Mám nejakou možnost vrátit majiteli motocykl i když mám ve smlouvě napsáno že motocykl nemá žádné vady?
Pokud bude spálený rotor po druhé po čem jít?Motorka nemá žádný alarm,žádný předělávaný kabel svaze,pouze miniblikry po předešém majitli.Zkoušel sem jízdu se světly i bez a vždy stejné.Po první opravě mu motorka udajně dobíjela 13V se světly.Motorku sem dovezl domu od opraváře - 36km a dojel sem z CL do DC a kousek z5 cca 50km - jel sem bez světel.
Co mi může za 80km odpálit rotor když je elektro svazek a veškeré komponenty v orginál stavu??
Diky
2. Pokud je stator, i kabeláž v pořádku, pak by mohl za zničením statoru stát buď nadměrný proud odebíraný regulátorem, nebo mezi závitový zkrat ve vinutí statoru (viz bod 1).
Našel jsem testovací proceduru k alternátoru. Nepíšou tam sice, kolik je odpor mezi vinutíma, ale předpokládám, že by měl být mezi všema tak nějak stejnej. Pokud je nekonečnej, je přerušený vinutí uvnitř. Víc mě zatim nenapadá.
Za mě stator originál, klidně i použitý z vrakáče raději než převíjení, nějak tomu nevěřím.
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení GSX-R spalené vinutí alternátoru
...myslím lepší řešení než převíjenej
edit: já si musel jen z původního přehodit konektor, v balení byla jiná "kostka"
Naposledy editováno 05.05.2017 10:20:19
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení GSX-R spalené vinutí alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení GSX-R spalené vinutí alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení GSX-R spalené vinutí alternátoru
petr.machy píše: Fugo> Pokud vim kdysi dávno ještě ze školy z elektroniky, tak k Zenerově diodě v parametrtickém stabilizátoru napětí je nutné do série připojit odpor, aby nedošlo k jejímu zničení příliš vysokým proudem. Tím je tedy proudově chráněna nejen dioda, ale i zdroj (cívka statoru). Nevim jak přesně regulátor moto funguje, ale na schématech jsem vždycky viděl znak zenerky . Ano, je to nepravděpodobná varianta, proto se přiklánim k variantě č. 1 a to, že to odešlo z důvodu špatně navinutého statoru.
Zenerka tam je, ale jako napěťová reference, podle které se spínají tyristory zkratující jednotlivé fáze alternátoru při překročení regulovaného napětí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |