Nicméně právě jsem si všiml jedné věci, která mě značně zarazila - inzerát byl vystaven 2.5.2016, což je před rokem . Zatím jsem se na to prodejce neptal, nicméně mi to přijde docela podezřelé, že by se pěkné SVčko rok neprodalo. Nemůžu přijít na to, kde je háček.
Byl jsem se na ní minulý týden podívat, stále tam je. Opticky vypadá dobře, ale ještě jsem ji neprojel. Teď tam chci jet znovu ji projet a koupit a všiml jsem si právě toho data inzerátu a nevím, co si o tom myslet.
Tak bych rád věděl, zda ji někdo znáte, nebo jste se na ní byli podívat a zjistili třeba něčeho, co jsem já opomenul? Díky předem za vaše rady.
Naposledy editováno 10.04.2017 14:41:15
Uvádím na pravou míru - byl jsem se na ní minulý týden podívat, stále tam je. Opticky vypadá dobře, ale ještě jsem ji neprojel. Teď tam chci jet znovu ji projet a koupit a všiml jsem si toho data inzerátu, tak mi to dost vrtá hlavou.
Naposledy editováno 10.04.2017 13:19:37
1 reakcí na tento příspěvek Znáte ji?
Kotouce zrejme po bouchanci. Za ty prachy mam gsxero naprosto uz nekde jinde. Ktery stalo novy 2x tolik a kvalita a dily tomu odpovidaji.
Ale tak nekdo ma rad vdolky...
Aha, teď nevím, jestli myslíš konkrétní kus, nebo obecně SV650, nicméně jsem naprostý začátečník a tato motorka je (mi) doporučována do začátku prakticky všude, kam se podívám + špatný recenze na SVčka jsem prakticky nikde nenašel. Stejně tak se mi tento kus i model obecně opravdu líbí. Řídítka a všechny ostatní prvky, co nejsou tovární, homologaci mají, to jsem si na místě ověřoval.
Taky splňuje to, co jsem chtěl, např. V2 motor, apod. To, že má měkčí podvozek mi jenom vyhovuje, zvlášť na jízdy po Praze.
Naposledy editováno 10.04.2017 14:10:20
1 reakcí na tento příspěvek Znáte ji?
Pokud dvouvál, bral bych TL
Už jako nová SV to byla motorka pro ty nejchudší. Je třeba brát, že se šetřilo kde se dalo... Ber to jen jako můj názor.
Osobně raději koupím motorku za 35tis s plně seřiditelným podvozkem, upside vidlemi, odlévanou kyvnou vydlicí místo jeklu 8x2 cm, s normálním rámem co se nekroutí, brzdami, vypouzdřenými ojnicemi, kvalitním olejovým čerpadlem, vymyšlenou převodovkou, s motorem, kterým se někdo zabýval víc než jen 50 tis km a stačí.
http://web.archive.o...20932/http://lpx.cz/ sv 650 po 50.000 km
Ta z inzerátu se mi nelíbí, je tam dost věcí měněných a nemá ani škrábaneček, fotky buď zkreslují, nebo ten lak vypadá stříkanej před rokem doma..
Naposledy editováno 10.04.2017 14:55:47
Ten článek o motoru jsem četl, těžko říct, nemám na to stoprocentní názor, mimochodem, je z roku 2000 a to už je vážně dlouhá doba na to brát ho směrodatně, nehledě na to, že mnou zmiňovaný model je rok 2004.
Schválně jsem hledal, jaký maj lidi nájezdy na SVčkách, hlavně tedy v zahraničí (US) a našel jsem ne zrovna málo lidí, co měli najeto 60 000mil a více bez jediného problému s motorem, nebo převodovkou. Dokonce tam byl chlápek, co měl najeto 135 000 mil a dělal jenom ventily, byť to byl starší chlápek, co na ní cestoval a žádnej závodník, stejně si myslím, že je to solidní nájezd. Obecně jsem o tom motoru nečetl nic špatného, že by odcházel, vyjímkou je situace, kdy někdo SV používá na jízdu po zadním, pak po delší takové jízdě po zadním přestane mazat přední válec a zadře se, o tom se ale ví a prevence je jednoduchá - nejezdit po zadním delší dobu, což já vážně nemám v plánu.
Dalsi vec je homologace. Sice pises, ze dily na sobe Ecka maji, ale splnuji ty dily predpisy? (riditka maximalni sirku stroje, vyfuky homologaci pro dany typ motocyklu atd)
A jeste drobna zkusenost. Nejdraz prodavaji vyvoneny motorky vycuranci se spoustou "tuningu" po padu. Pri tom nejcennejsi jsou stroje bez zasahu kutilem s originalnim, byt trosku zaslejsim lakem a klidne vetsim, ale dokumentovanym najezdem. Ale kazdy z nas si tim urcite prosel a nekdy se spalil.
Naposledy editováno 10.04.2017 16:56:29
1 reakcí na tento příspěvek Znáte ji?
2 reakcí na tento příspěvek Znáte ji?
Co jsem to porovnával s jinými inzeráty, tak ta cena +- odpovídá oproti jiným (možná tak o 5K vyšší), předpokládám že je vyšší hlavně kvůli tomu, že je to plná kapotáž a má nějakou výbavu navíc (LED blinkry, padáky, pancéřové hadice, atp.) a opticky vypadá fakt pěkně i v reálu.
Např. v inzerci je ještě tato, sice novější model, ale zase má na tachometru o 20K víc (když se budeme bavit o tom, že uvedené kilometry u obou kusů sedí) a o chlup menší výbava + opticky ne tak pěkná;
http://www.motorkari...sv-650s-1012283.html
Naposledy editováno 10.04.2017 19:09:21
1 reakcí na tento příspěvek Znáte ji?
V tom případě,vem někoho skušeného ,protože jestli si začátečník tak uvidíš jenom pěknou motorku,ale co je uvnitř ty sám nezjistíš.
Tak hodně štěstí.
1 reakcí na tento příspěvek Znáte ji?
takto z fotiek vyzerá až podozrivo čisto.
A tiež by ma zaujímali tie aftermarket kotúče, ale to ti zrejme predajca nebude vedieť nič o nich povedať.
Tie kilometre tolko nerieš, 32tis 13ročná moto, to akože 2500km za rok, hej?
Jo a byl se tam se mnou podívat známý, motorky vlastní a trochu se vyzná, ale motomechanik to není. Když jsem mu ukázal inzerát, tak byl hodně skeptický, vyloženě řekl, že motorka vypadá na napadení domácím kutilem (všechny ty doplňky, apod.)
Když jsme ji obhlídli v reálu, tak vypadala o dost líp a on řekl, že z ní špatný pocit nemá, ALE neprojeli jsme ji, protože bazarník chtěl celou částku do zástavy, když ji půjdeme projet, s tím jsem nějak nepočítal a samozřejmě jsem takovou částku u sebe neměl, bohužel mě to jako nováčka do světa motorek prostě nenapadlo. Pojedeme tam tedy ještě jednou, tentokrát snad ještě s jedním motomechanikem, který by se měl k motorce vyjádřit i po technické stránce a tentokrát ji i projet. Jinak jediné co na ni nefungovalo, byla baterie - klasika (obzvlášt jestli celý ten rok jenom stála). Tu prý bazarník koupí novou.
Naposledy editováno 10.04.2017 19:43:44
1 reakcí na tento příspěvek Znáte ji?
Riditka z Nkovy verze by snad vadit na STK nemusely. Sirka bude asi stejna a jako zacatecnikovi se ti na tom bude lip jezdit (nebudes na tom muset lezet). Doplnky vypadaji, ze jsou tam udelany pekne. Vidim tam vyhrivani, teplotu (asi oleje), voltmetr a vyhrivany hefty.
O motor u SV strach mit nemusis. Vydrzi hodne. Je i na V-Stromu a tech 200k km tu s tim nekdo najel. Pres 100k tu par lidi uz taky ma najeto. (ja mam ted cca 70k a zadnej problem)
Na okruh to neni, ale na okresky super. Je to levna motorka, ale dobra
Jestli do ni pujdes, tak prvni vec, co by jsi mel udelat je, zkontrolovat dobijeni (regulator)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte ji?
Díky moc za tipy. Řídítka tam jsou nějaká ABM, není to originál z N, ale seděl jsem na tom a podstatně pohodlnější než originál ležáky u Ska, alespoň pro mě, stejně jako popisuješ, leháro mi zatím moc nesedne.
Ty dva měřáky - jeden opravdu měřil volty, druhý nevím, protože oba dva už byly odstraněné, když jsme se na moto přijeli podívat.
Co se týče regulátoru, četl jsem, že to se týká především do roku 2002, nebo 2003?
Ad kotouče - jestli jezdil ostře, mohl je měnit třeba už po 25000km. Nebo má moto prostě najeto víc, to asi už nezjistím.
EDIT: Ještě jsem si vzpomněl na jednu drobnost, kromě baterie, která byla prakticky mrtvá, tam jedna drobná závada byla - na předním kole u náboje/ložiska bylo trochu oleje, zřejmě z ložiska, to zatím nevím přesně.
Naposledy editováno 10.04.2017 20:10:27
Victorio píše:
Co se týče regulátoru, četl jsem, že to se týká především do roku 2002, nebo 2003?
.
Co de tyce regulatoru, tak se to tyka v podstate vsech japonskych motorek bez rozdilu veku. Suzuki a Honda zejmena
Edit> ten olej muze byt zteklej z vidlic (a na vidlicich utrenej). Poznas to jednoduse, propruzis predni vidlice a mrknes jestli neni na trubkach olej. Jestli jo, tak bacha...muze to byt jenom blby gufero, ale taky to muze bejt ohnuta vidlice a tim zpusobeny blby gufero.
Naposledy editováno 10.04.2017 20:21:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte ji?
Thoms píše: Cena je přehnaná, 04 model je okolo 50 000, víc ani ťuk svoje SV 05, daleko lepší jsem nakonec prodal za 50 000, jen proto, že mělo nájezd přes 80 000 km a vše naprosto bez problému... na naučení- pro začátečníka je tahle moto dobrá volba. Hodně odpustí. Doporučovat na začátek zastaralý TLko, ať se na mne nikdo nezlobí, ale to je mimo.. SV jsem měl 4 sezóny a neměnil bych, pokud potom budeš chtít u V2 zůstat, máš na výběr Ducati a nebo Aprilii RSV 1000 R
Jsi se mě skoro dotknul s tím zastaralým TLkem Dělám si švandu...1 reakcí na tento příspěvek Znáte ji?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte ji?
Motorka je dotažená z Itálie.
Jsem si takřka jistej, že bazarista, co to dotáhnul a prodává tam nic nepřidával, naopak ubral, odstranil ty dva měřáky, nebo co to bylo. A taky zmizel ten držák na tašky, nebo kufry, to ale nevím proč dával pryč, dokonce to psal i do inzerátu, že to tam je, ale není.
Ty investice mi přijdou taky docela veliký, buď to prostě původní majitel hejčkal, nebo to někde položil, pak zainvestoval a po čase prodal, nejspíš něco takového. Ten výfuk je určitě origo, homologaci má, vypadá dobře a zní dobře. Koneckonců i ty nový brzdy už něco najeto mají, takže určitě to nebylo dělaný jen naoko na prodej, zvlášť tolik dílů za takových peněz a ještě mnohdy dražší aftermarket.
Naposledy editováno 10.04.2017 21:06:39
1 reakcí na tento příspěvek Znáte ji?
Naposledy editováno 09.07.2018 19:20:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |