globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace u MBW
 
21.8.2016 v 00:22
Na letošním Motosalonu v Brně jsem si po dlouhém vybírání pořídil krom jiného motobundu MBW NEO black a klahoty MBW BOLT. V průběhu roku jsem v nich měl několikanásobnou příležitost zmoknout, nemá smysl to počítat, bo jezdím na motorce do háku. Do července s oblečením maximální spokojenost vždy ve spod suchej, pak se mi dostala voda při jízdě v opravdu vydatným dešti na mou pánskou chloubu... déšť byl sakra studenej Při podrobné prohlídce jsem zjistil, že nepromokavá membrána má trhliny v rozkroku. Zavolal jsem na MBW a po popsání mi bylo sděleno, ať jim tu membránu pošlu. Plánoval jsem cestu na ČB, tak jsem si říkal, že jí tam odvezu. Z cesty sešlo a já musel řešit jiné problémy a membrána byla odsunuta. Vzpoměl jsem si na ní cestou na Rack-Reyd, kdy jsem v pátek musel vytáhnout nepromok. Takže jsem po srazu skopčil účtenku, napsal dopis s popisem závady a membránu v úterý odeslal ČP jako balík, s jasnou představou, že bude reklamace vyřízena nejdřív do měsíce. Ve čtvrtek po noční jsem ulehl k dopolednímu spánku a v 11:45 mě budí manžekla, že mi přišel balíček. Rozespalej jsem marně přemýšlel, co jsem u koho objednal, co mi kdo dluží, co já komu dlužím. Až když jsem na balíčku zaregistroval MBW mi začlo docházet, že se asi dovím výsledek reklamace. A taky že jo, z balíčku jsem vyndal novou membránu s kopií účtenky. Po noční mi to fakt nemyslí, takže jsem vážně přemejšlel, který úterý jsem to tam posílal. Musím napsat, že mě manželka musela několikrát ujistit, že to bylo tohle a né to minulý ani to před měsícem. Prostě reklamace netrvala 30 dní jako u většiny obchodů v ČR, ale 3 DNY včetně doručení tam a zpět!!!
Musím podotknout, že v popisu reklamace jsem nežádal o rychlé vyřízení a nejsem majitel, zaměstnanec ani příbuzný majitele ba ani zaměsnance firmy MBW.
Co dodat na závěr? Oblečení jsem vybíral 3 hodiny a jsem rád, že jsem ho nakonec pořídil od lidí, kteří chápou, k čemu jejich výrobky slouží. Dnes ráno asi zase zmoknu... jupííí

Naposledy editováno 21.08.2016 00:25:05

Reklamace u MBW

21.8.2016 v 01:01 | Nahoru | #1
No vidíš, a já mám od MBW rukavice, který stojej za hovno i po opravení reklamace. Tlačil mně šev, vytrhla se podšívka, reklamoval jsem je - poprvé opravena jen jedna, po druhé po upozornění teda i druhá, měsíc jsem byl bez rukavic a stejně to není ono. Tak jsem si koupil ve výprdodeji Psí-čka a jsou za stejný prachy o několik levelů lepší.
Tak ať to slouží.
e. jsem blbej a neumím psát

Naposledy editováno 21.08.2016 01:02:00

Reklamace u MBW

21.8.2016 v 01:35 | Nahoru | #2
Já mám od nich rukavice (5 sezón) a bundu ( 4 sezony) obojí v kůži. U rukacic jsem 2x sešíval ukazováček (4. a 5. sezónu), na bundě upadly 2 knoflíky držící termovložku v podpaží (asi po roce, ale takovou blbost jsem reklamací nerešil). Jinak všechno na svém místě a tak jak má být.

Reklamace u MBW

21.8.2016 v 08:47 | Nahoru | #3
Mě před dvěma měsícema poslali letní kalhoty s chybějcím zipem pro sepnutí s bundou. Během půl hodiny proběhla e-mailová komunikace , dohodl se svoz spediční firmou na jejich náklady , obratem mi potom přišly kalhoty nové. Nestálo mě to o korunu navíc , všechno v nejkratším možném čase. Pohoda. Nedělám si iluze o kvalitě oblečení , na druhou stranu za ty peníze se těžko dá nakoupit líp. V bundě Buddy mám odjetý 3 sezóny a odpadla mi akorát gumová krytka na knoflíku od kapsy

Reklamace u MBW

21.8.2016 v 10:31 | Nahoru | #4
Za ty prachy to snad ani lépe vyrobit nejde. Jsou o level vejš než třeba Nazran. S PSÍčke to nejde srovnávat, maj hadry 3-4x dražší tak i dost kvalitnější nu...

Naposledy editováno 21.08.2016 10:32:42

Reklamace u MBW

21.8.2016 v 17:42 | Nahoru | #5
Reklamace v MBW řeší příkladně, protože s nimi mají bohaté zkušenosti. Syn si koupil od nich kalhoty a bundu a reklamoval už skoro všechny zipy, které na tom jsou. Poklopec na kalhotách dokonce 3 dny po koupi...

Reklamace u MBW

21.8.2016 v 18:14 | Nahoru | #6
Mám od nich dvoudílnou kombošku už druhou sezonu a zatím žádný problém.Vše drží a funguje

Reklamace u MBW

21.8.2016 v 18:17 | Nahoru | #7
Na rozdíl od ostatních jsem nic nereklamoval kupoval jsem jen kvalitní výstražné vesty, ale přístup jejich internetového obchodu byl příkladný .Takže firma šlape výborně.

Reklamace u MBW

21.8.2016 v 22:49 | Nahoru | #8
Bohužel se dnes člověk reklamaci nevyhne, bojím se, že reklamace už k dnešnímu světu patří a mám s nimi bohaté zkušenosti u bot, elektroniky, výpočetní techniky, kuch. spotřebičů a z důvodu dobrých výsledků nejčastěji využívám Alzu.cz. Už před lety jsem pochopil, že je lepší nekoukat vždy po obchodu, který nabídne výrobek nejlevněji.

Reklamace u MBW

23.8.2016 v 21:49 | Nahoru | #9
5 let mám kombošku od MBW a vše je naprosto funkční. Předloni jsem koupil i rukavice a letos se mi rozpáraly mezi ukazovákem a prostředníkem, vyřízeno rychle a bez problému. Batůžku jsem loni kupoval taky hadry od nich a zatím v pohodě.

Reklamace u MBW

23.8.2016 v 22:26 | Nahoru | #10
Rukavice - když drobně nesednou - je možno namazat glycerinem nebo i jen mazáním a oni se částečně podají.
Mě například kolokanky Raptor nesedly vůbec, ale model Surila jezdím 6 let. A pořídil jsem stejné znovu. Také trochu tlačily na dlani u palce a stačila výše uvedená léčba.
Výrobky MBW prodáváme na Plzeňsku a jedním z důvodů je právě přístup k reklamacím, nebo také rychlost a případné opravy / třeba i jiných výrobců.
Nebo třeba také (široké veřejnosti nenabízená) možnost ušití závodní komby na míru, včetně vlastní navrhnuté barevné kombinace.

Ono to tady vypadá, jako by MBW bylo samá reklamace , ale na prodané množství je to jen malé procento. To je také jedním z důvodů, proč nemá firma problém zboží také i vyměnit.

Reklamace u MBW

26.8.2016 v 12:33 | Nahoru | #11
Taky mám hadry MBW a jsem spokojený, ale nikdo neřekl zásadní věc. Boty na sezónu v normálních velikostech(ne přes 45) prodávají až tak v září Nezkoušel jsem letos, ale dva roky po sobě údajně standart.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist