Téma: Lidi sou svině!

11.4.2008 v 22:33
Tak začnu vod začátku dnes dopoledne jsem chtěl jet na motorce k doktorce,samozřejmě se mě k doktorce nechtěla brat kombineza tak sem ja piča vylizana jel jen v riflich a a jarni bundě.jedu a v jednej zatáčce byl nasypanej nakej pisek úpodjelo mě předni kolo a už letim za motorkou po asfaltu někam daleko do pole.jenže v ten moment jely v protisměru auta jen přibrzdily aby mě nepřely jak sem na ně letěl po tej silnici a ja se valim v polu a oni okamžitě odjiždi,nikdo se neobtěžoval vylezt a zeptat se jak su na tom nebo jestli chci pomoct v tom se teda nak zbiram ze země začnu se probirat ze šoku a kolem jezdi dalši auta nikdo nezastavy jen z vodevřenou tlamou na mě čumi a jedou dal.kdyby se mě stalo něco horšiho než že su celej sedřebej jak prase tak by mě v tom poli nechaly třeba zdechnout hajzli jedni!!!chtěl jsem vám jen řict co mě dneska fakt šokovalo při tom mojim kreši.
Takže pokud to dočtete až sem tak bych vas chtěl požadat o pomoc,potřebuju sehnat na motorku R6 r.v. 02 světlo,pravou kapotu,podsedlovku,pačku na brzdu,to viko na motor,nafuk jak je vedle nadrže schovava to elektriku na světla.dal pokud jste někdo z okoli Boskovic budu to potřebovat nalakovat,pokud něco někde znate tak napište,nebo i stranky s dilama na motorky,nebo pokud vite přimo někde o světle co hledam tak prosim napiště klidně do PM
každá rada,tip,nebo naka pomoc ma pro mě cenu zlata!

Jinak at nikdo nedopedne jak ja dneska nebo ještě huř,diky všem co pomužou!
1 2

11.4.2008 v 22:38 | Nahoru | #1
Njn.. bohužel je to tak, lidi se na tebe můžou vysrat, hlavně rychle pryč Vím o čem mluvim.. když sem se natáhnul já, bylo to stejný.. a ne jednou

Hlavní že seš relativně v pohodě Mašina se zas opraví..

11.4.2008 v 22:40 | Nahoru | #2
Bohužel je to realita dneška. Obávám se, že lidi, tedy přesněji řečeno chlapi zastaví jen pokud budete blondýna a budete se sklánět nad motorem s patřičně vystrčeným zadkem.je to dost smutný

11.4.2008 v 22:42 | Nahoru | #3
Jacob_M800> Maš pravdu je to fakt hnus jak se někteři chvovaj

11.4.2008 v 22:42 | Nahoru | #4
Kua to je mazec verim, ze ani jeden motorkar by te tam nenechal jen tak, ale plechovkari asi tak solidarni nejsou, alespon vetsina

11.4.2008 v 22:45 | Nahoru | #5
Peca> No je rozsekjaná teda dost musim nekde sehnat ty dily

11.4.2008 v 22:47 | Nahoru | #6
ogy> mám stejnou zkušenost. Je to smutné ale je to bohužel realita. Naštěsí mně pomohl jeden klučina, co jel taky na motorce

11.4.2008 v 22:48 | Nahoru | #7
Stalo se mi to samé, jezdili kolem a koukali jak se marně snažím dostat z pod motorky v příkopě... až po nějaké době zastavili nějací stavaři a pomohli mi a postarali se, ale byl to hnusný pocit, lidi jen jezdili kolem, jezdili mi po rosypaných věcech na cestě a pak raději rychle pryč. Lidskost a solidarita je v prdeli. Ještě že máme aspoň jeden druhého, motorkář motorkáři pomůže snad vždycky.

11.4.2008 v 22:49 | Nahoru | #8
Woe, mě loni málem na silnici mezi lesem sestřelil jeden blb, já skončil v lese pomlácenej, nikdo nezastavim. Za dva dny obsílka od fízlů, v ní předvolání k podání vysvětlení. No a tam mi řekli, proč prej sem nenahkásil nehodu, bo podle svědků škoda jistě přesáhla zákonej limit po kterém jsi povinen bouračku nahlásit. Zvykej si...

11.4.2008 v 22:49 | Nahoru | #9
2 nehody a ztoho jednou sem nevěděl kde su a auto sem zastavil že sem musel stoupnout do cesty a vytáhnout z něj kde to sakra sem jo až takový jsou dobráci lidi tady u nás, nenaděláš nic.

11.4.2008 v 22:51 | Nahoru | #10
Koukám že nebourám jen já to se mi ulevilo lol

11.4.2008 v 22:57 | Nahoru | #11
Stalo se mi téměř to samé.. na silnici za Lhotou Rapotinou směrem ke Skalici sem začal předjíždět kolonu cyklistů a v tom mi ten uplně prvni vjel přimo přes oba pruhy rovnou pod kola.. tak sem to strhnul a poslal do škarpy. Oni na mě čuměli a pak prostě bez jedinyho slova odjeli.. samo že já sem se ještě v šoku za něma nepustil :\ jinak by jeho prdel poznala středověk Naštěstí zachvilu jel kolem chlapík na H-D tam mi pomohl dostat moto ze škarpy

Jinak s touhle lhostejností vůči ostatním se setkávám poslední dobou bohužel denně

Jinak v Boskvicích se otevřel novej motoshop tak to zkus tam ;)

11.4.2008 v 23:01 | Nahoru | #12
NefeR> jasně ja vim za ońasem skočim po neděli třeba mě poradi.ja sem se to rozsekl u lunačku viš kde to je ne?

11.4.2008 v 23:14 | Nahoru | #13
Taky mám stejnou zkušenost, vysekal sem se a zůstal ležet pod motorkou na silnici v protisměru. Nohu úplně na sračky. Protijedoucí auto mě zastavilo 30 cm od hlavy, řidič čuměl, zařadil zpátečku, objel mě a zmizel. Lidi sou fááájn Pak mě posbíral až známej co jel kolem...

11.4.2008 v 23:23 | Nahoru | #14
ogy: Vím jak ti je, já to vykulil před měsícem. V protisměru autobus, ale zastavil a koukal co mi je. Jinak pár lidí co jeli kolem tak taky zastavili jestli nechci pomoct, dokonce mi 2 borci pomohli vytáhnout mášu z příkopu. No hold jinej kraj, jinej. Tak ať to rychle a levně opravíš, já už mám hotovo, mě už zbývá stříknout jen plasty a drdním

11.4.2008 v 23:48 | Nahoru | #15
Je to smutné, ale je to dnešní dobou. Dnes už není tolik příležitostí nechat zahrát skladbu cti v zákrutě...
Pokud jde o hovno, tak se druzí starají, pokud jde o život, tak raději " nevidí " a ty si klidně chcípni, však co, mě se to netýká...a já jsem vlastně ani nic nevěděl!!!

12.4.2008 v 00:51 | Nahoru | #16
Klasika, tri roky zpatky sem trefil autobusovou zastavku plnou lidi. To ze sem nemoch ani vstat nikoho nevzrusovalo, kdybych si nezavolal sam sanitku tak me tam nechali bez mrknuti oka chcipnout

12.4.2008 v 08:55 | Nahoru | #17
Je to stejný jako v prvním díle Homolků..někdo volá pomoc, tak radši všichni ujedou... Měl jsi holt smůlu, ale neboj, ty lidi ted hryze svedomi...

12.4.2008 v 09:01 | Nahoru | #18
swině , ,,většina myslí jen na sebe ale neuvědomujou si že i woni budou někdy potřebovat pomoc

Naposledy editováno 12.04.2008 09:01:36

12.4.2008 v 09:33 | Nahoru | #19
Tak to je teda FUCK HUMUS!!! Co tady čtu!!! Jak je vidět lidská lhostejnost nezná mezí! Ani nevim co víc na takový jednání říct, sem (po kalbě a) z těhlech příspěvků dost v šoku! Takovej humus se snad může dít jen u nás.
Kdysi sem viděl v TV takovej pokus, skrytá kamera natáčela simulovanou krizi člověka (např. epi záchvat, ...) na různejch místech-v dopravě, na frekventovaný ulici ve městě, ... Výsledek? OPĚT NESKUTEČNEJ HUMUS!!! Je fuck škoda jak stupidní lidi můžou bejt a ikdyž nejsem křesťan, věřim, že podobně lhostejným hňupům to pánbůh oplatí přinejmenším na dětech!!!

Naposledy editováno 12.04.2008 09:33:52

12.4.2008 v 10:50 | Nahoru | #20

Ale kdyz bourala mama v aute, tak kolem ni projelo pres 10 aut nez ji nekdo pomohl vylezt.

12.4.2008 v 10:58 | Nahoru | #21
Jacob_M800> Nevim jak blondýna s vystčenym zadkem, ale když jsme se já válela uprostřed křižovatky a sbírala motorku ze země, nikdo se pomoct rozhodně neobtěžoval. Když mi na další křižovatce upadla řadička , tak lidi stavěli (neb jsem se neválela)
Prostě jak si na zemi, seš debil a nemůžeš očekávat žádnou pomoc... A těch případů kolem mě, kdy nikdo nezastavil třeba někomu jinému a já u toh byla...těch taky pár bylo...

12.4.2008 v 11:01 | Nahoru | #22

fallen>Kdyz jsem lehnul s moto, tak hned asi druhy auto zastavilo a pomohl mi vyndat motorku

Jo jo, to taky znám Stavíme z neznámých důvodů na silnici, pred náma asi pět aut, všichni v nich zalezlý, tak se koukám, co se děje a o kousek dál auto ve stromě, tak jsem vylezla z auta s tim, že se půjdu podívat, co se stalo a jestli jsou OK a až v TEN moment, začali vylézat lidi z aut před náma... perlička byla, že se k nim nemohli dostat "zkžížený" dveře, ale řidič komunikoval Přišlo mi divný, že nejdou otevřít ani zadní, který jsou v pořádku... NO co myslíte, napadlo někoho, že by dveře mohly být zamčený? To tam div nerozmlátili a stačilo jen řidiči říct, aby se odemknul... Lidi jsou hovada!

12.4.2008 v 11:05 | Nahoru | #23
nějak mě to vůbec nepřekvapuje. jooo, český národ!!!

12.4.2008 v 11:16 | Nahoru | #24
Dolík .> ještě že my moraváci takoví nejsme..

12.4.2008 v 11:21 | Nahoru | #25
qwert> jo, my sme prostě jedničky. dnes sem přemýšlel, že bych zajel k hance nebo směr jeseníky, ale toš to počasí, to je hnůůůůůůůůůůůůůůůs!

12.4.2008 v 11:23 | Nahoru | #26
Dolík .> přijed čeče..pokecáme..

12.4.2008 v 11:25 | Nahoru | #27
qwert> je fakt hnusně. v takové hnusné zimě už sem tam letos byl... a příští víkend taky na 100% ne, budu v práci.

12.4.2008 v 11:27 | Nahoru | #28
Dolík .> no škoda,tady je vcelku fajn a sucho..

12.4.2008 v 11:28 | Nahoru | #29
qwert> lol mně neukecáš... stejně asi pojedu tatíkovi pomáhat s překladama na chalupu... ale snad se tam brzo podívám.

Naposledy editováno 12.04.2008 11:29:11

12.4.2008 v 11:29 | Nahoru | #30

qwert>Dolík .> ještě že my moraváci takoví nejsme..

Já boural kousek za Brnem a jak sem dopadl... Lidi sou všude stejní.