Naposledy editováno 27.09.2016 20:56:15
pokud se to dusi az nad nakejch 220kmh, je to naporovym sanim, pokud i v mensich rychlostech tak to tim nebude, neco realne meritelneho od naporu se tam objevi az v opravdu vysokejch rychlostech
edit: z fotek mi prijde ten prurez otvoru na sani docela malej, tam bych se spis bal toho ze tam jde malo vzduchu nez moc...
Naposledy editováno 27.09.2016 20:58:07
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36
Mimochodem z ceho je ten filtr? Jeho plocha mi prijde dost velka na 750.
e: jo tvoje rovnice vic vzduchu = vic vykonu neplati, to bys tam musel dostat o to vic paliva - trysky, vacky, hlavy, hlavne ty vacky a pripadne vetsi ventily.
Jen pro predstavu, vyladeny vtr s origo motorem ma 120 koni, upraveny s origo airboxem 135, s upraVenym airboxem a motorem az 150, a s ramairem a uplne nasypanym motorem kolem 170-180. A az u toho posledniho ma ten ram air nejakej smysl.
Ja bych se na to u seriovyho motoru vykaslal.
Naposledy editováno 27.09.2016 21:22:27
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36
Otevřené by to nemělo vůbec žádný smysl přece..
Naposledy editováno 27.09.2016 21:22:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
Keša píše: Zhora to uzavírá samozřejmě nádrž tak jako u SBK nebo GP
Otevřené by to nemělo vůbec žádný smysl přece..
Tak zakyva to jenom nadrz, nebo je pres to tesny viko a vzduch jde jen tim prednim otvorem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
Přeju hodně štěstí, já ladím upravenej motor se sériovým airboxem, a už mě to po roce a půl teda moc nebaví Snad už se blížím ke konci. Mimochodem i ty blbý komínky maj docela velkej vliv, a se špatnejma nenaladíš nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
Naposledy editováno 27.09.2016 22:26:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36
2 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36
Na každém karburátoru máš přepad(odvětrání) plovákové komory. Většinou tam bývají nasazené hadice které sou vyvedené někde pod motorku. To je pro případ, když netěsní karburátory aby přebytečné palivo neteklo kam nemá, ale vyteče ti na zem pod mašinu. Tak pro začátek bych konce těch hadic natáhl do vstupu sání airboxu tam kde ti působí nápor a mělo by se to aspoň trochu zlepšit.
Jestli máš zítra volno, respektive teda už dnes už je půl jedné ráno, tak já budu v práci i přes svátek, tak se stav a můžem to probrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
Dnes beru rodinku na výlet, tak mě to asi nevyjde.
Naposledy editováno 28.09.2016 07:36:15
Jo a taky jsem uplně vyrušíl komínky...
Zítra se vrhnu na trysky, teda jestli se najde čas...
Naposledy editováno 28.09.2016 20:07:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
2 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36
Edit: A nebo tady https://ulozto.cz/!gnDRPfpKp/ram-air-jpg
Naposledy editováno 29.09.2016 08:13:37