1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Honza mě chtěl ukázat kolínko, říkal, že mám jet první a pak mě předjede... tak jsem jel a už jsem ho neviděl..zapletl se chudák mezi pomalejší a na své motce na silnici nechtěl riskovat.
Prostě to dnes lepilo
Naposledy editováno 30.05.2017 00:36:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
a to tvoje líznutí sliderem bylo v které zatáčce? zas to esíčko před cílovkou?
a kdo je to ten honza, nějaké podrobnější info by nebylo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Honza je sympatický rozvedený motorkář
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
psenap píše: 2:27,7 dle racechrono, jeste zmerim dle videa ale asi to osobacek bude
A jeste jsem se mirne dotkl levym sliderem.
Super progres, posli sem to kolo. :)
A aby ses prestal lekat, musis mit cisty svedomi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: SLEEPER> hele a jak je to u GP nevo SBK to jim zajizdi ve fabrice a poslou jim zavodni motor?
Jak to mam vedet?
Urcite ty motory bezely, uz kvuli lazeni, ale tam se to bude resit (neresit) asi jak u motokrosu.
Naposledy editováno 30.05.2017 09:40:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: SLEEPER> a neprobirat s kolegyni kdo co polika
Koukám, že tohle téma zanechalo"hluboké" zážitky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Hančaa píše: Koukám, že tohle téma zanechalo"hluboké" zážitky
A ty to mas teda jak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: SLEEPER> hele a jak je to u GP nevo SBK to jim zajizdi ve fabrice a poslou jim zavodni motor?
někde jsem četl článek kde se o tomto psalo a výsledek je takovej, že ten motor je jen zajetej na brzdě a pak jde hned na drom do závodů. Takže motor dostane hašte na brzdě a pak na závodech, ale tam se nejede na spolehlivost, proto občas vidíš,že ten motor dá jen pár kol a pak jde srát. Když jsem se bavil s jedním českým závodníkem, kterej jezdí daytonu, tak říkal, že motor dá max 1500km a pak musí proběhnou GO celého motoru. Takže tipuji, že motor z GP dá sotva 500km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: někde jsem četl článek kde se o tomto psalo a výsledek je takovej, že ten motor je jen zajetej na brzdě a pak jde hned na drom do závodů. Takže motor dostane hašte na brzdě a pak na závodech, ale tam se nejede na spolehlivost, proto občas vidíš,že ten motor dá jen pár kol a pak jde srát. Když jsem se bavil s jedním českým závodníkem, kterej jezdí daytonu, tak říkal, že motor dá max 1500km a pak musí proběhnou GO celého motoru. Takže tipuji, že motor z GP dá sotva 500km
prumerny zavod ma cca 120km, v treninku taky neco odjezdi, takze predpokladejme 300-400 km na vikend? Na sezonu maji tusim 6 motoru, pocet zavodu v sezone je znamy (nevim z hlavy), takze minimalni prumerny najezd motoru se da spocitat . Rozhodne to bude vic nez 500km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: Veverčák> v GP muzou motory opravovat nebo jen menit kus za kus, nevite?
jsou zapecetene pokud vim, jen se meni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: SLEEPER> no ses takovej vseznalek co se motoru tyce tak jsem to zkusil
Nejen pres motory...
Kazdej motor postavenej ve fabrice ma za sebou nejake "zajeti" na brzde..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: jsou zapecetene pokud vim, jen se meni
Tak tak, ani nevim jestli je ted 6 kusu na sezonu...?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: prumerny zavod ma cca 120km, v treninku taky neco odjezdi, takze predpokladejme 300-400 km na vikend? Na sezonu maji tusim 6 motoru, pocet zavodu v sezone je znamy (nevim z hlavy), takze minimalni prumerny najezd motoru se da spocitat . Rozhodne to bude vic nez 500km
to jo, to neříkám, ale počet motorů je zavádějící, protože všechno složíš s dílů. Ložiska,gufera atd. uděláš go aniž by jsi měnil motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: to jo, to neříkám, ale počet motorů je zavádějící, protože všechno složíš s dílů. Ložiska,gufera atd. uděláš go aniž by jsi měnil motor.
Ne kdyz je motor zapeceteny ;). Tymy musi odevzdat vsechny motory na sezonu pred zacatkem prvniho treninku v sezone.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: Ne kdyz je motor zapeceteny ;). Tymy musi odevzdat vsechny motory na sezonu pred zacatkem prvniho treninku v sezone.
tak to netuším jak to dělají.....říkám, někde jsem to četl, jen pro svoji obhajobu....už to je nějakej pátek. Hádat se rozhodně nebudu, asi s tím máš víc zkušenosti Ale i tak mi přijde 6 motorů žalostně málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Zakladni pravidlo u zajeti noveho (prekonovaneho) motoru je mazat a chladit.
Natocim, chvilku povrcim, chcipnu a necham totalne vychladit a to 3x za sebou.
Pak pokracuju s kratkyma prjizdkama, kde co nejvic radim, brzdim motorem a udrzuju motor v otackach, ktery znamenaji minimalni zatez pro motor. Kratsi projizdky, vzdy uplny vychlazeni.
Pak uz normalne jezdim, kde prvni 500Km jsem opatrnej a velmi dbat na zatez, otacky a casto brzdenim motoru promazavam a chladim. Od 500Km zvysim dany limit tocek, zvysuju akceleraci a po 1500Km uz tomu davam hlava, nehlava.
Hlavni nepresrat zacatek a fakt si na nem davat zalezet, ale to mluvim o motorech, kt. maji mnohem vyssi kompresni pomer nez serie a maji v sobe racing kompomenty a upravy.
Samozrejme, ze v realnym svete se nikdy tolik nezajizdi (MX, rally, okruhy), ale tam se taky neresi zivotnost.
Treba ostra MX motorka se zajizdi tak, ze se naslapne, povrci chcipne (take 3x za sebou), pak se jednou volneji projede, vychladi a pak uz regulerni zavodni zatez.
a to tě naučil kdo?
říkáš chlazení... mazání neolivníš, ale to chlazení když nastartujes a necháš vrčet ohřát, jak dlouho a pak chcípnout a 3x zasebou
ale dík za vysvětlení, už vím jak zajet H2R až si ji koupím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
psenap píše: 2:27,7 dle racechrono, jeste zmerim dle videa ale asi to osobacek bude
A jeste jsem se mirne dotkl levym sliderem.
Michalll píše: Sonicek> Toho se tak trochu bojím co s tím kdo dělal a jak byla zajetá. Každopádně co mi tvrdil prodejce tak motorka byla zajetá servisákama od nich z firmy, potom na tom jezdili jen zákazníci. Tohle video co jsi sem dával se týká jiné motorky. Co jsem hledal testy různých motowebů tak to byla taky vždy v ČR jiná barva. S tou z té Nové Paky jsem našel jen toto video
Každopádně asi taky s tím nejezdili jen samý másla, motorka má z půlky zbroušený policajty na stupačkách.
to že to má zbroušený posilajty taky může znamenat, že to někdo měl na redakční test, a tam se stím neserou, takže to můžeš brát jako plus i mínus, jen si vybrat.
hele dej 30tis navíc a vem novou....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: SLEEPER> a pak je staci na nula km. Takze klamou zakazniky
Sice jsem jeste nevidel auto/moto, co ma na tachometru 0km, ale je to tak.
na druhou stranu si vem, ze by si rodinka koupila nove auto a pak ho na prvnich kilometrech zadrela.
I kdyz ty motory jsou delany tak, aby se to nestalo.
Sonicek píše: to jo, to neříkám, ale počet motorů je zavádějící, protože všechno složíš s dílů. Ložiska,gufera atd. uděláš go aniž by jsi měnil motor.
v závodech se do motoru nemůže sahat.. jak tu někdo psal je to zapečetěné dornou... aby se v tom nikdo nemohl vrtat...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Sice jsem jeste nevidel auto/moto, co ma na tachometru 0km, ale je to tak.
na druhou stranu si vem, ze by si rodinka koupila nove auto a pak ho na prvnich kilometrech zadrela.
I kdyz ty motory jsou delany tak, aby se to nestalo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35974 | Dnes v 07:01 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |