globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zx9r pomoc
 
13.4.2008 v 19:32
kluci potřebuji pomoct moje kawa zx9r rv 97 blbne problem spociva v tom když ji nastartuji tak vse v pohode na volnoběh taky vše v pohodě mužu točit do plnych a vali krasne na všechny 4 ale jak na to sednu a chci jet tak nastava problem motorka tak jako by tarokovala a proste nejede tak jsem myslel ze to budou svičky tak probehla vymena ale je to porad stejne tak prosim o jakou koliv radu.
Předchozí
1 2
Následující

Zx9r pomoc

13.4.2008 v 19:38 | Nahoru | #1
a nejseš jen moc těžkej??? lol

nějak nechápu, jak valí na všechny 4???
co to je tarokovala???

Zx9r pomoc

13.4.2008 v 19:44 | Nahoru | #2
JO ASI JSEM MOC TLUSTEJ 75KG TAROKOVALA-CUKALA-

Zx9r pomoc

13.4.2008 v 19:57 | Nahoru | #3
nechce se rozjet? jako ze ti zaradi ale nejede, nebo ze ti vubec nezaradi rychlostni stupen?

Zx9r pomoc

13.4.2008 v 20:11 | Nahoru | #4
zkus zkontrolovat cestu benzinu ja mel v karbcich bordelu do cipa a nebylo divu, ptz v nadrzi ho bylo, no skoda mluvit a uz ani palivovy filtr si s tim nevedel rady, pricpavalo mi to trysky a neslo to tim padem vytocit nad cca 5000, u tebe to muze na volnobeh jit dobre, ale jakmile je motor v tahu, tak uz dodavka paliva nemusi stacit

Zx9r pomoc

13.4.2008 v 20:15 | Nahoru | #5
A co ti to přesně dělá nejde do otáček nebo má nepravidelnej chod , nebo se ti dusí? Jestli jsi měnil svíčky tak se mrkni na vzduchovej filtr a nebo přívod paliva a karbec ničím jiným to už bejt nemůže,
Jo a nezapoměl jsi zařadit kvalt?

www.sweb.cz/motopijavky

Naposledy editováno 13.04.2008 20:16:51

Zx9r pomoc

13.4.2008 v 20:26 | Nahoru | #6
PROSTE TO CUKA NACHCE JIT DO OTACEK MAX 3000 ALE KDYZ ZAPNU SITIC TAK JE TO O TROSKU ALE JEN O TROSKU LEPSI ALE NA VOLNOBEH TO JDE V POHODE TOCIT DO PLNYCH

Zx9r pomoc

13.4.2008 v 20:35 | Nahoru | #7
calibra> skoro uplne to same to delalo mi, jak rikam, zkontroluj hlavne karbce (plovakove komory) a rovnou mrkni i do airboxu, kdyz uz ho kvuli tomu sundas

Zx9r pomoc

13.4.2008 v 20:37 | Nahoru | #8
SKUSIM A UVIDIM ALE ZACALO TO PROSTE Z MINUTY NA MINUTU.

Zx9r pomoc

13.4.2008 v 22:06 | Nahoru | #9
ALE NA VOLNOBEH TO JDE V POHODE TOCIT DO PLNYCH [/quote]
Pročpak to děláš potvůrko podivná? Motoru tohle vůbec nesvědčí. V tahu si ho toč do omezovače jak chceš, ale na stojánku je to jako pokus o vraždu .
Jinak jsi už druhej, co to tu dnes řeší. STAVCA ti už řekl jak na to. To je tak, když se jaro zeptá...

Zx9r pomoc

19.4.2008 v 14:30 | Nahoru | #10
Tak problem odstranen proběhlo kompletní vyčišěni karbecu vyměna pal filtru.ale nikde nebylo ale při montaži karburatoru zpět jsem si všiml že u předni časti motociklu je rozpojena hadička žadne vyditelné znečištění která vede ke karbecum každe dvojče ma svoji asi nejaká tlaková regulace kdybi ma někdo řekl kčemu tam je budu rád ale jinak diky za rady

Zx9r pomoc

19.4.2008 v 17:35 | Nahoru | #11
bago je pako lol lol

Zx9r pomoc

19.4.2008 v 17:55 | Nahoru | #12

calibra>Tak problem odstranen proběhlo kompletní vyčišěni karbecu vyměna pal filtru.ale nikde nebylo ale při montaži karburatoru zpět jsem si všiml že u předni časti motociklu je rozpojena hadička žadne vyditelné znečištění která vede ke karbecum každe dvojče ma svoji asi nejaká tlaková regulace kdybi ma někdo řekl kčemu tam je budu rád ale jinak diky za rady



je to nejspis privod tlaku z RAM AIRU nad hladinu benzinu v plovakovych komorach, proto ti to na miste bezelo normalne a za jizdy kdyz se pretlakuje airbox to bylo chude a nechtelo to jet

Brumbál> blbost

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 09:40 | Nahoru | #13
Brumbál> blbost [/quote]

havrajz= bla, bla, bla

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 09:52 | Nahoru | #14

Brumbál>Brumbál> blbost

havrajz= bla, bla, bla



lol vskutku padna argumentace
[quote]
Pročpak to děláš potvůrko podivná? Motoru tohle vůbec nesvědčí. V tahu si ho toč do omezovače jak chceš, ale na stojánku je to jako pokus o vraždu .
Jinak jsi už druhej, co to tu dnes řeší. STAVCA ti už řekl jak na to. To je tak, když se jaro zeptá... [quote]

ve skutecnosti je to prave obracene, nez jsi napsal, vic trpi zatizenej motor, nez nezatizenej

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 12:34 | Nahoru | #15
ve skutecnosti je to prave obracene, nez jsi napsal, vic trpi zatizenej motor, nez nezatizenej [/quote]

Ten tvůj určitě.
Podle mě vůbec nemáš páru o čem je řeč. Jinak můj motor netrpí vůbec. Tomu se daří dost dobře, i když je zatíženej.
Říká ti něco, jako je například setrvačnost?
A co může způsobit, když vytočíš nezatíženej (na to slovo už začínám být zatíženej) motor do omezovače?
A víš, co se stalo v Chlumci? lol - To je trochu od tématu.
O motorech, jak se tu prezentuješ, víš nejspíš prd, přetlakovanej airboxi ve třech tisících otáčkách.
Takže znovu pádná argumentace, bla, bla, bla.

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 13:20 | Nahoru | #16
Brumbál> lol
tvuj motor je mi celkem u prdele ale to co sem pises jsou proste blbosti

prave ze u zatizenyho motoru spolu s tema setrvacnyma silama pusobi jeste sily od zatizeni a prenasenyho momentu. Kdyz by jsi mel nezatizeny motor tocici se v urcitych otackach(treba tesne pred omezovacem), tak na soucastky pusobi jen setrvacne sily, pokud motor zatizis(zacnes spotrebovavat moment) tak ty sily a namahani vzrostou. Zvetsi se tlak ve spalovacim prostoru, tim sila pusobici na pist, nasledne na ojnici a na klikovy mechanizmus a vsechny ozubeny kola prenasejici moment.

tobe asi zase nic nerika fyzika a trocha logickyho uvazovani co :o lol

co se tyce toho airboxu, tak aby Ram air spravne fungoval, tak se musi privest pretlak z airboxu nad hladinu v plovakovych komorach a to kvuli tomu aby se dodrzel spravnej smesovaci pomer bezinu se vzduchem(slozeni smesi kolem lambda=1) proto kdyz stal na miste, tak se motorka chovala normalne, bo byl stejny tlak v airboxu i v plovakovych komorach. Jakmile se rozjel tak naporovej vzduch uz pretlakuje airbox a vyssimu mnozstvi vduchu je potreba vyssi davka paliva.

airbox muze klidne bejt pretlakovanej pri 3tis otackach jak pises, zalezi na jakou rychlost jedes. Ram air zacina fungovat uz v docela nizkych rychlostech.

myslim ze ted moje argumentace byla padnejsi nez tvoje, tak co ty na to ODBORNIKU lol lol lol

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 14:13 | Nahoru | #17
V zásadě byl problém v znečištěných karburátorech nebo v některém z nich. Ne ve vypadlé hadičce.
Pokud se tlak ve spalovacím prostoru zvětšuje podle odebíraného momentu. Takovej motor bych chtěl mít. Tlaková energie vzniká spálením směsi v spalovacím prostoru.
Jinak je to docela dobře. Jen se tomuto oboru říká mechanika a s logikou to někdy nemá nic společného.
Přesto si stojím za tím, že motor s mnohem větší pravděpodobností poškodíš nesmyslným vytáčením na stojánku, než při jízdě-na to je totiž motocykl určený. Naopak při nižších otáčkách při jízdě dochází k nedokonalému vyplachování směsi, usazování karbonu na ventilových sedlech a jeho zaklepávání. Z toho plyne netěsnost ventilů, nižší kompresní tlak a při ignorování, podpálení ventilů. Takže nějaké to štěknutí omezovače není vůbec na škodu.
Jinak za odborníka jsi mě určil ty. Já se vždy rád něčemu přiučím, nesnědl jsem moudrosti hrnec, ale mám nějaké zkušenosti.
Jinak začínáš být trochu agresivní a to mi vadí. Pokud mě chceš dál napadat, dělej to prosím tě jinou cestou. Nevím, jestli je na to tady někdo zvědavej.

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 14:58 | Nahoru | #18

Brumbál>V zásadě byl problém v znečištěných karburátorech nebo v některém z nich. Ne ve vypadlé hadičce.
Pokud se tlak ve spalovacím prostoru zvětšuje podle odebíraného momentu. Takovej motor bych chtěl mít. Tlaková energie vzniká spálením směsi v spalovacím prostoru.
Jinak je to docela dobře. Jen se tomuto oboru říká mechanika a s logikou to někdy nemá nic společného.
Přesto si stojím za tím, že motor s mnohem větší pravděpodobností poškodíš nesmyslným vytáčením na stojánku, než při jízdě-na to je totiž motocykl určený. Naopak při nižších otáčkách při jízdě dochází k nedokonalému vyplachování směsi, usazování karbonu na ventilových sedlech a jeho zaklepávání. Z toho plyne netěsnost ventilů, nižší kompresní tlak a při ignorování, podpálení ventilů. Takže nějaké to štěknutí omezovače není vůbec na škodu.
Jinak za odborníka jsi mě určil ty. Já se vždy rád něčemu přiučím, nesnědl jsem moudrosti hrnec, ale mám nějaké zkušenosti.
Jinak začínáš být trochu agresivní a to mi vadí. Pokud mě chceš dál napadat, dělej to prosím tě jinou cestou. Nevím, jestli je na to tady někdo zvědavej.



jo ze si jses tak jistej, ze to bylo spinavyma karbecama, pise ze nikde nic nebylo, ale pri montazi si vsimnul rozpojeny hadicky...

to vis ze tlak ve valci zalezi na zatizeni motoru, si myslis ze je porad konstantni? Neni

Nenapsal jsem logika(jako vedni obor), ale napsal jsem "logicky uvazovani" co jsem minil jako umet si predstavit jak to cele v motoru funguje a probiha...

Podle me je vetsi pravdepodobnost poskozeni motoru, pokud je vetsi jeho namahani a zatizeni jeho soucastek ne? Tak to urcite neni pri vytaceni na stojanku nezatizenyho motoru...

dalsi cast tvyho prispevku: fajn, ale o tom se ja s tebou nebavim a uhybas od tematu...

zkusenosti mozna nejaky mas, ale tvy nektery predstavy a domnenky mas podle me dost mylny. Nerikam, ze ja vsechno vim a znam, ale kdyz vidim, ze sem nekdo pise blbosti, tak na to zareaguju...

oooooo jestli na tebe pusobi muj prispevek agresivne, tak to fakt sorry aspon jsem v nem nepsal nic o Plzni 26, tvych znalostech o motorech a bla bla bla

Naposledy editováno 20.04.2008 14:59:55

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 16:00 | Nahoru | #19
havrajz> no ja myslim, ze ten motor je navrzeny na urcite maximalni otacky, takze si v celem spektru otacek (volnobeh-max RPM) motor s tim zatizenim poradi, ptz je na to konstruovany ale druha vec je, kdyz vytocis na miste, tak tou setrvacnosti se motor dostane do daleko vyssich otacek, nez na ktere byl navrzen a podle me na tohle budou nejvic trpet loziska, saly, cepy

-zkus se rozjet z nejakeho poradneho kopce na kole a na nejlehci prevod si poradne slapni a pak to same zopakuj s prevodem nejtezsim a tak podobne bych to videl jako nezatizeny a zatizeny motor

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 16:13 | Nahoru | #20
Stavca> kdyz vytocis na miste, tak tou setrvacnosti se motor dostane do daleko vyssich otacek, nez na ktere byl navrzen a podle me na tohle budou nejvic trpet loziska, saly, cepy

a jak se teda motor dostane do daleko vyssich otacek, nez na ktere je navrzen, kdyz ti max. otacky hlida omezovac?

setrvacnosti? to teda nechapu, se mi to pokus nejak vic vysvetlit

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 17:15 | Nahoru | #21
Podle me je vetsi pravdepodobnost poskozeni motoru, pokud je vetsi jeho namahani a zatizeni jeho soucastek ne? Tak to urcite neni pri vytaceni na stojanku nezatizenyho motoru...

Je vidět,že si myslíš, že pokud je to "podle tebe", tak je to správně. A to je tvůj největší omyl
V dnešní době jsou motory konstruovány tak dobře, že až na velmi malé výjimky je jeho poškození způsobeno elementem mezi řidítky a stupačkami.
Jinak jsem se také juknul na tvůj profil. Co čekat od člověka který o svém motocyklu mluví jako o "krámu". Není to spíš o tom "Jakej pán, takovej krám?"
Už se nedivím, že motory tvých motocyklů trpí . Mně například tvoje motory jak ty říkáš "u prdele" nejsou. Je mi jich líto. Protože jestli se k nim chováš, jak píšeš. . . Ale to už je spíš o jakési filozofii vztahu k motocyklům.
Kolik že jsi to viděl rozebraných motorů, kolik jsi jich rozebral a složil a nemyslím jen těch motocyklových? Ve skutečnosti nechci znát tvoji odpověď. Mám už představu. Nikdo od řemesla by takhle nemluvil.

Stavca
Nepokoušej se panu havrajzovi něco vysvětlovat. Je to úplně zbytečný

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 17:39 | Nahoru | #22
Brumbál> lol lol lol
fajn jsi se koukl do profilu a uplne jsi me odhalil a odhad vubec me neznas, tak me taky laskave nesud

ti asi dosly vecny argumenty, tak ses do me pustil v osobni rovine podle toho co mam napsany v profilu, to jsi teda fakt charakter lol

koukam, ze spis je zbytecny neco vysvetlovat tobe, vysvetleni jsem ti napsal a dockam se osobniho utoku

ja zas lituju toho ze jsem tady marnil casem a energii se ti pokusit neco vysvetlit, bylo to uplne zbytecny

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 20:06 | Nahoru | #23
havrajz> no jde o to, ze se sice diky omezovaci v urcitych otackach vypne zapalovani, ale kliku uz nic nebrzdi, krome kompresniho pomeru, ale jak jsem psal vyse, tak jsem se nekde na netu docetl, ze se takhle daji otacky omezovace prekrocit az o 1000ot/min a to je zapricineno asi tou setrvacnosti, ktera prekona i kompres motoru

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 20:35 | Nahoru | #24

Stavca>havrajz> no jde o to, ze se sice diky omezovaci v urcitych otackach vypne zapalovani, ale kliku uz nic nebrzdi, krome kompresniho pomeru, ale jak jsem psal vyse, tak jsem se nekde na netu docetl, ze se takhle daji otacky omezovace prekrocit az o 1000ot/min a to je zapricineno asi tou setrvacnosti, ktera prekona i kompres motoru



sorry, ale to se mi zda taky jako uplna blbost Setrvacnost znamena, ze teleso zustane bud v klidu, nebo rovnomernym primocarym pohybu, nepusobi-li na nej vnejsi sila(Newtonuv zakon). Pri preruseni zapalovani ve valci nevznikne tlak - takze nepusobi zadna sila od spalin na pist a kliku uz nema co urychlit. Setrvacnost se klikovej mechanizmus snazi jen udrzet v konstatnich otackacha a ne ho jeste urychlit (odpory- treni, komprese atd.) ty otacky snizuji

si jako myslis, ze na stojanku ma motor v omezovaci o 1000ot/min vic, nez kdyz na motorce jedes a je taky vytocena do omezovace? Tak to fakt neni

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 20:44 | Nahoru | #25
havrajz> a jak mi vysvetlis, ze vystrelena kulka nema svou maximalni rychlost ihned po vystrelu?? vzdyt ji prece brzdi odpor vzduchu, a tak samo podle me i ta klika, kdyz tak rychle zacne zrychlovat, tak i kdyz ji pak uz nic nepohani, tak jeste prave setrvacnosti vybehnou otacky vys, nez je omezovac, tu setrvacnost zpusobuje podle me prevazne setrvacnik na klice nechci se hadat, jen prodavam, jak jsem koupil a zda se mi to celkem verohodne

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 20:52 | Nahoru | #26
A kdo s tou osobní rovinou asi začal? Profil sis taky dělal sám a jak se v něm prezentuješ je tvoje věc. Jen mě to přivedlo k pár otázkám. Na ty ti taky došli, jak že to říkáš, argumenty?
Takže jsi přeci jen teoretik . No ty mě bavíš.
To,žes tady marnil čas jsi poznal až teď?
Od začátku diskuse se tu pár kluků snaží poradit ohledně závady a ty po její odstranění začneš rozdávat rozumy, navážet se a poučovat. Závada je naštěstí odstraněná a naše žvásty nikoho nezajímaj.
Žes radši nejel na nějaké to letiště a na tom tvém "krámu" (jen tě cituju) nenacvičoval jízdu po zadním, že jo. Hn hn hn
Vidíš, a já si k večeru zajel do města na zmrzlinu. Neboj, dal jsem na tvou radu a dával pozor, aby motor netrpěl

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 21:07 | Nahoru | #27

Stavca>havrajz> a jak mi vysvetlis, ze vystrelena kulka nema svou maximalni rychlost ihned po vystrelu?? vzdyt ji prece brzdi odpor vzduchu, a tak samo podle me i ta klika, kdyz tak rychle zacne zrychlovat, tak i kdyz ji pak uz nic nepohani, tak jeste prave setrvacnosti vybehnou otacky vys, nez je omezovac, tu setrvacnost zpusobuje podle me prevazne setrvacnik na klice nechci se hadat, jen prodavam, jak jsem koupil a zda se mi to celkem verohodne



Protože havrajz si myslí, že to tak není, tak to tak není.
V principu máš samozřejmě pravdu. A to jestli to způsobuje setrvačník, který je u motocyklového motoru malý nebo něco jiného, nemá cenu dále rozvíjet. To je to, co jsem myslel svým příspěvkem "Pročpak to děláš potvůrko podivná? Motoru tohle vůbec nesvědčí. V tahu si ho toč do omezovače jak chceš, ale na stojánku je to jako pokus o vraždu."

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 21:10 | Nahoru | #28
havrajz, Brumbál> neni to zbytecne panove? Ocividne ani jeden nejste odbornici na dynamiku, tak proc se v tom motate a zenete to do extremu? :\

Calibrovi uz to zase jezdi, tak je vse v poradku ne?
Neni lepsi jezdit?

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 21:18 | Nahoru | #29
Stavca>dalsi Newtonuv zakon je F=m.a, takze kdyz nepusobi sila, nemuze byt zrychleni

Jestli letici kulka po opusteni hlavne jeste chvili zrychluje, tak to neni setrvacnosti, ale mozna tlakovou vlnou z hlavne, ale to jen hadam, nechci se hadat, ale jen prodavam co me naucili

Brumbál>hele uz se tebou nechci zabejvat, mame holt kazdou svoji pravdu a ja jsem ji aspon podlozil vysvetlenim narozdil od tebe.

na letiste bych jel, ale mam zkurvenej motor od doby kdyz jsem to naposledy pred skolou turoval do omezovace abych sbalil nejakou kundu nj jeste ze mam ty kramy 2 a dal mam na cem ty kundicky vozit na R1 to s nima jde aspon lip na zadni. Nj nejak uz to cebro budu muset polatat a nekomu to nadelit lol

Zx9r pomoc

20.4.2008 v 21:21 | Nahoru | #30
Dawe02> clovek snad nemusi byt odbornik na dynamiku, aby nektery veci mohl pochopit

jinak recht, uz na to tady mrdam
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist