assassin píše: tak zly to neni, porad se da pekne gti koupit...jen musis mit dost nasetreno
Nepochopil... mne se golf nikdy nelibil. Takze hledat peknyho golfa je podobny jako se chtit ozenit s pannou-pornohvezdou
maco píše: Tak vtipné to moc není,když ta moje honda jako poslední model Civicu nemá pozink a je přes dvacet let stará ale za to je Made in Japan,včetně motoru a to se počítá
aha tak to mas jeste neco starsiho nez jsem myslel, nebo nakej "zvlastni" model, coupe? to co jsem myslel se totiz delalo v UK tusim.. stejne s roverem 2xx... oni japonci umeli taky v autech slusny "boty" :)
twister: no uz dnes nesezenes moc aut bez posilovace...ale jo, jestli myslis neco jako je treba 205 tak ta me taky srala fest, ikdyz jezdila zadarmo :)
roman: to jsem netusil, zas tolik jsem jich orezlych nevidel...tak ono uplne bez rzi asi neni nic...
assassin píše: aha tak to mas jeste neco starsiho nez jsem myslel, nebo nakej "zvlastni" model, coupe? to co jsem myslel se totiz delalo v UK tusim.. stejne s roverem 2xx... oni japonci umeli taky v autech slusny "boty" :)
twister: no uz dnes nesezenes moc aut bez posilovace...ale jo, jestli myslis neco jako je treba 205 tak ta me taky srala fest, ikdyz jezdila zadarmo :)
roman: to jsem netusil, zas tolik jsem jich orezlych nevidel...tak ono uplne bez rzi asi neni nic...
Citroen ZX 1,4 bentin atmosfera. Rok vyroby 1992 v zakladu moje prvni auto
Puchýřky na dveřích kolem chromových lišt se hodně často řešily přes kulanci, včetně mého auta...
Nepočítám přední kapotu otlučenou od kamínků, ta rezne taky.
assassin píše: aha tak to mas jeste neco starsiho nez jsem myslel, nebo nakej "zvlastni" model, coupe? to co jsem myslel se totiz delalo v UK tusim.. stejne s roverem 2xx... oni japonci umeli taky v autech slusny "boty" :)
twister: no uz dnes nesezenes moc aut bez posilovace...ale jo, jestli myslis neco jako je treba 205 tak ta me taky srala fest, ikdyz jezdila zadarmo :)
roman: to jsem netusil, zas tolik jsem jich orezlych nevidel...tak ono uplne bez rzi asi neni nic...
Není to zvláštní model ale poslední Civic vyráběný v Japonsku a bez pozinku,94 ročník,sedan 92 kW. Koroduje to tady hlavně kvůli solení silnic v zimě,před 15 lety jsem byl v Thajsku a tam jezdil ten stejný ročník co mám já,mi už to rezivělo a tam to vypadalo jako by to před týdnem vyjelo z fabriky.
assassin píše: maco: ja myslel ze mas ten novejsi s velkejma lampama.. ty ale reznou taky :)
Ten s velkýma lampama měl strýc,ten byl už vyráběný v Británii a měl pozink,nechal si na něm dělat speciální úpravy,snížený podvozek,široké gumy,kupoval ho v Německu za asi dvacet tisíc marek,protože tam pracoval,bydlel tady.Jednou v únoru ho napadlo že si ho přezuje na nové letní gumy a jak jel z pneuservisu,tak to chtěl projet a od nás směrem na Opavu ještě v obci je taková táhlejší zatáčka,tak tomu dal pokouřit ale ty nové gumy to neudržely,dostal hodiny a rozmrdal to auto na cimprcampr o svodidla.
Naposledy editováno 03.10.2016 21:28:12
maco píše: assassin> Tak se zkus projet v Type R,určitě to fungovat bude
Vzdyt jo pisu, ze se to nejspis netyka CTR - civic-type-r
Kazdopadne ja uz mam v autech pomerne jasno, vim ze tohle prditko je pekelne rychly, ale me na nem nic nekaka, malo valcu, pohon spatne napravy...a honda k tomu :)
assassin píše: Vzdyt jo pisu, ze se to nejspis netyka CTR - civic-type-r
Kazdopadne ja uz mam v autech pomerne jasno, vim ze tohle prditko je pekelne rychly, ale me na nem nic nekaka, malo valcu, pohon spatne napravy...a honda k tomu :)
Válců je dost,pohon nápravy je dobrý,228kW,co bys chtěl víc?
Twister píše: Tak ja bych auto bez vybavy nechtel. Mel jsem takovy jako prvni auto. Vsude svihadla, ovladani radia pod volantem ani nahodou, zadny airbag, otackomer nebyl, central ne, posilovac nebyl, ABS nenech se vysmat....
Ve finale jsem postupne do toho co slo dodelaval nez me to prestalo bavit... plati pristup meho otce, vsechna vybava auta je na hovno, nez si koupis auto co to ma...
