se s vlnitýma nikdy nesrovnám, designově je na motorce neunesu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zásadní pro tvorbu třecí síly je tlak a třecí koeficient. Stejnou silou vytvoříš na větší ploše menší tlak a naopak, tření je konstanta. To že se dělají větší desky a široký gumy je kvůli životnosti a odvodu tepla.
Naposledy editováno 21.06.2017 08:48:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tifáču-nechceš pro tu tvoju robku Versyse???!!!???Bamboš (Ivan) prodává toho svého.Krasavec bez škrábanečku,s pořádným zvukem (však víme ne ) a nějakýma báglama.A v té cihlově-zlaté!!!
no že je to kawašima budiž to by nebyla jediná žééé, ale z tohoto by nedosáhla na zem
strakon píše: assassin> tak to ne e, potřeboval bych, aby to brzdilo líp, než ty moje když jsem projížděl kousek toho Xtra Raptora, tak musím uznat, že mu to brzdilo líp než mně, ale zase mu to hůř jelo
nemyslim si ze kotouce nejak zasadne ovlivni jak to brzdi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: t_freedom> okej takže ale pak musí dřív odcházet jak desky tak kotouče. každopádně já bych je na motorce nesnesl designově.
To jsme na tom stejně, okousané kotouče jsou děs a hrůza... Jinak v čem jsou lepší kromě váhy mi ještě nikdo nevysvětlil... A v závodech na silnici je taky nikdo nepoužívá, nebo jsem si nevšiml...1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Tifone> Jen tě nesmí potkat déšť... Mě stačí ty litinový Spieglery, jsou lehčí než ocelový a super vedou teploty, rychle ohřátý, rychle chladnou. Ale v dešti s CP deskama musíš na brzdy kurva dřív, tam jsou lepší ocelový...
no právě že toto ne - v autech to taky fuguje.
asi myslíš celokarbon tak ten v dešti nefunguje
Naposledy editováno 21.06.2017 14:16:05
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Lazy> za kolik +- by byla k mani?
edit: uz to vidim, sem slepej.
Naposledy editováno 21.06.2017 16:33:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: Assassin> drz by te po lehkym vykonnym husabergoj asi nudilo ne?
Lazy> za kolik +- by byla k mani?
edit: uz to vidim, sem slepej.
to vubec nevim, ja na bergu zjistil ze neumim vubec jezdit, takze potrebuju trenovat... a tudiz vykon neni to hlavni, ta ostra na trenovani moc neni, furt neco menis...