Díky
2 reakcí na tento příspěvek Knoty na opravu pneu-doporučení.
stringo píše: Takže nemá smysl hledat jiné řešení, prostš to zalepit knotem a jezdit... Já to mám na zadní gumě a guma má najeto 5000km, takže zánovní. Zalepím to tím knotem... Návod je asi v balení ne? co jsem četl, tak se vyvrtá díra tím vrtadlem, pak se pomaže knot lepidlem co je v balení, strčí se z poloviny do díry, pootočit o 90°a vytáhnout. Potom se má chvíli počkat a nafouknout - někdo tu dával sadu s těmi bombičkami, má s tím někdo zkušenost? Stačí ta jedna bombička na nafouknutí gumy, nebo je třeba jich víc?
Hlavně ten knot nezapomeň zaříznout jinak si ho po cestě zase vytýhneš jako já, sem si řikal že se to ubrousí a vono hovno
Takže za mě nejlevnější sada úplně na houno, když už, tak knoty aby nebyly už popatlené lepidlem předem ale aby bylo lepidlo zvlášť a napatlal knot až po provlečení jehlou a nevím proč mi to foukalo kolem knotu, jestli je to výrobcem
No každopádně knot je tam narvanej a nejde samozřejmě ven, takže musím kolo sundat a dovalit do pneuservisu, teď bych potřeboval někoho ochotnéhom kdo by mi poradil jak na tuhle operaci, abych všechno udělal jak se má, protože kolo jsem nikdy nesundaval a vůbec nevím na co dát pozor (nejlépe třeba zaslat do SZ mail, aby se to neplevelilo v tomto tématu o knotech).
hele to lepidlo ani neni lepidlo, ale vulkanizator, kterej ma naleptat gumu a spojit ji s tim knotem v homogenni hmotu
ta dira po hrebiku se nema 'vycistit' sidlem ze sady, ale vybrousit a udelat poradna dira vrtakem, tj nevim co to bylo zasadu a co v ni bylo za 'sidlo' ale je mi to krajne podezrely
jo, taky se mi stalo ze po aplikaci knotu to trochu utikalo a po vytazeni knotu a vrazeni novyho mi tento novy za jizdy vyletel a pak jeste asi 2x. takze jakmile knot utika, tak uz by se asi nemel vymenovat a rovnou ject do servisu.
ale stalo se mi to jednou (bohuzel na Slovensku, ale sehnal sem tam nastesti jetou gumu a prezul druhej den v Honde v Lipt.Mikulasi) a lepil sem celkem tak 20x uz, coz neni spatny, ale ty ses zrovna mohl trefit do toho jednoho pripadu z 20ti
ja kupuju knoty co maj zvlast lepidlo v tube a to lepidlo se aplikuje na knot a i na diru tim vrtakem
treba tady
http://www.maxeuro.c...ax---knoty-d_52.html
vidis ze je tam vrtak a lepidlo zvlast
ted kupuju tady todle
http://www.yacomi.cz...tail-B960000101.aspx
taky vrtak a lepidlo zvlast, jen driv to meli asi za 140,- nejak podrazili
Ne jako je to k smíchu, ale když jsem po půl hodině sraní zjistil že to fouká, tak mi do smíchu nebylo... Odpoledne sem hodím foto, co jsem koupil za klump (za 90kč).
Je to tohle, akorát z kamenného obchodu:
https://www.eshop-ca...opravu-s-knotem.html
...prej tohle je super, nemusíte nic mazat lepidlem a já vůl si to koupil
1 reakcí na tento příspěvek Knoty na opravu pneu-doporučení.
PS: netušim co si dělal půl hodiny, já to měl za minutku ( no tak dvě tři )
Dokonce ani netušim proč otáčet knot o 90°
Naposledy editováno 03.05.2017 10:19:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Knoty na opravu pneu-doporučení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Knoty na opravu pneu-doporučení.
Tím lepidlem napatlám i ten protahovák, aby se při začišťování díry dostalo lepidlo na její stěny. Po založení knotu do nástroje potřu i knot a pak to tam naláduju. Pootočení je opravdu na to, aby se uvnitř udělal uzlík a knot neměl tendenci pod tlakem vyletět ven. Často se to stává těm, kteří na pootočení kašlou a pak si stěžují, že to nevydrželo.
1 reakcí na tento příspěvek Knoty na opravu pneu-doporučení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Knoty na opravu pneu-doporučení.
batmo píše: vozim pumpicku na kolo v pohode stim nafoukas 1.5 atm
to bych chtěl s tou malou mrchou vidět, jak dlouho bys to hustil já vozím bombičky s CO2...lenost je holt hrozná vlastnost
Naposledy editováno 04.05.2017 12:41:46
Zatím používám standardní Maruni knoty, cement a minikompresor, ale tohle vypadá také zajímavě.
Případně jaký používáte náhradní vulkanizační cement, když Valkarn dojde - mají ho jen 200 ml balení a přijde mi zbytečné kvůli tubičkám kupovat celou sadu s nářadím.