mám otázku na sestavení hydroštelů/ zdvtihátek ventilů.
Měním hydroštely na Californii, páč původní jsou na jedný straně KO. otázka zní ... jak je to kurňa má bejt sestavený?
na mašině to bylo v pořadí od vačky: vačka, koník, nějaká divná podložka, hydroštěl, tyčka a pak už hlava ...
jenže co kde koukám na rozpad dílů, tak tam nikde ta podložka není. teda našel jsem na nějakým obskurním fóru neden roupad kde byly, a jsem zmatenej .. patří to tam? nebo je to lidová tvořivost?
ta podložka je to malý kulatý ....
1 reakcí na tento příspěvek Guzzi California hydroštely
Jak jsi došel k názoru že potřebuješ "hydroštel" ?
Naposledy editováno 22.01.2017 19:36:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi California hydroštely
Vladimir píše: Jak seš daleko s demontáží? viděl jsi vačku? máš sundanou vanu ? není jedno zdvihátko zbroušené -slabší než druhé /teda koník jak píšeš/
Jak jsi došel k názoru že potřebuješ "hydroštel" ?
Pročetl sis to vlákno na wildguzzi? Nebo jinou stránku? Nepěkné věci se tam píšou.
zejtra zavolám jestli mi udělaj svolávačku, a jestli ne, tak těš koště ...
bude mě čekat všechno od vačky až po podložky u pružin .... páč tam nechávat půl dílů původních a půl vyměněných mi přijde naprd.
momentálně jsou venku jen hlavy, a hdyroštely, ale bojim se, že to bude muset všechno .... teda začínám bejt přesvědčenej že bude muset.
1 reakcí na tento příspěvek Guzzi California hydroštely
U klasicke Guzzi sundas ventilove viko, zjistis, ze vahadla maji v miste styku s ventilem plosku misto obloucku, pak se podivas na zdvihatka, tam pitting, sundas hlavu, zjisti, ze jsou velke vule mezi voditkem a ventilem ,takze si to prisava vzduch a likviduje ventilove sedlo, pak sundas valec, vule v zamcich pistnich krouzku nekolik desetin atd atd, nedejboze, kdyz se u toho staryho dvouventilu mrknes do prevodovky a na kardan. A pritom ta motorka jezdi a jezdit bude, jen to podle manualu uz je vsechno spatne.
Tvuj pripad je blbej v tom, ze se tam neco technologicky nepovedlo a vicemene vsichni se shoduji na tom, ze vacka je nejaka meka a zacne se drolit, to se dostane do obehu a muze to znicit motor. Doporucuje se kontrola oleje na pritomnost kovovych castic a potom i pripadna rozborka. To jsem se teda docetl tak ruzne po strankach v zahranici. Dal tam doporucuji kontrolu spodnich bryli na praskliny a kontrolu, jestli tam mas jedno, nebo dvoulamelovou spojku.
Ozvi se, jak jsi dopadl, kdyztak by se to zkusilo resit pres nekoho venku.
mvmoto píše: Problem u Guzzi a asi koneckoncu u kterekoliv motorky je ten, ze dokud to jezdi, tak je to ok, jakmile se ale neco pokazi a zacnes se hrabat v motoru, tak zjistis ze je vlastne vsechno na vymenu, byt by to treba fungovalo dalsi tisice kilometru, cloveku to vetsinou neda a zacne do toho sypat.
To je naprosto presny Osobne strojum davam nejlepsi udrzbu a jezdim a neresim. Ale pokud se neco podela, tak mam taky tendence to okolo udelat cely "kdyz uz to mam venku"
Pet bludistaku pro ne, a dalsi tri si tady rozdelte za rady.
Prave mi spad kamen ze srdce tak velkej, ze si z toho asi budu muset dat panaka.
1 reakcí na tento příspěvek Guzzi California hydroštely
2 reakcí na tento příspěvek Guzzi California hydroštely
Mimochodem mam od letoska registrovanou domenu guzzisti.cz. Co tam aspon zridit forum...
Nakonec to koštovalo o trochu víc než slibovaných 11k, protože se vyloupli nějaký další kurvítka ... konkrétně pístní kroužky a sada je za deset.
Konečná suma je necelých 37k , a k tomu pár dalších věcí který jsem si navymýšlel sám.
Ještě vyměnit zadní gumu, a doufám, že tohle je poslední oprava týhle sezóny.
EDIT: nebude ... začla mi popiskovat spojka,
Naposledy editováno 09.03.2017 10:49:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Samolepky/lakování Moto Guzzi California Titanium | helioland | 12 | 30.6.2021 v 10:02 helioland |
repase spojky Moto Guzzi California Titanium | helioland | 5 | 23.5.2017 v 09:22 helioland |