Vím, že podobných situací se tu řešilo již mnoho, nicméně jsou roztříštěná různě po fóru a tak bych to zde chtěl řešit od píky až po finále.
Jde o klasický případ...
Doporučený postup tedy?
Tak uzavření této kauzy - v Praze nestíhají, takže po "zahození" výzvy se už naprosto nic nestalo a přestupek je promlčen.
Naposledy editováno 30.08.2017 10:56:04
2 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...
2 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...
Kde se louda veverka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: strecmen> zvuk nebo hluk. Hele fakt to nema cenu....muj zivot neni tak dlouhej abych ti to vysvetlil. Vis vubec o cem je ten pV diagram?
Víš vůbec čím to začalo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: Hovno, to dam. Vzdyt to vlastne vysvetlim
Kde se louda veverka
No povidej. Hlavne cekam, az do toho pridas variabilitu zarazeneho rychlostniho stupne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jak jiste vsichni vime, tak prace je skalar a tudiz nema smysl.
Zazehovy 4-doby motor funguje na principu pV diagramu dle obrazku.
Predpokladejme, ze obrazek zobrazuje dany motor, kterry pracuje v rezimu jizdy 50 km/h a 4000/min otacek. Vykonava praci, jejiz hodnota odpovida plose A+.
Tato hodnota odpovida i odporu C...spaliny odchazi po izoterme mezi body 4 a 5 s pocatecnim tlakem v bode 4...a tomu odpovida hluk
Pokud chceme zvysit rychlost na 100 km/h pri stejnych otackach,tak potrebujeme prekonat odpor C+x,.
je to zatim jasny?
Naposledy editováno 06.10.2016 22:39:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
To je ale napinave
Naposledy editováno 06.10.2016 22:41:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: Artepx> pockame nez kluci prolouskaj wikipedii, chvilku to trva
Nevymlouvej se pořád na něco.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
strecmen píše: Nevymlouvej se pořád na něco.
taky koukám, že se to dá natahovat jako ovrz2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: Artepx> do sluchatek si poustim metal, a seru na hluk motoru. Ale kluci chtej hluk motoru, tak to bude na dyl
To sis ale "lehce" zkreslil puvodni tvrzeni, ze auto jedouci 100km/h je vyrazne hlasitejsi nez to, ktere jede 50km/h
...tam to zaclo
Naposledy editováno 06.10.2016 23:02:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
2 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...
asi mimo mísu, ale pokuď jsem jel na motorce (fároš 929 + laďák) 90 km/h a měl tam třeba tu čtyřku a zpomalil jsem na 60 km/h a podřadil o rychlost či dvě dolů, začlo to střílet a dělat větší rámus než při ty vyšší rychlosti. a to i když se to dostalo pak na stejnou hodnotu otáček motoru. nebo to je jen subjektivní názor?