kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> hledéééééj
Ty to ještě nevíš ale taky to nechceš vidět. Tedy na to, že jsme u Franty byli poprvé a moc jsme ho neznali, riskoval dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Vybavil jsem se razitky a motorku tentokrat bez problemu odhlasili.
V garazi tak pribyl dalsi nadherny litrovy dvouvalec.
Kdyby nekdo chtel do It vyrazit, pres PM poradim.
Naposledy editováno 18.11.2016 23:53:27
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.11.2016 10:29:28
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mileek píše: assassin> spis VTR SP to bylo jedine V2 kladivo na dukarnu...
Tele na to nema podvozek, SP zas motor.... jedina RSV ma oboje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> vtr sp mělo spíš lepší motor než tlr. Co já vím tak se z toho běžně dostávalo kolem 150 koní bez zásahu do motoru.
tzn jen upravou vyfuk/sani? to pak jo. ja zil v tom ze bez HRC package je to nekde kolem 120-130ti koni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
YOSH_BOY píše: Stev> jakoze vyfuk a směs prida něco kolem 15koni?
Vicemene jo, spis 12, tech 150 koni plati spis pro sp2 ktera mela o par koni navrch. Jeste se tam odstrani takovej dvoustupnovej omezovac, kterej na 9 zpomali a na 10.2 utne. To uz jsem musel vygooglit ...
nekde niz v clanku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: YOSH-BOY: Pamatuji, ze na klasickem VTR byl zaznamenany nejvetsi narust vykonu vymenou koncovek a filtru. Bylo to kolem 12 koni.
Jojo mam o tom článek,tušim ve starym motocyklu...koncovky Arrow a filtr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
YOSH_BOY píše: Ďuričko> jo v motocyklu tak to potom jo, já zas tenkrát četl myslim v motohouse od kaczera nebo od koho jak naladili nějakou k5/6 suzu na 200 koní a taky to pak myslim krapet jinde
byla to k7 a opravdu mu to namerili - coz jsem sveho casu daval jako jasnej priklad toho, ze co brzda to jiny cislo... zas teda se musi nechat, ze ta jeho k7 jela fakt pekne, ikdyz tam 200ps zdaleka nebylo (mam dojem ze na brzde tam bylo skoro 210 - coz v te dobe byl vykon nejsilnejsi motorky co ladil murkin, Cihakova K7 v SBK spec, a tam bylo vic nez jen vyfuk + ignitech)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ten dvoustupnovej omezovac ma TLR stejne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: byla to k7 a opravdu mu to namerili - coz jsem sveho casu daval jako jasnej priklad toho, ze co brzda to jiny cislo... zas teda se musi nechat, ze ta jeho k7 jela fakt pekne, ikdyz tam 200ps zdaleka nebylo (mam dojem ze na brzde tam bylo skoro 210 - coz v te dobe byl vykon nejsilnejsi motorky co ladil murkin, Cihakova K7 v SBK spec, a tam bylo vic nez jen vyfuk + ignitech)
čéče ja to tu hledal ale mysli že to K7 nebyla byl to ještě jednovýfuk, nějak se to tu řešilo a Murkin nebo tenkrát danmagna k tomu taky něco možná řikal ale asi to bylo ještě na starym m.cz.
YOSH_BOY píše: čéče ja to tu hledal ale mysli že to K7 nebyla byl to ještě jednovýfuk, nějak se to tu řešilo a Murkin nebo tenkrát danmagna k tomu taky něco možná řikal ale asi to bylo ještě na starym m.cz.
jo vyfuky se prave menily, ty origo sly pryc a byl tam full system od RP bez katu, proto tam musel jit ten ignitech, bez elektroniky to bylo total chude - motorka se tusim prodala v serii, ja z ni mel nejake dily, treba prave ten ignitech...
Naposledy editováno 20.11.2016 12:27:51