AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Ale taky mám jeden elektrickej oříšek, na kterej budu muset pozvat nějakýho odborníka elektrikáře co pamatuje ještě staré stroje hráškové barvy z fabrik šedesátých a sedmdesátých let. Kamoš od kovařiny mi včera přivezl dvoukotoučovou fabrickou brusku snad čtyřmetrákovou, na 380V . Po hodině a půl hekání, klení , nadávání a přemejšlení jsme ji sundali z vozejku, dostali na místo do kovárny kde už zůstane, zasunuli vidlici kabelu do zásuvky a provedli zkoušku zda se motá správným směrem. Motala. Tak jsme nemuseli přehazovat dráty v zástrčce. Ještě párkrát jsme ji zapli a vypli, vyzkoušeli jak brousí no a pak když jsme řešili špatnou zakalitelnost jednoho Béďova majzlíku, chtěli jsme zkusit jakou hází jiskru a podle toho vydumat nejvyšší možnou kalicí teplotu, tak jen něco zabzučelo a ani se to nehnulo. Ochrana proudová nevylítla, jističe taky ne, tak snad se motor nespálil, nic nebylo cejtit......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Můj brácha se vyučil, vystudoval strojařinu , živí se strojařinou a konstruováním, má praxi ( tedy můj pravý opak ) a říká, že všechno jde - jen co by tomu řekli v Týnci, kdyby v záruce překonstruoval motor Jawy 660.
Při vší uctě k Milanovi........to už není výraz fandovství ke značce ,,,,,,,,,ale výraz zoufalství........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: Bimbam> S tou startpákou : taky mně to napadlo, ptal jsem se tady na to, ale někdo mi odpověděl, že u motoru Minarelli, který je v J 660, to nejde. Sám jsem kdysi startoval BMW , tuším R3 , z roku asi 1935, asi 600 cm3, startpáka do boku - a šlo to.
Můj brácha se vyučil, vystudoval strojařinu , živí se strojařinou a konstruováním, má praxi ( tedy můj pravý opak ) a říká, že všechno jde - jen co by tomu řekli v Týnci, kdyby v záruce překonstruoval motor Jawy 660.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Hrnous - proudová ochrana a celá elektrika v kovárně je dělaná loni v létě, takže nové a nastavené opravdu na vysokou citlivost. Revizák tam chodil snad hodinu a půl a zkoušel zásuvku po zásuvce, fázi po fázi a byl spokojenej že to funguje jak má. Když jsem brusku včera oddeklovával aby se k tomu nějakej odborník přes proudy všemu mohl dostat, tak jsem na zadním deklu kde jsem myslel že je nějaký přehazování řemenic a klíňáků objevil něco jako transformátor zhruba 15 x 12 x 12 cm. Elektrice rozumím jak koza astronomii a tak netuším k čemu to tam může bejt, žádná lampička ani nic podobnýho ani otvor na vývod nějakýho bezpečnýho napětí pro světýlko tam nikde není. No to zabzučení dělají motory když jdou jen na dvě fáze ale to zabzučelo tak na vteřinu nejvíc, hned jsme vypli vypínač. Výrobce toho stroje jsou Prakovské strojírny, vyrobeno podle štítku asi 1966 nebo tak nějak.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: elevator> S jakoukoli mojí opravou o záruku nepřijde, stejně tak jakýkolijiný nový motocykl 660 mnou opravený. To je zajištěné a takto to funguje už nějaký čas
U tebe to chápu, díky bohu, že tě Jawa má Myslel jsem, samodomo vrtání se v tom1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Bimbam píše: Bimbo - až ti náhodou nebude startovat ten emerickej samohyb tak ho hodíš ze skály nebo budeš spravovat? Když ti blbě chytala Keliška nebo Rohatý zvíře nebo který stroj a ulilo se to, tak jsi taky občas tlačil a roztláčel než se vyladila směs....tak Milan s Hrnousem prostě opraví blbnoucí elektriku a bude to pak už v pořádku
Ale jó to beru.....ale dát 190 000 za novou motorku a pořád obhajovat výrobce ,potažmo stroj, o kterém už ví ,že je to krám ,mě připadá trochu ůchylný....
Ale nezatracu jej (Milana) ....je to jeho boj.......
Jinak ten americkej samohyb, 72 rokú starej....jezdí...pravda trochu žere olej a musí se hlídat chladič.....ale vzhedem k věku??????
Jiná perlička......Hyunday I 30......8 let starej...kupovanej fungl novej.....opečovávanej a leštěnej(no vždyť mě znáte------leštič)
Najeto 70 000km........dneska prasknul napínák...že prej ,asi unava materialu..... podkali se ventily ..oprava cca 20 000.
Pak si stěch novodobejch krámů vyber.......
ZLATÁ ŠKODA 120 LS......
Naposledy editováno 29.03.2017 12:12:44
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bimbam píše: Bimbo - tak to mě překvapilo, že to má vodní chlazení. Já si myslel že vojenský stroje se dělaly co nejjednodušší, čili skoro vždycky na chlazení vzduchem. To bude asi tím že jsem jezdil na vojně jen s tatrovkou, vejtřaskou a s tankem a ty cizí válečný stroje znám jenom z obrázku
To víš KDF(kaďour) nebo Rómelova Tatra 111 to není.......
K I30,to je nafta?,a co rozvody měnils,přece jenom aspoň u Renaulta je to 100tis nebo 5let a řek bych,že to bude u I30 stejné, u Opla je řetěz a taky prdnul napínák naštěstí řetěz jen tak neprdne tak to nepřeskočilo ale ten měl 12let a 170tis,teď jsem dělal Renaulta,rozvody a první byly dělané po 5ti letech a 6Oti tis a teď jsem to měl 6let a 90tis.km.
milan1963 píše: hrnous> Tak to mám štěstí, moje škodovka 120 topí vcelku dobře. A elektrocentrálu ani nemám...
Kehaj: ale vážně - o tom, že bychom se my majitelé Jaw 660 soudili s fabrikou, asi nikdo neuvažoval. Ani já ne. Jawa 660 se vyrábí kusově, na přání, každý kus je nějak originální. Výrobu motorky jsem mohl sledovat, řekl jsem si k ní, co se mi nelíbí , co chi předělat a jednání Jawy, konkrétně J. Krafta, bylo opravdu férové. Sice jsem čekal, že za 189 900.- korun kupuju bezvadnou motorku, poté, co jsem poprvé nenastartoval jsem měl chut' motorku prodat a koupit něco jiného, ale když to porovnám s Jawou 650, u níž mi elektrika třikrát shořela, za sezonu se mi zlomilo 28 drátů v zadním kole, rozpadl se reflektor atd. - tak je Jawa 660 ještě výborný stroj. U ní zlobí už JEN elektrika. Tak jsem to nakonec "skousl" a stejně jako v případě Jawy 650 očekávám, že s pomocí stejně postižených kamarádů tu elektriku dám dohromady.
Slabou útěchou mně osobně může být to, že jen ted¨na jaře nenastartovalo - pokud vím - asi 8 majitelů Jawy 660... A tak máme problém všichni, nejen já.
Milane, přeju Ti brzké vyzdraveni. Jinak je samozřejmě diskuse o jawě bizarní, Maloseriová výroba není výhoda. Naopak. Aspoň z hlediska uživatele, když pominu tu budoucí veteránskou vzácnost... Je to jako koupit si maloseriově vyráběnou elektrickou sbíječku. Je dobrá, občas probíjí, ale těší mě, že probíjí i všem ostatním....
Jinak jednoválec (když pominu problémy ochrany a pod) i tak citlivý na kvalitu baterie. Baterie, kterou natočím felicii 1.6, nestačí na natočení gilery 600, coř je +- srovnatelné. Zbytečné dráty a řízené řídící jednotky jsou jen komplikací .. :)
milan1963 píše: Když je řeč o baterce, tak kup raději silnější. Když jsem měl 350 / 634 i 640, dával jsem tam 14 Ah. V pérákovi mám taky 14 Ah, i když samozřejmě 6V. Mám tu zkušenost, že větší baterie víc vydrží. Kdysi jsem měl v pérákovi 6V 6 Ah a vydržela asi 2 roky...
....vzpomínám na Stylku 650...než jsem zjistil, že má "v háji" elektriku, oddělal jsem v ní 3 baterie za 2 měsíce...a manželka mně 7krát za tu dobu vezla domů na vozíku za autem , když mi na cestě zkolabovala elektrika. Ale stejně na Jawu nedám dopustit.
To je blbost, velká baterka nepřináší nic, jezdil jsem na 477 6V6Ah, po přechoduna Vape 12V3Ah a životnost byla kolem 4-5 let.... vždy vartu a přes zimu na udržovákách. Je to o stavu a sežízení dobíjení, taky o tom jak moc se jezdí, já jezdil furt...
7x potah? potřetí bych to na místě zapálil a nebo prodal na ND...
Motorka mne nasrala jednou, řekljsem si - stane se, opravil a jezdil, zase se rozbila, opravil jsem jí a prodal s tím, že motor je sice opravený, ale ruku do ohně za něj nedám (kartery prachmizerné) to mu nevadilo, že má lepší.... a bylo po hehe...
U motorky na denní ježdění prostě nesnesu, abych se v tom furt vrtal, to musí fungovat, proto jsem podstoupil to, čemu jsem se mnoho let usilovně bránil a koupil CB, nemám na to čas ani chuť neustále něco spravovat.... Roadstera mám sice jen na semeno, ale i ten už mi začíná srát přitom to tak hezky jezdí (když to jede) ta italská elektrika to je noční můra a denní běs, koketuju s úpravou, k tomu bylo i pár mechanických problémů (spojka, napínák, primár).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: hrnous> Tak to mám štěstí, moje škodovka 120 topí vcelku dobře. A elektrocentrálu ani nemám...
Kehaj: ale vážně - o tom, že bychom se my majitelé Jaw 660 soudili s fabrikou, asi nikdo neuvažoval. Ani já ne. Jawa 660 se vyrábí kusově, na přání, každý kus je nějak originální. Výrobu motorky jsem mohl sledovat, řekl jsem si k ní, co se mi nelíbí , co chi předělat a jednání Jawy, konkrétně J. Krafta, bylo opravdu férové. Sice jsem čekal, že za 189 900.- korun kupuju bezvadnou motorku, poté, co jsem poprvé nenastartoval jsem měl chut' motorku prodat a koupit něco jiného, ale když to porovnám s Jawou 650, u níž mi elektrika třikrát shořela, za sezonu se mi zlomilo 28 drátů v zadním kole, rozpadl se reflektor atd. - tak je Jawa 660 ještě výborný stroj. U ní zlobí už JEN elektrika. Tak jsem to nakonec "skousl" a stejně jako v případě Jawy 650 očekávám, že s pomocí stejně postižených kamarádů tu elektriku dám dohromady.
Slabou útěchou mně osobně může být to, že jen ted¨na jaře nenastartovalo - pokud vím - asi 8 majitelů Jawy 660... A tak máme problém všichni, nejen já.
To není útěcha, to je důkaz.... mám doma tři vergly staré dvace t až 40let a po zimě dám baterku, benzín a chytne to normálně, benzín teda dávám většinou rovnou nový....
Takže motorka za cenu nového obyčejného auta, 3x shořelá elektrika, a neustálé mechanické problémy...... mno to musí bejt láska až za hrob, já bych si od nich už nadosmrti nekoupil ani pumpičku
Když jsem na podzim koupil Astru, hned jsem dal vyměnit rozvody. Pro jistotu. Opel prý na ně dává 60 tisíc kilometrů. A Astra měla naježděno 90 tisíc. Ted' když se mi podařilo snížit spotřebu, už s ní občas jedu, ale než najezdím 60 tisíc...střídám ji se Š 120.
Lad'a: díky za přání. Dnes už jsem byl u motorek. Zkusil jsem nastartovat 660. Chytla okamžitě. Ještě před úrazem jsem jen pořádně docvakal konektory. Pomohlo to. I když - jak píše hrnous - všelék to není.
A s tou Gilerou - zajímavá zkušenost.
Naposledy editováno 29.03.2017 17:59:40
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
pech. píše: Takže motorka za cenu nového obyčejného auta, 3x shořelá elektrika, a neustálé mechanické problémy...... mno to musí bejt láska až za hrob, já bych si od nich už nadosmrti nekoupil ani pumpičku
Mě stačil motor pouze za nákupní cenu dílů, který se vysral po 2000km. Už si nekoupim ani samolepku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi- Tak to potěší hlavně kus od domova.
Nejlepší je vědět že když koupím za 40tisíc Japonce s 40tisíci km a strávím na něm pár hodil mám spolehlivou motorku na jakoukoliv cestu. Navíc neživím hromadu arogantních .....
Naposledy editováno 30.03.2017 06:52:22
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Všici - nemáte náhodou někdo v syslátech kryt na řetěz na kulatou čízu sportku? Myslel jsem že bych na ni na projití STK narouboval řetězokryt ze 477, ale kdepak, není jak uchytit bez zásahu do plechů a kastlíku.
Tonda Zloun - dle Tvé rady zakoupeno a napatláno Tempo. Výsledek je zajímavý. Parkovačka a dálkový opraveny - blbej kontakt v patici. Járovky v pořádku. Sedlo - lavice přijde příští tejden od Sesy. Tu kytaru co tam nyní je nemá cenu opravovat, spodní plech je místy prorezlej durch a céóčko nemám, elektrodou bych to propálil při pokusu o záplatu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |
Zapojení AVE regulátoru Jawa 250/559 Jawa 250/559 panelka | Gallos | 3 | 30.7.2024 v 10:45 1100Virago |