paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kolega na svižnější jízdu
9.6.2016 v 18:57
Nazdar je tu někdo kdo jezdí svižnější tempo? Jsem z Tišnova tak že spíš Tišnovsko,Kuřimsko. Převážně jezdím na Vysočinu. Jezdím rychleji,ale žádnej sebevrah,věčně jezdím sám max ve 2. Někdo do party se hodí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 08:08 | Nahoru | #6721

Sonicek píše: Mě na dromu podržela i Mitaska, teď mluv



Na dromu musis tahat a ne parkovat.

Na pruletu Vysocinou gumy neprehrejes, dlouhe rovinky a vesnice, ale kdyz jezdis nahoru a dolu veci jako Buchlaky, Zel. Brod, tak uplne v pohode. Ale jedes tempo "lepsi bejt mrtvej, nez druhej".

Ja znam spoustu sikovnych kluku, co na dromu spadli jen kvuli tomu, ze nemeli okruhove gumy. Jasne, ze to do urciteho tempa plynule jizdy jde, ale jak na to zacnes tlacit, musis mit lepidla a ne zadnou stlacenou tmu, jinak jdes...

Naposledy editováno 18.04.2017 08:17:34

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 08:22 | Nahoru | #6722

SLEEPER píše: Na dromu musis tahat a ne parkovat.

Na pruletu Vysocinou gumy neprehrejes, dlouhe rovinky a vesnice, ale kdyz jezdis nahoru a dolu veci jako Buchlaky, Zel. Brod, tak uplne v pohode. Ale jedes tempo "lepsi bejt mrtvej, nez druhej".

Ja znam spoustu sikovnych kluku, co na dromu spadli jen kvuli tomu, ze nemeli okruhove gumy. Jasne, ze to do urciteho tempa plynule jizdy jde, ale jak na to zacnes tlacit, musis mit lepidla a ne zadnou stlacenou tmu, jinak jdes...



souhlas okruhové gumy patří na drom, to je jasná věc. Jezdit tam na pukách je na nic, nedávají Ti pak prostor pro to aby jsi korigoval jakejkoliv problém.

2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 08:25 | Nahoru | #6723
Tak v noci objednány M7RR na zkoušku, mají vydržet vyšší teploty a ve všech testech se shodnou na tom že jsou dobrý a jezdí se i na S1000rr na občasnej okruh. Jak jsem pochopil, tak letos asi endurance nebude, takže jen veřejný a případně nějaký agentury. Klidně bych vzal i S21, která dle testů vydrží méně zahřátí, ale přeci jen je jinačí výkon motorky, ale taky budu jezdit jinačí převody, protože Kawa má vše jaksi dlouhý... tím bude zas o něco víc síly na výjezdech.
Důvod proč ne SC? Protože jezdím 90% silnici a ne okruh, kdyby byl problém tak v létě na ně přezuj, ale já potřebuju gumy teď.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 08:33 | Nahoru | #6724
psenap> Na ted to chapu, ale v lete na okruhu bych se na nejakych s21 bal...

e: na m7rr jsem zvedavej...

Naposledy editováno 18.04.2017 08:36:45

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 11:00 | Nahoru | #6725

psenap píše: matt> Ty vyndáváš i ten molitan, co je před filtrem? No na mojí fotce to není vidět, ale v těch drážkách byla usazená vrstva bordelu, to jsem vyšpáral šroubováčkem. Na ten tvůj filtr to ale nemá... to ještě normálně jezdilo??

jj i ten molitan čistím. v drážkách toho je nejvíc jelo to cca stejně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 11:06 | Nahoru | #6726

MDDr píše: SLEEPER> ano, to byla i moje vstupní informace, když sem začínala. ale jak včera P. říkal, on to ti kluci dělaj z nějakýho důvodu.... tak třeba v tomhle je to tajemství, jak stáhnout čas....

jasný dej nohu na patu a 30s dolé

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 11:08 | Nahoru | #6727
[quote=psenap]SLEEPER> Na KIMS moc nespoléhej ale nemá KIMS to je model 2006 - 2007

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 11:09 | Nahoru | #6728

psenap píše: SLEEPER> Podle mě jo, 2011 už má jinak budíky a 06-07 jedině. Podle mě je to ale 08-09 .
Tak určo naše, má i lap timer, což podle mě předtím neměly.

lap timer mělá už i 04

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 11:12 | Nahoru | #6729

MDDr píše: hele dá se na desítce jezdit za 4,8 l? a to hodně svižně?
E: zdroj

jj dá ale přes palubák na 04 sem jel cca za 5 litrů na sto ale do 100km/h a svižně mi to teda nepřislo - jel sem s kámošama na Minoň (já moto - oni plechovky)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 11:16 | Nahoru | #6730

SLEEPER píše: psenap> jak se slider odlepi od zeme, uz mas mit full gas. Takhle to povidal Fillator.

A kde full gas nemas, tam ztracis.

tak to je mazec

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 11:27 | Nahoru | #6731

MDDr píše: Artepx> nevím, tak sem asi čekala odpověď typu, já to takhle mám normálně a jezdím s tím už deset let.
ale i tak dik, to je taky jedno z řešení.

to je gelovka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 11:34 | Nahoru | #6732

matt píše: tak to je mazec


Tak ono to dava smyl, od odlepeni slajdru uz mas dostatecne velkou plochu gumy na trati, ale samo musis plynule, ne, ze budes testovat elektroniku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 12:08 | Nahoru | #6733

SLEEPER píše: Tak ono to dava smyl, od odlepeni slajdru uz mas dostatecne velkou plochu gumy na trati, ale samo musis plynule, ne, ze budes testovat elektroniku.

tak full gas si dal ty a vidíš co to udělalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 12:13 | Nahoru | #6734
matt> evidentne potrebuju plnohodnotnou kontrolu trakce

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 12:14 | Nahoru | #6735

SLEEPER píše: matt> evidentne potrebuju plnohodnotnou kontrolu trakce

to si zas nemyslím

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 12:15 | Nahoru | #6736
jinak na ty gumy jsem zvědavej

jinak hodím tam budíky a můžu to navrknout a pak na káru a šup na brzdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 12:23 | Nahoru | #6737

matt píše: jasný dej nohu na patu a 30s dolé


Ano, po testovano musim rict, ze ten nezvyk na novy postaveni haksny je horsi nez samotnej prinos a to urcite i casove na okruhu. Ale tak je to holt pri kazde zmene (i k lepsimu)
Tedy citim lepsi posez v zatacce, ale to preslapovani pata spicka zatim nic moc...
Ja jsem to zacal resit, protoze pri vysednuti jsem se necitil komfortne(mam mene ohebne klouby), pokud to nekomu nevadi tak bych se asi nepreucoval. Je to spis detail.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 12:25 | Nahoru | #6738
matt> No ty gumy jsou hnusny , ale prej funguji.
Takze ty slozis motorku a zacne snezit

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 14:04 | Nahoru | #6739

psenap píše: Ano, po testovano musim rict, ze ten nezvyk na novy postaveni haksny je horsi nez samotnej prinos a to urcite i casove na okruhu. Ale tak je to holt pri kazde zmene (i k lepsimu)
Tedy citim lepsi posez v zatacce, ale to preslapovani pata spicka zatim nic moc...
Ja jsem to zacal resit, protoze pri vysednuti jsem se necitil komfortne(mam mene ohebne klouby), pokud to nekomu nevadi tak bych se asi nepreucoval. Je to spis detail.


hele srovnáváte motogp s normálníma motorkama. Jejich posed je někde jinde...

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 14:08 | Nahoru | #6740

psenap píše: matt> No ty gumy jsou hnusny , ale prej funguji.
Takze ty slozis motorku a zacne snezit

to je pech no - stejně jde ještě na brzdu

jinak hoši kámoš kupoval zx10r 04-05 po celé republice sme jezdili a výsledek nic normální dezoláty a borci .. prý top stav. krasknutý rám, uražené dorazy na brejlích, svařovvané přední světlo, tzv. šmirgl lak (to jsem neviděl) motorka nově po laku a když po ní člověk přejel rukou, bylo to jako po šmirglu tak nakonec dotahl R1 04 červenou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 17:57 | Nahoru | #6741
SLEEPER> tak jasne napsat muzou co chcou. Pneu typu s21 ,m7rr roso corsa ,sportsmart atd nejsou pneu aby na nich clovek na dromu dosahoval nejakych casu. Me s21 taky klouzali. Psenap se ptal na tento typ pneu tak uz je asi rozhodnut. Jemu co si pamatuju zase sedeli.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 18:01 | Nahoru | #6742
psenap> ja mel m7rr na farosovi a dobry jsou si podobny jak s20. Na silnici super. Jestli mas vplanu 90% silnic udelal jsi dobre

Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 18:09 | Nahoru | #6743
Tak M7 nejsou moc dostupný, tak jsem zatím stornoval objednávku a večer se tím ještě pobavím...ale asi do nich jdu. Mají být na dromu lepší než S21, ale jak říkáš, mě nevadily ani ty. Já si taky každá druhý kolo dávám pauzu, takže mě se jen tak nepřehřejou

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 19:22 | Nahoru | #6744
tak už mám konečně vyměněnej olej, a pozor, dokonce i s filtrem! bylo s tím teda pěkný s*aní, sama bych ten filtr neodšroubovala...
tvl ale jen co jedna starost odpadne, tak další přibude. dám tam nabitou baterku, zapnu zapalovaní, ok, ale jak zmáčknu starér, tak se ozve prsk a konec. asi baterka v háji...a to sem tam dávala jinou, ne tu nafouklou... když sem ji pak dala na nabíječku, tak chvíli ukazovalo, že je nabitá a hned že vybitá a tak furt dokola...
no nic, jdu objednávat, asi rovnou 2 baterky. snad je to tím a není v tom jiný kurvítko....

proč já ještě nemám závodního mechanika, kterej by se o tohle staral místo mě?

E:nemáte nějakou značku na doporučení nebo je to jedno, jakou koupím?

Naposledy editováno 18.04.2017 19:26:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 19:47 | Nahoru | #6745

MDDr píše:

proč já ještě nemám závodního mechanika, kterej by se o tohle staral místo mě?

E:nemáte nějakou značku na doporučení nebo je to jedno, jakou koupím?



To si musis nejakyho sikovnyho aktivne klofnout.

Ja baterku povetsinou beru Vartu, urcite to neni topovka, ale zase to neni zadna cinska mrdecka. Hlavne ja motorky menim co dva roky, takze yuasu (top) uplne nepotrebuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 19:51 | Nahoru | #6746

baiker píše: . Me s21 taky klouzali. Psenap se ptal na tento typ pneu tak uz je asi rozhodnut. Jemu co si pamatuju zase sedeli.



Ja teda jen pouze S20, ale 4-5 kol a uz zadek utikal a to jsem jel na RSV03, takze zadnej dravec. Ja si myslim, ze je blbost, aby Psenap jezdil v letnim dni 25min v kuse s casy pod 30 a nezacaly mu klouzat.
Ta odpocivacka by pak davala smysl.

No to je fuk, kazdopadne ja tam letos musim mrsknout nejakej mega cas. Mam nastaveni (na papire) od profi zavodniku, kdyz tuto ninju testovali jako novinku v Nemecku.Vykonu je dost, brzdit to taky brzdi, dam dobry gumy a pojd svine.

e: musim dat lip, nez na K6.

Naposledy editováno 18.04.2017 19:52:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 20:17 | Nahoru | #6747
SLEEPER> já sem ráda, že sem na ten olej s filtrem nebyla sama, jak tomu bylo loni. ono ve dvou se to dělá mnohem líp.
každopádně tohle byl jen nácvik. v červnu mě to čeká znova, u šestky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

18.4.2017 v 20:46 | Nahoru | #6748
SLEEPER> me taky 5 kol cca a zacli klouzat. Ale mohl jsem,blbe tahat nebo na hovno nastavenej podvozek. Ale obul jsem sc2 a 2.5s dolu. Hele ja si myslim ze to pujde hlavne postupne opatrne,at neni zbytecne velka skoda. Jak na zdravi tak na moto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

19.4.2017 v 10:01 | Nahoru | #6749

MDDr píše: ono ve dvou se to dělá mnohem líp.



Verim, ze "olej" se meni lepe ve dvou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

19.4.2017 v 10:05 | Nahoru | #6750

baiker píše: SLEEPER> me taky 5 kol cca a zacli klouzat. Ale mohl jsem,blbe tahat nebo na hovno nastavenej podvozek. Ale obul jsem sc2 a 2.5s dolu. Hele ja si myslim ze to pujde hlavne postupne opatrne,at neni zbytecne velka skoda. Jak na zdravi tak na moto



Kdyz ono pokud chces mit slusnej cas, tak vazne musis tahat a hlavne posunout brzdy body. Ono se to teda dobre rika, ale sam jsem na rychly najezdi na brzdach, kdy cejtis uz skoro limity pneu, srabek.

Podvozkem to neni, proste to nejsou okruhove gumy a tak tempo nevdrzi.

K tomu nastaveni. Kdyz pomenu dalsi a nemene dulezite veci, tak je to cely i o geometrii predek/zadek. Motorka vic na predek zataci, ale zadek na vyjezdu drive ztraci grip a na tvrdych brzdach se ti muze stavet. Naopak s geometrii na zadek, muzes vice tahat, motorka je stabilnejsi a muzes i lepe brzdit, "jen" to pak nechce tolik zatacet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35843 Dnes v 16:16 Helitechnic
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist