kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Už od volnoběhu to poctivě tahá (a brzdí motorem), takže je třeba mít plyn pod kontrolou radši vždy a všude. Není nejrychlejší, nejkrásnější ani nejprestižnější, ale je na něm extra sranda, je to vyváženej celek. Akorát teda mě to furt a samo po zadním nejezdí, ale to je rukama.
Co jsem sledoval nějaký fora, tak z toho motoru na nějaký CUP verzi dostali 170k a s točkama a posunutým omezovačem právě vůbec nemá problém. Lambertini to vykoumal dobře. Akorát že s koněma na vrchu samozřejmě výrazně ubylo síly ve spodku.
Ale souhlas, že se corsaro vcelku démonizuje. Na druhou stranu ti není motorka pro každého (to ale není ani S4R, MT-01 a spousta dalších)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Dětská verze by měla mít větší kroutidlo na středu ne?
Ne, rozdíl je ve vrchu.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: dark-demon> Však si dělám prdel
Asi jsi byl tvrdší na plynu
No málem sem ho ukroutil přece nebudu poslední
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Edit: jo tak asi takhle:
http://www.motocykl-...ni-corsaro-1200-avio
Naposledy editováno 06.10.2016 21:00:16
JollyJoker píše: Jen by mně zajímalo,jestli jsou všechny tak ucukané na plynu,jako je toto (je to kulobijec ) . Prej je naladěné od Papežíka,ale s kámošem si myslíme,že má rozhozenou mapu. Celkem i kouří při přidání plynu...
Já mám racing jednotku a termixy a jakákoliv příčná nerovnost, i když o ni vím a předem jí čekám ale nezavřu plyn, znamená plnej - zavřeno - plnej. V tomhle je to dost přebuzení. Směs mám taky spis moc bohatou.
zmulin píše: Já právě čet nějakej českej test,kde tušim tenkrát psali,že to má jinou jakoby cestovnější mapu se silnějším středem a navrchu dřív nic.Zkusim najít
Edit: jo tak asi takhle:
http://www.motocykl-...ro-1200-avio [/quote]
Podle mě je to rozdíl v mapách, respektive jen v jejich verzích. Veloce jezdilo ze začátku na dost divoký mapě (on/off-odtud pramení určitě velká část démonizace Corsara), Avio vylezlo později a mělo už z výroby odladěnou mapu. Tuhle odladěnou mapu ale časem dostalo i Veloce, byla to snad i součást svolávačky. A poslední mapa, kterou já mám už z fabriky je docela na pohodu. Samozřejmě s přihlédnutím k tomu, že sedíte na podčtvercovým dvouválci krapet většího objemu, kde prostě nemůže být přechod žádnej samet.
Naposledy editováno 06.10.2016 22:23:36
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Čistej štít a začínáme od znova !!!
Ků..a upřímně, nejsem tak bohatej, abych si mohl kupovat levné věci. Aneb, na veteran club mám vážně ještě času dost!
Monster, Hypermotard, Multistrada, Streetfighter... Nevíte ještě o nějaké DUCATI, kterou jsem neměl?
Naposledy editováno 07.10.2016 07:33:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše:
Monster, Hypermotard, Multistrada, Streetfighter... Nevíte ještě o nějaké DUCATI, kterou jsem neměl?
Tož mě by se na jaro líbila Panigale v eSku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
cibus píše: Krasavec
my ho dobře známe... jen už se ze slovenksa přesunul sem... ale koukám že i tady se za něj majitelé stydí...
Nikdy jsem nepochopil jestli tohle někdo udělala dobrovolně....nebo jakej důvod ho k tomu vedl...
Naposledy editováno 07.10.2016 09:38:28