A dal by me zajimaly negativni zkusenosti co na to nejvic odchazi.
Diky
Naposledy editováno 25.10.2016 19:32:55
1 reakcí na tento příspěvek Monster 796 vykon? predelat na zavody?
1 reakcí na tento příspěvek Monster 796 vykon? predelat na zavody?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?
gorkin píše: V Irsku ...domově kde se zrodili twiny by jsi tohle měl jen na výstavku...jezdit by jsi tam na tom nemohl...ale tak nějak jsme v česku že takže 803 ccm nikomu nevadí
Nic ve zlém, ale v tom případě jdou proti mezinárodním pravidlům Irové, ne Češi.
Podle regulí supertwinů pro rok 2016 jsou (stejně jako podle českých pravidel) přípustné vodníky do 650 ccm a vzducháče do 820 ccm:
"8) Engine:
Original cylinder head, rods, pistons, valves, cylinders may be modified but the capacity must not exceed 650cc for water cooled engines or 820cc for air-cooled engines. (800cc for single cylinder machines)"
1 reakcí na tento příspěvek Monster 796 vykon? predelat na zavody?
S motorkou na ryby jezdit třídu Twin je pěkně na houno a to, že to má být nejlevnější a nejdostupnější ježdění v našem RR je lež jak věž..
Zkrátka bejvávalo.
Kdo chce a má nějaké peníze jezdit pouze pro potěchu RR závody, tak proč ne, ale jezdit na byť trochu slušně udělaným Twinu cca kolem 10-15 místa je docela výsměch, když se nemůžeš pohybovat do TOP 1. 10ky.
Líbí se mi, jak všichni průřezem všech obsahových tříd dodržují technická pravidla co a jak má vypadat na motocyklu samotném.
Hlavně co se týče obsahu motoru a jiné fičury uvnitř.
Nejvíce mě může ale dojmout situace, kdy na závodech nechají odjet nějakého závodníka všechny měřené tréninky a potom mu přijdou suše sdělit, že na něj někdo podal protest a závod tedy vůbec nemusí absolvovat a když, tak bez nároku na body a možná i stoupnout si na bednu.
Po zaplacení startovného atd. je to přinejmenším pořádná prasárna od druhých a je to hlavně frustrující situace.
Nevěřím tomu, že v našem RR jsou všichni tak čistí jak někteří o sobě prohlašují.
Měli by raději tito lidé z řad závodníků včetně jejich doprovodů držet hubu a krok s ostatními a být rádi, že závody mají hojnou účast startujících v dané třídě a že se lidi vlastně budou mít na co koukat.
Toď můj názor.
Zdar S
Jestli se teda furt bavine o "levnym" zavodeni, a jestli mas furt ty sikovny ruce jako si mival pred crashem v moste:)
Naposledy editováno 26.10.2016 12:17:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?
Přečti si řády na TT (TT Lightweight)
, Ulster a NW200 str 17, 650cc a novější roku 2007
což jsou velké mezinárodní závody pod FIM
nebo irské pod národní asociací MCUI str 12-13 650cc Supertwins , mají i produkční "stock" twiny s minimem úprav, ale jede se to pouze na okruzích
Belgická trophy : Belgičani taky vzducháče nemají, ale zase si zvedli limit na 690ccm
Naposledy editováno 31.10.2016 19:05:28
1 reakcí na tento příspěvek Monster 796 vykon? predelat na zavody?
Pro mě je frustrující, že si ty podvody vůbec někdo dovolí a když je oprávněně na někoho podanej protest , tak "unterwassermann" je nakonec ještě za chudáčka a ten kdo ten protest podal za kripla co provedl "prasárnu"...tohle uvažování je totál postavený na hlavu!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?
Veronika-Suzuki píše: Jo, kašlem na pravidla, hlavně že jede víc motorek....TOP
Pro mě je frustrující, že si ty podvody vůbec někdo dovolí a když je oprávněně na někoho podanej protest , tak "unterwassermann" je nakonec ještě za chudáčka a ten kdo ten protest podal za kripla co provedl "prasárnu"...tohle uvažování je totál postavený na hlavu!!
No, stejně tak na druhou stranu, když máš motorku, každý vidí, že nejede, ale někdo podá protest a ty musíš půlit motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?
Veronika-Suzuki píše: zrovna tyhle závody v Anglii jsou jediné, kde je to povoleno a právě z těchto vycházely i ty české...
Dík za reakci. Já měl za to, že ACU je něco jako český AČR a že ta pravidla jsou platná pro všechny závody které se jedou pod jeho hlavičkou - tak jak je to u nás.
1 reakcí na tento příspěvek Monster 796 vykon? predelat na zavody?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?
edit: jo a přehodit motor, to píšeš, jak kdyby by to byla otázka chvilky a nic dalšího není třeba (brzda atd...), což ty bys měl vědět nejlíp...potřebuješ kšefty?
Naposledy editováno 01.11.2016 10:36:13
Dále zjistěte, jakým způsobem by proběhlo plombování a kdo by to, že se jedná o sérii, kontroloval/plomboval. Když to stihnete ještě letos, tak příští rok už to může být.
Naposledy editováno 01.11.2016 10:47:58
Veronika-Suzuki píše: Murkin> Já s tím problém nemám, ale to už bych volila možnost mít ty třídy dvě. Productiontwin a Supertwin jako je to v Irsku. Dokud by nebylo produkčních twinů dost, tak by se to mohlo jet spolu, vyhlášení zvlášť a do budoucna osamostatnit. Kdo chce investovat, požene se za výkonem, což je u twinů momentálně neustálý vývoj a kdo nechce, tak si nechá zaplombovat sérii. Těžko říct, jestli by se přelili jezdci z jedné kategorie do druhé, nebo by se dokázaly obě naplnit (myslím že jo).
.
edit: jo a přehodit motor, to píšeš, jak kdyby by to byla otázka chvilky a nic dalšího není třeba (brzda atd...), což ty bys měl vědět nejlíp...potřebuješ kšefty?
Tak zrovna u tohodle motocyklu je to opravdu chvilka.
A samozrejme staci prehrat nastaveni jednotky,coz je take chvilka.
A ano musela by se motorka nabrzdit dvakrat,aby bylo nastaveni na serii a na upravenej motocykl.
Dekuji za optani,prace mam dost
Naposledy editováno 01.11.2016 11:08:11