Naposledy editováno 19.06.2018 14:57:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
Bonnerider píše: MedWed> Tak na ABS jsem ještě nikoho nadávat neslyšel. Na elektroniku v autech (zvláště imobilizér) občas jo, protože když se ti to někde cestou posere, tak stojíš a nikdo ti to (běžně v garáži) neopraví.
No tak v autě na ABS nadávám celou zimu. Škoda, že ho na zimu nemůžu vyřadit z činnosti.
Naposledy editováno 08.06.2017 06:34:56
vilemx píše: A nevíte, už do motorek dorazilo elektrické otevírání / zavírání zadního kufru včetně bočních? Další moderní "nutnost" v oblasti aut. Tak čekám, kdy se to prokopíruje sem.
Tak já měl na svém skutru(Piagio X9 500) na dálku oteviraný zavazadlový prostor pod sedlem. A to byl rok 2005.😉
Naposledy editováno 08.06.2017 06:35:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
Bud píše: No tak v autě na ABS nadávám celou zimu. Škoda, že ho na zimu nemůžu vyřadit z činnosti.
..když vyndáš pojistku, tak se stane co.?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
selkie píše: ..když vyndáš pojistku, tak se stane co.?
no a jestli mu vadi v zime tak v lete je tuplem na nic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
Ovšem v létě mi nevadí. V zimě na kluzkem hodně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
Bud píše: assassin>
Ovšem v létě mi nevadí. V zimě na kluzkem hodně.
Jakoze jezdis tak dobre, ze s blokujicima kolama dokážeš vse resit lip?
Ja teda takovej pilot nejsem. Ve Fabii treba to nebylo nic moc, ale ve vsech lepších autech jsem s pomoci abs s krizovek nejspis vyvázl lip nez by to bez nej
Naposledy editováno 09.06.2017 05:42:02
Bud píše: No tak v autě na ABS nadávám celou zimu. Škoda, že ho na zimu nemůžu vyřadit z činnosti.
vytahni pojistku... bude ti svitti kontrolka na palubce...tu prelep zvejkackou... po zime pak napis jak jsi dojel :D
tema o ABS je podobne nekonecne jako tema o ukazateli kvaltu :D jsou to super tema do hospody ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
mito7 píše: Pojistku nevyndávejte! U většiny novějších aut řídí jednotka ABS i tzv. EBV což je snížení brzdné síly na zadní nápravě a pokud vyndáte pojistku, tak se bude i při jemném zabrždění blokovat zadek a auto půjde do hodin.
..to je nějaká blbost, ne..? Nebo mi chceš říct, že když budu mít závadu na ABS, tak výrobce to navrhnul a udělal tak, že budu mít přebržděnej zadek..?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti
selkie píše: ..to je nějaká blbost, ne..? Nebo mi chceš říct, že když budu mít závadu na ABS, tak výrobce to navrhnul a udělal tak, že budu mít přebržděnej zadek..?
to s tim rozdelovanim tlaku je zhruba jak pise, ja tipuju ze te auto s takovou zavadou nenecha jet
Naposledy editováno 09.06.2017 11:03:53
Naopak. 😉 Jsem tak málo zkušený jezdec. Když jsem měl auto bez ABS, stačilo mít nové dobré gumy a na kluzkem povrchu, stačilo mít při brzdění rovně volant a seslapnout brzdu a spojku. Auto trochu sklouzlo, ale gumy se chytly a zastavilo. Teď mám v autě tak citlivé ABS, že když jezdím po naších dobře odhrnutych, ale velmi kluzkych cestach, tak auto nechce zastavit. 😉 Tam, kde jsem se starým autem stal na pár metrech, teď můžu mít nové gumy kolik chci a jak drahé chci, je mi to prd platné. Auto nezastaví, pořád jen cvaka do pedálu ABS. Takže tam v zimě raději nejezdím a když zapomenu, tak se snažím zastavit jak jen to jde. Našel jsem si na to způsob, ale je složitější a nezastaví tak dobře, jak stará herka bez. 😉 Mám na mysli ty skoro zledovatele plochy. U nás sypký sníh na cestě skoro nenajdeš, vše je hezky ujezdeno a odhrnuto, ale ne až na asfalt.
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti
Selkie: jistej si tim nejsem, zalezi jak závada na tom abs bude, pokud se ti ale podari přerušit napájení (viz ta posjitka) toho bloku ventilu co ridi abs/esp tak bych rekl, ze to nepojede. Závada senzorů na kole nemusi byt nutne duvod aby to nejelo, nahlásí to error a pojede to podle senzoru na druhem kole nebo neco takoveho - dneska uz maji tyhle systémy hodne složitej systém řízení
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti
Na ledu makaj jedine hroty, maličko funguji i nejaky ultrahypersuper pneu, ale ty tam mit nebudes, ty se v tak malým rozměru aby šly na focuse ani nedelaj. Ja treba letní uz neporidim zadny lepsi v 225 R16
To ti věřím. Na ledovce to vždycky jede. Ovšem mám s čím porovnat, tak proto. Posledně jsem už pořídil gumy "na led" od Nokianu řadu Hakkapelitta R. Jsou super, jde poznat rozdil a to značný. Dunlopy a jiné co jsem měl se nemůžou srovnat. Ale zase ve velkém sněhu už tak dobré nejsou ale ten my tu nemáme. 😉 Jó a v teple na asfaltu rychle ubývají, protože jsou měkké jak žvýkačky.
Zrovna v těch 225 R 16 jsem si všiml výrazné slevy, asi je léto. Vlastně o polovinu. To máš nějaké SUV, nebo jiné?
http://www.pneumatik...amp;utm_term=T428423
Naposledy editováno 09.06.2017 22:59:15
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti
Ted mam conti ts850p a fakt super - i v lete mi prisly lepsi nez letni premiumcontact 5 co mam ted, proste sportcontacty jsou az na velky kola sportovnich aut a ja na uzitkac nizkoprofilovy pneu nechci :(
Ty nokiany vypadaj taky ok, treba taky nekdy vyzkousim.
Kazdopadne ja na abs nemuzu rict krivy slovo - bud je rozdil v tom jak funguje u tebe a u me, nebo mame rozdilnej styl rizeni - oboji je dost mozne.
Uz jsme ale dost OT :)