PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
MotoJajda píše: věruna> Můžeš mi prosím osvěžit pamět, nebo myslíš tu vypadlou klávesnici?
Co si pamatuju tak chudák skončil na zemi, podupán a rozložen. Ale je fakt, že mám výpadky paměti poslední dobou, tak se možná pletu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
MotoJajda píše: Jiří78> Ty ojnice jsou teda hustý. Měl jsi nějaké podezření, nebo jsi tu opravu měl plánovanou? To turbo vypadá dobře. Mě turbo občas přestane turbovat. Prý to je výrobní vada, malá vůle mezi lopatkama a tělem turba a "zalepuje se". Nemáš nějakou radu? Prý se to dá odstranit nějakýma podložkama.
Oprava byla plánovaná už asi 2 roky. Auto po studeném startu běželo na 3 válce a kouřilo šedomodrým dýmem, po chvíli se chytil i 4. válec a jelo to normálně, sice to trochu smrdělo, ale jelo to hezky. Sylva auto používá každý den na ježdění do práce. Denně cca 40km a o víkendu s tím jezdím já. I přes tuto vadu jsme s tím najezdili ještě asi 22 000km. Přes léto průměrná spotřeba byla 4,3l a přes zimu 4,5l, což je na tříválec solidní.
Ale ten dým byl už celkem otravný, třeba u marketu, zastavíš, jdeš nakoupit, motor zchladne, nastartuješ a zase dýmovnice skoro jako Avia, lidi se otáčejí a člověku je stydno. Tak jsem se rozhodl, že už se s tím musí něco udělat. Sice jsem mechoš skoro všeho schopný, ale nemám místo, kde bych to dělal a ani udělátka, kterými bych to dělal. A navíc i chuť se v tom hrabat mi nějak schází. Tak jsem to dal do servisu, tam změřili tlaky a jelikož byly v prdeli, tak hlava dolů, písty ven a zbytek už jste viděli.
A k tomu tvému turbu - máš naklápěcí klapky nebo tvrdé? Jestli naklápěcí, tak tam bych hledal chybu. Nenaklápí se buď, že jsou zadřené - zalepené, nebo je chyba v ovládacím mechanizmu toho naklápění - podtlaková regulace. Diagnostika napoví.
O tom, že turbo nefunguje, protože je malá vůle mezi lopatkami a tělem turba, jsem neslyšel. A kdyby to byla výrobní vada, tak už musí být dávno odstraněna, protože motorů s těmito turby jezdí ještě miliony. A pochybuji, že každé druhé auto má turbo s výrobní vadou. To je blbost.
Já bych to nějakýma podložkama raději neřešil. Proč?
Protože to znamená turbo ven z auta, rozebrat, vyčistit, zkusit nějaké ty podložky, zase složit, namontovat zpět do auta a modlit se, že to bude nějak fungovat. A to asi taky nebude levné.
Nový vnitřek turba stojí na netu od 3800,- + si to musíš vyměnit nebo někdo to musí vyměnit a to je asi bez záruky, že to bude OK.
Repasované turbo tak jak je na fotkách stojí kolem 6000,- a je to se zárukou + k tomu dostaneš papír o provedené zkoušce plnícího tlaku. Jestli to bude fungovat, tak těch 6000,- litovat nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Ale jak říkám zatím jsem o tom u Octávky neslyšel.
A Jajdo, něco s tím svým turbem udělej, je to opruz pořád na to myslet a vypínat motor. A budeš mít pokoj.
Naposledy editováno 10.03.2017 16:02:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
MotoJajda píše: Jiří78> No to jsou věci. To jako ten motor začne přes to vadný turbo spalovat místo nafty olej? To musí být mazec. . Udělám s tím něco. Dík za info.
Jojo, motor začne tahat přes turbo olej a tahá ho tak dlouho dokud ho nespotřebuje a zadře se nebo při těch otáčkách odejde něco jiného dříve co ten motor zastaví. Vím tady o 2 lidech co se jim to stalo. Jeden byl můj kámoš a BMW 320d, to byl ten případ, že stál vedle auta s klíčema v ruce a čekal co se stane a druhý známý s BMW 330d automat. U té 330tky to bylo horší, protože jel rychle a auto začalo ještě víc zrychlovat a ten automat v zátahu si nechtěl nechat vyřadit rychlost na neutrál a pořád tlačil auto rychleji a rychleji. Borec stál oběma nohama na brzdě a oběma rukama se snažil vyrvat D a zařadit N. Ale 6ti válcový turbodiesel se 147kW - 193PS jede a jede, nakonec se mu to povedlo a zastavil. Nevím co všechno se mu na tom posralo, ale nakonec auto vracel původnímu majiteli. Ale na BMW nezanevřel, teď má 320d už druhým rokem a je spokojený. A ten první koupil za 10 000,- druhý motor, sehnal jiné repasované turbo a taky jezdí.
Na YouTube je pár videí, kde jde vidět co se děje.
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Jiří78 píše: Jojo, motor začne tahat přes turbo olej a tahá ho tak dlouho dokud ho nespotřebuje a zadře se nebo při těch otáčkách odejde něco jiného dříve co ten motor zastaví. Vím tady o 2 lidech co se jim to stalo. Jeden byl můj kámoš a BMW 320d, to byl ten případ, že stál vedle auta s klíčema v ruce a čekal co se stane a druhý známý s BMW 330d automat. U té 330tky to bylo horší, protože jel rychle a auto začalo ještě víc zrychlovat a ten automat v zátahu si nechtěl nechat vyřadit rychlost na neutrál a pořád tlačil auto rychleji a rychleji. Borec stál oběma nohama na brzdě a oběma rukama se snažil vyrvat D a zařadit N. Ale 6ti válcový turbodiesel se 147kW - 193PS jede a jede, nakonec se mu to povedlo a zastavil. Nevím co všechno se mu na tom posralo, ale nakonec auto vracel původnímu majiteli. Ale na BMW nezanevřel, teď má 320d už druhým rokem a je spokojený. A ten první koupil za 10 000,- druhý motor, sehnal jiné repasované turbo a taky jezdí.
Na YouTube je pár videí, kde jde vidět co se děje.
Tak to je masakr. Ještě že jsem koupil Oktávku. Mít BMW v d, tak bych ho vrátil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
MotoJajda píše: věruna> Už to Mílovi nepučuj. Nedá se na to koukat. Mílo sorry, už na to nelez. Myslím na Duknu.
Jel mi s tím na technickou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
věruna píše: Jel mi s tím na technickou
Nabízí se otázka. PROŠEL?
Bimbo-ze-Žižkova píše: všiml si někdo nové kolonky ve fóru "Poradna"?? dnes jsem zadal první dotaz
Tak jsem koukla na tu" Poradnu" a tvůj dotaz Neznat tě, tak si řeknu, co za vola to tam dalo.
http://www.motorkari...poradna&oid=2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
věruna píše: Jel mi s tím na technickou
Aha, tak to se Mílovi omlouvám. Prošla Dukna s těmi výfuky? Podle té fotky to vypadá, že tam máš jiné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
MotoJajda píše: Aha, tak to se Mílovi omlouvám. Prošla Dukna s těmi výfuky? Podle té fotky to vypadá, že tam máš jiné.
Půjčili jsme si od jednoho kluka tu z PV co má taky Ducati. S mýma by to neprošlo