globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 14:30 | Nahoru | #23461
Sama od sebe asi hodiny neudělala....takhle blbý neni ani Volvo..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 14:41 | Nahoru | #23462
ještě mi poraďte jak to řešit u DSG, tam spojku nevymáčknu...alespoň pokud vim...
a narazil jsem na tyhle stránky (úsporná jízda) to je dobrý vtip...
nejjednudušší je se nedostat do krizovky, to vim...

Naposledy editováno 07.01.2017 14:52:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 14:55 | Nahoru | #23463
kokonhead> Jak čtu úsporná jízda,tak se mi dělá zle. Vzdycky vidím ty podtáčené motory, které trpí jak prase. U DSG dáš D a jedeš ne? S nezapneš a vše je vyřešené,ne? S automatem asi nic řešit nejde,nebo jo?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 15:03 | Nahoru | #23464
JollyJoker> asi ne, jen tak vyzvídám, přešel jsem do DSG a je to trochu nezvyk...a méně srandy...ale taky méně krizovek
k ekorallye apod. mám stejný názor...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 15:23 | Nahoru | #23465
Ty automaty celkove mi prijde ze to dost podtaci.

Zmulin: hele prej nic, tvrdil to i svědek :) znam je a jezdi fakt pomalu a klidne ... nechapu jak je to mozny

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 15:36 | Nahoru | #23466
assassin> podtáčí to dost, teď už na to kašlu (je to hotl služebák), ale kvalty to tam cpe (v režimu D) už cca v 1200-1300 ot.
e: píšu kraviny

Naposledy editováno 07.01.2017 16:34:46

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 16:32 | Nahoru | #23467

selkie píše: Co chci napsat je, a neumím to úplně přesně vyjádřit, že i s předokolkou tu zatáčku pod plynem jet lze.



tam je asi nepochopení čemu říkáme pod plynem, proto jsem předtím nesouhlasil se zmulinem i když má pravdu, s konstatním plynem se ta zatáčka projede a je to lepší než bez plynu, ale přidávat se dá až ve chvíli kdy vím že to vyjedu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 20:32 | Nahoru | #23468

z.a.j.o.c.h píše: t_freedom> Kam? Od začátku se řešil krizovej scénář kdy to začne v zatáčce klouzat... Na sněhu... A tam je stoprocentní řešení ta spojka... Navíc, co je efektivnější a rychlejší, vymáčknout hulvátsky spojky a věřit fyzice, nebo zkoušet ladit plyn a věřit ve svoje rallye schopnosti?


Vidíš a nemáš pravdu... V tý první větě... Dej si tu práci a zjisti kde je ten začátek... Co jsem psal protože jsem to začal já... Pak na mě reagoval Stev.
Nepsal jsem o krizovce... Psal o dobrzděný zatáčce. Jak psal Žmulin... Jestliže s předokolkou vlítneš do zatáčky na hulváta... Většinou s tím stejně nic neuděláš. Můžeš si pomoc ručkou... Ale...
Nehodlám tu už nikoho přesvědčovat... Vyzkoušej to... Jo a taky jsem psal třeba... Mimochodem... Že na vodě (na sněhu to bude vyžadovat víc přesnosti)
A vždy jsem psal, že do tý zatáčky musíš najet s rezervou... Neřešil jsem nikdy krizi... Psal jsem o průjezdu v klidu a ryche...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 20:36 | Nahoru | #23469

assassin píše: O odlehčení ale byla rec u skoda 100, 911 - tam přední kola asi příliš neprotocis...

ale dyť to funguje u všech pohonů stejně...vyjma toho protočení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 20:43 | Nahoru | #23470

assassin píše: Ty automaty celkove mi prijde ze to dost podtaci.

Zmulin: hele prej nic, tvrdil to i svědek :) znam je a jezdi fakt pomalu a klidne ... nechapu jak je to mozny

jo, stejná zkušenost. Řadí to kolem 1.500 ot...bez ohledu, zda-li je to TDI nebo TSI...u manuálu to aspoň zoufale ukazuje šipku nahoru

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 21:08 | Nahoru | #23471

selkie píše: jo, stejná zkušenost. Řadí to kolem 1.500 ot...bez ohledu, zda-li je to TDI nebo TSI...u manuálu to aspoň zoufale ukazuje šipku nahoru



no ja ted chvili jezdil MB V250 a sem tam to automat nechal taky kolem 1200ot... tzn bylo slyset hrubej chod ctyrvalce + vibrace v interieru, dost smutny na to jak to auto vypad, co vse v nem je a kolik stoji... ale zas se to uci podle ridice, takze bysme si treba sedli po delsi dobe....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 21:19 | Nahoru | #23472

selkie píše: ale dyť to funguje u všech pohonů stejně...vyjma toho protočení

no bavili jsme se o tom co dela predek, freedomova teorie je, ze predek ztratis v dusledku toho, ze na nej preneses vahu - ja se ptal jestli to ma nejakej teortickej zaklad, protoze u zadokolek s lehkym predkem ten predek ztratis naopak kdyz ho odlehcis. se zatezi vepredu jede skoda 100 na kluzkym terenu lip, coz je proti freedomove teorii... stejne tak offroad motorky, jezdi se na kluzkem povrchu a pokud nedostanes vahu napredek tak nezatacis...

a jde mi ciste o krizovky, kdy prijedes do zatacky a toze jsi moc rychlej zjistis tak ze auto jede po tecne ven - ta lepsi varianta, nebo ti ulitne zadek - klasika u O1. pak me zajima co s tim delat. to ze si najedes zatacku s rezervou a pak tam neco ladis plynem - tam neni co resit, pokud jedu schvalne ostre, tak jsem s tim nikdy nemel problem, jde mi o to co delat pokud te to prekvapi, protoze jsi byl moc rychlej pri bezny jizde...
ja to naposled resil s O1, zmacknuta spojka, nekolikrat kontra a pak vylet do pole... a zajimalo by me jestli bych s pridanym plynem to auto z tech pretacivejch smyku vytahl... (freedom asi bude znat - mezi hornim podluzim a jiretinem, smer jiretin, kdyz se mine sjezdovka po prave tak je tahla prava, v te mi to na vode ulitlo a dosmykal jsem se skrz cely esicko az tam kde to jde do doliku pred jiretinem, tam uz jsem to pustil do pangejtu.. nechapu jak jsem to tam mezi tema stromama proklickoval - najezdova rychlost cca 110-120 a zadek me tak nejak plynule zacal predbihat :) nejdriv kontra s konstatnim plynem a kdyz to vypadalo ze se to nerovna - kyvuti zadku na druhou s vetsim uhlem - tak zbytek se spojkou... v aute neni esp)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 21:49 | Nahoru | #23473

t_freedom píše: Tak teprve zjistíš jak je důležitý se nepolekat, když ti začne ujíždět předek - když zaspíš a pustíš plyn, nebo dokonce brzdíš - jdeš ven ... když to necháš na plynu - sice to opíše delší oblouk, ale furt to zatáčí... tohle "hraní si" by potřebovalo 3/4 lidí na silnicích, když vidím co dělaj.



Takže jsi přehnal nájezd, ujíždí ti to a jsme u krizovky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 21:51 | Nahoru | #23474
assassin> Toby podle mě TEORETICKY full gas mohl vyřešit, bo táhnoucí předek vytáhne tancující zadek, ale je to věštění z koule a s pár "podobných věcí" na zmrzlým parkovišti v nulový rychlosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 21:57 | Nahoru | #23475

z.a.j.o.c.h píše: assassin> Toby podle mě TEORETICKY full gas mohl vyřešit, bo táhnoucí předek vytáhne tancující zadek, ale je to věštění z koule a s pár "podobných věcí" na zmrzlým parkovišti v nulový rychlosti



jo, uz jsem to slysel taky, docela by me zajimalo jak to vidi nekdo kdo s tim ma praxi a je shopnej se treba se stejnym autem z podobneho problemu dostat.. ja uz jsem to nikdy opakovat nechtel. predtim uz jsem to v O1 parkrat ustal, na suchu obvykle.. od te doby uz s timhle zazrakem nezavodim :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 00:23 | Nahoru | #23476
z.a.j.o.c.h>... Nebo... Přiletíš do zatáčky... Dobrzdíš, pustíš to tam a lehce plynuješ... A ono to začne opisovat klouzací oblouk... Cokoli uděláš jinýho než že to podržíš na plynu tak buď letíš... Nebo si pomalejší.
Assasin> kdyby to tak fungovalo... Mohlo by to pomoc přidat adhezi na předním kole i na okruhu... Ne? Navalit to na předek a proletět to jako vitr... Myslím že ZAJÍC to zkoušel tenkrát v Mostě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 00:30 | Nahoru | #23477

t_freedom píše: z.a.j.o.c.h>... Nebo... Přiletíš do zatáčky... Dobrzdíš, pustíš to tam a lehce plynuješ... A ono to začne opisovat klouzací oblouk... Cokoli uděláš jinýho než že to podržíš na plynu tak buď letíš... Nebo si pomalejší.
Assasin> kdyby to tak fungovalo... Mohlo by to pomoc přidat adhezi na předním kole i na okruhu... Ne? Navalit to na předek a proletět to jako vitr... Myslím že ZAJÍC to zkoušel tenkrát v Mostě...



no v te stovce to tak funguje a na enduru/mx taky - kdyz se neposunes v najezdu na nadrz, jde predni kolo ze zatacky ven ve smyku...
na okruhu si myslim, ze to funguje taky, otazka je jestli si nepleteme vetsi hmotnost na prednim kole, vs prebrzdeny predni kolo - tzn ze chci aby kolo co je na hranici smyku preneslo jeste dalsi silu - brzdnou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 06:18 | Nahoru | #23478
assassin> tady si nastuduj jak se to dela s meganem a priste to oktavkou vyberes Jo porad se tu mota jizda na suchu a snehu, podle me je to uplne jiny a do toho reseni krizovek vs idealni prjjezd, v tom se neda vyznat.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 08:07 | Nahoru | #23479

assassin píše: jo, uz jsem to slysel taky, docela by me zajimalo jak to vidi nekdo kdo s tim ma praxi a je shopnej se treba se stejnym autem z podobneho problemu dostat.. ja uz jsem to nikdy opakovat nechtel. predtim uz jsem to v O1 parkrat ustal, na suchu obvykle.. od te doby uz s timhle zazrakem nezavodim :)



Stejne pujdes ze zatacky ven. Nebudes mit dostatecnou adhezi na to, aby te to vytahlo. A i kdyby se to trochu chytlo, budes sirokej a to dost..

Jinak Golf7, tam to taky vypada, ze ta elektronicka rucka jde na vsechny 4. Taky je tam sipka na zarazeni a prevodovka je hrozne poskladana. Byl jsem zvyklej jezdit 50 na 4, co doporucuje i displej, ale vibrace jako krava, motor podtocenej a v interieru to huci a vibruje.

Co se tyce novyho aisinu v my 308, tak ten nechava 1500, to ujde. Ve sportu radi na 3,5 tis, pod 2 to nepada..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 09:42 | Nahoru | #23480
petta: jasne, spis jde o to se vejit na silnici, ja se naposledy nevesel :)
elektronicky rucky brzdej zadnima kolama - pokud stojis, pri jizde kdyz za ni zatahnes tak je to nouzova brzda a brzdi vsema 4ma. ono stejne by s tim neslo nic delat, nemas v tom cit a ta reakce na tlacitko je pomala....

jo koncernovy auta to podtacej pekne, ctyrvalec nechat spadnout po 1500 neni nic moc. ty auta vic vydrzi kdyz je clovek min setri, to je dobry

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 09:44 | Nahoru | #23481

t_freedom píše: z.a.j.o.c.h>... Nebo... Přiletíš do zatáčky... Dobrzdíš, pustíš to tam a lehce plynuješ... A ono to začne opisovat klouzací oblouk... Cokoli uděláš jinýho než že to podržíš na plynu tak buď letíš... Nebo si pomalejší.
Assasin> kdyby to tak fungovalo... Mohlo by to pomoc přidat adhezi na předním kole i na okruhu... Ne? Navalit to na předek a proletět to jako vitr... Myslím že ZAJÍC to zkoušel tenkrát v Mostě...



Porovnávat techniku a fyziku jízdy auto/moto je asi docela blbost...

Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 09:45 | Nahoru | #23482
stev: dobrej navod, jdu trenovat do serpentyn :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 09:50 | Nahoru | #23483

Stev píše: assassin> tady si nastuduj jak se to dela s meganem a priste to oktavkou vyberes Jo porad se tu mota jizda na suchu a snehu, podle me je to uplne jiny a do toho reseni krizovek vs idealni prjjezd, v tom se neda vyznat.



Tvl to je vtipný, mi přijde, že tam člověk nikdy neví jestli se pohrne ven predek a nebo zadek, v tom bych asi závodit nechtěl

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 10:47 | Nahoru | #23484
2x

Naposledy editováno 08.01.2017 10:50:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 10:49 | Nahoru | #23485

z.a.j.o.c.h píše: Tvl to je vtipný, mi přijde, že tam člověk nikdy neví jestli se pohrne ven predek a nebo zadek, v tom bych asi závodit nechtěl



Vzdycky predek, jenze tenhle ridic neni zadny orezavatko a umi s predokolkou pekne bokem :) Hodne pouziva brzdu pravou nohou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 10:51 | Nahoru | #23486

assassin píše: petta: jasne, spis jde o to se vejit na silnici, ja se naposledy nevesel :)
elektronicky rucky brzdej zadnima kolama - pokud stojis, pri jizde kdyz za ni zatahnes tak je to nouzova brzda a brzdi vsema 4ma. ono stejne by s tim neslo nic delat, nemas v tom cit a ta reakce na tlacitko je pomala....

jo koncernovy auta to podtacej pekne, ctyrvalec nechat spadnout po 1500 neni nic moc. ty auta vic vydrzi kdyz je clovek min setri, to je dobry


Koncern to ale uz prehani, radit 7 v 60. Ten aisin je hodne citlivej na plyn a u 6q radi za 5 az na 70 kmh.
Potom se tam jeste funkce, ze kdyz pustis plyn a je to uz 2-3 sekundy, tak spadnou otacky na 1200, jakoby vyradi na neutral, ne uplne, ale je to citit..
Asi mas pravdu s tou ruckou.. i v tom pezotu to tak asi bude.. podlevu ma vetsi pezot, u g7 je rychlejsi..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 11:07 | Nahoru | #23487

Petta píše: Koncern to ale uz prehani, radit 7 v 60. Ten aisin je hodne citlivej na plyn a u 6q radi za 5 az na 70 kmh.
Potom se tam jeste funkce, ze kdyz pustis plyn a je to uz 2-3 sekundy, tak spadnou otacky na 1200, jakoby vyradi na neutral, ne uplne, ale je to citit..
Asi mas pravdu s tou ruckou.. i v tom pezotu to tak asi bude.. podlevu ma vetsi pezot, u g7 je rychlejsi..



911 s dvojspojkou vyrazuje uplne, na vyssi kvalty kdyz pustis plyn (a nemas sport rezim) prej uspora paliva

asi kdybych si koupil novy auto musel bych si ho nechat komplet preprogramovat :)

stev: jj presne, taha to do pretaceni ze si slape do plynu brzdy... tohle je ale jinej vesmir :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 11:58 | Nahoru | #23488

Stev píše: Vzdycky predek, jenze tenhle ridic neni zadny orezavatko a umi s predokolkou pekne bokem :) Hodne pouziva brzdu pravou nohou.



Jo levou když jsem to zkusil poprvé, tak to byla velká sranda a málem rozbitá hlava o volant

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 17:39 | Nahoru | #23489

z.a.j.o.c.h píše: Jo levou když jsem to zkusil poprvé, tak to byla velká sranda a málem rozbitá hlava o volant



...a když se zapomeneš,že jedeš automatem...

Milovníci Italských krásek

8.1.2017 v 17:44 | Nahoru | #23490
S tou technikou je to dobrý,jak jde dopředu.Zatáčej nám už zase světla jako v DS.BMW a spol. machrujou v podstatě volnoběžkou,jako byla ve Wartburgu a ještě si vzpomněli,že se taky daly zavřít lišty před chladičem,aby se motor dřív ohřál + dneska teda ještě ta aerodynamika...

Ještě sem si vzpomněl,jak mam teď tu elektrickou ručku u Golf VII i na předek na známýho,co zapomněl,že jede v Oltcitu a místo otočky trefil napřímo přez ručku kapličku

Naposledy editováno 08.01.2017 17:47:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist