Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
je uz mez, kde to zacina zlobit. 1:8 uz je regulerni sytic.
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
felixxx píše: kerut> tak to nevím
žiju v tom že to měření je hodně přesně i emise jsou v tomto režimu při zahřátém katu. výborné
no hele asi tak - krivka vzduch/benzin (A/F ratio) bude samozrejme u karburatoru pres cele spektrum otacek o neco divocejsi (to je proste vlastnost karburatoru, to je jasny, hlavne na okrajich spektra bude liat, dole bude uskocena hodne do chuda protoze roztocenej motor pri deceleraci saje skrz zavrenou klapku.. atd..) nicmene myslel jsem to, ze tebou udavany rozsah 0,97-1,02 dela pri Lt= 14,7 sirku te tolerance neco kolem 0,75 (tj. cca mezi 14,25-15) kamz se krivka rozumne serizenyho karbce, v rozumnem ozsahu "pracovnich otacek", vetsinou v klidu vejde traky, a to i bez osetreni zpetnou vazbou.. a pri zmene trysky o jedno cislo se zhruba o tohohle pasmo posune vys nebo niz
..samozrejme ze to serizeni karbce nebude mezi 14-15 ale spis nekde mezi 12,5 a 13,5, to ne proto ze by to tech vise uvedenych mezich odpovidajicich rozsahu regulace lambdy seridit neslo, nybrz proto ze motor se neserizuje na emise ale na vykon..
..cimz se, chapu, dostavame jinam, a tuhle debatu promin, nebudu vest (nikoliv nebudu vest s Tebou, neber to zle, anio ne proto ze bych utikal pred tihou argumentu,.. ale jednoduse proto ze merit emise, hluk, spoterbu, atd. u neceho co je urceno na hrani - pricemz otacky, kour, a kraval jsou nedilnou soucasti toho hrani - je zverstvo 1. kategorie.. to si uz muzem vsichni poridit posrany skutry s automatem )
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: Felixxx, mam zkusenost, ze nekde kolem 1:10
je uz mez, kde to zacina zlobit. 1:8 uz je regulerni sytic.
na ty poměry to neumím mám zkušenosti jen stím faktorem, měl jsem jednu stříkačku BMM tam lambáda chodila O,6 začalo to chcípadt a pak lambáda dojela 1,25 a to už fest hulilo, lambádu jsme odpojili a furt to dělalo dokola, jestli ta řj hledala nějakou mapu nebo nevím co to mělo znamenat, vzal jsem další řj přizpůsobil na adrese 25 brnk a vše OK, to je jedna z takových zajímavostí co mě kdy potkalo,
2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Obsah 400ccm, 16v, 15000 omezovac.
Samozrejmosti je u me normalni odladeni smesi.
Asi vesmes vsichni rikaji NE?
No stejnak do toho pujdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: Obsah 400ccm, 16v, 15000 omezovac.
CBR 400RR nebo ZX-R?
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
jinak jsem chtel mit jeste dotaz, ale koukam ze uz me vilemx prdbehl
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
..s tou narocnosti souhlas, dostat se pod krkem k predni hlave je ukol pro cvicenyho trpaslika s prsty harfistky a krkem labute..
na ty CBR400 se mi vzdycky libila ta zadni kyvka, designovana jako na NSR500
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 108 | 6.6.2024 v 11:37 Kubák |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |