1 reakcí na tento příspěvek spatne startuje
1 reakcí na tento příspěvek spatne startuje
1 reakcí na tento příspěvek spatne startuje
Ďalší krok zladiť synchro karbcov.
Pilot screw sa nechytaj pokiaľ nevieš čo robíš. Ak voľnobeh drží dobre v rozsahu otáčok predpísaným výrobcom a nestrieľa na voľnobehu, tak by som s pilot screw nelaboroval zbytočne. Na štart to má malý vplyv, studenú štartuješ stejnak na sytiči.
A čo taká drobnosť ako vzduchový filter?
1 reakcí na tento příspěvek spatne startuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spatne startuje
nájdi si taký servis, kde vedia čo robia. To, že nevedia ani len predstih skontrolovať je zaujímavé. V autorizovaných servisoch nie sú servismani, ale vymieňači dielov.
Tam keď prídeš, že ti netesnia ventily, tak ti povedia, že treba vymeniť celú hlavu, alebo celý motor, prípadne, vymeňte celú moto a kúpte si tuto novú Hondu NC750. S lapovaním ventilov sa tam nikto nebude srať.
Na karbci nastavíš viac vzduchu jedine znížením ihly, alebo výmenou trysky, inak nie.
Pilot screw je len na voľnobeh a cca 1/4 plynu. A nekrúť s tými skrutkami na karbci, keď nevieš čo a ako!
Moja honda mala servisnú knižku z origo servisu HONDA a napriek tomu bola sychronizácia rozhádaná tak, že to aj laik počul, že dačo je s tým motorom zle.
Nájdi spoľahlivý servis, inak to asi ťažko pôjde.
Bohatost se nastavuje povolením,nebo zatažením šroubu na karburaci,ale nevrtej se do toho,naděláš víc škody než užitku.Obecně se nastavuje na přední válec povolit o dvě otáčky a na zadní o půl otáčky víc.Pokud střílí i na volnoběh,můžou být netěsné příruby na karburátorech.Buď jsou zteřelé,nebo někdo špatně dotáhl pásky při zpětné montáži.Také by to chtělo synchronizaci.Není složitá,ale bez budíků se udělat nedá.
Jaký máš tlak ve válcích,a jaký je mezi tlaky ve válcích rozdíl?To bývá také jedním z problémů.Kolik má ten motor najeto? ( neboj vydrží celkem dost,já na 600 mám skoro 100tis ) .Pokud budeš měřit tlak ve válcích,zkus to nejdříve změřit na sucho a pak s trochou oleje ve válci.Můžou být zaklepané ventily.Když jsem to dělal na své,rozdíl ve spotřebě před zabroušením ventilů a výměnou rozvodů byl skoro 2 litry na 100 km.
No a pokud si s tím neporadíš napiš mi a dám ti kontakt na člověka na Kladně,jsou to táta se synem a to jsou odborníci na Shadow.Nejedna jim prošla rukama a dost kamarádů s nimi má nejlepší zkušenost i s babičkama jako máš ty.A ceny lidové.
edit: doplnění
Naposledy editováno 12.08.2016 15:22:25
Naposledy editováno 12.08.2016 16:33:23
1 reakcí na tento příspěvek spatne startuje
edit : Jen doplním hodnoty z autodata : Ventilová vůle 0,10 na všech ventilech,Kompresní tlak je 10 - 14 bar.Předstih 10 stupňů při 1100 ot ., max posun 32,5 při 4000 ot/min.Svíčky NGK - DPR 8 EA-9 (0,8 - 0,9) ,Champion RA5YC ( 0,6 ) , Bosch X5DC ( 0,9 ) .Karburátory Keihin a osazení - hlavní tryska 110/118 volnoběžná 38 Volnoběžný šroub 2,25 a úroveň plováku 6,8 mm .
Naposledy editováno 12.08.2016 22:07:05
Nevim ale je to fakt inovativni pristup v tom Ho. Lety
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Shadow Spirit VT750 [1 ... 6, 7] Honda VT 750C Shadow, Honda VT 750 Shadow Spirit | Dovi | 210 | 19.5.2024 v 08:32 HANOJ |
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow | Martm | 2 | 16.4.2024 v 14:11 Martm |
porucha je i není Honda VT 750C Shadow | Eddie555 | 6 | 2.4.2024 v 12:11 Eddie555 |
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow | Tom73x | 5 | 8.3.2024 v 08:24 Tom73x |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |