Žena naráží na problém že má kratší nohy. Z běžné cestovní mašiny nedosáhne na zem a potřebuje něco, na čem se dá ujet i 500 km a má to aspoň nějaký stupeň ochrany. Nejlépe částečnou, nebo plnou kapotáž. V krajním případě něco, co se dá upravit aspoň slušně dimenzovaným plexi (estetika stranou).
Nechceme nic za 100 tis, opravdu hledáme motorku na tři měsíce a která je v případě potřeby blbuvzdorná na opravy, tedy není narvaná elektronikou, a pak půjde pryč. A když nepřežije co plánujeme, půjde prostě do šrotu. Tečka.
Snad je ten dotaz po upgrade pochopitelnější a předejdu některým nesmyslným diskusím. Děkuji.
Naposledy editováno 03.09.2016 23:05:22
1 reakcí na tento příspěvek Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
1 reakcí na tento příspěvek Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Naposledy editováno 03.09.2016 18:43:14
1 reakcí na tento příspěvek Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Naposledy editováno 03.09.2016 21:03:40
1 reakcí na tento příspěvek Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Schonfeld píše: seikos> Prostě jsem tam nenašel vhodnou odpověď. Tak část příspěvků jsou ti, kteří upozorňující že už se to tu řešilo, ještě větší část jsou debilové s příspěvky typu ať jí poradí kdo jí šuká nebo ať ukáže kozy, a pouze několik z nich lze považovat za použitelnou odpověď. Nicméně ne vždy je to pravé, protože někdo doporučuje enduro, jiný street a další považuje za motorku pro začátečníky třeba Mostera. Takže zkrátka někdy nezbývá než se zeptat znovu.
resilo se to tu skutecne uz asi milionkrat a neni duvod, aby to tentokrat dopadlo nejak jinak, potkaji se ti lidi s ruznymi nazory.
U nas (me zeny, 160cm a kratke nohy) o melo prubeh :
er-5, 2xpad v prvnim dni zpusobeny respektem, vahou a fyzickymi dispozicemi
cbr125 .. 2 sezony a zafixovani zakladnich navyku a orientace na silnici
er-5, uplna pohoda
cbr600f, z ktere nedosahla jinak nez spickama nebo z jede nohy .. bez problemu a bez nehody na silnici
preber si to jak chces. Dneska je celkem dost tristovek a tam bych ja osobne zacal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Schonfeld píše: seikos> Prostě jsem tam nenašel vhodnou odpověď. Tak část příspěvků jsou ti, kteří upozorňující že už se to tu řešilo, ještě větší část jsou debilové s příspěvky typu ať jí poradí kdo jí šuká nebo ať ukáže kozy, a pouze několik z nich lze považovat za použitelnou odpověď. Nicméně ne vždy je to pravé, protože někdo doporučuje enduro, jiný street a další považuje za motorku pro začátečníky třeba Mostera. Takže zkrátka někdy nezbývá než se zeptat znovu.
tak si blbe hledal. Protoze se to tady resi porad dokola.
er5,gs a nejnizsi je monster 620. Do zacatku uplne idealni.
1 reakcí na tento příspěvek Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Schonfeld píše: seikos> Prostě jsem tam nenašel vhodnou odpověď. Tak část příspěvků jsou ti, kteří upozorňující že už se to tu řešilo, ještě větší část jsou debilové s příspěvky typu ať jí poradí kdo jí šuká nebo ať ukáže kozy, a pouze několik z nich lze považovat za použitelnou odpověď. Nicméně ne vždy je to pravé, protože někdo doporučuje enduro, jiný street a další považuje za motorku pro začátečníky třeba Mostera. Takže zkrátka někdy nezbývá než se zeptat znovu.
Jestlipak ty debily nevyprovokuje k příspěvku nějaký debilní téma od mamlase, co neumí projet podobný témata...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Nemám doma ženskou která má 40 kilo i s botama a neudrží dvousetkilovou mašinu. V pohodě by udržela i tu starou litrovou Futuru kterou mám v garáži. Pokud by se ovšem mohla opřít o zem víc než špičkou a nebo všude byla jen rovná silnice.
Tady se pořád dokola řeší, že když je někdo začátečník, má si koupit Banditu, ER5 nebo jinou oholenou motorku. Kdybychom hledali něco podobného, nezakládám toto téma. Blbej možná jsem, ale až tak moc ještě ne.
A to že jsem zmínil ER5 je jen proto, že jsme prostě nic jiného nenašli a považujeme to za nouzovku, když nenajdeme jiné řešení.
Naposledy editováno 03.09.2016 22:52:17
Schonfeld píše: gugo> Nic z toho co se nabízí v diskusích ani o čem píšete není silniční cestovní motorka. ER5 je prostě klasický naháč, který má místo kapotáže max předělaný plexisklo na čumáku. Géeeso je cestovní enduro, Monster taky není silniční cesťák.
Nemám doma ženskou která má 40 kilo i s botama a neudrží dvousetkilovou mašinu. V pohodě by udržela i tu starou litrovou Futuru kterou mám v garáži. Pokud by se ovšem mohla opřít o zem víc než špičkou a nebo všude byla jen rovná silnice.
Tady se pořád dokola řeší, že když je někdo začátečník, má si koupit Banditu, ER5 nebo jinou oholenou motorku. Kdybychom hledali něco podobného, nezakládám toto téma. Blbej možná jsem, ale až tak moc ještě ne.
mozna bys mel srozumitelneji sdelit, co hledas . Pokud to vubec existuje .. Pokud ma kratke nohy, nezalezi, kolik ma sily, proste se musi naucit se opirat jen o jednu nohu .. a pak uz je uplne jedno, co si poridi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Tip na levnou, lehkou, nepříliš řidičsky náročnou a hlavně nízkou silniční cestovní motorku pro začátečnici?
malej , lehkej "cestak" kterej navic nesmi bejt enduro asi neexistuje. Preji prijemne hledani.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
tomasd. píše: Jestlipak ty debily nevyprovokuje k příspěvku nějaký debilní téma od mamlase, co neumí projet podobný témata...
kdysi sem ji koupil nekde pod berounem /jeste s jednou/ a obe na dily, bohuzel papiry byly na plnou palbu 33kw...
.segra po prvnim rozjezdu, padla na krizovatce na levej bok-- rekla koncim, na motorkach nejezdim... cha cha!!! /sem rek ja../
letos gs proslo ofic stk, tzn zrcatka, blinkry, vejfuk..
proste zasveceni vedi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Hlavní problém ale není ani v pojmu lehké, ani v pojmu levné. Ten je ve výšce sedla. Většina silničních cestovních motorek má sedlo kolem 80 cm a možnost snížit ho o pár dalších cm. Což je pořád málo. Třeba u té Futury jsem objel několik firem, ale sedlo je konstrukčně udělané tak blbě, že to snížit prý nejde. Optimální by bylo tak 73 až 74 cm.
Jako krajní varianta je koupit něco jako ER 5, ta má modelu 99 sedlo právě 74 cm, a kapotáž nahradit větším štítem. Bude to sice hnusné, ale aspoň trochu funkční. Ale to bereme jako nouzovku, raději bychom opravdu klasickou silniční cestovní motorku. A vím že je to dost složité. Kdyby nebylo, už jsem si poradil sám a nikoho bych tu neotravoval.
Naposledy editováno 03.09.2016 23:57:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
"U které silniční cestovní motorky s pořizovací cenou do 50 tisíc (tedy u nějakého stroje cca kolem rv. 2000) a s hmotností pod 230 kg (což je v daném segmentu považováno za lehký stroj), lze snížit sedlo alespoň na úroveň 74 cm."
Až mi ten chytrý pán tuto odpověď ve zdejších tématech najde, rád své vlákno smažu a půjdu se věnovat nějaké smysluplnější činnosti. Třeba hledání tohoto stroje ke koupi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Naposledy editováno 04.09.2016 00:21:21
RG Gamma. To byl cesťák asi jako R6. Btw váhou značně pod dnešníma naháčema.
Btw2 jde i o šířku sedla.
Žádnej takovej cesťák není, můžeš to tu zavřít, dobrou noc.
E: tak pardon, mezi 499 a 999 ccm jsou dva
Naposledy editováno 04.09.2016 00:58:04
škoda že sis to nerozmyslel dřív, prodaval sem letos nadherný sv650 pravě po bejvalce.... mělo ofiko 35kW, snížená na ženskou,
přijeli si pro to mladí kluci 18 let možná 17, a nepřišlo mi že by se chtěli nějak normálně k ní chovat. dali peníze na stůl podepsali a jeli.... možná ta motorka už je rozstřelená :D tak hlídej bazar :D
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |