Přijdou mi OK, ale vzhledem k mýmu sníženýmu barvocitu bych byl rád, kdyby to omrkl ještě někdo a napsal, co si myslí - jestli pohoda, nebo trochu upravit směs Jde mi v podstatě o posouzení barvy při malém zatížení (plyn do 1/3 a max. 4000 ot. - zabíhám). Předpokládám že na full gas by to bylo OK, tam jsou prostě trysky jak mají být a s jehlou se taky nehýbalo, nastavení směsi je na referenční hodnotu dle příručky - oba karburátory stejně, sesynchronizovány byly. Moto předtím běžela chvilinku na volnoběh, ale vážně jen chvíli, takže si nemyslím, že by to barvu nějak ovlivnilo. I tak jsem ale před focením pro sychr elektrody svíček "setřel" prstem, aby bylo vidět to "trvalé" opálení z provozu.
Levý válec:
Pravý válec:
Předem díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení barvy svíce
Joo, ten obrazek mam, jen nejak nejsem schopnej podle nej nic priradit Holt nahovno barvocit. Kawapavel > Diky No nic neobvyklyho to nedela, jen me prekvapilo jak rychle se valce zahreji, ale to je asi normalni, no. Jen jsem nechtel aby to bylo chudsi, skoncit pak s podpalenyma ventilama a dourou v pistu.. :-€D
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení barvy svíce
Dobře naladěná směs by měla být vidět na svíčce asi takto:
edit: tady máš obrázek, namísto tisíce slov:
Naposledy editováno 04.06.2017 09:36:52
Tak jestli je to trošku bohatší, tak nemusím nervit, to mi paseku v motoru neudělá. Možná, kdybych nebyl v záběhu a víc za to bral, že by se taky opálila ještě trochu jinak...
Naposledy editováno 04.06.2017 19:48:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení barvy svíce
stranka
jinak moje motka jede super, zadne strileni, zkusil jsem vyndat svice a ejhle zadek trochu podle me vice bohaty, predek podle me normal - trochu hot. Sel jsem do servisu a tam rikali ze je to ok. Urcite budu rad za dalsi nazor Samo mam ladaky, naporovy filtr, dynokit
Mej se
Pajas
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení barvy svíce
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení barvy svíce
Ale čo už, je to takto, zbytočne teoretizovať, tie fotky môžu trošku skreslovať, nestriela ti to, na plyn reaguje dobre, štartuje tiež dobre, na odtiene hnedej/šedej sa vysrať a jazdiť
to, či máš voľnobežnú zmes +- od oka dobre, môžeš celkom ľahko overiť prudkým pridaním plynu na voľnobeh pri zohriatom motore.
Motor musí hneď po pridaní skočiť po otáčkach a keď pustíš plyn, musí hneď padnúť na voľnobežné otáčky a držať, žiadne kolísanie nesmie byť.
Ak po pustení plynu trvá motoru dlhšie, kým otáčky klesnú dole, máš to chudobné - odkrúť šroub o 1/4 - 1/2 otáčky. Takisto, pri chudobnej voľnobežnej zmesi zrejme bude váhať pri pridaní a nepôjde hneď prudko po otáčkach.
Ak po pustení plynu padnú otáčky dole, klesnú pod voľnobežné otáčky a potom sa vrátia na voľnobežné, máš to bohaté, zakrúť šroub o štvrť-pol otáčky a vyskúšaj znova.
Dosť zle sa to takto opisuje textovo, ale snáď sa to dá pochopiť.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |