Překvapilo mne, že výfuk je plně průchozí - díra jak vrata i DB killerem, zkrátka poměrně široká roura a je vidět skrz jak dalekohledem. Policejní drátovou kontrolu zatím nechám stranou, homologaci to má a DB killer vyndavat nehodlám.
Návod k instalaci je zřejmý, říkám si no problem.
No jo, ale pak jsem našel tento disk, který není na schématu, ale zato přesně pasuje mezi trubku a tlumič.
Teď nevím, jestli tam patří nebo ne. Může jeho přítomnost nebo nepřítomnost ovlivňovat výkon motoru (už takhle je malý) ? Předpokládal jsem, že slip-on výfuky by z tohoto pohledu měly být v pohodě, ale ten disk mě zarazil.
Moje teorie: výfuk je původně navržený pro NC700 s nižším výkonem, čili stejná roura může na NC750 způsobit ztrátu výkonu (průvan, chudší směs) a proto se vloží disk jako protitlak. Dodavatel na dotaz odpověděl, že disk není nutný, jen kdyby byly nějaké problémy popř. vysoko v horách (tam se ale chystám). Jaké problémy, půjdou hned poznat?
Díky za jakékoliv zkušenosti a rady.
Naposledy editováno 03.02.2017 22:15:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
jiřin... píše: ze ti ten jezisek radsi neprines motorku
Ty jsi ale zly a skaredy!
ed: K tematu: formicku na omelety rozhodne nikde ve vedeni instalovanou nemam
Naposledy editováno 03.02.2017 09:18:59
Kdyz se ti bude zdat ze se ti ztratil spodek a nebudes to chtit resit pres RJ, tak si to tam dej. Trosku to tim ztlumis, ale melo by se to zase lepe sbirat z nizsich otacek. Ikdyz zrovna u NC to nebude tak hrozny jak kdyz se otevreny vejfuk da na ctyrvalcovou 600...tam to zdechnuti dole jde hodne znat bo ty sestky nemaj spodek ani s origo
3 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Že ještě věříš na Ježíška, to bych i pochopil. Prostě ti to ještě neřekli. Ale věřit tomu, že koncovkou výfuku z eNCéčka dostaneš výkon, jaký mají motorky obdobný kubatury, tak to už mi přijde za hranou. Z exkrementu bič neupleteš. A když upleteš, nepráskneš s ním. A když práskneš...
Mimochodem, otázka do publika, je eNCéčko s laďákem pořád ještě "sluníčkový"?
1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
HornisGSX - promiň, já nechtěl
2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
každý si může koupit co chce, klidně hondičku NC 750....a jezdit na čem chce...bez ohledcu na to co si myslí tupé hovado, které jezdí z nějakého důvodu na nečem jiném a všem ostatním kolem sebe dává najevo, že je to to nejlepší moto....dělá to právě proto, že je to tupé hovado...
A tupé hovado zůstane tupým hovadem ...
Naposledy editováno 03.02.2017 16:36:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Zvuk si na počkanie upravíš Db killerom podla nálady, alebo potreby a zároveň to tak nerozhasiš v tých nízkych otáčkach. O nejakých koňoch navyše sa nema zmysel baviť...
Číkus píše: mzxy> Mýlíš se. Vybrat nejlepší moto není možné, každému vyhovuje něco jiného. Zato je možné vybrat nejhorší moto, tím je právě Honda NC. A nejhorší moto si může pořídit jen tupé hovado.
Jsi neskutečné přísný a chytrý chlapec
Naposledy editováno 03.02.2017 17:07:45
Naposledy editováno 03.02.2017 17:23:35
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
petrumr píše: ktm má krouták odspodu? Tohle KTMkářů tuze vadí a nemůžou spát
tak 3000 otáčkáchá má KTM 690 cca 50Nm. NC750 má ve 3000 necelých 40Nm1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
seikos píše: tak 3000 otáčkáchá má KTM 690 cca 50Nm. NC750 má ve 3000 necelých 40Nm
Ve 3000 ot/min má Honda NC 750 krouťák 65 Nm.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Dovi píše: Ve 3000 ot/min má Honda NC 750 krouťák 65 Nm.
jo, sorry, je to tak. Jsem koukal do grafu NC700Nenech si v době svobody a demokracie do toho vůbec kecat. Kafraj jen zakomplexovaní jedinci. Kup a jezdi si na tom, na co máš a co ti vyhovuje. A šperkuj si to ke svému obrazu a neohlížej se na názory druhých. V tom spočívá ta člověčí svoboda. A kdo ti chce a snaží se vnutit svůj názor by měl navštívit minimálně psychologa.
Hondě zdar a spoustu šťastných kilometrů s výfukem LeoVince.
JardelT píše: já jsem dával na svoji moto taky laďák z důvodu toho, aby moto nezněla jako nasraný vysavač, změnu výkonu jsem od toho nečekal
edit: a ještě z jednoho důvodu, nelíbil se mi originál, ten kus kyje byl děs
No a já jsem na tom úplně stejně.
Dráťa píše: Číkus
Že ještě věříš na Ježíška, to bych i pochopil. Prostě ti to ještě neřekli. Ale věřit tomu, že koncovkou výfuku z eNCéčka dostaneš výkon, jaký mají motorky obdobný kubatury, tak to už mi přijde za hranou. Z exkrementu bič neupleteš. A když upleteš, nepráskneš s ním. A když práskneš...
Mimochodem, otázka do publika, je eNCéčko s laďákem pořád ještě "sluníčkový"?
Dráťo, kamaráde, chyběl jsi nám tu chlapče ...
Už jsem si říkal, že nedorazíš. Na druhou stranu dál už to radši nečti, nerad bych Tě měl na svědomí.
Už jsi z tohoto věčnýho nadávaní na NC fakt rozhozenej, protože nerozumíš psanému textu: Tohle platí i pro ostatní pomalu chápající:
- slovo laďák jste použili vy, já psal o zlepšení zvuku a vzhledu
- obava byla ze ztráty již takhle malého výkonu, cílem nebylo jeho navýšení
- + možná otázka homologace, je-li s diskem nebo bez
Suma sumárum jsem tím chtěl říct, že jsi .... (můj nejoblíběnejší pravý motorkář, můj vzor)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
seikos píše: tak 3000 otáčkáchá má KTM 690 cca 50Nm. NC750 má ve 3000 necelých 40Nm
Mám Tvoje příspěvky rád, ale dneska jsi mimo .... Dovi už Ti to vysvětlil (díky).
Stačí se podívat na pár výkonových grafů a srovnávat třeba s malým Versysem nebo Stromem a zjistíš, že právě díky krouťáku je do 6500 ot NC na tom lépe. Pak ji bohužel sekne omezovač. Někomu to stačí, jinému ne. Výhodou je právě spotřeba, ... a zase, někto to řeší, jiný ne. Každého věc.
1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Otázka:
There is one part in the package (flat disc with several holes), which is not mentioned in the list of standard exhaust parts in mounting instruction. I expect, that the disc should be inserted between silencer and pipe. Can you please confirm my idea? And what is a purpose of the disc, is it becouse of difference of NC700 and NC750 engine power (exhaust is designed for NC700). I am asking, because beside better look and sound of my bike (I do not want to remove DB killer) I would not like to lose a power of the engine. I have read anywhere, that open exhaust (in comparison with original) can caused decreasing of power (without the disc, the silecer would be practicaly fully opened). Therefore I need to be sure with a proper installation and no losess of the engine power.
Odpověď:
The disc is supplied just in case of tests or inspections to get the exhaust more quiet. For a normal use on the road we do not suggest to fit it, it "close" the silencer and it's not necessary
hope this could help
Na jednu stranu není nutné disk instalovat, na druhou vznikly pochybnosti ohledně homologace, resp. co přesně znamená in case of tests and inspections. Takže čekám na jejich další odpověď na toto téma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Skalic píše: Koho by to zajímalo (ostatní nečtěte, ať se vám nepřihodí to co Kráťovi), toto mi odpověděli z LeoVince
Otázka:
There is one part in the package (flat disc with several holes), which is not mentioned in the list of standard exhaust parts in mounting instruction. I expect, that the disc should be inserted between silencer and pipe. Can you please confirm my idea? And what is a purpose of the disc, is it becouse of difference of NC700 and NC750 engine power (exhaust is designed for NC700). I am asking, because beside better look and sound of my bike (I do not want to remove DB killer) I would not like to lose a power of the engine. I have read anywhere, that open exhaust (in comparison with original) can caused decreasing of power (without the disc, the silecer would be practicaly fully opened). Therefore I need to be sure with a proper installation and no losess of the engine power.
Odpověď:
The disc is supplied just in case of tests or inspections to get the exhaust more quiet. For a normal use on the road we do not suggest to fit it, it "close" the silencer and it's not necessary
hope this could help
Na jednu stranu není nutné disk instalovat, na druhou vznikly pochybnosti ohledně homologace, resp. co přesně znamená in case of tests and inspections. Takže čekám na jejich další odpověď na toto téma.
Naposledy editováno 03.02.2017 20:48:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |