Mel bych nekolik dotazu, kdo prestavbu jiz zakusil ci proste vi jak se veci maji.
Dle inspirace ze i na R1 lze objet svet....
Rikal jsem si, ze nejaky padnuty nahac jako zaklad ci odrbana silnicka, co se plastu tyce. Proste bych nejradeji hodil jen vidle na predek z vyssim zdvihem, trochu zprevodoval, hodil drapaky a trochu customizoval k prakticnosti na 39% offroad a cestovani, ha ha.
Prvni mi pro vyber prisla FZ6 - super cena a motor
Samozrejme zaklad s 1000 kubikovym motorem by byl ideal.
Takze prvni dotaz:
Jaky off road vidle napasovat na nahace ci silnicku?
Rozdil hmotnosti 6ky motoru vs litrik.
Zadni tlumic se podda na meko ci bude potreba taky vymena.
Rad bych se do toho pustil ale jsem taky pekne linej, tak jestli si nepockat na novou Yamahu endurko T7. Ale ta cena asi vyleti pres 200 a tak drahy moto tahat treba do Mongolska je chujovina. Odjet se to da i na 250 ale prejezdy silnicni pres Rusko by byly nuda, toz tak.
Dame dohromady virtualni porno masinu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
HornisGSX píše: Nejak postradam smysl tohohle bastleni
tak ono silnejch "opravdu" endur moc neni. vlastne dneska nejspis jen KTM a i ta uz je dost "odula"
neco jako bylo HP2 enduro - tyhle motorky uz na trhu nejsou, a pritom myslim, ze maj neco do sebe...
me by se docela stroj postavenej jak lehky hard enduro, jen treba s vetsim motorem (800-1200ccm V2, R2 atd.) docela libil...
1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
vidle husar/huska
vidle osmicku.. za 2,5 repas... to by se dalo ne?
Naposledy editováno 10.01.2017 12:47:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
assassin píše: tak ono silnejch "opravdu" endur moc neni. vlastne dneska nejspis jen KTM a i ta uz je dost "odula"
neco jako bylo HP2 enduro - tyhle motorky uz na trhu nejsou, a pritom myslim, ze maj neco do sebe...
me by se docela stroj postavenej jak lehky hard enduro, jen treba s vetsim motorem (800-1200ccm V2, R2 atd.) docela libil...
Si kup SERko dokud jsou v nedojebanym stavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
tkubik2004 píše: seikos> monster libovej ale to uz je fakt enduro. I kdyz super ddvouhrnek. Neverim tam spolehlivosti na cestovani
a kam bys chtel jako na enduro koze cestovat? Asi to mas v hlave trochu pomotany.Tak si tam dej motor z Bandita. To bude urcite lepsi
Naposledy editováno 10.01.2017 14:31:04
2 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
Anti píše: Zima je tu...Vznikne prasopes na kterém bude vopruz jak terén tak delší přejezdy.Pokud ti nestačí sto kobyl starších cestovních endur,tak se zkus kouknout třeba na litrového Versyse.
já úplně chápu co myslí,a versys,?mě taky netankujou čtvrtunový bojlery jako je varadero gs a jiný,prostě něco do dvěstě kilo co nerozhází horší okrska,já třeba mám rád naháče ale mám z toho dúvodu TDM,proto mě už dávno napadl hornet a podvozek z tdm,to by pro mě byl ideál,ostaní tady furt melou a terénu jak kdyby byli Pastrána
1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
VlaHa píše: j..mě taky netankujou čtvrtunový bojlery jako je varadero gs a jiný,prostě něco do dvěstě kilo co nerozhází horší okrska,já třeba mám rád naháče ale mám z toho dúvodu TDM,proto mě už dávno napadl hornet a podvozek z tdm...
Takže by jsi vzal podvozek z TDM která má dva metráky suchou a úžasné 149/144(150/133 u 900) mm zdvihy a nacpal bys tam ještě těžší motor.Kolik by ti scházelo do čtvrtunového bojleru?
Nebo jen tlumiče?To by si pomohl,celé dva cm na zadní kyvce,a asi o šest kilo méně...
Naposledy editováno 10.01.2017 17:40:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
http://www.motorkari...dero-220.html?kid=91
Naposledy editováno 10.01.2017 17:45:04
1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
tkubik2004 píše: Dik, ale tam by mi chybel vykon. Minimalne bych chtel tech 72 kw. Transalpa jsem uz mel a Vstroma garazuju.
hele ten vykon treba u fz6 je strasne nahore, takze ho v lese stejne nevyuzijes... nebo to chces tocit nad 8k po lese? Nevim no.
Anti píše: V tom případě by stačily progresivní pružiny a pohrát si s nastavením.Ono je jasné,že tam kde se cestovní stroj houpe,tam sportovní drncá.Tohle by měly nejlépe pobrat elektronicky stavitelné podvozky které se montují poslední dobou.Takhle máš bud jedno nebo druhé.Ten Hornet má psaných cca 80Kw.Takový V-Strom nebo Navigátor má o něco méně s podobnou váhou a v hotovém podvozku...
osobne moc nevidim prinos progresivnich pruzin, pokud chce nekdo "ladit" - jsou to vlastne "univerzaly" ktere maji fungovat aspon trosku pro co nejsirsi stupne zatizeni ... tzn pro motorky co jezdi nabaleny i prazdny, solo, ve dvou... ale v kazdem z tech pripadu jde o kompromis. tzn pokud nekdo jezdi jen sam a bez kufru a pruzinu ma +- ok a da tam progresivni, spis se to zhorsi nez zlepsi....