Tvl, já jezdil od 18 do 26 Trabantem, mám psát co všechno tam nebylo?
dva_hrnce píše: Tvl, já jezdil od 18 do 26 Trabantem, mám psát co všechno tam nebylo?
Jo ale v tvych 15-ti teprve lidi objevili kolo.. takze Tede..
Twister píše: Nepochopil... mne se golf nikdy nelibil. Takze hledat peknyho golfa je podobny jako se chtit ozenit s pannou-pornohvezdou
Golf je super. GTI II - moje první auto. Cca 136 koní na tunu váhy bylo vcelku dostačujících... Dodnes mě mrzí, že jsem ho spíše někde neschoval do garáže, protože dnes se sehnat jen tak nedá... Takových zážitků...
dva_hrnce píše: Tvl, já jezdil od 18 do 26 Trabantem, mám psát co všechno tam nebylo?
Tak já zas začínal někdy v roce 1987 ve Škodě 100, pak 110L a následně 120L, takže auta v holobytu taky znám😁.
Čau, Tom
assassin píše: o to vubec nejde, vetsina z toho jsou blbosti ktery k zivotu nepotrebujes a jak se to casem zacne srat.....
a zalezi jaky auto - zakladni francouz (mel jsem treba 205) nema taky nic. ano auta jako safrane mela na svou dobu neuveritelne veci...ale taky to zas nemuzes srovnavat s koncernem, protoze treba v te dobe primeho konkurenta nemel..(nebo jo, ale srovnavej to pak s audi)
jel jsem uz v kdecem a treba porad beru jako jedno z nejlepsich auto vw golf 1 kterej nemel vybavu zadnou...
Blbosti... vyhřívaný sedačky, autoklimu, navigaci, parkovací senzory, bezklíčovej přístup a startování apod. nepovažuju za blbosti, ale velmi příjemný věci. A rozhodně bych nechtěl auto odemykat klíčem, zbytek dveří zevnitř, na okýnkách kličkotronik a podobný anachronismy.
Krovak píše: Blbosti... vyhřívaný sedačky, autoklimu, navigaci, parkovací senzory, bezklíčovej přístup a startování apod. nepovažuju za blbosti, ale velmi příjemný věci. A rozhodně bych nechtěl auto odemykat klíčem, zbytek dveří zevnitř, na okýnkách kličkotronik a podobný anachronismy.
prijemny, neznamena nezbytny - psal jsem hned na zacatku, je to subjektivni vec, mam docela novy auto plny vybavy a vic jak 20let stary ktery povazuju za o hodne lepsi stroj... startovat klickem v tom starem mi nedela problem a ty 2 dvere otevru i zevnitr :) klimu nepouzivam a navi je po dvou letech zastarala, kazdej tablet, telefon za par supu je lepsi - ale jestli mas na premiovy auto co ma vse co pises, kazdy 2-3roky proc ne, ja jsem rad, me lidi jako ty zivi
Čau, Tom
TomElefant750 píše: Ona taková full výbava je fajn u nového nebo zánovního auta, ale například u desetiletého bych to už netvrdil, tam už platí co tam není to se nerozbije.
Čau, Tom
Ale hovnajs... Toho peugeota sem mel v plny palbe. Byl 8 let stary a vse slapalo. U mondea slape vse krom vyhrivani celniho skla, nektere zilky jsou popraskane tak odmrazi jen nejake pruhy. Jo a neslo vyhrivani sedacky u ridice. Potrhane kabely, jedno odpoledne s pajkou a beha.. a je 12let stary....
Takze bych tu pohadku o vybave na hovno, rozved na to ze fabie kazdymu musi bohate stacit a na co neco vic nez 1,2htp, vzdyt to 90 jede....
A to co pise Tom je fakt - nejspis jsi schopnej, uz to, ze pajkou dokážeš vic nez si udelat puchejr - ale musis uznat, ze to kazdej nedokaze. Lidi jako jsi ty se dostanou dal a budes nejspis na urovni kdy se ti nevyplatí opravovat starou plecku a koupis neco funkčního na bezne jezdeni a neco na vikend k cemu te potahne srdce. Pak budes psat i rozdílné příspěvky co se aut tyka ;)
Naposledy editováno 04.10.2016 20:52:40
assassin píše: prijemny, neznamena nezbytny - psal jsem hned na zacatku, je to subjektivni vec, mam docela novy auto plny vybavy a vic jak 20let stary ktery povazuju za o hodne lepsi stroj... startovat klickem v tom starem mi nedela problem a ty 2 dvere otevru i zevnitr :) klimu nepouzivam a navi je po dvou letech zastarala, kazdej tablet, telefon za par supu je lepsi - ale jestli mas na premiovy auto co ma vse co pises, kazdy 2-3roky proc ne, ja jsem rad, me lidi jako ty zivi
Jo, ja mam ve vybave jen okna na elektriku, sibr, central a celkem nic mi proti modernimu autu nechybi, ani to abs se mi nechce opravovat Co vyrazne prebyva je pocit ze to auto chci ridit jen tak, jako motorku.