famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
Franco82 píše: Hele ruku do ohne za to nedam, ale mam pocit, ze to uz nekdo resil. Vysledkem bylo, ze je na vine elektronicky plyn. Reseni uz ale netusim. Bud nova mapa nebo kapitulace ze je to vlastnost...
910 ma jeste lanko..
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Pro brutalky nudě tisemring ještě lepší vyzkoušejte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pycha píše:
Pro brutalky nudě tisemring ještě lepší vyzkoušejte
V jakém jazyce je to napsané?
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Kousek odtud jsem Brutalku kupoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
edit: teď jsem koukal, že 910R na rozdíl od 1090tek má TPSko dostupné zboku škrtících klapek, tak to je na pohodu.
Naposledy editováno 01.07.2017 22:25:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Chtěl bych Vás poprosit.
S jakým servisem bych mohl hned na začátku počítat, abych věděl kolik vlastně financí budu potřebovat? Má tenhle model stejné bolístky jako ostatní MV? Na kolik vyjde potřebná oprava. Strašné rád mám italské motorky a jejích design, ale hlavně motorky jako celek včetně motoru, které mě dokáže chytnout za srdíčko, po pěti letech na Banditu, nutně potřebují změnu za něco co mě posune dál. A tahle by mohla byt případná varianta. Za tu dobu jsem měl možnost mnoho motorek vyzkoušet o to je teď těžší vybrat tu jedinou, když bazarové nabídky stoji za velké h......Tahle, ale vypadá moc zachovalé, tak jsem se rozhodnuti, že tady napíšu. Tak co říkáte?
Díky moc.
David
Jinak připrav se na skutečnou jízdu. Banditi a Fazery jsou oproti tomu cestovní pohodlné motorky. Je to tvrdé jak šutr a jde to po plynu s milimetrovou přesností na plynové rukojeti. Do cca 6 tis jede hodně dobře (jak japonec) od 6 tis jede šíleně a nebudeš ze začátku stíhat řadit a pozorovat tachometr.
Já osobně beru Brutalku jako takové "trpítko",které rád krotím a na kterém se snažím zdokonalit svoje schopnosti. Ale když dojedu domů,jsem krásně z ní utahanej.
Jestli chceš hodnější Brutalku,hledej od modelů 1090 a výše,tam už je vše nastaveno víc uživatelsky. Takže asi tak
Edit: Jo a je celkem malá. Mám 186cm a vlezu se na ní přesně,ale mít asi tak 188,už bych musel mít přepáčko..
Naposledy editováno 03.08.2017 19:35:27
Tak by asi stálo za to zjistit proč to není v originál barvě. Jinak více se zjistí na místě asi jako vždy no
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
potřebuju vymyslet jak dostat ven zbytek šroubku. je to M6 s klasickým závitem.
3 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
honzánZ750 píše: Už se někdo setkal se chcípáním u brutale?? třeba při dojíždění do křižovatky moto chcípně jak kdyby neměla benzín
U MV ne, ale zažil jsem přesně toto na Yamaze MT-03 a vyřešilo se to výměnou snímače polohy škrtící klapky (TPS) - byla na to i svolávačka.