http://www.motorkari...-cerveny-849943.html
http://www.nejnaradi...k-pro-motocykly.html
Naposledy editováno 14.10.2016 10:52:56
1 reakcí na tento příspěvek Hydraulický Zvedák na MT-01
http://www.motorkari...etail&ddid=54678
Když budeš mít zájem pošli PM.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulický Zvedák na MT-01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulický Zvedák na MT-01
gugo píše: V_i_c_i> uz to vyrabis jako seriovku jo ?
Ne, zatím jen malosériová výroba
E: Pokud je tu někdo z finančáku tak samo jen pro moje účely.
Naposledy editováno 14.10.2016 12:14:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulický Zvedák na MT-01
KubaLC8 píše: V_i_c_i> co to koštuje takovej umak?
Hodně záleží na provedení, počtu adaptérů, jak se na to spěchá kvůli ceně soustružníka, jestli je to v laku nebo bez laku, jestli se mi sejde jich dělat víc najednou nebo jen jeden atd. Ale pořád to vychází na zlomek ceny mé inspirace, kterou byl Abba Skylift.
1 reakcí na tento příspěvek Hydraulický Zvedák na MT-01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulický Zvedák na MT-01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulický Zvedák na MT-01
gugo píše: wáca> co b si stim delal vejs ?
Na práci mě taky nic nenapadá. Asi by pod tím parkoval další motorku Nad něčím takovým už jsem taky dumal.
V_i_c_i píše: Na práci mě taky nic nenapadá. Asi by pod tím parkoval další motorku Nad něčím takovým už jsem taky dumal.
Jsem videl nekde na utubu manika co z hydrauliky z jesterky udelal vytah a parkoval kdesi nahore. Kdyz jsem tankrate bydlel v krcalku s malym pozemkem premejslel jsem ze si takhle udelam garage na motorky v podzemi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulický Zvedák na MT-01
gugo píše: V_i_c_i> Zeptam se uplne blbe, jak moc je to stabilni (stranove) jako chapu ze 250 kg nekde v 1,5 metrech vpravo od osy asi udela sve. Ale kdyz k ty motorce pristoupim zprava a opru se o ni vsi silou nema to tendenci nahnout se na druhou stranu ?
Povím ti to takhle. Pokud máš rovnou podlahu, motorku zvedlou na maximum a aretovanou pozici, tak můžeš klidně skákat celou vahou na jedné stupačce a jen se to bude houpat v pružnosti těch jeklů, které jsou jako základna. Ale žádná trvalá deformace apod.
Moje motorka má cca 250kg + já mám 100kg a když na tom poskočíš tak si myslím že to rázové zatížení pěkných pár kg. přidá.
U prvního prototypu mě tyhle testy stály poškrábaný rám, protože se některé části lehce deformovaly a nemohl jsem z toho motorku dostat. Tak jsem tyhle části komplet překopal a v tuhle chvíli nevím co by jsi s tím musel dělat aby to někde povolilo nebo se pokroutilo nebo převrátilo.
E: Prostě po ni můžeš klidně lézt jako opičák z jaké strany chceš, brát za kolo momenťákem apod.
Naposledy editováno 14.10.2016 15:52:10
2 reakcí na tento příspěvek Hydraulický Zvedák na MT-01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulický Zvedák na MT-01
osiris píše: ...č.001, původní prototyp (teda po úpravách)
...já ještě podkládám výložník (zpevní se to pro práci a pro jistotu, vohejbá se a pruží jak luk )
A nakonec jediný s vysouvacím ramenem Už jsem nikdy víc neměl nervy na to se s tím srát a svrtávat to. Raději jsem si pro sebe vyrobil víc ramen.
Pěkný blinkry Na STK v poho?
E: Ty nové kolečka jsou nebe a dudy co?
E2: Teď koukám, že kovářova kobyla chodí bosa aneb moc to nerezne ani bez laku co?
Naposledy editováno 14.10.2016 16:37:34
...kolečka jsou znát
...barva? tos na to káp to víš, jsem nenáročnej
...a jinak pro ostatní, práce s tím je pěkná
edit: a samozřejmě odrazku jsem musel namontovat (tohle je stav ještě před technickou)
Naposledy editováno 14.10.2016 17:07:02
1 reakcí na tento příspěvek Hydraulický Zvedák na MT-01
A doufam zemladas stal radeji vedle a ne primo pod.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulický Zvedák na MT-01
Ale tím ti to nechci vnucovat, jen že tohle se dá pořešit.
