potřebuji radu.. chtěla bych motorku na cesty x necesty.. líbí se mi styl Yamaha TW... Ale má to háček, jsem docela malá a mám krátké nohy a z mé zkušenosti necítím se zrovna nejbezpečněji, když nedokážu mít jistotu stability oběma nohama. Párkrát už jsem to i pocítila na vlastní kůži, co je to být během vteřiny na zemi ) Je to hned.. Co teď? Neřešil někdo stejný problém přestavbou sedla motorky, případně neporadí někdo přímo motorku?? Nechci se vzdát cestování jen proto, že jsem malá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
fockewulf píše: ........... pokud ale máš v plánu jen polní cesty, tak na to nepotřebuješ ani enduro, ani cenduro...........
Z hecu jsem pomalu obkroužil MX trať na jednom naháči se silničním vzorkem. Motorka do dala, to jo, ale gufera ve vidlích šly do kytek. Takže i na občasné polňačky je lepší alespoň nějaké to cenduro s vyššími zdvihy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
Palomoto píše: ValerieK> kdyby ti jako spoustě jiných nesedl jednoválec, tak koukni na KLE 500. Je překvapivě lehké a úzké a tím se z něj i dobře dosáhne. V ceně okolo 50tis, je to zajímavá volba
KLE - sen mých mladých let parádní..
bohužel opravdu nedostupné - výška sedla 85
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro malé lidi
Bylo by dobré napsat kolik měříš.
Proto že jsem taky moc nenarost řeším každou další moto,pokud má člověk zkušenosti dá se jezdit na všem možným.
Nejdříve se nauč jezdit na něčem co moc neváží a nestojí moc peněz až to zvládneš tak pokračuj dál,ušetříš si peníze za opravy a sklamání že to nedáš.
žlutá na začátek je lehká 120kg
červená jako další možnost jako jediná se dá sehnat z výrobý snížená nebo se dá snížit na 75cm dost dobrá ovladatelnost.
Pokud máš dobrýho sponzora tak koukni na CCM 450
www.ccm450.cz/modely/
kratkej01 píše: Ahoj ValerieK nevěř nikomu kdo je větší jak ty, ví o tom prd.
Bylo by dobré napsat kolik měříš.
Proto že jsem taky moc nenarost řeším každou další moto,pokud má člověk zkušenosti dá se jezdit na všem možným.
Nejdříve se nauč jezdit na něčem co moc neváží a nestojí moc peněz až to zvládneš tak pokračuj dál,ušetříš si peníze za opravy a sklamání že to nedáš.
žlutá na začátek je lehká 120kg
červená jako další možnost jako jediná se dá sehnat z výrobý snížená nebo se dá snížit na 75cm dost dobrá ovladatelnost.
Pokud máš dobrýho sponzora tak koukni na CCM 450
www.ccm450.cz/modely/
Neříkáš nic nového. Všechno tady bylo řečeno v předchozích příspěvcích
Edit: nejseš ty náhodou jiná verze Kraťomíra?
Naposledy editováno 02.01.2017 23:12:11
http://yamaha.katal...l/yamaha-tricker-250
Je taky malého vzrůstu a pojezdil na tom hodně....
ValerieK píše: jeden takový super chlap, kterýho jsem pořád otravovala, že mi ta zatrolená MZta nestartuje a že chci někam jet a chodil mi ji nastartovat, se nakonec stal mým mužem před 15 lety
no, tak to dopadá, když se často servisuje, dojdou korunky, a je nutno se za servis "revanšovat"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
vilemx píše: Z hecu jsem pomalu obkroužil MX trať na jednom naháči se silničním vzorkem. Motorka do dala, to jo, ale gufera ve vidlích šly do kytek. Takže i na občasné polňačky je lepší alespoň nějaké to cenduro s vyššími zdvihy.
To se mi moc nezdá - ty gufera by nejspíše odešly tak jako tak, možná by jim to na silnici trvalo o pár kilometrů déle. Pokud píšeš obkroužil a pomalu - to ti ty vidle nešly ani na dorazy, nebo to cvakalo pořád?
fockewulf píše: To se mi moc nezdá - ty gufera by nejspíše odešly tak jako tak, možná by jim to na silnici trvalo o pár kilometrů déle. Pokud píšeš obkroužil a pomalu - to ti ty vidle nešly ani na dorazy, nebo to cvakalo pořád?
asi tak2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
ValerieK píše: KLE - sen mých mladých let parádní..
bohužel opravdu nedostupné - výška sedla 85
a seděla/jela jsi na tom? Měl jsem teď nedávno možnost osedlat díky kámošovi co chce levné cenduro v jednu chvíli KLE 500 (850mm), Pegaso 650 (výška sedla 815mm) a Pegaso Trail (820mm) a z KLE jsem došlápl nejlépe a navíc jsme se shodli že je nejužší a pocitově i nejlehčí.
nižší se slušným motorem, ale jen jednoválec se připojuji k doporučení ostatních: BMW 650 (od roku 2002), ale má taky dost široké sedlo a tím ten došlap není nic moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
fockewulf píše: To se mi moc nezdá - ty gufera by nejspíše odešly tak jako tak, možná by jim to na silnici trvalo o pár kilometrů déle. Pokud píšeš obkroužil a pomalu - to ti ty vidle nešly ani na dorazy, nebo to cvakalo pořád?
To je jako u výslechu. Bylo to někdy kolem r. 92 v Mirošovicích, motorka byla VT250F a pro gufera jsem pak jel tuším někam nad Radlice. Průměrnou rychlost, čas na kolo ani počet dorazů si už ale nepamatuji.
Palomoto píše: a seděla/jela jsi na tom? Měl jsem teď nedávno možnost osedlat díky kámošovi co chce levné cenduro v jednu chvíli KLE 500 (850mm), Pegaso 650 (výška sedla 815mm) a Pegaso Trail (820mm) a z KLE jsem došlápl nejlépe a navíc jsme se shodli že je nejužší a pocitově i nejlehčí.
nižší se slušným motorem, ale jen jednoválec se připojuji k doporučení ostatních: BMW 650 (od roku 2002), ale má taky dost široké sedlo a tím ten došlap není nic moc
vilemx píše: To je jako u výslechu. Bylo to někdy kolem r. 92 v Mirošovicích, motorka byla VT250F a pro gufera jsem pak jel tuším někam nad Radlice. Průměrnou rychlost, čas na kolo ani počet dorazů si už ale nepamatuji.
sorry, sorry!!! ...já jen, že když někdo napíše vyloženě kravinu, tak prostě mám potřebu se doptat na detaily a asi těžko můžu tušit, že se to stalo v roce 92 u zahraniční motorky a vůbec tím nechci poukazovat na to, jak v 90. letech probíhal servis těchto strojů nebo že byly složeny ze čtyř motorek atp. .
Na motorce určené původně jen na cesty jsem v terénu odjel několik stovek km a i když mi vidle klepaly o dorazy jak divé, tak gufera nevytekly...ale i kdyby vytekly, je to spotřebák, který se má co dva roky nebo 20 000 km(+/-) měnit spolu s olejem, není to ukazatel vůbec ničeho...
kratkej01 píše: Ahoj ValerieK nevěř nikomu kdo je větší jak ty, ví o tom prd.
Bylo by dobré napsat kolik měříš.
Proto že jsem taky moc nenarost řeším každou další moto,pokud má člověk zkušenosti dá se jezdit na všem možným.
Nejdříve se nauč jezdit na něčem co moc neváží a nestojí moc peněz až to zvládneš tak pokračuj dál,ušetříš si peníze za opravy a sklamání že to nedáš.
žlutá na začátek je lehká 120kg
červená jako další možnost jako jediná se dá sehnat z výrobý snížená nebo se dá snížit na 75cm dost dobrá ovladatelnost.
Pokud máš dobrýho sponzora tak koukni na CCM 450
www.ccm450.cz/modely/
Ahoj, díky za tip na ten odkaz - to ccm450 , to je můj styl, líbí se mi, děkuju... sponzora teda nemám, budu se muset snažit sama Ono není ani tak důležité kolik měřím (165cm), ale jak mám dlouhý nohy, kosti holt už neporostou no... Výška není rozhodující, ale délka nohou a ty jsem fakt neměřila, já to měřím podle motorky, když na ni sednu.. buď jsem s posezem spokojená, nebo vzbuzuje obavy. FAkt dík za tip..
Naposledy editováno 03.01.2017 17:47:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
Kámoška to má,jde to pustit na vidlicích o cca 50 mm dolů,motor Suzuki DR 350 nesmrtelnej,levný na provoz-3,5 l/100,výška sedla dost pod 800 mm....co víc chtít???
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro malé lidi
Tak ccm 450 skončilo sežralo ho euro4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
Naposledy editováno 04.04.2017 15:33:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
Petr-Huska píše: kratkej01> To je sice možný,ale já bych to viděl na nehoráznou cenu,co by nedovolila v masovosti.. .vždyť DR-Z bylo nové za 155 litrů a technicky to bylo stejné a tady 270 litrů??? .To bych tipoval tak na cca 8-10 kusů v ČR a "šmitec"
450 končí připravuje se 600
cenu odůvodňuje prodejce kvalitou komponentů
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro malé lidi
Má výšku sedla 76cm, nahoře sedlo dost zúžené, takže opravdu pro naše krátké nožky. Podle mě není nižšího cestovního endura. Nádrž pod sedlem, takže těžiště nízko.
Já měřím 164cm a na ní dosáhnu v normálních botách patama na zem s lehce pokrčenými koleny. Samozřejmě nemá centrální stojan, ale to snad neva.
Jestli můžu poradit, zajeď si na nějakej motoveletrh, až zas bude a oseď si to vše. To, co ti padne nejlíp, vyzkoušej.
Akorat docela stojí a ojetých těchto snizenych z výroby jich na trhu zatím moc není.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
BMW F 700GS udává v současnosti 82cm tvoje udaje jsou z r.2012 problém ale bude 209kg 'BMW proti 125kg CCM