Retez jsem mel 510, prevod snad 15/47, ale to bych se musel pak podivat.
Pokud by nekdo nad K5/6 uvazoval, tak prvni co se musi udelat je kontrola ramu. Byla tam technologicka chyba a moc rado to praskalo, dokonce i na okruhu. Takze nechat v autoraku promerit a pokud je ram OK, nechat nainstalovat vystuhu.
Dalsi vec jsou brzdy. Komplet je vyhodit, ale uplne cely. Pri jizde na cas fakt nepotrebujes citit, jak se ti packa propada, takze dat komplet z R1 04-06 nebo z R6R (uplne stejny) + pancire a muzes jezdit alpeadriu. Druha varianta jsou bremba, ale to nevim, jaky tam kluci davali, na italce funguji dobre.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: Marquez mel v nejpomalejsim miste prvni zatacky podle grafiky na videu 124 ..
(a zas jdu )
Vdyt o tom pisu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: nojo, prisli jste o dost dobrej mejdan.
Motokary dame, to je jisty.
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Na okruh jsem se vyprdnul cca před 10 lety, kdy jsem se loučil časem 2:25 na zcela sériové R6. Další progres už by byl o častějším tréninku a úpravou hardwaru. Ani do jednoho se mně nechtělo.
Pokud si dobře pamatuji, první vingl jsem jezdil kolem 140 km/h, proto mě překvapilo, že tu mohla padnout myšlenka na 100 km/h.
Taky mě překvapilo, jak psenap psal, že dal jen jedno kolínko. Pod 2:30 už jsme koleno po zemi tahali pořád. Asi to ten litr docvakne na rovině.
Tak sorry, že jsem vám to tu zasral.
EDIT1: MotoGP tam pojedou o dost rychleji.
EDIT2: Ten borec na FZ1 to jezdí za cca 2:20. Určitě bude něco umět, na sportu by byl ještě rychlejší. A neřekl bych, že ten tacho kecá.
Naposledy editováno 06.09.2016 15:08:27
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
14 let na silnici stačilo:
4x CBR600
1x CBR929RR
1x R6
Naposledy editováno 06.09.2016 15:12:17
Sleeper: Tady je další borec, co to jezdí kolem 2:30 a v tom prvním vinglu má taky kolem 140 km/h, když ho nikdo nebrzdí.
Asi mají ty tacha všichni zfixlovaný. Včetně mě.
EDIT: Ale v klidu. Už si jdu zase po svém. Jen mně toto vlákno připomenulo okruhářská léta. Bylo to prima.
Naposledy editováno 06.09.2016 15:27:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
psenap píše: cibus> Já vím, všichni kdo trošku jedou tam kolem těch 130 mají, jen je to na tachecu, většina lidí taky má jinak poskládaný převody, takže to může dost kecat.
matt: jo už jsem zjistil, že Zx10 R má řetez 525.
Já jsem za ten ZVMX dal nějak 4000kč včetně Sunstar kalených kol.
a kolik tam máš článků
ten můj byl za 2500 vč. kol Sunstar, ale má jen 110 článků a ten ZVMX byl cca za 3500. zkusím ten VX a uvidíme. Když dá 20 tis tak tu bude luxusní.
A vůbec jsem postarší fotr a jezdím na motorce rok, tak mě neberte vážně.
Jo a ty tacha přeměřujou všechny i když nemáš změněný kolečka, když dáš dopředu o jeden zub menší, tak je rychlost hned o dalších cca 7km/h vyšší.
Nad 200 už je to zas jiná, na cílovce mám cca 245 a real dle GPS 227.
Naposledy editováno 06.09.2016 16:02:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Ten VX mám na fazerovi, ale teda na ZX10R... no uvidíš, třeba to bude bez problémů. Hlavně ho tak 100km zajeď rovnoměrně, žádnou hned palbu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
sem měřil kola a nej měl cca za 2:22, jak to, že tam s ním jezdí tak málo motorek? to je asi nějaká agentura.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: Veverčák> kde si to našel?
Na FB autodromu, jinak je to tusim normalne na motogp, video nejrychlejsiho kola
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
A já tedy taky asi nejsu žádná cíťa, pneu, spojka, všechno ničím, takže řetez také tak.
Jo teda tohle jsem nyní našel:
D.I.D 525VX
16,37 Kč s DPH/1 článek
Vylepšený řetěz s X-ring s vyšší pevností v tahu a delší životností než předchozí řada D.I.D 525V.
Určeno pro: Silniční a Supersport: 400 - 900ccm.
Obsah balení: řetěz, nýtovací spojka.
Ale stačí, když prostě nepůjdeš na plnej plyn.
Naposledy editováno 06.09.2016 16:39:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: Sonicek> ty jo jezdí suprově a super stopa a má to nějak zpřevodované? nevíš?
sem měřil kola a nej měl cca za 2:22, jak to, že tam s ním jezdí tak málo motorek? to je asi nějaká agentura.
vše v origo setupu, říkam jen výfuk a přepáčko. Teď líta litra fároša, ale psal jsem mu jen ohldně FZ1, takže další progres nesleduju.
psenap píše: Ale jo, pokud jsi trošku citlivý na plyn... Soníček i ten ZVMX co tam mám vytahal za myslím 15-20tis
A já tedy taky asi nejsu žádná cíťa, pneu, spojka, všechno ničím, takže řetez také tak.
Jo teda tohle jsem nyní našel:
D.I.D 525VX
16,37 Kč s DPH/1 článek
Vylepšený řetěz s X-ring s vyšší pevností v tahu a delší životností než předchozí řada D.I.D 525V.
Určeno pro: Silniční a Supersport: 400 - 900ccm.
Obsah balení: řetěz, nýtovací spojka.
Ale stačí, když prostě nepůjdeš na plnej plyn.
no já jezdil s citem asi vadnej kousek od D.I.D
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Kdyzby mel nekdo zajem
Tu jeste jedna vec
psenap píše: Ale jo, pokud jsi trošku citlivý na plyn... Soníček i ten ZVMX co tam mám vytahal za myslím 15-20tis
Určeno pro: Silniční a Supersport: 400 - 900ccm.
Ale stačí, když prostě nepůjdeš na plnej plyn.
jak 400 - 900 to sem se lekl, ale mělo by to vydržet uplně v poho.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35975 | Dnes v 08:19 SWENSON83 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |