Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: nemako> dvoupíst proti jednopístu žádnou sílu nepřidává - viz výše
napíšu do guzzi,že zbytečně plýtvaj pístkama.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
nemako píše: napíšu do guzzi,že zbytečně plýtvaj pístkama.
napis jim ze se maji poradit se se-se, ze sice ma najeto 7 tkm a konstrukcne oblazuje prvni motorku, ale nejvic tomu rozumi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: ramlik> je na o dost větší průměr než je vzadu a byl by problém ho montovat a demontovat. Taky má menší pístky a tedy dvy jednopístky zadní dají větší sílu než čtyžpístek přední
Ty seš vážně dost hloupej..
qwert píše: Ty seš vážně dost hloupej..
tak to ty, máš asi vzdělání pasáčka ovcíděláte tu na mě vy hlupáci ramena a přitom neovládáte ani statiku střední školy fakt jděre do háje chytráci.
Naposledy editováno 25.05.2017 20:19:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: ramlik> je na o dost větší průměr než je vzadu a byl by problém ho montovat a demontovat. Taky má menší pístky a tedy dvy jednopístky zadní dají větší sílu než čtyžpístek přední
Tak kolik tam máš průměry pístků?
A taky záleží na konstrukci třmenu a ne jen na průměru, to nezapomeň
se-se píše: gugo> ty zpochybňuješ fyziku?
uz jsem ti to psal o par stranek zpet, nereagoval jsi - tak jeste jednou, zjednodusujes si to na idealni pripad - ano v tom pripade je to primitivni pripad hydraulickeho prevodu a sila se "nasobi" v pomeru ploch pistu pumpy a brzdice. to by ale znamenalo, ze vsechny brzdy na vsech motorkach musi brzdit zakonite stejne - protoze mame temer stejne dlouhe prsty, tzn vstupni hodnota pro tuhle ulohu je je jasne dana - draha ovladaciho prvku (at uz packa rucni, nebo pedal pro nohu)
tim by byl jasne danej i max prevod jakej lze pouzit, souhlasis?
zvlastni je, ze ucinek je dosti rozdilny i mezi dvema brzdici se stejnou plochou pistu. cela ta uloha je v praxi dost komplexni se spoustou vlivu - skoro bych rekl, ze pri tom jak ses tu popsal "profesne" ti tohle vse dojde, ale asi ne tak ti dam i priklad - jeden ze zasadnich faktoru bude napriklad "mrtvy chod" tzn vzdalenost co urazi desky nez se dotknou kotouce - ten je zjednodusene zavislej na presnosti = vyrobnich tolerancich + tuhosti zucastnenych dilu, je jasny ze cim je vse presnejsi, muze byt "mezera" mensi = delsi krok paky vyuzit na "brzdeni" - tohle vse stoji penize. jelikoz na zadni brzde neni treba zadnejch velkejch brzdnejch vykonu - dava se tam nejlevnejsi reseni - plovouci brzdic, kterej ma spoustu vuli atd, k tomu je prizpusoben "mrtvy chod" = mezera aby o sebe neco "nedrelo" a nasledne i hydraulicky prevod - pro zadni brzdu to staci.
pouziti "lepsiho" brzdice - tzn pevneho s parem ci vice pary pistku umozni tedy lepsi vysledny hydraulicky prevod, nez dva low-cost plovouci brzdice, prestoze plocha pistu bude stejna.
faktoru ovlivnujicich vlastnosti brzdice je samozrejme vic, napriklad primo tuhost brzdice, pokud se brzdic pusobenim sily "rozevira" - opet je to neco jineho nez pokud si svoji geometrii drzi (ano dokonale tuhej zadnej nebude) - kdyz jsi odbornik i pres kola tak napr ruzne "supervykonne" rafkove brzdy casto nebrzdily lepe, protoze rozeviraly ram v miste montaze.
no a moje dnesni hodina aplikovane fyziky je u konce. bejt tebou bych se trosku vic zamyslel, nez zacnes delat z ostatnich blbce - presne jak to nemas rad, kdyz to delaji tobe.
Naposledy editováno 25.05.2017 20:57:54
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
I když to svádí k názoru, že dvoupístek vyvíjí dvojnásobnou sílu, je to omyl.
Ztráty třením v plovoucím uložení jsou jiná věc. Konstrukce třmenu může jen zlepšit nebo zhoršit ztráty třením a prużením případně příčením. Základní silové poměry jsou dané hydraulikou a konstrukce třmenu je nezmění.
Nemusí mít każdý technické vzdělání a za neznalost bych nikoho nekritizoval ale jestliže mě tu někdo nazývá hlupákem a přitom je ten nedouk sám, tak to je jednoduchost mysli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: se-se> aprosto nic z toho co píšeš jsem nepopřel a pokládám to za naprosto normální samozřejmost. Takže své kurzy fyziky si nech pro sebe.
ale smele tvrdis ze pouzitim "lepsiho" - 2,4pistoveho brzdice nic neziskas, neni tohle to popreni o kterem pises?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
assassin píše: ale smele tvrdis ze pouzitim "lepsiho" - 2,4pistoveho brzdice nic neziskas, neni tohle to popreni o kterem pises?
tvrdím, že použitím brzdiče z předního kola nezîskám více než dvěma zadními. Účelově si vymýšlíš co jsem nenapsal.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Naposledy editováno 25.05.2017 21:23:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: qwert> tvůj příspěvek s nadávkou jsem smazal a jestli chceš nadávat, tak sem nepiš
No ty vole, čistič, to tu dlouho nebylo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: dakarista> neměřil jsem to.. Síly vyvíjená pístkem je daná tlakem a průměrem. Plovoucí jednopístek vyvíjí na każdou stranu kotouče stejnou sílu která je součinem tlaku a plochy pístku. To plyne z pravidla akce a reakce obecné statiky. Pevný třmen s protilehlými dvěma písty při stejných průměrech pístků (jako jednopístek) vyvíjí na każdou stranu kotouče tutéž sílu jako předešlý plovoucí jednopístek.
I když to svádí k názoru, že dvoupístek vyvíjí dvojnásobnou sílu, je to omyl.
Ztráty třením v plovoucím uložení jsou jiná věc. Konstrukce třmenu může jen zlepšit nebo zhoršit ztráty třením a prużením případně příčením. Základní silové poměry jsou dané hydraulikou a konstrukce třmenu je nezmění.
Nemusí mít każdý technické vzdělání a za neznalost bych nikoho nekritizoval ale jestliže mě tu někdo nazývá hlupákem a přitom je ten nedouk sám, tak to je jednoduchost mysli.
No právě, že plovoucí dvou pístek 2x34 bude mít poloviční sílu než 4x34 čtyřpístek. Spočítejte si to pořádně
Naposledy editováno 25.05.2017 21:45:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Jednak nevím zda se dvoupístek dělá jako plovoucí. No ale jestli ano, pak vyvíjí tutéž sílu (teoretickou sílu pro "někoho") jako pevný čtyřpístek.
Opakuji: nemusíš znát všechno ale chyba je že píšeš jako bych ten neznalý byl já.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: dakarista> já? Já si mám něco spočítat pořádně? To jako fakt?
Jednak nevím zda se dvoupístek dělá jako plovoucí. No ale jestli ano, pak vyvíjí tutéž sílu (teoretickou sílu pro "někoho") jako pevný čtyřpístek.
Opakuji: nemusíš znát všechno ale chyba je že píšeš jako bych ten neznalý byl já.
plovouci 2pist se dela, psal jsem to stranu zpet... dalo by se rict, nemusis znat vse ale je chyba, ze pises jako bych neznaly byl ja :)
a ono brzdis teoretickou silou?
druha vec, neni to tak uplne pravda, pokud bude u 4pistu mensi mrtvy chod - je mozne pri stejne draze pumpy pouzit brzdic s vetsim prumerem pistu.
se-se píše: dakarista> neměřil jsem to.. Síly vyvíjená pístkem je daná tlakem a průměrem. Plovoucí jednopístek vyvíjí na każdou stranu kotouče stejnou sílu která je součinem tlaku a plochy pístku. To plyne z pravidla akce a reakce obecné statiky. Pevný třmen s protilehlými dvěma písty při stejných průměrech pístků (jako jednopístek) vyvíjí na każdou stranu kotouče tutéž sílu jako předešlý plovoucí jednopístek.
I když to svádí k názoru, že dvoupístek vyvíjí dvojnásobnou sílu, je to omyl.
Ztráty třením v plovoucím uložení jsou jiná věc. Konstrukce třmenu může jen zlepšit nebo zhoršit ztráty třením a prużením případně příčením. Základní silové poměry jsou dané hydraulikou a konstrukce třmenu je nezmění.
Nemusí mít każdý technické vzdělání a za neznalost bych nikoho nekritizoval ale jestliže mě tu někdo nazývá hlupákem a přitom je ten nedouk sám, tak to je jednoduchost mysli.
ale ale ale! plovoucí jednopístek vs plovoucí dvoupístek! a ty třmeny co používají stunteři jsou 4pístky. ...zbytek viz assasin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: tvrdím, že použitím brzdiče z předního kola nezîskám více než dvěma zadními. Účelově si vymýšlíš co jsem nenapsal.
viz vyse, pouzitim "lepsiho" brzdice s mensimi "negativnimi" vlivy o kterych vis, bude mene pracovni drahy paky spotrebovano na mrtvy chod a lze pouzit brzdic s vetsi plochou pistu. jake plochy pistu maji tvoje brzdice vpredu/vzadu nevim, ale urcite se najde brzdic kterej vetsi plochu mit bude a bude i lepe fungovat - stejne tak davkovatelnost brzdy zalezi na konstrukci trmenu.
ja uz jsem docela dost brzd predelal, proto jsem mel pocit, ze k tomu neco rict muzu. ty jsi sam psal, ze tuhle zkusenost nemas - ale z lidi co maj v tomto ohledu vic zkusenosti delas blbce - nebo se k nim minimalne chovas docela arogantne - aspon to je muj pocit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: assassin> píšeš o něčem úplně jiném. Čti prosím ano. Píšu o poměrech statických sil o ničem jiném. A o porovnání brzdičů se stejným průměrem pístků. O żádné pumpě ani jiných dílech brzd. Tak to prosím vážně nepřekrucuj.
vis jak se tomuhle tady rika ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: assassin> píšeš o něčem úplně jiném. Čti prosím ano. Píšu o poměrech statických sil o ničem jiném. A o porovnání brzdičů se stejným průměrem pístků. O żádné pumpě ani jiných dílech brzd. Tak to prosím vážně nepřekrucuj.
ja o jine pumpe nic nepsal, ani o jinych dilech brzd. a tezko budou dva tak vyrazne odlisne trmeny mit stejne plochy pistu, tzn to o stejne plose, je spis jen tvoje fikce.
navic to o nejake teoreticke sile, sis jako srovnavaci podminku stanovil sam, ja a dalsi jsme doporucovali "lepsi" trmen, ne z hlediska "lepsi teoreticke sily" ale kvuli tomu, ze ziskas dalsi plusy navic. dal jsem jen priklad, je jich mnohem vic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
assassin píše: ja o jine pumpe nic nepsal, ani o jinych dilech brzd. a tezko budou dva tak vyrazne odlisne trmeny mit stejne plochy pistu, tzn to o stejne plose, je spis jen tvoje fikce.
navic to o nejake teoreticke sile, sis jako srovnavaci podminku stanovil sam, ja a dalsi jsme doporucovali "lepsi" trmen, ne z hlediska "lepsi teoreticke sily" ale kvuli tomu, ze ziskas dalsi plusy navic. dal jsem jen priklad, je jich mnohem vic...
Proč ignoruješ fakt, že jsem odpovídal na příspěvek kde se právě toto uvádí jako příklad? Já si žádné takové teoretické podmínky nestanovil, także opět účelově překrucuješ
Naposledy editováno 25.05.2017 22:19:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: dakarista> já? Já si mám něco spočítat pořádně? To jako fakt?
Jednak nevím zda se dvoupístek dělá jako plovoucí. No ale jestli ano, pak vyvíjí tutéž sílu (teoretickou sílu pro "někoho") jako pevný čtyřpístek.
Opakuji: nemusíš znát všechno ale chyba je že píšeš jako bych ten neznalý byl já.
Popíráš krapet fyziku, ale dobrý. Beru v potaz, že pumpa má pořád stejný průměr pístku, dejme tomu běžných 18mm . Dvoupístek má 2x34mm a čtyřpístek bude mít 4x34mm
Tak dvoupístek vyvine cca 7x větší tlak než na pumpě
a čtyřpístek vyvine cca 14x větší tlak.
Tak a teď mi to vysvětlí, že je to stejný. Je to hydraulický převod, nic víc
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |