Téma: Knoty na opravu pneu-doporučení.
Ahoj všem, máte nějaké osvedčené nebo které nebrat??
Díky
Díky
s predkem 2x nouzove opravenym sem lital 280km/h navic na 10 let stary gume a dala dalsich 5tis km. to byl extrem a dnes uz bych to neudelal, ale jen pro predstavu co to vydrzi. nedavno sem u dewwila zouval zadek na draty v kterym byl 1 hribek a 2 knoty. nekde vyhrabu fotku.
2 reakcí na tento příspěvek Knoty na opravu pneu-doporučení.
Takže nemá smysl hledat jiné řešení, prostš to zalepit knotem a jezdit... Já to mám na zadní gumě a guma má najeto 5000km, takže zánovní. Zalepím to tím knotem... Návod je asi v balení ne? co jsem četl, tak se vyvrtá díra tím vrtadlem, pak se pomaže knot lepidlem co je v balení, strčí se z poloviny do díry, pootočit o 90°a vytáhnout. Potom se má chvíli počkat a nafouknout - někdo tu dával sadu s těmi bombičkami, má s tím někdo zkušenost? Stačí ta jedna bombička na nafouknutí gumy, nebo je třeba jich víc?
No jde mi spíš o to, že jsem se přestěhoval na vesnici a ještě vloni jsem servis nechával dělat člověka co se tím zabýval a měl jsem ho ve městě. Teď si chci začít dělat údržbu sám, ale na sundání kola si asi netroufnu, nevím co všechno udělat, abych to potom dal zase správně a správně nastavil... To je ale už OT, případně kdyby měl někdo chuť mi s tou demontáží a montáží kola poradit, tak se ozvěte přes PM
stringo píše: Takže nemá smysl hledat jiné řešení, prostš to zalepit knotem a jezdit... Já to mám na zadní gumě a guma má najeto 5000km, takže zánovní. Zalepím to tím knotem... Návod je asi v balení ne? co jsem četl, tak se vyvrtá díra tím vrtadlem, pak se pomaže knot lepidlem co je v balení, strčí se z poloviny do díry, pootočit o 90°a vytáhnout. Potom se má chvíli počkat a nafouknout - někdo tu dával sadu s těmi bombičkami, má s tím někdo zkušenost? Stačí ta jedna bombička na nafouknutí gumy, nebo je třeba jich víc?
Hlavně ten knot nezapomeň zaříznout jinak si ho po cestě zase vytýhneš jako já, sem si řikal že se to ubrousí a vono hovno
Jo takže ty knoty tam zůstanou takhle zmuchlaný a ten "hřebík" je taková vložka co se dává zevnitř pneumatiky. Jinak na návodech píšou, že se má knot strčit do díry a potom o 90°otočit tím šídlem a vytáhnout... To se tím pootočením ten knot přetrhne nebo proč se to otáčí před vytažením šídla?
SUper, takže jsem šel do mototechny a koupil nejlevnější sadu knotů, chtěl jsem to vyzkoušet, jak se to dělá, jak to funguje a pak že si koupím cestovní kompletní sadu... No, tak hřebík jsem vyndal, vyčistil "šídlem" ze sady, sundal obal z knotu (to fakt nešlo, lepilo to jako prase - už to mělo na sobě to lepidlo), pak další boj ten popatlanej knot prostrčit "jehlou", což dopadlo tak, že při boji s knotem mi upadl na zem a celý se zaprasil, takže vzít druhý knot a znovu, to se už po pár minutách ve svěráku povedlo a tak přišel na řadu poslední úkon a to vrazit ten knot do díry. Jako řekne se že to musí být sranda po tom všem utrpení a ono houno, vůbec mi to tam nešlo a už jsem to chtěl vzdát, ale na konec se povedlo, dokonce až překvapivě snadno šla jehla po otočení o 90°vytáhnout a knot zůstal v díře (ani jsem to po tom všem nečekal). Knot jsem zařízl a dle návodu nechal 5 minut tak. Potom jsem gumu začal hustit a v tom slyším syčení, ano správně, syčí to kolem knotu stejně...
Takže za mě nejlevnější sada úplně na houno, když už, tak knoty aby nebyly už popatlené lepidlem předem ale aby bylo lepidlo zvlášť a napatlal knot až po provlečení jehlou a nevím proč mi to foukalo kolem knotu, jestli je to výrobcem
No každopádně knot je tam narvanej a nejde samozřejmě ven, takže musím kolo sundat a dovalit do pneuservisu, teď bych potřeboval někoho ochotnéhom kdo by mi poradil jak na tuhle operaci, abych všechno udělal jak se má, protože kolo jsem nikdy nesundaval a vůbec nevím na co dát pozor (nejlépe třeba zaslat do SZ mail, aby se to neplevelilo v tomto tématu o knotech).
Takže za mě nejlevnější sada úplně na houno, když už, tak knoty aby nebyly už popatlené lepidlem předem ale aby bylo lepidlo zvlášť a napatlal knot až po provlečení jehlou a nevím proč mi to foukalo kolem knotu, jestli je to výrobcem
No každopádně knot je tam narvanej a nejde samozřejmě ven, takže musím kolo sundat a dovalit do pneuservisu, teď bych potřeboval někoho ochotnéhom kdo by mi poradil jak na tuhle operaci, abych všechno udělal jak se má, protože kolo jsem nikdy nesundaval a vůbec nevím na co dát pozor (nejlépe třeba zaslat do SZ mail, aby se to neplevelilo v tomto tématu o knotech).
ne, sorry, je mi to lito
hele to lepidlo ani neni lepidlo, ale vulkanizator, kterej ma naleptat gumu a spojit ji s tim knotem v homogenni hmotu
ta dira po hrebiku se nema 'vycistit' sidlem ze sady, ale vybrousit a udelat poradna dira vrtakem, tj nevim co to bylo zasadu a co v ni bylo za 'sidlo' ale je mi to krajne podezrely
jo, taky se mi stalo ze po aplikaci knotu to trochu utikalo a po vytazeni knotu a vrazeni novyho mi tento novy za jizdy vyletel a pak jeste asi 2x. takze jakmile knot utika, tak uz by se asi nemel vymenovat a rovnou ject do servisu.
ale stalo se mi to jednou (bohuzel na Slovensku, ale sehnal sem tam nastesti jetou gumu a prezul druhej den v Honde v Lipt.Mikulasi) a lepil sem celkem tak 20x uz, coz neni spatny, ale ty ses zrovna mohl trefit do toho jednoho pripadu z 20ti
ja kupuju knoty co maj zvlast lepidlo v tube a to lepidlo se aplikuje na knot a i na diru tim vrtakem
treba tady
http://www.maxeuro.c...ax---knoty-d_52.html
vidis ze je tam vrtak a lepidlo zvlast
ted kupuju tady todle
http://www.yacomi.cz...tail-B960000101.aspx
taky vrtak a lepidlo zvlast, jen driv to meli asi za 140,- nejak podrazili
hele to lepidlo ani neni lepidlo, ale vulkanizator, kterej ma naleptat gumu a spojit ji s tim knotem v homogenni hmotu
ta dira po hrebiku se nema 'vycistit' sidlem ze sady, ale vybrousit a udelat poradna dira vrtakem, tj nevim co to bylo zasadu a co v ni bylo za 'sidlo' ale je mi to krajne podezrely
jo, taky se mi stalo ze po aplikaci knotu to trochu utikalo a po vytazeni knotu a vrazeni novyho mi tento novy za jizdy vyletel a pak jeste asi 2x. takze jakmile knot utika, tak uz by se asi nemel vymenovat a rovnou ject do servisu.
ale stalo se mi to jednou (bohuzel na Slovensku, ale sehnal sem tam nastesti jetou gumu a prezul druhej den v Honde v Lipt.Mikulasi) a lepil sem celkem tak 20x uz, coz neni spatny, ale ty ses zrovna mohl trefit do toho jednoho pripadu z 20ti
ja kupuju knoty co maj zvlast lepidlo v tube a to lepidlo se aplikuje na knot a i na diru tim vrtakem
treba tady
http://www.maxeuro.c...ax---knoty-d_52.html
vidis ze je tam vrtak a lepidlo zvlast
ted kupuju tady todle
http://www.yacomi.cz...tail-B960000101.aspx
taky vrtak a lepidlo zvlast, jen driv to meli asi za 140,- nejak podrazili
jo to je dobře, že se někdo baví
Ne jako je to k smíchu, ale když jsem po půl hodině sraní zjistil že to fouká, tak mi do smíchu nebylo... Odpoledne sem hodím foto, co jsem koupil za klump (za 90kč).
Je to tohle, akorát z kamenného obchodu:
https://www.eshop-ca...opravu-s-knotem.html
...prej tohle je super, nemusíte nic mazat lepidlem a já vůl si to koupil
Ne jako je to k smíchu, ale když jsem po půl hodině sraní zjistil že to fouká, tak mi do smíchu nebylo... Odpoledne sem hodím foto, co jsem koupil za klump (za 90kč).
Je to tohle, akorát z kamenného obchodu:
https://www.eshop-ca...opravu-s-knotem.html
...prej tohle je super, nemusíte nic mazat lepidlem a já vůl si to koupil
1 reakcí na tento příspěvek Knoty na opravu pneu-doporučení.
Hele používám něco jako Bubrak a funguje to v pohodě. Zjistil sem že mi plave motorka tak sem zastavil a zjistil že mi utíká zadní kolo. Připravil sem si knot do jehly, napatlal lepidlem, vytáh hřebík, párkrát projel tim vrtákem a vrazil tam ten knot. Kolo se ani nestihlo vypustit uplně takže sem opatrně dojel k benzince. Jenže sem knot nezaříz ( čekal sem že se cestou ubrousí ) a ten se vytrh takže sem na benzině akci opakoval a po zaříznutí knotu bylo vše ok a gumu sem v klidu dojezdil ( dala eště asi 3000km)
PS: netušim co si dělal půl hodiny, já to měl za minutku ( no tak dvě tři )
Dokonce ani netušim proč otáčet knot o 90°
Naposledy editováno 03.05.2017 10:19:57
PS: netušim co si dělal půl hodiny, já to měl za minutku ( no tak dvě tři )
Dokonce ani netušim proč otáčet knot o 90°
Naposledy editováno 03.05.2017 10:19:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Knoty na opravu pneu-doporučení.
Vendous> ...aby se vevnitř udělal jakýsi uzel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Knoty na opravu pneu-doporučení.
Používám tu sadu z Yacomi (koupenou jinde), protože je díky rovným rukojetím skladnější.
Tím lepidlem napatlám i ten protahovák, aby se při začišťování díry dostalo lepidlo na její stěny. Po založení knotu do nástroje potřu i knot a pak to tam naláduju. Pootočení je opravdu na to, aby se uvnitř udělal uzlík a knot neměl tendenci pod tlakem vyletět ven. Často se to stává těm, kteří na pootočení kašlou a pak si stěžují, že to nevydrželo.
Tím lepidlem napatlám i ten protahovák, aby se při začišťování díry dostalo lepidlo na její stěny. Po založení knotu do nástroje potřu i knot a pak to tam naláduju. Pootočení je opravdu na to, aby se uvnitř udělal uzlík a knot neměl tendenci pod tlakem vyletět ven. Často se to stává těm, kteří na pootočení kašlou a pak si stěžují, že to nevydrželo.
1 reakcí na tento příspěvek Knoty na opravu pneu-doporučení.
vozim pumpicku na kolo v pohode stim nafoukas 1.5 atm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Knoty na opravu pneu-doporučení.
batmo píše: vozim pumpicku na kolo v pohode stim nafoukas 1.5 atm
to bych chtěl s tou malou mrchou vidět, jak dlouho bys to hustil já vozím bombičky s CO2...lenost je holt hrozná vlastnost
Já mám spíš problém s výdrží lepidla, vždycky mi to časem vyschne. Knoty vypadaj ve stejný kondici i po X letech. Jednou jsou měl vraženej kus plechu v gumě, takže jsem musel dát 2 knoty vedle sebe, abych tu díru vůbec ucpal a dojel nějak domů.
Naposledy editováno 04.05.2017 12:41:46
Naposledy editováno 04.05.2017 12:41:46
Zkoušeli jste už někdo tuhle sadu? Opravná sada Maruni moto
Zatím používám standardní Maruni knoty, cement a minikompresor, ale tohle vypadá také zajímavě.
Případně jaký používáte náhradní vulkanizační cement, když Valkarn dojde - mají ho jen 200 ml balení a přijde mi zbytečné kvůli tubičkám kupovat celou sadu s nářadím.
Zatím používám standardní Maruni knoty, cement a minikompresor, ale tohle vypadá také zajímavě.
Případně jaký používáte náhradní vulkanizační cement, když Valkarn dojde - mají ho jen 200 ml balení a přijde mi zbytečné kvůli tubičkám kupovat celou sadu s nářadím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.