2 reakcí na tento příspěvek faros kouří
1 reakcí na tento příspěvek faros kouří
jestli ti to nebaští olej a občas si jen odblafne do výfuku, tak to fakt neřeš..
Buď rád že dobíjí a jede
ed: tady sada a ještě video jak na to..
Naposledy editováno 07.08.2016 22:18:52
1 reakcí na tento příspěvek faros kouří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faros kouří
Sonicek píše: Po zavření plynu Ti vypne zapalování a nespálené směs Ti dohořela ve vyfuku, takže proto ten kouř Pokud Ti to papá oil, tak to poznáš jen když budeš hlídat hladinu. Kamarád co měl Faroše 08 tak mu to bralo ke konci, než se to chytlo 1l na 1000km ale to už čudilo jak nafták Pokud to bude olej, tak jedine přes kroužky nebo gufera na ventilech.
Hele zapalko urcite nevypne. Je tam ztracena jiskra. Jen ti vstrikovani prestane davat benzin a kdyz se dostane na urcity tocky nebo vyradis tak zase zacne davat. Vetsinou takovy to strileni a prohoreni smesi dela PAIR, pac si do svodu nasaje cersvej vzduch a tou teplotou se ta smes vzniti jeste ve svodech. Tohle spis tipuji na guferka u ventilu. Tyhle motory byly celkem drzaci. Olej pres krouzky brali pak ty verze 08.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faros kouří
Možná to byla jen teze, ale fakt si to teď přesně nepamatuju jak to tam bylo
Naposledy editováno 08.08.2016 08:57:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faros kouří
Sonicek píše: StiefTomas> chápu, já si myslel, že je to ten okamžik, kdy třeba řadíš bez spojky, a musíš pustit plyn (zařadit) a za přidat, že v ten moment je zapalování off, aby jsi mohl přeřadit, něco jako když máš quicshift a řadiš při plném plynu a v momentu když řadíš, tak Ti vypíná zapalování. Nebo to tak není? Dokonce jsem někde četl článek, kdy u některých motorek (asi speciál) pustíš plyn a úplně zhasne motor(vypne zapalování), aby se byl brzdný účinek co největší(možná i spotřeba, opotřebení atd.) fakt te´d nevím co tam přesně bylo, už je to dýl co jsem to někde četl. Nevím jestli je to jen teorie nebo i používaná praxe.
Možná to byla jen teze, ale fakt si to teď přesně nepamatuju jak to tam bylo
Když máš quickshift tak jo právě proto aby si nemusel ubrat plyn. Pokud řadíš bez spojky ubránim plynu tak ubereš plyn.
2 reakcí na tento příspěvek faros kouří
teda jen s tím rozdílem že nemáš stále full gas
Naposledy editováno 08.08.2016 09:18:40
Sonicek píše: to je mě jasný, ale v ten moment kdy řadiš, tak Ti qs vypne zapalování proto aby jse přeřadil, to stejné se dle mě děje v momentu když ty zavřeš plyn přeřadiš a zase přidáš bez qs nebo ne?
teda jen s tím rozdílem že nemáš stále full gas
To si nemyslim že to tak u nějaký motorky funguje. zapalování dává jiskru podle otáček motoru a ne podle polohy plynu. Si šáhni na fáju při zavřenym plynu a uvidíš jak to je.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faros kouří
BladeRider píše: Když máš quickshift tak jo právě proto aby si nemusel ubrat plyn. Pokud řadíš bez spojky ubránim plynu tak ubereš plyn.
Plyn se zapalovanim nema nic spolecnyho. Qs ti vypne zapalko podle polohy razeni. Proto muzes radit bez spojky. Ale na klasicky motorce kdyz zavres plyn a zaradis bez spojky tak docilis jen ohnuty vidlicky a ocesanych kamenu kola :)
Sonicek píše: to je mě jasný, ale v ten moment kdy řadiš, tak Ti qs vypne zapalování proto aby jse přeřadil, to stejné se dle mě děje v momentu když ty zavřeš plyn přeřadiš a zase přidáš bez qs nebo ne?
teda jen s tím rozdílem že nemáš stále full gas
Obecně qs to zapalování může vypnout, ale pokud máš sériovou moto se spojkou, jiskra tam je vždy.
Když brzdíš motorem, většina motorů se vstřikováním odpojí přívod paliva.
Jakmile chceš akcelerovat nebi zmáčkneš spojku, dodávka paliva se obnoví.
A tehdy to může zakouřit. Nafty jsou toho mnohdy příkladem ..
U benzínu ti není tak vidět, ale děje se to tam taky.
Me začal italšrot brát někde okolo 50tis., ale 1 až 2 decky na tisíc zatím neresim..
Důležité je hlídat, hlavně když vím že tomu celej víkend dávám napít, tak na to kouknout třeba kazdejch 500km ať mas přehled.
Naposledy editováno 08.08.2016 09:51:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faros kouří
StiefTomas píše: Plyn se zapalovanim nema nic spolecnyho. Qs ti vypne zapalko podle polohy razeni. Proto muzes radit bez spojky. Ale na klasicky motorce kdyz zavres plyn a zaradis bez spojky tak docilis jen ohnuty vidlicky a ocesanych kamenu kola :)
Plyn se zapalovanim ma prece jen neco spolecneho a to, ze podle jeho polohy se meni casove spozdeni pro zapaleni neboli advance ignition, cesky predstih.
Mezi qs a ubranim plynu neni vzhledem k prevodovce pro ni zadny podstatny rozdil.
Axialni zuby se opotrebovavaji vice obema principy razeni. Opotrebovavaji se i razenim se spojkou jen o neco pomaleji.
Qs ti nevypne podle polohy na radicce, ale podle tlaku na ni.
Co tam mas dale? Sorry ale jsi typicky nahazovac mytu
Naposledy editováno 08.08.2016 10:09:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faros kouří
StiefTomas píše: Plyn se zapalovanim nema nic spolecnyho. Qs ti vypne zapalko podle polohy razeni. Proto muzes radit bez spojky. Ale na klasicky motorce kdyz zavres plyn a zaradis bez spojky tak docilis jen ohnuty vidlicky a ocesanych kamenu kola :)
Pokud se ti to stalo tak jseš teda dobrej lempl.
1 reakcí na tento příspěvek faros kouří
Naposledy editováno 08.08.2016 13:16:16
Jurawood píše: Plyn se zapalovanim ma prece jen neco spolecneho a to, ze podle jeho polohy se meni casove spozdeni pro zapaleni neboli advance ignition, cesky predstih.
Mezi qs a ubranim plynu neni vzhledem k prevodovce pro ni zadny podstatny rozdil.
Axialni zuby se opotrebovavaji vice obema principy razeni. Opotrebovavaji se i razenim se spojkou jen o neco pomaleji.
Qs ti nevypne podle polohy na radicce, ale podle tlaku na ni.
Co tam mas dale? Sorry ale jsi typicky nahazovac mytu
Kuwa jsi se rozvasnil :) Hele ja mluvil o plynu pri razeni. Je mi jasny, ze podle polohy plynu si reguluje predstih, ale to nebylo spolecny s razenim, takze jsem to bral jako bezpredmetny.
Ze se ti zuby omrdavaji i pri klasickym provozu motorky je mi taky jasny. Ale pri razeni bez spojky se proste kazi vic, at si rika kdo chce co chce. Je me jasny, ze kdyz vymacknes spojku, tak se o tolik otacky nesnizi kdsz radis. A ze se kurvy s qs stejne rychle jako razeni bez spojky, je mi tak vcelku jasny. Proto ja osobne moc nechapu, proc to rvou na motorky ktery na okruhu nejezdi.
A co se tyce qs, tak to se omlouvam. Zil jsem v tom, ze to bere podle polohy radici paky. Ze se zvysuje tlak jsem netusil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |