Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
72
ne?
11
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
No tak dneska jsem Brutalku zkusil trochu víc. A pocity? No,název motorky odpovídá. Projev motoru je výborný,reaguje na plyn stejně rychle,jak Tuono v nizkých otáčkách. Nevím tedy,na co je tam tolik kvaltů,ale na každý to jede hodně dobře. Nicméně po překročení 6tis se motor ukáže ve své kráse a drsnosti. Letí to strašně,na to že to je obsah 909ccm
Jo a do zatáček do jde hned. Tuono,jsem si musel připravit.Takže dnes všechny zatáčky zatočené o několik metrů dříve. Tady stačí fakt v místě kde chci zatáčet udělat lehce pohyb řidítky a tělem a už je tam...
Naposledy editováno 14.05.2017 17:00:46
Jo a do zatáček do jde hned. Tuono,jsem si musel připravit.Takže dnes všechny zatáčky zatočené o několik metrů dříve. Tady stačí fakt v místě kde chci zatáčet udělat lehce pohyb řidítky a tělem a už je tam...
Naposledy editováno 14.05.2017 17:00:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Petta> Vojta y motoxn ti to vyšteluje, že se z toho posereš...
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Jedu k nemu 27. na servis, pak se dohodneme, co provedeme s Dragsterem..
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Taky se mi to stava.. Pripada mi, ze blbe sedim, uplne jinak na kazdou stranu nebo me to vubec nebavi a delam chyby..
Lepsi jet domu nebo jen na pokec nekam..
Lepsi jet domu nebo jen na pokec nekam..
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Petta> Nechal jsem si poslat čip s mapou z mvagusta.net fóra od místního odborníka "merc07". Ale té brzdě se asi nevyhnu. A asi do laufu budu muset dát minimálně tu otevřenou vložku, protože jsem se s tím byl projet a ten řev se nedá ani v helmě vydržet. Navíc na mě lidi koukali, jak kdyby mě chtěli zabít. Navíc to v nízkých otáčkách <6000/min nějak moc dobře nefunguje
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
zdravim, začal mi na mé 910s ukazovat tachometr nesmyslnou rychlost. Nemá s tím někdo zkušenost? nebo kde chledat problém? při posledním ježdění se mi stalo že otáčkoměr zustal přetočený a od té doby to ukazuje blbosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
honzánZ750> Nemyješ motorku proudem vody? . Zásady agustáře: nemít proudem vody, nezmoknout
Možná vakl na kontaktech - takže kabely nebo ovladačka?? u brutalky nikdy nevíš.
Na mojí 1090 RR se mi loni stalo, že motor běžel vesele na volnoběh a otáčkoměr ukazoval nulu. Po přidání plynu ručka otáčkoměru běžela nahoru jak měla, ale vrátila se zpátky na nulu a ne na referenčních cca 1.100 ot / min. Naštěstí po 2 restartech se to srovnalo. Zkus odpojit baterii.
Možná vakl na kontaktech - takže kabely nebo ovladačka?? u brutalky nikdy nevíš.
Na mojí 1090 RR se mi loni stalo, že motor běžel vesele na volnoběh a otáčkoměr ukazoval nulu. Po přidání plynu ručka otáčkoměru běžela nahoru jak měla, ale vrátila se zpátky na nulu a ne na referenčních cca 1.100 ot / min. Naštěstí po 2 restartech se to srovnalo. Zkus odpojit baterii.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Markob> naprosto běžná věc
honzánZ750> tohle se mi ještě nestalo, mě jen vrčela, ikdyž jsem měl klíčky v ruce. Mohla za to ta přídavná jednotka SPU. Ale určitě si pořiď nějakej sprej na kontakty a pěkně projdi konektory od ECU a SPU a vyčisti je, případně ještě zkontroluj kabel co vede do displeje.
A s tou vodou mají kluci pravdu, zásadně mýt kýblem a houbičkou, žádná vapka ani hadice. S deštěm jsem zatím problém neměl.
A s tou vodou mají kluci pravdu, zásadně mýt kýblem a houbičkou, žádná vapka ani hadice. S deštěm jsem zatím problém neměl.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
My s trivalcema to nezname.. voda tece proudem a zatim nic.. dokonce i dragster, coz me prekvapuje.
Nedavno jsem nekolikrat fest zmoknul na turismu a pohoda.. snad to tak zustane..
Nedavno jsem nekolikrat fest zmoknul na turismu a pohoda.. snad to tak zustane..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Petta> na 1090tkách je například kabelový svazek omotán izolační páskou "proti vodě" tedy způsobem, že ti do něho zateče voda pokud se páska od sebe trochu odlepí.
Typickou vadou dále je, že jsou uhnilé kabely v předních blinkrech (součást zrcátka). Lanka připájená přímo na desce s LEDkama nějakým agesivním tavidlem bez jakéhokoliv jištění lanka na DPS jak od číňanů.
No a chcípání brutalek při deceleraci a vymáčknutí spojky je pověstný. Ještě že MOTOXN ví jak na to a umí .
Typickou vadou dále je, že jsou uhnilé kabely v předních blinkrech (součást zrcátka). Lanka připájená přímo na desce s LEDkama nějakým agesivním tavidlem bez jakéhokoliv jištění lanka na DPS jak od číňanů.
No a chcípání brutalek při deceleraci a vymáčknutí spojky je pověstný. Ještě že MOTOXN ví jak na to a umí .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.