1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Tyjo tak ja nevim proc jsem mel pocit, ze jsi mluvil o 190PS, ale asi jsem si te splatl s Jarem a jeho farosem...
Ne to ne, to by jsi musel udělat i vačky, nebo dát celou hlavu z K8....
Co si budem nelhávat, ve své době to bylo něco, na dnešní poměry výkon slabšího naháče
Faroš jen s laďákem nikdy nebude mět 190ps, to měl co jsem četl Smrž a ten tam měl v podstatě celej jinej pajšl. Takže Jara trošku fantazíroval a to uváděl na zadním kole, takže podle všeho cca. 210 na motoru,.....blbost
platí pouze pro origo stav.
Naposledy editováno 24.10.2016 12:12:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Nojo, s Jarou je to fakt blbost a nebo mel jeho tuner poladenou brzdu.
S Kačenou uvidim, kdyz tak se holt budu mrdat na okruhovy K6, ktera ma vse, jen ta kontrola trakce.....
edit: R1 je porad v kurzu, ale preci jen je to takova tuctovka a docela predrazena, se mi zda...
Naposledy editováno 24.10.2016 12:16:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
pořád kontrola trakce, musíš být citlivější na plynu, pak nepotřebuješ CT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Ozzy_ píše: Sleeper: ..., a moji R6 to na motor udela
Tak to by bylo blby, kdy by to jelo pomaleji jak sestka, ale celkove by R6R mela mit lepsi casy. Preci jen je to tezka, vydechla vrana......, ale o to mne ani nejde, spis ten fun factor i kdyz "fan factor" - rychlost je taky treba.
Sonicek píše: SLEEPER> předražená mi přijde třeba K5-6, nebo Fároš 08+......jinak motorově taky zlá ninja 08+ jak má matt, ale pro mě je to jen Kawa sry matte
pořád kontrola trakce, musíš být citlivější na plynu, pak nepotřebuješ CT
Moji druhou Vysocinu jsem dal s Behikem (dve italky) a nevim, co mi ruplo v kouli, ale normalne mne bavilo, ze mi misty utika zadek. Ale priznam se, ze jsem trochu jako hovado jel.
Trakce je potreba. Citlivejsi muzes byt, ale pak ztracis a to plati nejen u motorek.
Tenkrat na gec v Oscherslebenu mi bawa na polomokry trati daly tak nehorazne pohulit, ze mam ohledne trakce fakt jasno. Normalne tomu kluci bavoracky dali kour, ozvalo se jen zachrochtani trakce a vypalili do pryc...
Ja se padu bojim a pak jsem byl se 4valem na vyjezdu priposranej. V2 je na tohle lepsi, ale elektroniku to proste chce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Tak to by bylo blby, kdy by to jelo pomaleji jak sestka, ale celkove by R6R mela mit lepsi casy. Preci jen je to tezka, vydechla vrana......, ale o to mne ani nejde, spis ten fun factor i kdyz "fan factor" - rychlost je taky treba.
Jako ze by treba Perna na R6ce jezdil lepsi casy nez na RC8 ?
mno ...
Ozzy_ píše: Jako ze by treba Perna na R6ce jezdil lepsi casy nez na RC8 ?
mno ...
Za prve jsem se ptal na rc8, kt. pomalejsi jak r6r urcite bude. Perna jezdil rc8r a ta me, ani Perna nezajima.
Za druhe. To, ze jsou mcz jeden velkej shit a diskutujici v nem minimalne charakterem male defky, neznamena, ze se tady nove prichozi budou chovat stejne, jak v jinych shit vlaknech. Tzn., ze se mnou nebo s nekym jinym timto stylem mluvit nebudes. Jsme tu v pohode parta kamosu, co se osobne zna a tak tu zadny curakoviny nepotrebujeme.
Kazdopadne muzes za nama prijet na sraz a pokecat s nami osobne, s tim nemam problem. Jinak se chovej jak bilej a nebo mlc a soupej nohama.
PS. V "mem" obdobi cec, gec te hodne lidi z paddocku dle prispevku na mcz zna. Jen nemam ten spravej charakter, abych reprodukoval jejich prostrehy. Takze trocha skromnosti..., jen osobni rada.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
To je jak kdyby ke mne do firmy prisel cizi clovek a uz pri nejake 3 vete/souveti se mne snazil vysmat za muj nazor. O to hloupejsi je, ze ta drzost vyplyva z nepochopeni dotazu nebo jeho spatneho precteni.
Podivej, kdybys za mnou osobne prisel, pozdravil, podal mi ruku, pak si mi tu rikej, co chces, jak chces a zasmeju si i blbymu forku na moji osobu. Od (pro me) anonymnich lidi tohle chovani proste neberu.
Jak jsem vyse psal, byla by skoda, kdyby se z tohodle vlakna stal stejne shit jak z ostatnich tady na mcz.
A dost sracek. Fakt me nebavi vyvolavat v lidech nejakou soudnost ci sebereflexi.
PS: Kafe si klidne dej, ale napriste zkusi jinou, nez milion krat otrepanou frazi tohoto fora.
Naposledy editováno 24.10.2016 20:29:17
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
myslíš, že bys kvůli mě mohl dávat videa na yt s původní zvuk. stopou?
To víš, mám radši zvuk motoru než hudbu... deformace z povolání
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Klidně Vám to udělám sólo bez hudby, projekt mám stále ve Vegasu připravenej pro další úpravy, takže vyhodit hudbu je jen otázka minuty, ale render je na 30min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: SLEEPER> předražená mi přijde třeba K5-6, nebo Fároš 08+......jinak motorově taky zlá ninja 08+ jak má matt, ale pro mě je to jen Kawa sry matte
pořád kontrola trakce, musíš být citlivější na plynu, pak nepotřebuješ CT
z japonek je nejsurovější kawa a motoricky na ni z japonek nema ani jedna. V poho, pro mě to je zas námaha je námaha , svezl sem se na tý R1 08 co má kámoš a že by mě nějak oslovila to se říct nedá, hrozně bachratá (ale to je jen o zvyku). Ale kdybych si měl vybírat z těch 4 byla by to námaha, suzuki a poslední honda (vůbec mě neláká)
i v testech říkali, že kdejakej jouda bude na fárošu rychlejší (user friendly), já to mám rád když mi dává najevo, že to nebude zadarmo a na tohle je upe nejvíc super ta 04-05 rok.
Ono to je na silnice úpe jedno co si koupiš, spíš jen co se ti líbí výkonově to je plus mínus stejné. Spiš pocit na které se cítíš líp
Sonicek píše: Tento rok jsem prd natočil, takže není moc z čeho vybírat, třeba další sezónu to bude lepší
Klidně Vám to udělám sólo bez hudby, projekt mám stále ve Vegasu připravenej pro další úpravy, takže vyhodit hudbu je jen otázka minuty, ale render je na 30min
tak to sme dva moc náběru nemám, to už mám víc videí z okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: matt> kdyz jsem byl na posled na okruhu tak jsme ji pozorovali s Psenap jak tam jezdi. Vzhledove je takova jina az je pekna. Ale kdyz projizdi kolem tak spousta kravalu ale nic moc se nedeje. Pocit u jizdy bude zase o necem,jinem. Chce to zkusit.
jako ta RC8?
no taky sem se na ni dival a videl jsem tam dvě. a ten jeden jezdil docela dobře cca jak my - tech 2:30 2:26. osobně se mi hodně líbí
Jak je kamera u zadniho, kdyz se zrovna rozjizdis...., tam to nutne chce hrabat a az se kolo chytne, tak zada.
Jinak pecka. Taky "striham" ve vegasu, mam cracklou verzi 14Pro a co nevim, to si najdu v tutorialech.
matt píše: z japonek je nejsurovější kawa a motoricky na ni z japonek nema ani jedna. V poho, pro mě to je zas námaha je námaha , svezl sem se na tý R1 08 co má kámoš a že by mě nějak oslovila to se říct nedá, hrozně bachratá (ale to je jen o zvyku). Ale kdybych si měl vybírat z těch 4 byla by to námaha, suzuki a poslední honda (vůbec mě neláká)
i v testech říkali, že kdejakej jouda bude na fárošu rychlejší (user friendly), já to mám rád když mi dává najevo, že to nebude zadarmo a na tohle je upe nejvíc super ta 04-05 rok.
Ono to je na silnice úpe jedno co si koupiš, spíš jen co se ti líbí výkonově to je plus mínus stejné. Spiš pocit na které se cítíš líp
Je to tak, faros je nejlepsi low cosťácká motorka na okruh, v serii funguje ze vsech japonek nejlip.
ZX10 chapu, tam ta 1. generace byla hodne divoka (velky vykonovy skok na krivce) a jeste je to snad nejkratsi motorka, takze wheelie jedna basen, ale na druhou stran na dromu ztracis stabilitu.
Nejsurovejsi je urcite kawa 04-05, ale nejsyrovejsi je prave ta K5/K6, ale tam je to taky neco za neco a v serii je vlastne nepouzitelna.
psenap píše: Máš to nechutně naleštěný.... aspoň bude památka, příští rok jdeš zpátky do kelímku.
myslíš, že bys kvůli mě mohl dávat videa na yt s původní zvuk. stopou?
To víš, mám radši zvuk motoru než hudbu... deformace z povolání
Ja to mam taky tak. Jsem si myslel, jak videa budou supr s muzikou na pozadi, ale ve finale ten motor je nejvic. Ale kazdej ma rad neco jineho.
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Tak můj výsledek problému pumpování brzdové páky. Konzultace a proměření kotoučů u firmy zabývající se výrobou a repasi kotoučů oba kotouče K.O. A hlavní příčina jak k tomu došlo je brzdové desky BREMBO Po 7tis km kotouče v hajzlu Prej v posledních 5 letech došlo k ojebávání mat. při výrobě. (výroba v Polsku atd.) Teď prej docela opakující se problém s těmato deskama a výsledek kotouče K.O. Takže jdu zpátky do NISSIN + nový kotouče. Mě z toho praskne ko..t.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35943 | Dnes v 21:27 LukynO17 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |