globalmoto_kveten





Téma: Výzva provozovateli vozidla...
 
3.10.2016 v 17:56
Sotva jsem si pořídil "nové" auto, už mě kurwy změřili
Vím, že podobných situací se tu řešilo již mnoho, nicméně jsou roztříštěná různě po fóru a tak bych to zde chtěl řešit od píky až po finále.
Jde o klasický případ...











Doporučený postup tedy?

Tak uzavření této kauzy - v Praze nestíhají, takže po "zahození" výzvy se už naprosto nic nestalo a přestupek je promlčen.


Naposledy editováno 30.08.2017 10:56:04

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:03 | Nahoru | #391

Jarrinn píše: Veverčák> no to je fajn, kdyz sem prijdete po tom co mam v sobe 7piv

aspoň to bude pěkně odsejpat

2 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:10 | Nahoru | #392
Jsem si ted uvedomil, ze to nedokazu vysvetlit lidem bez znalosti zakladu termodynamiky. Bez izochory a izotermy to nedam kurva. Assasine?

2 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:14 | Nahoru | #393
Hovno, to dam. Vzdyt to vlastne vysvetlim
Kde se louda veverka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:18 | Nahoru | #394

Jarrinn píše: strecmen> zvuk nebo hluk. Hele fakt to nema cenu....muj zivot neni tak dlouhej abych ti to vysvetlil. Vis vubec o cem je ten pV diagram?



Víš vůbec čím to začalo?

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:19 | Nahoru | #395

Jarrinn píše: Hovno, to dam. Vzdyt to vlastne vysvetlim
Kde se louda veverka



Nevymlouvej se stále na ostatní a sem s tím vysvětlením. Zatím jsi toho moc nepředvedl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:19 | Nahoru | #396
strecmen> velkym treskem....ale ted fakt ne, sorry

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:19 | Nahoru | #397

Jarrinn píše: Hovno, to dam. Vzdyt to vlastne vysvetlim
Kde se louda veverka



No povidej. Hlavne cekam, az do toho pridas variabilitu zarazeneho rychlostniho stupne

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:20 | Nahoru | #398

Jarrinn píše: Jsem si ted uvedomil, ze to nedokazu vysvetlit lidem bez znalosti zakladu termodynamiky. Bez izochory a izotermy to nedam kurva. Assasine?

ale dáš, my ti věříme

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:21 | Nahoru | #399

Veverčák píše: No povidej. Hlavne cekam, az do toho pridas variabilitu zarazeneho rychlostniho stupne

zatím to vypadá jen na zpátečku

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:24 | Nahoru | #400

Jarrinn píše: strecmen> velkym treskem....ale ted fakt ne, sorry



Ty jsi ale spíš velká huba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:36 | Nahoru | #401
Veverčák> neni problem zkusime to zrychlene
Jak jiste vsichni vime, tak prace je skalar a tudiz nema smysl.
Zazehovy 4-doby motor funguje na principu pV diagramu dle obrazku.
Predpokladejme, ze obrazek zobrazuje dany motor, kterry pracuje v rezimu jizdy 50 km/h a 4000/min otacek. Vykonava praci, jejiz hodnota odpovida plose A+.
Tato hodnota odpovida i odporu C...spaliny odchazi po izoterme mezi body 4 a 5 s pocatecnim tlakem v bode 4...a tomu odpovida hluk
Pokud chceme zvysit rychlost na 100 km/h pri stejnych otackach,tak potrebujeme prekonat odpor C+x,.
je to zatim jasny?

Naposledy editováno 06.10.2016 22:39:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:39 | Nahoru | #402
Jarrinn> Tím složitým textem chceš říct, že rychlejší auto dělá více hluku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:39 | Nahoru | #403
Artepx> to je teprve uvod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:40 | Nahoru | #404
Jarrinn> Těším se na pokračování

To je ale napinave

Naposledy editováno 06.10.2016 22:41:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:43 | Nahoru | #405
Artepx> pockame nez kluci prolouskaj wikipedii, chvilku to trva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:47 | Nahoru | #406
Jarrinn> Jen jestli ty to nevysvětluješ zbytečně složitě, aby ses v těch izotermách nezamotal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:47 | Nahoru | #407

Jarrinn píše: Artepx> pockame nez kluci prolouskaj wikipedii, chvilku to trva



Nevymlouvej se pořád na něco.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:48 | Nahoru | #408
Artepx> tvarej se ze o tom vi vic nez ja, tak treba prijdou s tim, xe je to adiabata

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:48 | Nahoru | #409

strecmen píše: Nevymlouvej se pořád na něco.

taky koukám, že se to dá natahovat jako ovrz

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:50 | Nahoru | #410

Jarrinn píše: Artepx> tvarej se ze o tom vi vic nez ja, tak treba prijdou s tim, xe je to adiabata

hořím nedočkavostí, co bude dál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:50 | Nahoru | #411
strecmen> odpoved na to o otazku, jestli je ti zatim vsechno jasny je jaka?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:52 | Nahoru | #412
Jarrinn> Aby jsme nezjistili, že největší hluk dělá valivý odpor pneu a rádio

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:54 | Nahoru | #413
Artepx> do sluchatek si poustim metal, a seru na hluk motoru. Ale kluci chtej hluk motoru, tak to bude na dyl

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:55 | Nahoru | #414

Artepx píše: Jarrinn> Aby jsme nezjistili, že největší hluk dělá valivý odpor pneu a rádio



Nakonec provedeme mereni, kterým vyvratime teoreticke zavery a bude to

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:57 | Nahoru | #415

Jarrinn píše: Artepx> do sluchatek si poustim metal, a seru na hluk motoru. Ale kluci chtej hluk motoru, tak to bude na dyl



To sis ale "lehce" zkreslil puvodni tvrzeni, ze auto jedouci 100km/h je vyrazne hlasitejsi nez to, ktere jede 50km/h

Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 22:59 | Nahoru | #416
Resime panaTerka, který tvrdi, ze hluk motoru pri 4000 otackach na dvojku a rychlosti 50km/h je stejnej jako hluk motoru pri 4000 otackach na ctverku při rychlosti 100km/h. Dal k tomu hezky obrazek pana Mr Beana
...tam to zaclo

Naposledy editováno 06.10.2016 23:02:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:06 | Nahoru | #417
Artepx> co je ovrz?

2 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:08 | Nahoru | #418
přiznám se že tomu moc nerozumim, a proto by mě zajímalo proč je třeba snížená rychlost z 90km/h třeba na 60 km/h z důvodu hluku? já jako laik moc nechápu proč by měl být ten hluk u nižší rychlosti menší než u vyšší?
asi mimo mísu, ale pokuď jsem jel na motorce (fároš 929 + laďák) 90 km/h a měl tam třeba tu čtyřku a zpomalil jsem na 60 km/h a podřadil o rychlost či dvě dolů, začlo to střílet a dělat větší rámus než při ty vyšší rychlosti. a to i když se to dostalo pak na stejnou hodnotu otáček motoru. nebo to je jen subjektivní názor?

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:09 | Nahoru | #419

Jarrinn píše: Artepx> co je ovrz?

nějaký zvědavý ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:10 | Nahoru | #420
Vy jste to tu Dannymu pěkně zasrali.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist