kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Našel jsem tyto, ale na stránce píšou 120mm, to jsou už hrozné plachty... http://www.abmoto.c...itka-cerny-elox.html
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak, je mi blbé se takhle pořád ptát, ale motorka je pro mě pořád ještě něco nového, vůči autu. Minulý rok dával Franta novou Pirelli Rosso 2 vpředu, zadní mám dojezd ještě tak 1000-1500km max a 15.6. Brno motoškolu na okruhu. Rád bych už měl v tu dobu novou zadní pneu, ale všude na netu vidím Rosso 2 jen DOT15.
Zřejmě protože se už víc jak rok vyrábí Rosso3? A teď k otázce. Můžu kombinovat přední / zadní pneu různých výrobců (samozřejmě podobné parametrově)?
Naposledy editováno 23.04.2017 15:50:13
Na dojíždění starých puků a mixování různých gum jsem prý odborník ...
Jo vpohodě se to dá... Ovšem pocit z nový sady je fajnovej. Já jezdím vzadu sport-touring gumy a vpředu sport. A není to problém... Kdokoli ti bude tvrdit opak je buď :
Hroznej střelec co to dokáže poznat už z vůně
Pózer, kterej by si jinak než sadu nekoupil
Teoretik, kterej o tom ví hovno ale řekl mu to Pepa Sršeň
Btw. Co ja v dubnu 2017 špatnýho na gumě s DOT 15?
Naposledy editováno 23.04.2017 15:59:56
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.04.2017 20:25:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.04.2017 20:39:13
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kombinace gum je podle mě blbost. Ale pudoznalcovi Freedomovi to je stejně fuk. Hlavně když jsou černý a mají na sobě este vzorek!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jednou proletěl Most v závěsu za řídítkama 1"54+ a je chytrej jak komsomolská pravda...
Doprdele, jedno je okruh a druhý je jezdit po silnici ... na okruh patří min. sportovní gumy ev. racing. Sport touring na okruhu prostě utavíš, přehřeješ a začnou plavat, protože ta natavená guma prostě pak po tý pneumatice "cestuje" ...
Ohledně míchání gum... typově stejný směsi
- jedinej argument jsou profily a kydy typu, že jsou mezi sebou "sladěný" (asi cukrem) aby vhodně sjížděly do náklonu a aby ses díky profilu jedný gumy nedostal nedej bože za hranu druhý. No, ehm... za 1500-200km jsou profily sraženy( viz známý středový hrb na Pirelli gumách)
Jasně že je nádhera mít komplet sadu... přední v polovině, nebo 2/3 životnosti vyhodit... ale furt mi nikdo neřekl proč?
No a mix sport-touring a sport gumy ja obdobný jen s tím rozdílem, že tupost zadní gumy je ještě o něco větší. Jooo, kdybychom jezdili všichni na tý Korsice, asi by to byl argument ...ale tady v ČR ?
No a zpět k tomu "půdoznalcovi" a "volejníkovi" ... nevšiml jsem si, že by se mě Volejník v technickejch pasážích když jedu na Monsteru vždy držel jak klíště ...i přes to, že jezdím ty hnusný touring bačkory a on vždy měkkce obuté hypermagesuper sport pryže... ale to je asi jen pocit.
No a nežerte tolik ty PR kecy výrobců...a Pepy Sršně, jenž je taky děvka prodejná, dle toho kdo mu zrovna plní kapsu.
Naposledy editováno 24.04.2017 11:55:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Čímž ale nastává otázka, jakého zvolit nástupce, a možná by krom japonské konfekce stálo zalovit v italských vodách, třeba se mi do sítě chytne něco zajímavýho, né moc opálenýho a alemánija řvoucího
Asi uplně nepotřebuju aby to gumovalo na každej kvalt, z toho už jsem vyrost, spíš bych chtěl něco pokud možno lehkýho obratnýho. Nájezd v posledních letech se pohyboval v rozmezí 1-2tkm/rok, takže nějaký drastický servisní intervaly asi neprožívám, navíc leccos zmáknu sám a zbytek se naučím za pochodu Nemuselo by to uplně jet s hadicí nataženou k nejbližší čerpačce, vím že na motorce se to neřeší, ale spíš pro ten pocit Taky by mě z toho nemusely bolet záda a hnáty, což vylučuje většinu zalehávaček, ale zase by to mělo bejt schopný občasnýho teleportu (jo, po tý prokletý dálnici). Některý ty požadavky jsou docela protichůdný a jsem si toho celkem vědom
Už docela dlouho pošvidrávám po hypermotardu, poslední dobou docela padly na ceně což mi hraje do karet, ale trošku v něm nevidim ty cestovatelský ambice a s tím teleportem to taky uplně slavný nebude. Navíc všecky před servisem a radši bych se nejdřív povozil a až pak si zvyšoval desmo skill. Taky se mi líbí velký důro, ale to už je cenově o kus jinde. A taky se mi kdysi - než si ho pořídil Jindřej - líbilo corsaro. Semtam se nějaký na inzerci vyskytne, ceny se dost různí, moje cenová budou ty první ročníky. Že nemaj moc dobrou pověst tak nějak tušim a je to i důvod proč se mi přestalo líbit, ale člověk je tvor nepoučitelnej Takže dotaz na potrefené, koupili byste si to znova?
A jinak případné další smysluplné tipy budou vítány.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Hele špageťáci, kdosi tu po mně pochtívá kawu, tak špekuluju zda ji nevyslat do světa, ať dělá radost někomu koho ještě baví lítat dvěstěvměstě furtplnej
Čímž ale nastává otázka, jakého zvolit nástupce, a možná by krom japonské konfekce stálo zalovit v italských vodách, třeba se mi do sítě chytne něco zajímavýho, né moc opálenýho a alemánija řvoucího
Asi uplně nepotřebuju aby to gumovalo na každej kvalt, z toho už jsem vyrost, spíš bych chtěl něco pokud možno lehkýho obratnýho. Nájezd v posledních letech se pohyboval v rozmezí 1-2tkm/rok, takže nějaký drastický servisní intervaly asi neprožívám, navíc leccos zmáknu sám a zbytek se naučím za pochodu Nemuselo by to uplně jet s hadicí nataženou k nejbližší čerpačce, vím že na motorce se to neřeší, ale spíš pro ten pocit Taky by mě z toho nemusely bolet záda a hnáty, což vylučuje většinu zalehávaček, ale zase by to mělo bejt schopný občasnýho teleportu (jo, po tý prokletý dálnici). Některý ty požadavky jsou docela protichůdný a jsem si toho celkem vědom
Už docela dlouho pošvidrávám po hypermotardu, poslední dobou docela padly na ceně což mi hraje do karet, ale trošku v něm nevidim ty cestovatelský ambice a s tím teleportem to taky uplně slavný nebude. Navíc všecky před servisem a radši bych se nejdřív povozil a až pak si zvyšoval desmo skill. Taky se mi líbí velký důro, ale to už je cenově o kus jinde. A taky se mi kdysi - než si ho pořídil Jindřej - líbilo corsaro. Semtam se nějaký na inzerci vyskytne, ceny se dost různí, moje cenová budou ty první ročníky. Že nemaj moc dobrou pověst tak nějak tušim a je to i důvod proč se mi přestalo líbit, ale člověk je tvor nepoučitelnej Takže dotaz na potrefené, koupili byste si to znova?
A jinak případné další smysluplné tipy budou vítány.
Si piš, že bych koupil znova. Já ho měl ale fungl nový voňavý, nenapadený, vychytaný a tak vůbec
Jestli zavžuješ corsaro, tak Bob asi stále prodává a je to myslím bike bez prodělaných operací....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tak proc ne tunaka? Az na tu vahu, vse splnuje... A servis uz znas dobre
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Corsaro,Brutale,TNT.Ani jedna nemá zrovna zářivou pověst,ale je to spíš kuli prvním kusům zezačátku výroby,nebo dovezenejm zbastlenejm pastím s nesprávnou údržbou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: FiZzeR> no mě z toho vychází asi velký SFko, nový V4 Tuono, 1130 TNT(Ale tam je úskalí ta spotřeba a poslušnost/poruchovost) pak něco ve smyslu mýho monstera... Ale to je asi už archaický.
Archaický až tak nevadí, drahý vadí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: FiZzeR> Vsak si mel kdysi Milu..
Tak proc ne tunaka? Az na tu vahu, vse splnuje... A servis uz znas dobre
To spíš falco, tuňák se mi nelíbí. A obojí je to ingot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja bych taky tunaka vymenil asi za hyprose, teda pokud bych to mel platit ze sveho
A misto teleportu bych vyjel proste driv nebo se hrnul jen tech 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Lidičky nenajde se tu nějaký šikovný člověk co dokáže seřídit podtlaky na V2 Tuonu? Nějak mi to mezi 3,5-4 při konstantní jízdě pocukává... ale nevím si s tím už rady. Díky za každé doporučení
Kdyby jsi nebyl zdaleka tak ti to sladím... Co Kabourek v Písku???1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-monster-s4r/ducati-monster-s4r-1131501.html