Proto bych byl rád pokud by jste mi někdo dokázal porovnat podvozky a výšky stupaček,přece jen Fazer je "starý houpavý cesťák" a kawa ač je s pohodlnějších SS tak stále byla vyrobena jako SS takže by to mohl byt krok spravným směrem ne?
Dík za názor :)
Naposledy editováno 04.02.2017 12:26:02
Ten zadní centrál v origu tu váhu prostě v zatáčce neudrží, tím se zamáčkne a drasticky se snižuje výška podvozku, čili i možný náklon.
Toť moje zkušenost.
Fazer je hodně dobrý univerzál, ale ty ho ženeš do extrému, kde už nestíhá. Ta pružina by pomohla, ale ne o moc a za chvíli budeš řešit to samé.
Problém je, že 9 je už taky stará vrána a sehnat pěknou bude asi dost problém.
2 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 vs ZX9R
..co jsem viděl negativně:
a) délka - na SS dlouhý, na předchůdce konkurenta Blackbirda či Hayabusy asi dobrý, dovedu si to představit s kufry
b) brzdy - takový sračky, aby jeden pohledal, trochu pomohla výměna desek za blátíčka, aby to alespoň trochu začalo připomínat brzdění
c) palivoměr - respektive jeho absence. Na moto z roku 2001 byl kohout jak u fichtla, kterej byl na deset centimetrů dlouhý tyčce, takže zlomení bylo jenom otázkou času...co já se nachodil s PETkou k benzince
d) hmotnost - jak už jsem psal, byl to bejvalej konkurent budoucích cesťáků typu BB, HB, čemuž odpovídala i hmotnost tohohle (v Kawasaki hrdě označovaném) supersportu...nevím, jinde by z toho asi postavili motorky dvě...
(pozn. red. autor přesedlal z R1 2000)
Naposledy editováno 05.02.2017 10:29:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 vs ZX9R
-délka se dá když tak pořešit přepákováním,to by se musel zkusit...
-brzdy : to bude asi největší oříšek....možná lepší pumpa?¨
-palivoměr mě nějak netrapí
-kouhout se dá zamaskovat
Podstata je najít něco "podobnýho" fazerovy tzn i se příblížit pohodlím(jezdím s přítelkyní) ale zárověn s vysoko usazenýma stupačkama nech se nemůsím bát že je budu tahat po zemi...proto mi vychází kawa nejlépe ..zaroven se chci vejít do 70tis a v roce 98-02 je kawa nejhezčí :)
..ad brzdy: kdybych se v tom chtěl hrabat, byl bych srdcař a Kawafil, tak bych tam dal brzdy z R1 (včetně pump), k tomu pancéřový hadice a pak by to mohlo bejt dobrý...
Naposledy editováno 05.02.2017 22:48:12
Velká je, to je fakt. Proto už se jí se seriovým převodem nechce na dvojku na záda což je na 900 ccm supersport celkem bída, na druhou stranu pro větší lidi to není špatný.
Jinak to jede jak píchlá svině, má to o něco kratší převody než konkurenční SS a tak se díky tomu dá držet tempo s novějšíma ročníkama. V náklonu mě limitovaly jen stupačky ale to už byl celkem extrém, takže v tomhle směru bych problém neviděl.
Naposledy editováno 06.02.2017 09:24:21
Brzdy tokico bída (těžko se odvzdušňujou) ten kdo o těch motorkách něco věděl tak převrtával kanálek ve třmenech aby to šlo odvzdušnit lehce.
M.a.x> Roky 98-99 zlobily převodovky (dalo se upgradovat z novější zx9r nebo ještě tam pasuje z jiné motorky..) Rok 02-03 byl už bezchybnej.... není to úplně supersport je to ještě na půl cesťák. Měnil se ještě olej v předních vydlicích za hustější protože se to hrozně nořilo při brždění.
I kdyby jsi na FZS koupil tlumiče od jakékoliv značky, tak pro Tebe budu hlavně lumitující rám, posez, prostě FZs není supersport, takže asi tak.
9ka ninja už je stará jebka, moc by jsi si nepolepší, dokonce i motorově by jsi šel dolů.
1 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 vs ZX9R
Ohledně té kawy - s těma brzdama fakt nejde nic vymyslet?
1 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 vs ZX9R
Naposledy editováno 07.02.2017 17:46:30
4 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 vs ZX9R
Ano brzdy na Fazeru jsou zpočátku ostřejší, ale to je tak vše. Ninja brzdí perfektně páčka se musí jen o něco víc zmačknout. Pokud ji zmačktnete bez rozmyslu naplno, nabijete si hubu...
Závěrem...z motorek co jsem měl/mám. Fazer nebrzdil líp než Ninja, Ducati Monster taky ne a Guzzi taktéž. Takže jim nevěř jsou to jen pomluvy.
Klidně to můžeme na jaře vyzkoušet...
Jinak ohledně thunderace...kámoš ji měl. No na sprint na letišti jsem na tom byli prakticky stejně. V zatáčkách na silnici jsem tomu neohrabanýmu olejožroutskýmu špekounovi zmizel během pár vteřin.
Jinak Ninja je vynikající supersport na silnici. Proto jsem ji nikdy neprodal a rád ji občas protáhnu. A ten motor, to je rozzuřená hysterka, prostě nádhera
P.S. jedinou úpravou brzd byla výměna hadic za pancéřové. A to jen preventivní a estetická. Ani po těch 16 letech nepopraskaly...
V porovnání s Fireblade podobných ročníků, Honda není špatná, ale výkonostně se začala Ninje přibližovat až když tam kámoš narval za 50tis Dynojet a Yoshimuru.
Naposledy editováno 08.02.2017 07:45:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |