Téma: spatne startuje
11.8.2016 v 19:55
Ahoj, moje Shadowka VT750 C 83r. uz od koupe u fy. Motoboardel spatne startuje. Bohuzel to neni tim ze moto dlouho stalo jak tvrdily. Startuje az po desatem pokusu za studena po zahrati asi po sestem, a pekne si u toho zastrili.Je tam nova baterka civky OK starter ma uhliky take dobre svicky dle specifikace, karbec vycisten ultrazvukem, benzin 95oktan. Pokud je motor v chodu ma pravidelny chod, najel jsem asi 500km jak ale moto chcipnu tak startovat jde znovu hodne spatne. Mam podezreni na jednotky CDI ( tranzistory) ale po startu je chod OK. Mel jsem motku v autorizovanem servisu Honda Lety bohuzel tam uz umi asi jen menit soucastky. K moto mam angl. manual je tam spousta veci napr. Stroboskopicky upravit predstih, pilotni srouby v karbecu atd. Verim ze to jde opravit jen to musi delat nekdo ze zkusenostmi se starsimi motory. Dekuji za kazdou radu pripadne za odkaz na nekoho kdo tem motorum rozumi.
1 reakcí na tento příspěvek spatne startuje
Tak CDI tam každopádně nemáš,pokud je to r.83
1 reakcí na tento příspěvek spatne startuje
začal bych svíčkama,vyměnit za nové i když vypadají dobře
1 reakcí na tento příspěvek spatne startuje
nastaviť vôle ventilov hneď po tých sviečkach, keď tvrdíš že karbce sú vyčistené.
Ďalší krok zladiť synchro karbcov.
Pilot screw sa nechytaj pokiaľ nevieš čo robíš. Ak voľnobeh drží dobre v rozsahu otáčok predpísaným výrobcom a nestrieľa na voľnobehu, tak by som s pilot screw nelaboroval zbytočne. Na štart to má malý vplyv, studenú štartuješ stejnak na sytiči.
A čo taká drobnosť ako vzduchový filter?
Ďalší krok zladiť synchro karbcov.
Pilot screw sa nechytaj pokiaľ nevieš čo robíš. Ak voľnobeh drží dobre v rozsahu otáčok predpísaným výrobcom a nestrieľa na voľnobehu, tak by som s pilot screw nelaboroval zbytočne. Na štart to má malý vplyv, studenú štartuješ stejnak na sytiči.
A čo taká drobnosť ako vzduchový filter?
1 reakcí na tento příspěvek spatne startuje
Treba to len nastaviť...Skús to bez filtra, pozri zapalovacie káble či sú ok, či nemajú veľký prechodový odpor, daj nové sviečky a hlavne by som pozrel sytič, či dobre pracuje, či nezostáva naopak vysieť..Kto povedl,že sú čistené tie karburátory? Ten čo ti to predával? Ja by som to pre pokoj duše rozobral všetko, skontroloval, nastavil podľa predpisov výrobcu, ak to má dva karburátory, tak ich treba zladiť a potom to určite pôjde normálne...Ešte pozri či sa niekto nehral s volnobežnými tryskami, skús si na oboch karbcoch pozrieť či sú rovnako nastavené, či jedna nie je viacej ako druhá a takto pekne sa s tým hraj..času je dosť a ten pocit, keď to urobíš a bude to fungovať je lepší ako celé jazdenie....
Díky karbece jsou čištěné v honda servisu Lety, ultrazvukem svíčky a kabely nové sitič pracuje normálně. Při startu střílí potom vše v normálu, volnoběh je seřízený. Špatně startuje s filtrem i bez něho, vše co mohli v servisu seřídit prý seřídily, prý je to už stará motka a mám si koupit novou. R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spatne startuje
kilix> Díky, Vůle ventilů by bylo dobře seřídit ale nevím jak? s filtrem nebo bez filtru jsem to samozřejmě zkoušel taky bez uspěchu. Synchro karbeců bych chtěl udělat kdybych věděl jak, moto střílí jen při startování potom je chod OK. Jak se vlastně u tohoto karbce nastavuje bohatost směsi -víc vzduchu? Další věc je předstih který se seřizuje na pravé straně motoru stroboskopickou lampou jenže tu nemám a nemají ji ani v Honda servisu a horší tranzistorové CDI jednotky v zapalování by mohli také mít vliv. No možná zkusit benzin 98okt. Jsem vděčný za každý podnět.
benzín 98 s tým nespraví nič.
nájdi si taký servis, kde vedia čo robia. To, že nevedia ani len predstih skontrolovať je zaujímavé. V autorizovaných servisoch nie sú servismani, ale vymieňači dielov.
Tam keď prídeš, že ti netesnia ventily, tak ti povedia, že treba vymeniť celú hlavu, alebo celý motor, prípadne, vymeňte celú moto a kúpte si tuto novú Hondu NC750. S lapovaním ventilov sa tam nikto nebude srať.
Na karbci nastavíš viac vzduchu jedine znížením ihly, alebo výmenou trysky, inak nie.
Pilot screw je len na voľnobeh a cca 1/4 plynu. A nekrúť s tými skrutkami na karbci, keď nevieš čo a ako!
Moja honda mala servisnú knižku z origo servisu HONDA a napriek tomu bola sychronizácia rozhádaná tak, že to aj laik počul, že dačo je s tým motorom zle.
Nájdi spoľahlivý servis, inak to asi ťažko pôjde.
nájdi si taký servis, kde vedia čo robia. To, že nevedia ani len predstih skontrolovať je zaujímavé. V autorizovaných servisoch nie sú servismani, ale vymieňači dielov.
Tam keď prídeš, že ti netesnia ventily, tak ti povedia, že treba vymeniť celú hlavu, alebo celý motor, prípadne, vymeňte celú moto a kúpte si tuto novú Hondu NC750. S lapovaním ventilov sa tam nikto nebude srať.
Na karbci nastavíš viac vzduchu jedine znížením ihly, alebo výmenou trysky, inak nie.
Pilot screw je len na voľnobeh a cca 1/4 plynu. A nekrúť s tými skrutkami na karbci, keď nevieš čo a ako!
Moja honda mala servisnú knižku z origo servisu HONDA a napriek tomu bola sychronizácia rozhádaná tak, že to aj laik počul, že dačo je s tým motorom zle.
Nájdi spoľahlivý servis, inak to asi ťažko pôjde.
romel70> Nazdar chlape.Jsem starý Shadowák,tak ti trochu pomůžu.Ventily seřídíš sám nic na tom není.V podstatě je to podobné staré Škodovce,jestli jsi to někdy dělal.Ventilové vůle a postup ti pošlu do zprávy jestli chceš.Střílení do sání dělají i špatně nastavené rozvody,třeba o zub.Vícebodové Brisky tam nedávej,nejede to na ně,ne do všech motorů jsou vhodné.Mám nejlepší zkušenost se svíčkama do Shadow značky Denso.Cena okolo 100 kč za kus.98 benzín ti nepomůže,lil jsem tam i 100 oktan a nic se neděje.
Bohatost se nastavuje povolením,nebo zatažením šroubu na karburaci,ale nevrtej se do toho,naděláš víc škody než užitku.Obecně se nastavuje na přední válec povolit o dvě otáčky a na zadní o půl otáčky víc.Pokud střílí i na volnoběh,můžou být netěsné příruby na karburátorech.Buď jsou zteřelé,nebo někdo špatně dotáhl pásky při zpětné montáži.Také by to chtělo synchronizaci.Není složitá,ale bez budíků se udělat nedá.
Jaký máš tlak ve válcích,a jaký je mezi tlaky ve válcích rozdíl?To bývá také jedním z problémů.Kolik má ten motor najeto? ( neboj vydrží celkem dost,já na 600 mám skoro 100tis ) .Pokud budeš měřit tlak ve válcích,zkus to nejdříve změřit na sucho a pak s trochou oleje ve válci.Můžou být zaklepané ventily.Když jsem to dělal na své,rozdíl ve spotřebě před zabroušením ventilů a výměnou rozvodů byl skoro 2 litry na 100 km.
No a pokud si s tím neporadíš napiš mi a dám ti kontakt na člověka na Kladně,jsou to táta se synem a to jsou odborníci na Shadow.Nejedna jim prošla rukama a dost kamarádů s nimi má nejlepší zkušenost i s babičkama jako máš ty.A ceny lidové.
edit: doplnění
Naposledy editováno 12.08.2016 15:22:25
Bohatost se nastavuje povolením,nebo zatažením šroubu na karburaci,ale nevrtej se do toho,naděláš víc škody než užitku.Obecně se nastavuje na přední válec povolit o dvě otáčky a na zadní o půl otáčky víc.Pokud střílí i na volnoběh,můžou být netěsné příruby na karburátorech.Buď jsou zteřelé,nebo někdo špatně dotáhl pásky při zpětné montáži.Také by to chtělo synchronizaci.Není složitá,ale bez budíků se udělat nedá.
Jaký máš tlak ve válcích,a jaký je mezi tlaky ve válcích rozdíl?To bývá také jedním z problémů.Kolik má ten motor najeto? ( neboj vydrží celkem dost,já na 600 mám skoro 100tis ) .Pokud budeš měřit tlak ve válcích,zkus to nejdříve změřit na sucho a pak s trochou oleje ve válci.Můžou být zaklepané ventily.Když jsem to dělal na své,rozdíl ve spotřebě před zabroušením ventilů a výměnou rozvodů byl skoro 2 litry na 100 km.
No a pokud si s tím neporadíš napiš mi a dám ti kontakt na člověka na Kladně,jsou to táta se synem a to jsou odborníci na Shadow.Nejedna jim prošla rukama a dost kamarádů s nimi má nejlepší zkušenost i s babičkama jako máš ty.A ceny lidové.
edit: doplnění
Naposledy editováno 12.08.2016 15:22:25
Diky moc, urcite by mi pomohlo kdyby jsi poslal navod na serizeni ventilu. Velice bych uvital taky kontakt na ty Kladenaky. Co se tyce strileni, po nastartovani je beh uz bez problemu. Motor ma najeto 42000 km Tlaky ve valcich neznam - nemam tlakomer. Nevis jake je znaceni tech svicek od Denso. Jeste jednou dik. R.
Naposledy editováno 12.08.2016 16:33:23
Naposledy editováno 12.08.2016 16:33:23
1 reakcí na tento příspěvek spatne startuje
Já tam mám svíčky Denso X24EPR-U9 4096 .Jsou super,jezdím na ně od začátku sezony a bez jediného problému ,to s NGK to bylo horší. Jak ti kilix hodil link,tak seřízení ventilů tam je a pochopíš to z toho . To Kladno ti pošlu PM.
edit : Jen doplním hodnoty z autodata : Ventilová vůle 0,10 na všech ventilech,Kompresní tlak je 10 - 14 bar.Předstih 10 stupňů při 1100 ot ., max posun 32,5 při 4000 ot/min.Svíčky NGK - DPR 8 EA-9 (0,8 - 0,9) ,Champion RA5YC ( 0,6 ) , Bosch X5DC ( 0,9 ) .Karburátory Keihin a osazení - hlavní tryska 110/118 volnoběžná 38 Volnoběžný šroub 2,25 a úroveň plováku 6,8 mm .
Naposledy editováno 12.08.2016 22:07:05
edit : Jen doplním hodnoty z autodata : Ventilová vůle 0,10 na všech ventilech,Kompresní tlak je 10 - 14 bar.Předstih 10 stupňů při 1100 ot ., max posun 32,5 při 4000 ot/min.Svíčky NGK - DPR 8 EA-9 (0,8 - 0,9) ,Champion RA5YC ( 0,6 ) , Bosch X5DC ( 0,9 ) .Karburátory Keihin a osazení - hlavní tryska 110/118 volnoběžná 38 Volnoběžný šroub 2,25 a úroveň plováku 6,8 mm .
Naposledy editováno 12.08.2016 22:07:05
Všem moc díky za pomoc , mašinka už startuje na první otočení startéru. Co je za inženýry v tom autorizáči to radši nebudu komentovat- dali tam prostě jiný svíčky který byli notně začazený (proto to střílení) dali tam 3X NGK 8 a jednu NGK 7 místo teplých devítek co jsem tam měl. Dal jsem tam starší NGK 9 spodní kontak jsem na nich zkusil přihnout na 0.5mm (z důvodu možná horších cívek) a ejhle start na první otočku startéru. Jen prosím vás do Letů si starší motku nedávejte, budou vám tvrdit ze na ní nemají čas bude tam min. 2měs. vypláznete 7tis. a s motorkou vám poté vrátí vykurvenou baterku kterou jste jim dali novou spolu s motorkou a budou tvrdit že to to špatný startování je baterkou. Jo abych je tak nepomlouval- vyčistili za tu dobu karbec.
Ahoj kolegove, tak dnes jsem zhruba po mesici prevzeti ze servisu Honda-lety (kde mimo jine opravovali defekt na zadni pneu a vadilo jim ze musi taky vytahnout dusi) zjistil skoro prazdnou zadni pneu. Pouzil jsem asistencni sluzbu z ruceni ktera mne odvezla motku do neblizsiho pneu-servisu. Je ta pneu s dusi nebo bez, tak jim rikam ze s dusi ale tady zadna duse neni, Coze - jak to rikam neni tam. No tahle pneu je bez duse a protoze je delana jako dusovka tak vam unika vzduch kolem rafku sice malo ale porad proc vam tam sakra nedali tu dusi zpatky.
Nevim ale je to fakt inovativni pristup v tom Ho. Lety
Nevim ale je to fakt inovativni pristup v tom Ho. Lety
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Shadow Spirit VT750 [1 ... 6, 7] Honda VT 750C Shadow, Honda VT 750 Shadow Spirit | Dovi | 210 | 19.5.2024 v 08:32 HANOJ |
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow | Martm | 2 | 16.4.2024 v 14:11 Martm |
porucha je i není Honda VT 750C Shadow | Eddie555 | 6 | 2.4.2024 v 12:11 Eddie555 |
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow | Tom73x | 5 | 8.3.2024 v 08:24 Tom73x |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |