1 reakcí na tento příspěvek Brzdy brembo
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy brembo
petrumr píše: Napiš asi jakou tu skupinu bremba jestli závodní atd.
Tak na evropanech Bremno není nic neobvyklého... A co bys tak řekl, že na SS shání za brzdy??? Cestovní asi moc ne
Co se týče tématu... Jednou jsem někde na K4 viděl brzdy z L1 nebo něco takového... Ale já myslím, že tam měl celej komplet předek i s kolem a kotoučema... Jinak brzda osvědčená RCS19 nebo Accosato... A jen otázka, proč chceš měnit brzdy??? Mám tam origa třmeny, nissiny destičky, pancíře, třmeny po repasu a RCS19 od Bremba a brzdy jsou kurevsky jedovaty...
Edit: Jo a ještě jsem měnil šrouby na třmench za nerezový.. origa jsou měkký. Vím že na K4 se ještě dávali brzdy z R1 tusím rok 06...
Naposledy editováno 28.10.2016 13:47:36
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy brembo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy brembo
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy brembo
Pancéřové hadice budu dělat na míru...Nevím jak u k4,ale u k5-k6 se pod třmeny musí nechat vytočit pod každý šroub redukční kroužek.Jinak rozteč šroubů u radiálních třmenů na japonských strojích je u všech značek stejná
Heckler píše: Teď to řeším na své k5.Třmeny mám z r1 r.v.2013 a pumpa Brembo rcs19 mi dorazila teprve včera.
Pancéřové hadice budu dělat na míru...Nevím jak u k4,ale u k5-k6 se pod třmeny musí nechat vytočit pod každý šroub redukční kroužek.Jinak rozteč šroubů u radiálních třmenů na japonských strojích je u všech značek stejná
Jj, K4 je totozna. Podkladaji se trmeny na sroubech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy brembo
H0042 píše: Ty brzdy jsou slabé, někde jsem se dočetl, že se dávaly třmeny z r1, jak píšeš . Ale nevím ze které.
Hele pokud mas origo tak jsou slabe. Az po nandani radialky a pancerovych hadic to zacalo brzdit. Problem neni v trmenech. Jezdim i na okruhy, cas mivam nekde kolem 2:24 takze do zatacek chodim nekdy fakt na krev a s temahle upravama zadny vadnuti nebo snizeni ucinku atd... jo a jeste jsem zapomnel napsat, ze mam kousany kotouce od motokotouce.cz.
Naposledy editováno 28.10.2016 17:47:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy brembo
StiefTomas píše: Hele pokud mas origo tak jsou slabe. Az po nandani radialky a pancerovych hadic to zacalo brzdit. Problem neni v trmenech. Jezdim i na okruhy, cas mivam nekde kolem 2:24 takze do zatacek chodim nekdy fakt na krev a s temahle upravama zadny vadnuti nebo snizeni ucinku atd... jo a jeste jsem zapomnel napsat, ze mam kousany kotouce od motokotouce.cz.
2:24 v brne? No tak to pockej , az te pri tom brzdeni na krev predjede nekdo, kdo v tom miste zaradi jeste nahoru a na krev zacne brzdit vyrazne pozdeji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy brembo
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy brembo
A pumpu stačí vyměnit na svolavacku Suzuki. Všechny GSX-R k4 a vejs máj zdarma výměnu pump.
A k tomu času...do 2:20 se jezdí Brno bez brzd!
p.a.t.r.i.k.7 píše: Veverčák> něco podobnyho mě napadlo ale zas...není to o čase..na své dovednosti můžeš jet na krev klidně za 3 minuty je to objektivní
Jasny, ja jsem casove stejny mrdal jako pisatel, jen vim, ze brzdeni na krev se u mne a prj tech casech fakt nekona .
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy brembo
StiefTomas - kolik stojí kotouče? a jsou v pohodě, pop. kolik máš na nich najeto?
mirda1234 píše: Brzdy děj z r6/1 čtyřpistky! Nebo Bremba s rozteci 108mm + vysoustruzit podložky.
A pumpu stačí vyměnit na svolavacku Suzuki. Všechny GSX-R k4 a vejs máj zdarma výměnu pump.
A k tomu času...do 2:20 se jezdí Brno bez brzd!
No já pumpu letos právě na svolávačku vyměnil a ta nová pumpa byla ještě větší s prominutím sračka,než ta původní z roku 05
Takže jsem se zdravě nas... a kromě kotoučů šlo vše z mašiny pryč a příští tejden montuju ty třmeny z r1+radiálku rcs19 a pancéře
Tohle je osvědčená receptura,že už to bude brzdit...
Je fakt že jsem slyšel od pár lidí něco v tom směru "neměň tu pumpu,ta nová je horší" Jenže já neposlech,vždyď nová je nová?!?To sice ano,ale nikdy více od Nissinu a Tokica...
Tohle je moje zkušenost ze sériovkama
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy brembo
Jinak na RCS19 bacha. Par lidem se stalo ze promackli tesneni ve trmenech. Ty trmeny musi byt delany na ten tlak.
Byt tebou tak zacnu tou pumpou. Pak to vyzkousej jak to brzdi. A teprve potom kdyztak res trmeny
Naposledy editováno 29.10.2016 03:15:56
Veverčák píše: 2:24 v brne? No tak to pockej , az te pri tom brzdeni na krev predjede nekdo, kdo v tom miste zaradi jeste nahoru a na krev zacne brzdit vyrazne pozdeji
Pockej ja nerikam, ze se tim chlubim minule me tam v zatacce predjela i holka se ZX10 kdyz se kolikrat divam na casy ostatnich na dalsi start se mi uz sni nechce myslenka byla jenom ta, ze mi nevadnou brzdy pac je s timhle casem vlastne ani nepouzivam
karlos-NSR píše: Řešil jsem to taky a jak psal StiefTomas je pravda dal jsem Brembo rcs19, pancéře, třmeny jsem rozdělal a vyčistil a brzdí to hodně dobře. Než ty třmeny bych dal rači kotouče.
StiefTomas - kolik stojí kotouče? a jsou v pohodě, pop. kolik máš na nich najeto?
Hele vubec zadnej problem. Origo kotouce jsou z nejaky oceli 17020 a tohle je nejaky 17220. Navic mi prijde, ze ty origa jsou jak bez tepelnyho zpracovani. Tady ty tepelne jsou urcite upraveny, protoze na kazdym kotouci jsem z horni nefunkcni plochy nasel tukan od kulicky nebo jehlx, nevim. Kazdopadne na nich nekdo meril tvrdost. A co mi rikal p.Zela z motokotoucu, tak ze je ma i na farosovi a ma na nich najeto 60.000. Ale jeste zauvazuj nad deskama. Zkousel jsem nekolik druhu, ale az origo nissiny fakt funguji.
Co se týče ceny, tak jsem za oba kotouče + desky přední a zadní dával cca 9500,-.. ale použil moje stávající stedy jen udělal nové věnce...
Naposledy editováno 29.10.2016 09:54:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy brembo
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy brembo
karlos-NSR píše: StiefTomas - dik za odpověd mám najeto přes 70 tis/km a vyměním je( v nejtech se už hejbou - dopředu). Desek jsem už sjel dost a znovu ti dám zapravdu Nissin jsou dobrý a i origo Tokico jsou podle mě uplně stejný a vydržej víc. Ale stejně zaleží co to je za směs a dalších hodně věcech že
Jj pravdu máš... Tokica jsem taky měl a taky super... Jen trochu šustěli, ale brzdný účinek stejný jako u nissinu...
seikos píše: Ja jsem ted daval radialni pumpu z Panigale 1200. Cena 4000 nova na ebay. Prumer 18. Rcs19 18-20 bude o malinko lepsi. Pro civilni jezdeni si ji ovsem lidi stejnak nastavuji na 18. Tak jsem koupil rovnou 18.
Jinak na RCS19 bacha. Par lidem se stalo ze promackli tesneni ve trmenech. Ty trmeny musi byt delany na ten tlak.
Byt tebou tak zacnu tou pumpou. Pak to vyzkousej jak to brzdi. A teprve potom kdyztak res trmeny
no jenze ty jsi koupil prumer 18? rcs19 18-20 nastaveny na 18 ma porad prumer 19 a pivot point 18mm... vyslednej prevod pumpy se sklada z prumeru pistku + jednoramene paky kde si delku toho jednoho ramene menis v rozpeti 18-20mm tzn trosku neco jineho nez prumer. BTW vetsi tlak tam vyvodi pumpa s mensim prumerem takze treba ta tvoje 18mm - pokud maji +- podobne to prepakovani.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy brembo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy brembo
Lazyfucker píše: Kdyby nahodou nekdo potreboval brembo trmeny at se ozve jinak sel bych cestou brembo pumpy. Kdyby nahodou bylo malo pak jit do m50.
Safra škoda,už jsem koupil z r1 ...Jen tak pro zajímavost-co to je za typ ty třmeny a jakou požaduješ cenu?