kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Ojeté prodáš v podstatě klidně po dvou letech za to co koupíš, takže je jedno že budeš chtít třeba po půl roce měnit. Mně vyhovovalo víc 250, vzal jsem prvně pro ''jistotu'' 450 protože se na ní v lehkém terénu lépe jezdí, ale jak přišli překážky a zvedání, tak šla z domu a změna na 250 a to mně vyhovovalo o dost víc. Ale když úplnej začátečník sedne na enduro, tak se mu lépe pojede na 450. Pak začne tahat a je v pr...... Ale podle mně je to i o velikosti a váze pilota, a nad 185cm a 90kg bych zase asi do 250 nešel
Než KTM, tak to radši Betu. Ale WRko ve stříkačce (450 od 2013 s přepínáním map by mohlo být dobré)
Za mně je 800 zábavnější a využitelnější. Teda ještě dost záleží s kým a co jezdí. Mně víc baví tahat co to dá, než jet skoro celou vyjížďku na půl plynu. Doporučil bych 796 a dát menší kolečko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Frennky> tak co Frennky? Už si vyjel nebo seš furt ve stadiu okukovani a slintani?
Ani nevyjel a ani neslintám ...jsem na dovolený. Teprve příští týden začnu řešit dovozovou technickou a značku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: GeorgePanek> ja bych neřekl. Je to stejný jako na silnici. Tam taky furt nekdo prudi. U nas je lesů a luk dost a na naky zelený chytroliny prostě peču. Kolikrát na nás ještě s velkejma endurama nekdo hulakal, ale dyz mu člověk v klidu ukáže, že za nama nezůstaly žádný stopy na rozdíl od debilnich lesaku, uklidnili se.
Je jasný, že člověk nemůže moc provokovat.
Jinak 100km od nás je v Německu parádní megaobrovskej lom, kde je to vlastně enduro okruh. A zadarmo. Už se moc těším.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: ja lezu na enduro parkrat do roka kdyz me vytahne bracha a pujci stroj,a uplne pokazde co jsem s nim vyjel se neco nekde resilo..opravdu pokazde na silnici jses legalne v lese ne...
Jo chlapi co jezdej taky neustále neco resej
Naposledy editováno 02.08.2016 11:55:20
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale štve mě ta situace, kdy motorkáře na lesní cestě nekdo buzeruje kvůli kde čemu, ale jak vypadá pak ten les po těžbě je každému tomuhle picusovi jedno.
U nás se po lesích, kde se těží nedá pořádně chodit.
Domonce nad DC vysekali ty dementi takovej průsek, že pak museli sanovat svah z vrtulníku..
Já bych nějaký WR taky chtěl, ale z mého okolí vím určitě o 2 lidech co maj papíry v čistírně + mastná pokuta, v podstatě v ceně ojetý WR. Prostě to za to riziko nestojí, mě ne. A tahat to někam na tratě postrádá smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: GeorgePanek>
Domonce nad DC vysekali ty dementi takovej průsek, že pak museli sanovat svah z vrtulníku..
jéééé ty zase plácáš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ostrej vrch ... plnej osamocených pískovů s poměrně silnou erozí... dole baráky a trať do Němec.
Před 7 rokama se utrhlo asi 8cm (a nejsou to cenťáky) pískovce a profičelo kolem baráku na trať lesem.
A stavba záchytných plotů + drenáže a jiný práce nešly dělat v lese mezi stromy ... tak proto
spajazacatecnik píše: GeorgePanek> no my dyz se jedeme projet, tak jsme na silnici legálně tak první 3 sekundy. Pak uz ne.
Ale štve mě ta situace, kdy motorkáře na lesní cestě nekdo buzeruje kvůli kde čemu, ale jak vypadá pak ten les po těžbě je každému tomuhle picusovi jedno.
U nás se po lesích, kde se těží nedá pořádně chodit.
Domonce nad DC vysekali ty dementi takovej průsek, že pak museli sanovat svah z vrtulníku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Naked sice není sbk ale na druhou stranu původní monster je stroj z roku 1993, dneska je 2016. Novej monster je 2008? To je uz celkem dost dlouhá doba aby se neco posunulo. Jak říkám, s2r1000 je krásnej klasickej bajk, co funguje a vzhledem k tomu ze je to nahatá motorka, naprosto dostačuje všemu. Ale když uz mladá po těch letech chce neco jinýho , chápu ze by to mělo být neco víc než 200ccm a jinej dekl spojky
Jinak všem díky za informace, uvidíme jak se mladá rozhodne, nakonec je to stejně její rozhodnutí.
No, podívej se kam jsem to dopracoval já, když jsem po letech na RSV chtěl zkusit něco jinýho...
Kvůli zmíněným MTB se v lesích vysypávají šotolinou single tracky, asfaltují cyklostezky a no problem. Cyklista ve svítícím tričku je dnes archetypem správného euroobčana.
To, že současná politická garnitura ukrajuje ve smyslu salámové metody z občanských svobod, je každému u prdele, ale chlapa jedoucího po louce, nedejbože lesem je potřeba pokutovat nebo jinak eliminovat.
Ze silnice jsem znechuceně odešel po několika zkušenostech s plechovkama, na enduru si na mě zase otevírá hubu každý majitel vidlí a kola s přehazovačkou.
No, všude je něco.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Ale já v tom lese a na loukách jezdit prostě chci! a chci! a chci!
V klidu koupíš endurko... párkrát se svezeš... a pak vyrazíš s partou na týden do Rumunska a už se tam jenom budeš chtít, znovu a znovu vracet a ňáké ježdění po louce za vsi tě vůůůbec nebude lákat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: No, podívej se kam jsem to dopracoval já, když jsem po letech na RSV chtěl zkusit něco jinýho...
Jo chlapce, tahle chyba se s tebou potáhne už na vždy