chtěl bych se Vás zeptat, jestli nemá někdo stejnou zkušenost. Koupil jsem Jawu 20 od starého pána, který tvrdil, že se na tom dlouho nejezdilo. Pionýr jezdil, ale neměl výkon, myslel jsem si, že to bude chtít jenom seřídit, ale jak zkouším, tak zkouším, bez výsledku. Pionýr na volnoběh drží, ale jakmile se rozjedu, tak 2. rychlostní stupeň se už dusí a vůbec nejede (na rovince). Pionýr je po výbrusu, výfuk vypálený od sazí (jezdil jsem jen s kolenem a žádná změna), vyměněny gufera na klikové hřídeli, kondenzátor, cívka, zapalování seřízené, karburátor vyčištěný (zkoušené na druhém karburátoru ale bez výsledku), nová svíčka. Už si opravdu nevím rady, budu rád za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr nemá výkon
Hani04 píše: Díky za tip, to zkusím. A nebylo by lepší tam dat nějaké těsnění?
Tesnenim zmensis kompresi, dle me. Staci sundat hlavu a podivat se, jestli neni nekde jeji dosedaci plocha a dosedaci plocha valce ocouzena. Podle toho hned poznas, ze to netesni. U me to udelalo na valcu, co ma 21000km bez vybrusu, velkej rozdil ve vykonu. Uz vyjedu kopec i na dvojku
Naposledy editováno 16.05.2017 20:43:16
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nemá výkon
Vem nejaků nádobu (třeba uprav petflašku) s benzínem a nasaď hadičku přímo na karbec.
Páč u pincka "vzor 20" je nádrž jednak daleko, druhak má štupl tam, kde se nejvíc práší a přes odvětrání nádrže se do ní dostává neuvěřitelné množství bordelu a třeťak može byt gumička kohoutku lety stlačená do škvírek, né dírek.
A když tam teda dáš tu dvojku a stroj se začne dusit - čím?
Vzduchem a nebo palivem?
Poznáš to?
Co se stane, když v této situaci mírně ubereš plyn?
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nemá výkon
Ináč šlaušek do petflašky se dává tak, že se do štupla vyvrtá dírka o chlupisko (= asi 0,5mm) menší, než je venek šlaušku a ten se do oné dírky následně vecpe.
Na tu chvilku, co to vyzkoušíš, to stačí.
Eště musíš udělat na druhém konci flašky malů ďůrku, aby tam mohl vzduch...
Plnění "nádrže" je trochu sranda, ale dá se to .
Nádrž se poté přigumičkuje k rámu v místě vzduchového filtru a jedééém!
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr nemá výkon
(Dokonce jsem jednou zažil i velmi zarostlý koleno, kterým nešel prostrčit ani drát (majitel asi jezdil na čistou řepku, nebo nevím )).
Hani04 píše: felixxx> Myslíš, že budou zadřené? Píst, kroužky jsem nasadil a hned od začátku to dělalo. Oleje dávat si myslím docela dost, kouří se dost z výfuku. Každopádně vyzkouším taky
vyzkoušej všechno co ti píšou, jsem si vzpoměl po výbrusu mi netahl pincek, řekl bych pomalu třicet let to je, proti větru jsem musel ležet, sdělal jsem válec s pístem a píst bez kroužků propadl bez odporu, špatně zvolený píst i kroužky,
ted nám jeden pincek přestal táhnout ujel třicet, pak třicet, pak 57 km a uletěla ohnice v pístním čepu na kusy, jak součástky opustili pracovní prostor tak zsdřeli píst u výfukovího kanálu velké rýhy
pincek se rozjel na trojku ok a pak ztrácel tah furt dokola,
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |