globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
2.2.2017 v 18:27
Pod stromečkem jsem našel výfuk LeoVince One Evo (8700e), který by měl vylepšit především zvuk (i vzhled) mojí Hondy NC750X.





Překvapilo mne, že výfuk je plně průchozí - díra jak vrata i DB killerem, zkrátka poměrně široká roura a je vidět skrz jak dalekohledem. Policejní drátovou kontrolu zatím nechám stranou, homologaci to má a DB killer vyndavat nehodlám.
Návod k instalaci je zřejmý, říkám si no problem.





No jo, ale pak jsem našel tento disk, který není na schématu, ale zato přesně pasuje mezi trubku a tlumič.





Teď nevím, jestli tam patří nebo ne. Může jeho přítomnost nebo nepřítomnost ovlivňovat výkon motoru (už takhle je malý) ? Předpokládal jsem, že slip-on výfuky by z tohoto pohledu měly být v pohodě, ale ten disk mě zarazil.

Moje teorie: výfuk je původně navržený pro NC700 s nižším výkonem, čili stejná roura může na NC750 způsobit ztrátu výkonu (průvan, chudší směs) a proto se vloží disk jako protitlak. Dodavatel na dotaz odpověděl, že disk není nutný, jen kdyby byly nějaké problémy popř. vysoko v horách (tam se ale chystám). Jaké problémy, půjdou hned poznat?

Díky za jakékoliv zkušenosti a rady.


Naposledy editováno 03.02.2017 22:15:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 09:17 | Nahoru | #31

jiřin... píše: ze ti ten jezisek radsi neprines motorku



Ty jsi ale zly a skaredy!

ed: K tematu: formicku na omelety rozhodne nikde ve vedeni instalovanou nemam

Naposledy editováno 03.02.2017 09:18:59

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 09:19 | Nahoru | #32
Vzhled, zvuk a taky nejaky kilo dolu zejo... Jinak je to presne tak jak psali kerut a Piwell.

Kdyz se ti bude zdat ze se ti ztratil spodek a nebudes to chtit resit pres RJ, tak si to tam dej. Trosku to tim ztlumis, ale melo by se to zase lepe sbirat z nizsich otacek. Ikdyz zrovna u NC to nebude tak hrozny jak kdyz se otevreny vejfuk da na ctyrvalcovou 600...tam to zdechnuti dole jde hodne znat bo ty sestky nemaj spodek ani s origo

3 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 09:30 | Nahoru | #33
Číkus

Že ještě věříš na Ježíška, to bych i pochopil. Prostě ti to ještě neřekli. Ale věřit tomu, že koncovkou výfuku z eNCéčka dostaneš výkon, jaký mají motorky obdobný kubatury, tak to už mi přijde za hranou. Z exkrementu bič neupleteš. A když upleteš, nepráskneš s ním. A když práskneš...

Mimochodem, otázka do publika, je eNCéčko s laďákem pořád ještě "sluníčkový"?

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 09:48 | Nahoru | #34
Dráťa> jezisek neni?znicils me detstvi myslet si ze ladakem vylepsi mrdku muze jen choromyslny

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 09:48 | Nahoru | #35

Dráťa píše: Ale věřit tomu, že koncovkou výfuku z eNCéčka dostaneš výkon, jaký mají motorky obdobný kubatury, tak to už mi přijde za hranou.


..tohle ani nečekal, řekl bych...nebo jsem špatně četl

1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 11:09 | Nahoru | #36
selkie - máš pravdu, nepsal tam o zvýšení výkonu na úroveň normálu, tohle téma mě dožralo, tak jsem viděl rudě, takže jsem nemohl pořádně číst já
HornisGSX - promiň, já nechtěl

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 13:53 | Nahoru | #37
Dráťa> jeste ted to rozdychavam

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 13:54 | Nahoru | #38
Homologovany to je db kilerem a tou děrovanou potvorou... Takhle kompletní to plni normy a je to nejblíž originálu... Pokud chceš racing koncovku, nedavej to tam... Pokud bych jel na zkusebnu a chtěl se hadat nebo soudit, montoval bych komplet

2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 16:30 | Nahoru | #39
Nejsem odborníkem na výfuky ale vadí mi některá tupá hovada, které jsou registrovaná jako motorkáři ...někteří se chovají jako skutečná tupá hovada...

každý si může koupit co chce, klidně hondičku NC 750....a jezdit na čem chce...bez ohledcu na to co si myslí tupé hovado, které jezdí z nějakého důvodu na nečem jiném a všem ostatním kolem sebe dává najevo, že je to to nejlepší moto....dělá to právě proto, že je to tupé hovado...

A tupé hovado zůstane tupým hovadem ...

Naposledy editováno 03.02.2017 16:36:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 16:39 | Nahoru | #40
mzxy> Mýlíš se. Vybrat nejlepší moto není možné, každému vyhovuje něco jiného. Zato je možné vybrat nejhorší moto, tím je právě Honda NC. A nejhorší moto si může pořídit jen tupé hovado.

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 16:49 | Nahoru | #41
Dal by som tam na tvojom mieste ten dierovany plech a db killer a neriešil...
Zvuk si na počkanie upravíš Db killerom podla nálady, alebo potreby a zároveň to tak nerozhasiš v tých nízkych otáčkach. O nejakých koňoch navyše sa nema zmysel baviť...

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 17:06 | Nahoru | #42

Číkus píše: mzxy> Mýlíš se. Vybrat nejlepší moto není možné, každému vyhovuje něco jiného. Zato je možné vybrat nejhorší moto, tím je právě Honda NC. A nejhorší moto si může pořídit jen tupé hovado.


Jsi neskutečné přísný a chytrý chlapec

Naposledy editováno 03.02.2017 17:07:45

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 17:21 | Nahoru | #43
Můžou se tady rozepsat proč ta honda NC je nejhorší? Není to tím, že vlastníte starý vrány? Třeba xxx nebo yyy, vlastní vůbec řidičák? podle diskuzí bych si tipnul, že mu odebrali i občanku včetně svéprávnosti.

Naposledy editováno 03.02.2017 17:23:35

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 17:47 | Nahoru | #44

petrumr píše: ktm má krouták odspodu? Tohle KTMkářů tuze vadí a nemůžou spát

tak 3000 otáčkáchá má KTM 690 cca 50Nm. NC750 má ve 3000 necelých 40Nm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 18:04 | Nahoru | #45

seikos píše: tak 3000 otáčkáchá má KTM 690 cca 50Nm. NC750 má ve 3000 necelých 40Nm


Ve 3000 ot/min má Honda NC 750 krouťák 65 Nm.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 18:11 | Nahoru | #46
mzxy> nech me hadat prodal jsi Piaggio Beverly 200 a tvym vlhkym snem je NC..nebo uz je snezienka v garazi ?

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 18:19 | Nahoru | #47

seikos píše: tak 3000 otáčkáchá má KTM 690 cca 50Nm. NC750 má ve 3000 necelých 65Nm

Zapomněl napsat u té ktm, že jsou to čísla po GO motoru a jsou velice kilometrově omezená.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 18:26 | Nahoru | #48

Dovi píše: Ve 3000 ot/min má Honda NC 750 krouťák 65 Nm.

jo, sorry, je to tak. Jsem koukal do grafu NC700

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 18:38 | Nahoru | #49

seikos píše: jo, sorry, je to tak. Jsem koukal do grafu NC700


Koukni se teda ještě potřetí...
Ona i ta slabší NC 700 má ve 3000 ot/min téměř 60 Nm (nikoliv 40).

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 18:52 | Nahoru | #50

seikos píše: jo, sorry, je to tak. Jsem koukal do grafu NC700


Koukal si do grafu, kde byl krut udáván nejspíš v ft/lbs a ne v N.m

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 19:09 | Nahoru | #51
SEIKOS : Také jsem v létě vyměnil originální výfuk na Crosstourerovi za LeoVince. Hlavně kvůli vizáži, váze a rozměrům. Teď už mi výfuk neklepe do kufru. Je to jak píšeš - roura skrz i s homologační vložkou. Ten dírkatej bazmek jsem nechal v krabici a nepoužil ho. Pocitově se motorka nezměnila, ale má mnohem hezčí zvuk, který rozhodně nepřipomíná otevřené čoprácké laufy a nedráždí v zahraničí všímavou policii. Ani spotřeba se nikam nehla. Mohl jsem si koupit třeba Akrapa, ale nepotřeboval jsem měnit charakter motoru, jen trochu uhladit vizáž. A ten Akrap byl třeba o deset čísel delší a to jsem nechtěl.
Nenech si v době svobody a demokracie do toho vůbec kecat. Kafraj jen zakomplexovaní jedinci. Kup a jezdi si na tom, na co máš a co ti vyhovuje. A šperkuj si to ke svému obrazu a neohlížej se na názory druhých. V tom spočívá ta člověčí svoboda. A kdo ti chce a snaží se vnutit svůj názor by měl navštívit minimálně psychologa.
Hondě zdar a spoustu šťastných kilometrů s výfukem LeoVince.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 19:12 | Nahoru | #52

JardelT píše: já jsem dával na svoji moto taky laďák z důvodu toho, aby moto nezněla jako nasraný vysavač, změnu výkonu jsem od toho nečekal

edit: a ještě z jednoho důvodu, nelíbil se mi originál, ten kus kyje byl děs



No a já jsem na tom úplně stejně.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 19:13 | Nahoru | #53

Hančaa píše: Ty jsi ale zly a skaredy!

ed: K tematu: formicku na omelety rozhodne nikde ve vedeni instalovanou nemam



ano vim, dekuji a k tomu jsem tu zjistil, ze jsem hovado tupe

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 19:56 | Nahoru | #54

Dráťa píše: Číkus

Že ještě věříš na Ježíška, to bych i pochopil. Prostě ti to ještě neřekli. Ale věřit tomu, že koncovkou výfuku z eNCéčka dostaneš výkon, jaký mají motorky obdobný kubatury, tak to už mi přijde za hranou. Z exkrementu bič neupleteš. A když upleteš, nepráskneš s ním. A když práskneš...

Mimochodem, otázka do publika, je eNCéčko s laďákem pořád ještě "sluníčkový"?



Dráťo, kamaráde, chyběl jsi nám tu chlapče ...

Už jsem si říkal, že nedorazíš. Na druhou stranu dál už to radši nečti, nerad bych Tě měl na svědomí.
Už jsi z tohoto věčnýho nadávaní na NC fakt rozhozenej, protože nerozumíš psanému textu: Tohle platí i pro ostatní pomalu chápající:
- slovo laďák jste použili vy, já psal o zlepšení zvuku a vzhledu
- obava byla ze ztráty již takhle malého výkonu, cílem nebylo jeho navýšení
- + možná otázka homologace, je-li s diskem nebo bez

Suma sumárum jsem tím chtěl říct, že jsi .... (můj nejoblíběnejší pravý motorkář, můj vzor)

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 20:08 | Nahoru | #55
poslechnul jsem si NC s Leošem na Youtube a docela pěknej zvuk nízkootáčkovej dvouvál zní příjemně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 20:09 | Nahoru | #56

seikos píše: tak 3000 otáčkáchá má KTM 690 cca 50Nm. NC750 má ve 3000 necelých 40Nm



Mám Tvoje příspěvky rád, ale dneska jsi mimo .... Dovi už Ti to vysvětlil (díky).

Stačí se podívat na pár výkonových grafů a srovnávat třeba s malým Versysem nebo Stromem a zjistíš, že právě díky krouťáku je do 6500 ot NC na tom lépe. Pak ji bohužel sekne omezovač. Někomu to stačí, jinému ne. Výhodou je právě spotřeba, ... a zase, někto to řeší, jiný ne. Každého věc.










1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 20:35 | Nahoru | #57
Koho by to zajímalo (ostatní nečtěte, ať se vám nepřihodí to co Kráťovi), toto mi odpověděli z LeoVince

Otázka:
There is one part in the package (flat disc with several holes), which is not mentioned in the list of standard exhaust parts in mounting instruction. I expect, that the disc should be inserted between silencer and pipe. Can you please confirm my idea? And what is a purpose of the disc, is it becouse of difference of NC700 and NC750 engine power (exhaust is designed for NC700). I am asking, because beside better look and sound of my bike (I do not want to remove DB killer) I would not like to lose a power of the engine. I have read anywhere, that open exhaust (in comparison with original) can caused decreasing of power (without the disc, the silecer would be practicaly fully opened). Therefore I need to be sure with a proper installation and no losess of the engine power.

Odpověď:
The disc is supplied just in case of tests or inspections to get the exhaust more quiet. For a normal use on the road we do not suggest to fit it, it "close" the silencer and it's not necessary
hope this could help

Na jednu stranu není nutné disk instalovat, na druhou vznikly pochybnosti ohledně homologace, resp. co přesně znamená in case of tests and inspections. Takže čekám na jejich další odpověď na toto téma.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 20:45 | Nahoru | #58

seikos píše: tak 3000 otáčkáchá má KTM 690 cca 50Nm. NC750 má ve 3000 necelých 40Nm



...a RC213V volnobeh

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 20:47 | Nahoru | #59
Skalic> v pořádku. Chyba se stane. Však jsem se za ní omluvil. Holt jsem měl dnes těžkej den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 20:48 | Nahoru | #60

Skalic píše: Koho by to zajímalo (ostatní nečtěte, ať se vám nepřihodí to co Kráťovi), toto mi odpověděli z LeoVince

Otázka:
There is one part in the package (flat disc with several holes), which is not mentioned in the list of standard exhaust parts in mounting instruction. I expect, that the disc should be inserted between silencer and pipe. Can you please confirm my idea? And what is a purpose of the disc, is it becouse of difference of NC700 and NC750 engine power (exhaust is designed for NC700). I am asking, because beside better look and sound of my bike (I do not want to remove DB killer) I would not like to lose a power of the engine. I have read anywhere, that open exhaust (in comparison with original) can caused decreasing of power (without the disc, the silecer would be practicaly fully opened). Therefore I need to be sure with a proper installation and no losess of the engine power.

Odpověď:
The disc is supplied just in case of tests or inspections to get the exhaust more quiet. For a normal use on the road we do not suggest to fit it, it "close" the silencer and it's not necessary
hope this could help

Na jednu stranu není nutné disk instalovat, na druhou vznikly pochybnosti ohledně homologace, resp. co přesně znamená in case of tests and inspections. Takže čekám na jejich další odpověď na toto téma.

in case of inspection ... v případě kontroly (hlukové na STK, pokud by v nějaké zemi byla nebo je)

Naposledy editováno 03.02.2017 20:48:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD
Řazení bez spojky (Honda NC750X - 2... [1, 2, 3] Honda NC 750X ok4rm 73 31.1.2024 v 11:22 assassin


TOPlist