Naposledy editováno 14.10.2016 20:20:44
wáca píše: gugo> na silniční motorku dobrý asi, ale třeba pro XRV750 co mám, mi to přijde málo. Teď dávám pod motorku špalek, co má nějakých 35cm ( přesně nevím) a je to o cca 5cm vyšší než když to je na hlavním stojanu. Takže třeba když dělám na brzdách, řetězu, sundávám kola tak u toho stejně musím být ohnutej ikdyž sedím na židli. Měřím 196cm tak mám rád věci blíž k ruce :-p ..... Líbí se mi ty servisní plošiny,kde se dá motorka postavit ještě na hlavní stojan, takže na ní lze vypustit i olej, kdežto tady bych něměl kam dát nádobu na olej, ale zas tenhle má velkou výhodu, že jdou sundat obě kola najednou a cena, oproti plošině.
...to by ses k tomu pak moh postavit a na tu židli na kterou sis sedal, bys moh dát ten lavor na vypouštění oleje
Ale vetsinou to zvedam cely a riditka mam nekde v urovni oci. Jinak to rameno je posuvne v zakladni pozici nahoru a dolu tak aby jsi si nekradl zdvih. Osiris ma dokonce verzi s prodluzovacima ramenama aby si nekradl timto zvedanim misto pod motorkou. Ale to byla takova pakarna vyrobit, ze uz jsem to podruhe nedelal ani pro sebe. Vysku ale uz nepridas. Nevyrabi se pistnice s vetsim zdvihem. Muselo by se to prekopat treba na trapezovy zavit apod. Ale tohle reseni se mi libi vic. Ver, ze nad vyvojem a vyrobou prototypu (a to jsem bral inspiraci jiz vymyslenym) jsem stravil asi 200 hodin a myslim ze uz je to celkem vychytany a hlave strasne univerzalni. Viz. adapter na Jawy apod. co k tomu vymyslel PetrL3.
Ale samo i plosina ma sve vyhody proti tomuto reseni. Stejne jako nevyhody. Proste je to o tom co ti vyhovuje.
wáca píše: gugo> na silniční motorku dobrý asi, ale třeba pro XRV750 co mám, mi to přijde málo. Teď dávám pod motorku špalek, co má nějakých 35cm ( přesně nevím) a je to o cca 5cm vyšší než když to je na hlavním stojanu. Takže třeba když dělám na brzdách, řetězu, sundávám kola tak u toho stejně musím být ohnutej ikdyž sedím na židli. Měřím 196cm tak mám rád věci blíž k ruce :-p ..... Líbí se mi ty servisní plošiny,kde se dá motorka postavit ještě na hlavní stojan, takže na ní lze vypustit i olej, kdežto tady bych něměl kam dát nádobu na olej, ale zas tenhle má velkou výhodu, že jdou sundat obě kola najednou a cena, oproti plošině.
ja mam plosinu a hlavne u endur jsem stejne limotovanej nizkym stropem. Mam 180 cm a maximalni zdvih je neco okolo 80 cm. Kdyz delam neco dyl v tyhle oblasti tak si vemu zidli, neb o spis stolicku a pustim to niz. Kdyz delam naopak neco nahore, karburatory atd tak to spoustim niz a stojim u toho. Spodek kola v 80 cm je posle me pouzitelny. Samozrejme nevim jakou roli vtom bude hrat tvoje vyska .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Yamaha MT-01 Ostrava Yamaha MT-01 | Maroccan | 1 | 25.4.2023 v 13:44 kalous72 |
renovace MT-01 Yamaha MT-01 | MT001 | 18 | 11.4.2023 v 13:43 dva_hrnce |
Brzdová a spojková pumpa (přední) Yamaha MT-01 | dobrey | 0 | 21.4.2022 v 15:22 dobrey |
Yamaha MT 01 [1, 2] Yamaha MT-01 | Jiras6 | 37 | 2.4.2022 v 09:05 VlaHa |
Bridgestone Battlax S21 zkušenosti [1, 2] Yamaha MT-01 Bridgestone Bridgestone Hyperspo | jurajda | 39 | 2.8.2020 v 13:58 Stryko |