Nový snímač se musí naformátovat nebo se jen dá do gumy a je to OK?
1 reakcí na tento příspěvek bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
Najt_Rajdr píše: Některým autům stačí jen počítání otáček kol ve srovnání navzájem - jedno kolo dlouhodbě vyšší otáčky - nižší tlak.
Ano, to platí pouze pro auta která nemají volant a jezdí celý život jen rovně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
Mirrek píše: Ano, to platí pouze pro auta která nemají volant a jezdí celý život jen rovně
Co se ti na tom nezda. Takto to opravdu funguje. Neni problem snimat jen kdyz je voltant rovne. Na urceni uhlove rychlosti staci radove jednotky stupnu otoceni kola a relativni rozdil se spocte za jeden takt ECU.
1 reakcí na tento příspěvek bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
no máš pravdu, musí to být řešeno trošku více sofistikovaněji než jen komparovat otáčky kol. Pravda pravda...
Když je vozidlo vybaveno např ESP tak už stejně se ta poloha volantu zjišťuje, takže je pravda že se informace zároveň může použít pro výpočet stavu nahuštění kola.
Naposledy editováno 21.10.2011 18:31:02
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
Najt_Rajdr píše: Mirrek> Nevím jestli by se tenhle výrok majitelů Octávií líbil :D Ale i takhle se vyjadřují lidi o českých autech:)
Vyjadřují. Protože je to šrot. U BMW se to bere z čidla ABS. Prostě to pozná, že je to kolo menší. Není to s přesností na bar, ale důležité je, že víš, že jsi píchnul...
Mirrek píše: Ano, to platí pouze pro auta která nemají volant a jezdí celý život jen rovně
Jaký je rozdíl jestli jezdíš pouze rovně nebo v běžném provozu? Ono i kdyby tu polohu přesně neznalo tak po zprůměrování v dlouhodobém měřítku je to plus minus jedno. Přiznejme si otevřeně, že aut, která by jezdila POUZE na kruhovém objezdu, asi moc nejezdí V ostatních případech máš občas levá, občas rovno, občas pravá - a pokud se dlouhodobě chová jedno kolo špatně tak s ním něco bude.
Horten píše: Vyjadřují. Protože je to šrot. U BMW se to bere z čidla ABS. Prostě to pozná, že je to kolo menší. Není to s přesností na bar, ale důležité je, že víš, že jsi píchnul...
Mně říkali v BMW servisu, že to taky měří "tlak" v pneu podle rozdílných otáček kol. A celkem bych tomu i věřil, protože, když jsem v zimě blbnul a jezdil driftem, tak se mi po chvíli rožnula kontrolka tlaku v pneu - i když byl tlak OK, takže jsem jen nechal měření načíst znovu, když jsem jel normálně a bylo to zase v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
Mam za to, ze tento system je daleko uzitecnejsi na motorce nez v aute. Na "ebay" maji bezvadny komplet pro motorky. Urcite to koupim nez sleze snih.
1 reakcí na tento příspěvek bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
1 reakcí na tento příspěvek bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
1 reakcí na tento příspěvek bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
Edit: cena 67 usd
Naposledy editováno 03.03.2017 09:51:08
Naposledy editováno 06.02.2017 20:48:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
spike-cz píše: Tak jsem zakoupil tuhle sadu a dnes přišel balíček. Navenek to vypadá dobře, tak uvidíme po montáži za pár týdnů.
Edit: cena 67 usd
Pánové dneska jsem v tom slunečném dni chtěl tohle udělátko instalovat a trochu (trochu víc) mne znejistělo, jakže se budou ty snímače "automaticky" zapínat při jízdě. Stelivo má totiž přední ventilek zahnutej o 90°, čili nemíří směrem k náboji kola, ale pryč od motorky. Na foukání skvělé, ale jestli se snímač aktivuje odstředivou silou, tak to bude fungovat ... nedobře.
Máte s tím někdo zkušenost?
Díky za reakce.