globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přihlásím?
 
14.3.2017 v 11:26
Zdravím,
s dovolením bych měl dotaz ohledně přihlášení motorky, jež byla oficiálně vyřazena z registru silničních vozidel.
Věc se má tak, že se mi podařilo koupit málo vídanou a zajímavou motorku r.v.86. Stála pakatel, já ji vždycky chtěl, tak jsem ji koupil, tak jak byla. Přes zimu jsem ji uvedl do super stavu, stk by prošla bez zaváhání, bez chybičky. Mám k ní i všechny doklady, původní tp, atd.. Problém je, že předchozí majitel na motorce nejezdil, tak dal spz do depositu, odkud už je nevyzvedl a vše tak zaniklo.
Dotaz tedy je, zda máte řešení. Z registru mi napsali, že tento stav je oficiálně neměnný a o jiných řešeních pochopitelně nic nevědí. Slyšel jsem o možnosti přihlásit motorku jako dovoz, nebo na jiné doklady, nebo jako stavbu, opravu, kdy bylo třeba vyměnit rám a motor. Všechno jsou to ale informace z pochybných a neověřených zdrojů. Bylo by samozřejmě i řešením, přihlásit motorku na veteránské doklady, ale to bych nechal až jako poslední možnost. Chtěl jsem bílé spz, ať už to bude jakkoliv složité.
Pokud tedy někdo víte, jak tohle pořešit, tak se o to podělte, PROSÍM. Přijde mi jako hrozná škoda, aby krásná motorka ve stavu lepším, než kdejaký loňský model, nesměla vyjet z garáže.
Za rady a tipy předem moc děkuji.

Přihlásím?

14.3.2017 v 11:32 | Nahoru | #1
Koupit jine doklady a na ty to postavit.
Obavam se ze jina cesta neni

Přihlásím?

14.3.2017 v 11:39 | Nahoru | #2
Jak pise kubalc8 jedine na jine doklady nebo jako veterana vek uz na to ma.

Přihlásím?

14.3.2017 v 11:42 | Nahoru | #3
Jde to asi jen přes cizinu, což je z mého pohledu složitější a dražší jak testace na HV a nevím co proti nim pořád všichni mají, o jakou vzácnost se jedná ? Pokud máš vsechny doklady tím lépe a máš podchycenou komplet historii a do fabriky na ní denně lítat asi nebudeš.
http://www.ams-class...a-veteranske-doklady

Přihlásím?

14.3.2017 v 11:47 | Nahoru | #4
Jj jiné doklady co půjdou přihlásit a nebo se smířit s tou zelenou značkou...

Přihlásím?

14.3.2017 v 18:45 | Nahoru | #5
Jedno řešení je , ale připrav si hodně peněz a musíš splňovat Euro 3 . Tou cestou je ofiko individuelní schválení typu do provozu. Takto posvětilo ministerstvo dopravy legální vrácení vyřazeného vozidla z důvodu nedopřevodu a jeho následného vyřazení z provozu.Ale vozidlo bude schválené pouze dle aktuální legislativy.

Jinak tedy buď ty jiné papíry, nebo veteránské.

Naposledy editováno 14.03.2017 18:46:24

Přihlásím?

14.3.2017 v 19:56 | Nahoru | #6
Zkus to přihlásit v zahraničí a pak zas dovoz do čr.Němcum bejvalo jedno jak dlouho byla odhlášená,ale to bylo kdysi.

Přihlásím?

16.3.2017 v 21:58 | Nahoru | #7
Tak co je ta nevídaná rarYta?

Přihlásím?

17.3.2017 v 19:00 | Nahoru | #8
RariYta z roku 1986 nebo 1886? Kua co to bude za dělo
Je v lepším stavu něž loňské modely...
Co máte proti véčkám, víte o nich kulové... Sám na véčkách jezdím bez omezení, levnější pojistka, platnost 10 roků+prodloužení na dalších 10 let zdarma, testace 1800 Kč+200 prodloužení-atestace (STK na dva roky 400Kč) navíc se chystá novinka-atestace jednou za dva roky...
Chápu u předrenovační sračky ty ´zelené´ doklady cenu nezvýší....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist