1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: Mě na dromu podržela i Mitaska, teď mluv
Na dromu musis tahat a ne parkovat.
Na pruletu Vysocinou gumy neprehrejes, dlouhe rovinky a vesnice, ale kdyz jezdis nahoru a dolu veci jako Buchlaky, Zel. Brod, tak uplne v pohode. Ale jedes tempo "lepsi bejt mrtvej, nez druhej".
Ja znam spoustu sikovnych kluku, co na dromu spadli jen kvuli tomu, ze nemeli okruhove gumy. Jasne, ze to do urciteho tempa plynule jizdy jde, ale jak na to zacnes tlacit, musis mit lepidla a ne zadnou stlacenou tmu, jinak jdes...
Naposledy editováno 18.04.2017 08:17:34
SLEEPER píše: Na dromu musis tahat a ne parkovat.
Na pruletu Vysocinou gumy neprehrejes, dlouhe rovinky a vesnice, ale kdyz jezdis nahoru a dolu veci jako Buchlaky, Zel. Brod, tak uplne v pohode. Ale jedes tempo "lepsi bejt mrtvej, nez druhej".
Ja znam spoustu sikovnych kluku, co na dromu spadli jen kvuli tomu, ze nemeli okruhove gumy. Jasne, ze to do urciteho tempa plynule jizdy jde, ale jak na to zacnes tlacit, musis mit lepidla a ne zadnou stlacenou tmu, jinak jdes...
souhlas okruhové gumy patří na drom, to je jasná věc. Jezdit tam na pukách je na nic, nedávají Ti pak prostor pro to aby jsi korigoval jakejkoliv problém.
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Důvod proč ne SC? Protože jezdím 90% silnici a ne okruh, kdyby byl problém tak v létě na ně přezuj, ale já potřebuju gumy teď.
psenap píše: matt> Ty vyndáváš i ten molitan, co je před filtrem? No na mojí fotce to není vidět, ale v těch drážkách byla usazená vrstva bordelu, to jsem vyšpáral šroubováčkem. Na ten tvůj filtr to ale nemá... to ještě normálně jezdilo??
jj i ten molitan čistím. v drážkách toho je nejvíc jelo to cca stejně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
MDDr píše: SLEEPER> ano, to byla i moje vstupní informace, když sem začínala. ale jak včera P. říkal, on to ti kluci dělaj z nějakýho důvodu.... tak třeba v tomhle je to tajemství, jak stáhnout čas....
jasný dej nohu na patu a 30s doléMDDr píše: hele dá se na desítce jezdit za 4,8 l? a to hodně svižně?
E: zdroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: psenap> jak se slider odlepi od zeme, uz mas mit full gas. Takhle to povidal Fillator.
A kde full gas nemas, tam ztracis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: tak to je mazec
Tak ono to dava smyl, od odlepeni slajdru uz mas dostatecne velkou plochu gumy na trati, ale samo musis plynule, ne, ze budes testovat elektroniku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Tak ono to dava smyl, od odlepeni slajdru uz mas dostatecne velkou plochu gumy na trati, ale samo musis plynule, ne, ze budes testovat elektroniku.
tak full gas si dal ty a vidíš co to udělalo1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
jinak hodím tam budíky a můžu to navrknout a pak na káru a šup na brzdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: jasný dej nohu na patu a 30s dolé
Ano, po testovano musim rict, ze ten nezvyk na novy postaveni haksny je horsi nez samotnej prinos a to urcite i casove na okruhu. Ale tak je to holt pri kazde zmene (i k lepsimu)
Tedy citim lepsi posez v zatacce, ale to preslapovani pata spicka zatim nic moc...
Ja jsem to zacal resit, protoze pri vysednuti jsem se necitil komfortne(mam mene ohebne klouby), pokud to nekomu nevadi tak bych se asi nepreucoval. Je to spis detail.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Takze ty slozis motorku a zacne snezit
psenap píše: Ano, po testovano musim rict, ze ten nezvyk na novy postaveni haksny je horsi nez samotnej prinos a to urcite i casove na okruhu. Ale tak je to holt pri kazde zmene (i k lepsimu)
Tedy citim lepsi posez v zatacce, ale to preslapovani pata spicka zatim nic moc...
Ja jsem to zacal resit, protoze pri vysednuti jsem se necitil komfortne(mam mene ohebne klouby), pokud to nekomu nevadi tak bych se asi nepreucoval. Je to spis detail.
hele srovnáváte motogp s normálníma motorkama. Jejich posed je někde jinde...
psenap píše: matt> No ty gumy jsou hnusny , ale prej funguji.
Takze ty slozis motorku a zacne snezit
jinak hoši kámoš kupoval zx10r 04-05 po celé republice sme jezdili a výsledek nic normální dezoláty a borci .. prý top stav. krasknutý rám, uražené dorazy na brejlích, svařovvané přední světlo, tzv. šmirgl lak (to jsem neviděl) motorka nově po laku a když po ní člověk přejel rukou, bylo to jako po šmirglu tak nakonec dotahl R1 04 červenou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
tvl ale jen co jedna starost odpadne, tak další přibude. dám tam nabitou baterku, zapnu zapalovaní, ok, ale jak zmáčknu starér, tak se ozve prsk a konec. asi baterka v háji...a to sem tam dávala jinou, ne tu nafouklou... když sem ji pak dala na nabíječku, tak chvíli ukazovalo, že je nabitá a hned že vybitá a tak furt dokola...
no nic, jdu objednávat, asi rovnou 2 baterky. snad je to tím a není v tom jiný kurvítko....
proč já ještě nemám závodního mechanika, kterej by se o tohle staral místo mě?
E:nemáte nějakou značku na doporučení nebo je to jedno, jakou koupím?
Naposledy editováno 18.04.2017 19:26:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
MDDr píše:
proč já ještě nemám závodního mechanika, kterej by se o tohle staral místo mě?
E:nemáte nějakou značku na doporučení nebo je to jedno, jakou koupím?
To si musis nejakyho sikovnyho aktivne klofnout.
Ja baterku povetsinou beru Vartu, urcite to neni topovka, ale zase to neni zadna cinska mrdecka. Hlavne ja motorky menim co dva roky, takze yuasu (top) uplne nepotrebuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: . Me s21 taky klouzali. Psenap se ptal na tento typ pneu tak uz je asi rozhodnut. Jemu co si pamatuju zase sedeli.
Ja teda jen pouze S20, ale 4-5 kol a uz zadek utikal a to jsem jel na RSV03, takze zadnej dravec. Ja si myslim, ze je blbost, aby Psenap jezdil v letnim dni 25min v kuse s casy pod 30 a nezacaly mu klouzat.
Ta odpocivacka by pak davala smysl.
No to je fuk, kazdopadne ja tam letos musim mrsknout nejakej mega cas. Mam nastaveni (na papire) od profi zavodniku, kdyz tuto ninju testovali jako novinku v Nemecku.Vykonu je dost, brzdit to taky brzdi, dam dobry gumy a pojd svine.
e: musim dat lip, nez na K6.
Naposledy editováno 18.04.2017 19:52:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
každopádně tohle byl jen nácvik. v červnu mě to čeká znova, u šestky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
MDDr píše: ono ve dvou se to dělá mnohem líp.
Verim, ze "olej" se meni lepe ve dvou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: SLEEPER> me taky 5 kol cca a zacli klouzat. Ale mohl jsem,blbe tahat nebo na hovno nastavenej podvozek. Ale obul jsem sc2 a 2.5s dolu. Hele ja si myslim ze to pujde hlavne postupne opatrne,at neni zbytecne velka skoda. Jak na zdravi tak na moto
Kdyz ono pokud chces mit slusnej cas, tak vazne musis tahat a hlavne posunout brzdy body. Ono se to teda dobre rika, ale sam jsem na rychly najezdi na brzdach, kdy cejtis uz skoro limity pneu, srabek.
Podvozkem to neni, proste to nejsou okruhove gumy a tak tempo nevdrzi.
K tomu nastaveni. Kdyz pomenu dalsi a nemene dulezite veci, tak je to cely i o geometrii predek/zadek. Motorka vic na predek zataci, ale zadek na vyjezdu drive ztraci grip a na tvrdych brzdach se ti muze stavet. Naopak s geometrii na zadek, muzes vice tahat, motorka je stabilnejsi a muzes i lepe brzdit, "jen" to pak nechce tolik zatacet.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35843 | Dnes v 16:16 Helitechnic |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |